eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną część lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-02

Gniezno: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną część lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia -części od 1 do 8
Numer ogłoszenia: 56934 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4261649, faks 061 4261162.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną część lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia -części od 1 do 8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną część lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia -części od 1 do 8 1) Kurs Operator maszyn do robót ziemnych - szkolenie finansowane ze środków Funduszu Pracy, 2) Kurs Spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG/135/ - szkolenie finansowane ze środków Funduszu Pracy, 3) Kurs Obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym - szkolenie finansowane ze środków Funduszu Pracy, 4) Kurs Warsztaty psychologiczno - aktywizujące - szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt Mobilni Zawodowo, 5) Kurs Kreowanie własnego wizerunku i twórczego rozwoju - szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt Mobilni Zawodowo, 6) Kurs Grafik komputerowy Zastosowanie grafiki w reklamie i wydawnictwach - szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt Mobilni Zawodowo, 7) Kurs Przedsiębiorczość - szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych - projekt Perspektywa, 8) Kurs Kelner-barman - szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych - projekt Perspektywa 2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie szkolenie lub szkolenia. Na każde szkolenie należy składać oddzielną ofertę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00-1, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8, 80.53.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji Wojewódzki Urząd Pracy aktualne na rok 2010, część pierwsza: dokument wystawiony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie upoważniający do prowadzenia tego rodzaju szkoleń. część trzecia: Certyfikat wydany przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowany przez Ministerstwo Gospodarki potwierdzający uprawnienia do prowadzenia kursów oraz wydawania zaświadczeń w zakresie wózków jezdniowych z napędem silnikowym. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku weryfikacji warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie oceniać liczbę przeprowadzonych szkoleń na podstawie dołączonych listów referencyjnych lub innych dokumentów potwierdzających należyte zrealizowanie szkolenia wg skali ocen: 1 - 3 szkolenia - 25 punktów, 4 - 6 szkoleń - 50 punktów, 7 - 9 szkoleń - 75 punktów, 10 i więcej szkoleń - 100 punktów; uzyskane punkty zostaną pomnożone przez wagę kryterium, tj. 20%.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zał. nr 7. Część pierwsza: Wykonawca musi posiadać kadrę wykładowców zgodnie z § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. Część trzecia: Osoby wskazane do przeprowadzenia szkolenia muszą posiadać kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz praktycznych wg programu nauczania zatwierdzonego przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach potwierdzone Certyfikatem Ośrodka Doskonalenia Kadr w Mysłowicach oraz zaświadczeniem Ośrodka Doskonalenia Kadr w Mysłowicach uprawniającym do prowadzenia szkolenia dot. bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczy w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zał. nr 8. Część druga, czwarta, piąta, szósta, siódma i ósma: Osoby wskazane do przeprowadzenia szkolenia muszą posiadać doświadczenie w przeprowadzonych min. 2 szkoleniach w zakresie zagadnień będących przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert .W wykazie należy wpisać tylko osoby spełniające podany warunek. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kadry dydaktycznej w każdej z części tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, dokonana zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji Zamawiającego, a zgłoszony wykładowca powinien legitymować się nie niższymi kwalifikacjami. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie w przeprowadzonych szkoleniach - 20
  • 3 - Certyfikaty ISO lub inny znak jakościowy, akredytacja kuratora oswiaty - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie ul. Sobieskiego 20 62-200 Gniezno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie ul. Sobieskiego 20 62-200 Gniezno biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 08.04.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Kurs Warsztaty psychologiczno - aktywizujące - szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt Mobilni Zawodowo, 2. Kurs Kreowanie własnego wizerunku i twórczego rozwoju - szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt Mobilni Zawodowo, 3. Kurs Grafik komputerowy Zastosowanie grafiki w reklamie i wydawnictwach - szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt Mobilni Zawodowo, 4. Kurs Przedsiębiorczość - szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych - projekt Perspektywa, 5.Kurs Kelner-barman - szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VI Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych - projekt Perspektywa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs Operator maszyn do robót ziemnych klasy III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Część pierwsza - Kurs Operator maszyn do robót ziemnych klasy III Przedmiotem zamówienia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do uzyskania uprawnień na wykonywanie zawodu operatora maszyny do robót ziemnych klasy III określonej specjalizacji, w zakresie wybranego przez uczestnika jednego rodzaju maszyny tj. : koparki, ładowarki lub koparko-ładowarki. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie, które posiadają wykształcenie minimum podstawowe. Program szkolenia (należy wypełnić załącznik nr 4 i 5) musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) i ma obejmować zajęcia teoretyczne oraz praktyczne. Część teoretyczna kursu ma obejmować zagadnienia z zakresu: - dokumentacji technicznej maszyn roboczych, - bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji maszyn roboczych, - technologii wykonywania robót ziemnych, - użytkowania i obsługi maszyn roboczych. Część praktyczna kursu ma obejmować naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia. Liczba uczestników 10 osób, Czas trwania szkolenia Informujemy, że zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy szkolenia organizowane dla osób bezrobotnych muszą odbywać się według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych zajęć w tygodniu. Zamawiający wymaga, aby dla części pierwszej zajęcia szkoleniowe prowadzone były codziennie w dni robocze, w wymiarze min. 6 - 8 godzin zegarowych dziennie. Zamawiający wymaga, aby zajęcia rozpoczynały się w godzinach dopołudniowych, dopuszcza się możliwość organizacji zajęć szkoleniowych także w sobotę. Część pierwsza: Zgodnie z treścią Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: min. 202 godzin zegarowych zajęć, w tym: - 116 godzin zajęć teoretycznych, - 60 godzin zajęć praktycznych, oraz - co najmniej 26 godzin dodatkowych zajęć praktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie w przeprowadzonych szkoleniach - 20
    • 3. Certyfikat ISO lub inny znak jakościowy, akredytacja kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs Spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG /135/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część druga - Kurs Spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG /135/ Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG /135/. Celem szkolenia jest przygotowanie kursantów do egzaminu końcowego według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa, a w dalszym etapie do podjęcia zatrudnienia w charakterze spawacza poprzez umożliwienie uczestnikom kursu zdobycia wiedzy i umiejętności w zakresie wykonywania spoin w obrębie wskazanej metody. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie, które posiadają wykształcenie minimum podstawowe, w szczególności osób z wykształceniem zawodowym o kierunkach mechanicznych. Każda osoba skierowana na kurs winna nabyć umiejętności we wskazanej metodzie spawania, w zakresie umożliwiającym przystąpienie do egzaminu końcowego. Program szkolenia (należy wypełnić załącznik nr 4 i 5) ma uwzględniać zróżnicowany poziom kwalifikacji i wiedzy uczestników szkolenia oraz obejmować wiadomości i umiejętności zgodne z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach: - Programy szkolenia spawaczy metodą MAG (135) - nr W-07/IS-02. Liczba osób uczestniczących 10 osób bezrobotnych Czas trwania szkolenia Informujemy, że zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy szkolenia organizowane dla osób bezrobotnych muszą odbywać się według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych zajęć w tygodniu. Dla części drugiej Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były codziennie w dni robocze, w wymiarze 6 - 8 godzin zegarowych dziennie. Zamawiający wymaga, aby zajęcia rozpoczynały się w godzinach dopołudniowych. Część druga: Zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: 153 godziny zegarowe zajęć, w tym: - 33 godziny zajęć teoretycznych, - 120 godzin zajęć praktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie w przeprowadzonych szkoleniach - 20
    • 3. Certyfikat ISO lub inny znak jakościowy, akredytacja kuratora oswiaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs Obsługa wózków jezdniowych z napędem silnikowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część trzecia - Kurs Obsługa wózków jezdniowych z napędem silnikowym Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Obsługa wózków jezdniowych z napędem silnikowym. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników uprawnień operatora wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz uprawnień na bezpieczną wymianę butli gazowej przy wózkach napędzanych gazem. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie, które mają ukończoną szkołę co najmniej podstawową (preferowane będą osoby bezrobotne posiadające prawo jazdy kat. B). Program szkolenia (należy wypełnić załącznik nr 4 i 5) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. (Dz. U. nr 70, poz. 650) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym musi odpowiadać ramowemu programowi nauczania opracowanemu przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowany przez Ministra właściwego ds. gospodarki i ma obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne w zakresie: - typy stosowanych wózków jezdniowych, - budowa wózka, - czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, - czynności kierowcy w czasie pracy wózkami, - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, - wiadomości z zakresu bhp, - praktyczna nauka jazdy, - wiadomości o dozorze technicznym, - przygotowanie kierowców do wykonywania czynności związanych z wymianą butli, - samodzielna wymiana butli. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia. Liczba uczestników szkolenia 15 osób bezrobotnych Czas trwania szkolenia Informujemy, że zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy szkolenia organizowane dla osób bezrobotnych muszą odbywać się według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych zajęć w tygodniu. Dla części trzeciej Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były codziennie w dni robocze, w wymiarze 6 - 8 godzin zegarowych dziennie. Zamawiający wymaga, aby zajęcia rozpoczynały się w godzinach dopołudniowych. Część trzecia: Zgodnie z ramowym programem nauczania Ośrodka Doskonalenia Kadr w Mysłowicach wymagana ilość godzin: min. 67 godzin zegarowych zajęć przypadających na jednego uczestnika szkolenia, w tym: - 8 godzin w zakresie wymiany butli gazowych, - minimum 15 godzin ćwiczeń praktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie w przeprowadzonych szkoleniach - 20
    • 3. Certyfikat ISO lub inny znak jakościowy, akredytacja kuratora oswiaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs Warsztaty psychologiczno-aktywizujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część czwarta - Kurs Warsztaty psychologiczno-aktywizujące Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Warsztaty psychologiczno-aktywizujące. Celem szkolenia jest przede wszystkim pobudzenie aktywności zawodowej i społecznej osób bezrobotnych. Poprzez uczestnictwo w warsztatach bezrobotni wzmocnią zdolności do samokształcenia i kreatywności, a także rozwiną i wzmocnią poczucie własnej wartości oraz realistycznego postrzegania własnej osoby. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych - kobiety po 50 roku życia zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie, które nie potrafią odnaleźć się na rynku pracy. Program szkolenia (należy wypełnić załącznik nr 4 i 5) powinien zawierać zagadnienia m.in. w zakresie: - nabycia umiejętności zmiany postaw życiowych oraz likwidacji barier mentalnych związanych z poszukiwaniem i podejmowaniem zatrudnienia, - poprawy relacji interpersonalnych, - doskonalenia i rozwijania umiejętności komunikacji - zwiększenie wiary we własne możliwości, - zachowania się w sytuacjach społecznych, - wykształcenia umiejętności stawiania sobie celów i ich praktycznej realizacji, - kształtowania pozytywnego obrazu własnej osoby (m.in. zalety wieku średniego), - nabywania umiejętności asertywnego zachowania się w sytuacjach społecznych, - radzenia sobie z emocjami, stresem oraz stereotypami, - umiejętne wyrażanie swoich myśli i uczuć, - motywowania do poszukiwania pracy. Ponadto uczestnicy powinni zdobyć umiejętność pisania dokumentów aplikacyjnych oraz poruszania się na rynku pracy a także zdobywania informacji na temat technik i metod poszukiwania pracy. Szkolenie powinno być prowadzone w formie warsztatów, uzupełnionych zajęciami w formie wykładów. Blok dotyczący warsztatów psychologicznych powinien obejmować około 80% programu. W programie tematycznym nie należy uwzględniać przygotowania z każdym uczestnikiem Indywidualnego Planu Działania z uwagi na fakt, że powyższe działanie zostanie przeprowadzone przez doradców zawodowych Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia. Lizcba uczestników szkolenia 10 osób bezrobotnych Czas trwania szkolenia Informujemy, że zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy szkolenia organizowane dla osób bezrobotnych muszą odbywać się według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych zajęć w tygodniu. Dla części czwartej, Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były codziennie w dni robocze, w wymiarze 6 - 8 godzin zegarowych dziennie. Zamawiający wymaga, aby zajęcia rozpoczynały się w godzinach dopołudniowych. Część czwarta: Wymagana ilość godzin zajęć przypadających na jednego uczestnika szkolenia: 78 godzin zegarowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie w przeprowadzonych szkoleniach - 20
    • 3. Certyfikat ISO lub inny znak jakościowy, akredytacja kuratora oswiaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs Kreowanie własnego wizerunku i twórczego rozwoju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część piąta - Kurs Kreowanie własnego wizerunku i twórczego rozwoju Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Kreowanie własnego wizerunku i twórczego rozwoju. Celem szkolenia jest świadome kreowanie wizerunku poprzez znalezienie przez uczestników kursu własnego stylu i zdobycie wiedzy z zakresu autoprezentacji. Uświadomienie przez uczestników własnego sposobu komunikacji interpersonalnej w codziennych kontaktach oraz roli komunikatów niewerbalnych w kształtowaniu pozytywnych relacji z otoczeniem. Zajęcia mają przyczynić się do zwiększenia wśród uczestników wiary we własne umiejętności tworząc postawę pewności siebie. Dodatkowo szkolenie ma być wzbogacone o blok warsztaty rękodzieła artystycznego - zajęcia florystyczne. Uczestnicy kursu podczas zajęć mają nabyć umiejętności w zakresie projektowania i wykonywania kompozycji kwiatowych w naczyniach. Ponadto, każdy z uczestników ma nabyć wiedzę na temat sposobu zbywania wykonanych przez siebie kompozycji jako gotowych ofert dla klienta, w tym także za pomocą sprzedaży przez internet. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych - kobiety po 50 roku życia zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie, które nie potrafią odnaleźć się na rynku pracy. Będą to osoby, które wcześniej wzięły udział w kursie Warsztaty psychologiczno-aktywizujące lub w kursie Umiejętność aktywnego poszukiwania pracy. Program szkolenia (należy wypełnić załącznik nr 4 i 5) powinien zawierać zagadnienia m.in. w zakresie: - kreowanie własnego wizerunku (psychologiczne znaczenie dobrego wizerunku, dobór kolorów, stylu, fasonu, makijażu, fryzury i dodatków, porady dla uczestniczek), zapoznanie się z tajnikami autoprezentacji - 8 godzin, - kontakty interpersonalne (wzmocnienie poczucia własnej wartości, poznanie werbalnych i niewerbalnych technik wzbudzania sympatii, przełamanie barier w relacjach, rozwijanie elastycznej i otwartej komunikacji) - 8 godzin, - projektowanie i wykonywanie kompozycji kwiatowych w naczyniach (zasady układania kwiatów w naczyniach, dobór naczyń i kwiatów do kompozycji, układanie kompozycji w różnych naczyniach i o różnych kształtach) oraz sposoby zbywania kompozycji, w tym także poprzez sprzedaż internetową - 24 godziny. Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu Bukieciarz dostępny w bazie danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl, w części dotyczącej projektowania i wykonywania kompozycji kwiatowych w naczyniach. Szkolenie powinno być prowadzone w formie warsztatów uzupełnionych zajęciami w formie wykładów. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia. Lizcba uczestników szkoelnia 20 osób bezrobotnych. Szkolenie zostanie przeprowadzone z podziałem na 2 grupy szkoleniowe obejmujące po 10 osób każda, poszczególnych grup nie można łączyć przy realizacji zajęć. Czas trwania szkolenia Informujemy, że zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy szkolenia organizowane dla osób bezrobotnych muszą odbywać się według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych zajęć w tygodniu. Dla części piątej Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były codziennie w dni robocze, w wymiarze 6 - 8 godzin zegarowych dziennie. Zamawiający wymaga, aby zajęcia rozpoczynały się w godzinach dopołudniowych. Część piąta: Wymagana ilość godzin zajęć przypadających na jednego uczestnika szkolenia: 40 godzin zegarowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie w przeprowadzonych szkoleniach - 20
    • 3. Certyfikat ISO lub inny znak jakościowy, akredytacja kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs Grafik komputerowy Zastosowanie grafiki w reklamie i wydawnictwach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część szósta - Kurs Grafik komputerowy Zastosowanie grafiki w reklamie i wydawnictwach Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Grafik komputerowy w zakresie pracy Zastosowanie grafiki w reklamie i wydawnictwach. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do nabycia umiejętności wykonywania ilustracji na okładkę biuletynu, książki lub innej publikacji wydawniczej, zaprojektowania znaku firmowego, szyldu, afiszu informacyjnego czy billboardu oraz podjęcia zatrudnienia w studiach graficznych, filmowych, drukarniach lub świadczenia usług na zlecenie. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych - mężczyzn, zagrożonych wykluczeniem społecznym, długotrwale bezrobotnych lub mężczyzn do 25 roku życia spełniających dodatkowo co najmniej jedną z przesłanek art. 49 ustawy z dnia 20 kwietnia o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj.: - bezrobotnych bez kwalifikacji zawodowych, bez doświadczenia zawodowego lub bez wykształcenia średniego, - bezrobotnych samotnie wychowujących co najmniej jedno dziecko do 18 roku życia, - bezrobotnych, którzy po odbyciu kary pozbawienia wolności nie podjęli zatrudnienia, - bezrobotnych niepełnosprawnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie, posiadających znajomość obsługi komputera, skanera i drukarki. Program szkolenia (należy wypełnić załącznik nr 4 i 5) powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu Grafik komputerowy Zastosowanie grafiki w reklamie i wydawnictwach, dostępny w bazie danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl i zawierać następujące jednostki modułowe: - posługiwanie się oprogramowaniem do tworzenia grafiki wektorowej, - posługiwanie się oprogramowaniem do tworzenia grafiki rastrowej, - przygotowanie wydruków czarno-białych i wyciągów barwnych w czterech podstawowych kolorach lub kolorach specjalnych, - automatyzacja pracy podczas opracowywania grafiki bitmapowej, - projektowanie kompozycji graficznych wykorzystywanych w reklamie i wydawnictwach. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników kursu. Zajęcia szkoleniowe realizowane muszą być głównie w formie pokazów, ćwiczeń i zadań projektowych Liczba uczestników szkolenia 10 osób bezrobotnych 7. Czas trwania szkolenia Informujemy, że zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy szkolenia organizowane dla osób bezrobotnych muszą odbywać się według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych zajęć w tygodniu. Dla części szóstej Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były codziennie w dni robocze, w wymiarze 6 - 8 godzin zegarowych dziennie. Zamawiający wymaga, aby zajęcia rozpoczynały się w godzinach dopołudniowych. Część szósta: Zgodnie ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowym programem szkolenia zawodowego dla zawodu Grafik komputerowy / Zastosowanie grafiki w reklamie i wydawnictwach/, dostępny w bazie danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl wymagana ilość godzin zajęć przypadających na jednego uczestnika szkolenia: 180 godzin zegarowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie w przeprowadzonych szkoleniach - 20
    • 3. Certyfikat ISO lub inny znak jakościowy, akredytacja kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs Przedsiębiorczość.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część siódma - Kurs Przedsiębiorczość Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Przedsiębiorczość. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie, które ubiegają się o jednorazowe środki na otwarcie własnej działalności gospodarczej. Program szkolenia (należy wypełnić załącznik nr 4 i 5) powinien być opracowany tak aby przygotować uczestników do podjęcia działalności gospodarczej i prowadzenia mikro lub małej firmy. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia. Celem szkolenia jest przekazanie osobom skierowanym wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej w warunkach konkurencji rynkowej, co najmniej w zakresie: 1. Zarządzania firmą, w tym m.in.: - administracyjno - prawne aspekty związane z rejestracją firmy, - administracyjno - prawne aspekty związane z prowadzeniem działalności gospodarczej, - omówienie PKD wraz z konsekwencjami podatkowymi wiążącymi się z wyborem konkretnych branż i działów, - podstawy wiedzy o zarządzaniu organizacją, - zarządzanie strategiczne, - wypełnianie dokumentów przy rejestracji działalności gospodarczej. 2. Zarządzania finansami w małej firmie, w tym m.in.: - prowadzenie księgowości w małej firmie, - podatki w małej firmie, - ubezpieczenia społeczne i zdrowotne właściciela firmy oraz jego pracowników, - ubezpieczenia gospodarcze. 3. Promocja i marketing w małej firmie, w tym m.in.: - pomysł na biznes, - zasady opracowywania biznesplanów, - plan funkcjonowania przedsiębiorstwa, - plan marketingowy. 4. Instytucje i systemy wsparcia przedsiębiorczości: - źródła finansowania działalności gospodarczej małych firm, - pozyskiwanie środków finansowych przedsiębiorstwa, - możliwości kredytowania, - fundusze pożyczkowe. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników kursu. Zajęcia szkoleniowe realizowane muszą być głównie w formie pokazów, ćwiczeń i zadań projektowych. Liczba uczestników szkolenia 60 osób bezrobotnych. Szkolenie zostanie przeprowadzone z podziałem na 4 grupy szkoleniowe obejmujące po 15 osób, poszczególnych grup nie można łączyć przy realizacji zajęć. Czas trwania szkolenia Informujemy, że zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy szkolenia organizowane dla osób bezrobotnych muszą odbywać się według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych zajęć w tygodniu. Dla części siódmej Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były codziennie w dni robocze, w wymiarze 6 - 8 godzin zegarowych dziennie. Zamawiający wymaga, aby zajęcia rozpoczynały się w godzinach dopołudniowych. Część siódma: Wymagana ilość godzin zajęć przypadających na jednego uczestnika szkolenia: 30 godzin zegarowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie w przeprowadzonych szkoleniach - 20
    • 3. Certyfikat ISO lub inny znak jakościowy, akredytacja kuratora oświaty - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs Kelner-barman.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć ósma - Kurs Kelner-barman Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Kelner-barman. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do nabycia umiejętności niezbędnych do samodzielnego wykonywania zadań na stanowisku kelner-barman w placówkach i zakładach gastronomicznych otwartych i zamkniętych (restauracje, jadłodajnie, stołówki, bary) zgodnie z zakresem obowiązków. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie, posiadających zdolność i predyspozycje do wykonywania zawodu. Program szkolenia (należy wypełnić załącznik nr 4 i 5) powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodów: Kelner oraz Bufetowy (barman), dostępne w bazie danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl i zawierać minimum poniższy zakres programowy: - utrzymanie porządku na stanowisku pracy oraz przestrzeganie zasad bhp i ppoż., - wykazywanie kultury osobistej i przestrzeganie etyki zawodowej, - komunikowanie się z konsumentami, - przygotowania poprzedzające obsługę, - posługiwanie się narzędziami i przyrządami niezbędnymi do wykonywania pracy w zawodzie: tace, wózki kelnerskie do serwowania potraw itp., - przygotowanie i serwowanie napojów, - obsługa konsumenta, - kalkulowanie cen, rozliczenie finansowe oraz wystawianie rachunków, - zapewnienie jakości usług. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia. Liczba osób uczestniczących 10 osób bezrobotnych Czas trwania szkolenia Informujemy, że zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy szkolenia organizowane dla osób bezrobotnych muszą odbywać się według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych zajęć w tygodniu. Dla części ósmej Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były codziennie w dni robocze, w wymiarze 6 - 8 godzin zegarowych dziennie. Zamawiający wymaga, aby zajęcia rozpoczynały się w godzinach dopołudniowych. Część ósma: Wymagana ilość godzin zajęć przypadających na jednego uczestnika szkolenia: nie mniej niż 150 godzin zegarowych, w tym: - min. 100 godzin zajęć praktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie w przeprowadzonych szkoleniach - 20
    • 3. Certyfikat ISO lub inny znak jakościowy, akredytacja kuratora oswiaty - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.