To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-03
Ogłoszenie nr 56907 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.
Tłuszcz: Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla projektu pn. "Przeciwdziałanie degradacji środowiska, ochrona ekosystemu Zalewu Zegrzyńskiego i wód podziemnych Subniecki Warszawskiej poprzez rozbudowę systemu wodno-kanalizacyjnego w Gminie Tłuszcz"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt "Przeciwdziałanie degradacji środowiska, ochrona ekosystemu Zalewu Zegrzyńskiego i wód podziemnych Subniecki Warszawskiej poprzez rozbudowę systemu wodno-kanalizacyjnego w Gminie Tłuszcz" - nr POIS.02.03.00-00-0092/16, współfinansowany w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" II oś priorytetowa "Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 2195
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30130, 30306
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tłuszcz, krajowy numer identyfikacyjny
55066816600000, ul.
ul. Warszawska
10,
05240
Tłuszcz, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
297 573 016, faks
297 573 016, e-mail
zamowieniapubliczne@tluszcz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tluszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla projektu pn. "Przeciwdziałanie degradacji środowiska, ochrona ekosystemu Zalewu Zegrzyńskiego i wód podziemnych Subniecki Warszawskiej poprzez rozbudowę systemu wodno-kanalizacyjnego w Gminie Tłuszcz"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IR.271.1.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: 1. Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla projektu pn. Przeciwdziałanie degradacji środowiska, ochrona ekosystemu Zalewu Zegrzyńskiego i wód podziemnych Subniecki Warszawskiej poprzez rozbudowę systemu wodno-kanalizacyjnego w Gminie Tłuszcz" współfinansowanego w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" II oś priorytetowa "Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: pełnienie usługi inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi w branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej. 3. Charakterystyka zadania: 3.1) zakres robót objętych nadzorem stanowi: 3.1.1) budowa sieci wodociągowej rozdzielczej o długości ok. 10,77 km; 3.1.2) budowa sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości ok. 17,55 km obejmująca wykonanie ok. 13,89 km kanału głównego sieci (w tym ok. 13,47 km sieci grawitacyjnej i ok. 0,42 km sieci tłocznej) oraz odcinków sieci przewodów kanalizacyjnych dochodzących do granic posesji o długości łącznej ok. 3,66 km; 3.1.3) budowa 14 przepompowni ścieków wraz z przyłączami do sieci elektroenergetycznej oraz z rozruchem technologicznym. 3.2) Realizacja robót budowlanych inwestycji została podzielona na trzy oddzielne zadania pod względem lokalizacji, które objęte będą oddzielnymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego. Zakres obszarowy inwestycji z podziałem na wydzielone obszary poszczególnych zadań przedstawia mapa zbiorcza. Przewiduje się następujące terminy rozpoczęcia realizacji poszczególnych zadań: I zadanie (Etap I) - rok 2017 II zadanie (Etap II) - rok 2017 III zadanie (Etap III) - rok 2018 3.3) Zamawiający posiada dokumentację projektową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na os. Klonowa, Norwida zatwierdzoną w n/w pozwoleniach na budowę: decyzja Starosty Wołomińskiego nr 255p/2009 z dnia 03.03.2010r., decyzja Wojewody Mazowieckiego nr 398/09 z dn. 30.12.2009r. - dot. sieci w drodze wojewódzkiej nr 634, decyzja Wojewody Mazowieckiego nr 370/09 z dn. 10.12.2009r - dot. sieci w terenie kolejowym. 3.4) Zakres planowanych prac budowlanych, przewidzianych do wykonania na podstawie w/w decyzji opisuje dokumentacja projektowa dla zadania opracowana przez jednostkę projektową: P.I.S. "ENERGAS" S.C. Andrzej i Paweł Ochenkowscy, w tym projekty budowlane zatwierdzone w w/w decyzjach o pozwoleniu na budowę. 3.5) Zakres robót przewidzianych do wykonania na podstawie projektów budowlanych zatwierdzonych w decyzjach o pozwoleniu na budowę będzie stanowić: 3.5.1) budowa sieci wodociągowej rozdzielczej o długości łącznej ok. 10,71 km 3.5.2) budowa sieci kanalizacji sanitarnej, w tym: a) kanalizacji grawitacyjnej o łącznej długości ok. 15,09 km b) kanalizacji tłocznej o łącznej długości ok. 0,42 km 3.5.3) budowa 14 przepompowni ścieków wraz z przyłączami do sieci elektroenergetycznej oraz z rozruchem technologicznym; 3.6) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, będzie zobowiązany do pełnienia funkcji inspektora nadzoru dla zadania, które Zamawiający zamierza zlecić wykonawcom robót w systemie "Projektuj + Buduj" w zakresie: 3.6.1) uzupełnienia sieci wodociągowej o długości ok. 0,06 km 2) uzupełnienie sieci kanalizacji sanitarnej o brakujące odcinki od sieci głównej do granicy posesji, o długości łącznej ok. 2,04 km Podane powyżej długości sieci są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji robót. 4. Szczegółowy zakres zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
71248000-0,
71310000-4,
71315210-4,
71530000-2,
71540000-5,
71631300-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT200000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 215250.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.