eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Zakup i dostawa pletyzmografu prąciowego wraz z oprogramowaniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Gostynin: Zakup i dostawa pletyzmografu prąciowego wraz z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 56906 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej , ul. Zalesie 1A, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. (024) 2357154, faks (024) 2357155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-gostynin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pletyzmografu prąciowego wraz z oprogramowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego fabrycznie aparatu do badania dysfunkcji erekcji i diagnostyki dewiacji seksualnych - pletyzmograf prąciowy, zgodnie z poniższym opisem: Lp. Parametr/Warunek 1.Aparat do pomiaru i rejestracji objętościowych zmian wewnątrz penisa 2.Rejestracja danych impedancyjnych odpowiadających zmianom objętości krwi w penisie za pomocą trzech elektrod 3.Podłączenie do komputera PC z systemem operacyjnym Windows XP 4.Oprogramowanie do analizy wykonanych pomiarów. Wykres w formie graficznej dla trzech parametrów zróżnicowanych kolorystycznie plus tabele 5.Prezentacja wykonanych pomiarów w czasie rzeczywistym na ekranie komputera 6.Możliwość rejestracji erekcji nocnych przez minimum dwie kolejne noce 7Częstotliwość pomiarowa: 5 kHz 8.Maksymalny prąd wyjściowy: 200uA 9.Zasilanie: bateria 9V DC 10.Izolacja interfejsu do komputera: 2000 V 11.Zakres temperatur pracy: 150C do 350C 12.Wyposażenie dodatkowe: - zestaw elektrod do wykonania badań - 30 szt. 13.Okres gwarancji min. 24 miesiące 14.Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych od daty sprzedaży - 10 lat 15.Szkolenie personelu medycznego i technicznego w zakresie obsługi urządzenia w terminie wskazanym przez użytkownika 16.Świadectwa, certyfikaty, deklaracje 17.Paszport techniczny urządzenia 18.Instrukcje obsługi w języku polskim.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 900,00 PLN. 2. Wadium należy wnieść w formie wskazanej w art. 45 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych w terminie do dnia: 11.04.2011r. do godziny 12.00. Konto Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej PKO BP Gostynin 78 1020 3974 0000 5502 0006 6746. 3. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 Prawa zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (załącznik nr 1). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - (załącznik nr 2). 3. Oświadczenie, iż Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (załącznik nr 3). 4. Oświadczenie, iż Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków na rzecz Urzędu Skarbowego (załącznik nr 4). 5. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze SIWZ i nie wnosi zastrzeżeń do jej zapisów (załącznik nr 5). 6. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 6). 7. Certyfikaty, świadectwa i deklaracje urządzenia 8. Potwierdzenie wniesienia przez Wykonawcę wadium 9. Wszystkie wymienione dokumenty winny być podpisane przez osobę posiadającą upoważnienie.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rops.bip.eur.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja ROPS-Gostynin ul. Kutnowska 74B 09-500 Gostynin.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Administracja ROPS-Gostynin ul. Kutnowska 74B 09-500 Gostynin.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.