eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Płocku w 2009 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-10

Płock: Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Płocku w 2009 roku.
Numer ogłoszenia: 56860 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Płocku , ul. Otolińska 10, 09-407 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3660310, 3647036, faks 024 3660316.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.bip.ump.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Płocku w 2009 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Płocku w 2009 roku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.50.00 - 18.11.50.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1, spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2, spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt 3, spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt 4, spełnia każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. II. Do oferty należy załączyć również: 1.Wypełniony/e i podpisany/e formularz/e ofertowy/e - Załączniki Nr 1/1 do 1/ 7. 2.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.Informację dotyczącą podwykonawców - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców - wpisany zapis - nie dotyczy. 4.Wypełniona pierwsza strona Działu III - Wzór umowy w zakresie dotyczącym Wykonawcy. 5.Informację (oświadczenie) o składzie tkaniny poszczególnych elementów umundurowania w przypadku, gdy nie zostanie to określone na metkach wszytych w przedmioty umundurowania. 6.Informację na świadczenie usług przewozowych (kurierskich) na rzecz Wykonawcy z podaniem adresu firmy, numeru telefonu kontaktowego (w przypadku gdy Wykonawca posiada taką umowę). Ww. informacja niezbędna jest w przypadku odsyłania ewentualnych zgłoszonych na piśmie przez Zamawiającego reklamacji poszczególnych elementów umundurowania lub zwrotu załączonych do oferty wzorów. Wykonawca w celu potwierdzenia udziału w postępowaniu oraz zgodności oferowanych elementów umundurowania z wymaganiami Zamawiającego zobowiązany jest dołączyć do oferty pojedyncze wzory oferowanych produktów. Zamawiający odrzuci oferty Wykonawców, którzy nie dołączą oferowanych elementów umundurowania lub dołączą wzory niezgodne z wymaganiami Zamawiającego. Odrzucenie dotyczyć będzie tej części przedmiotu zamówienia do której nie dołączono wzorów lub dołączone wzory są niezgodne z wymaganiami Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.bip.ump.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska w Płocku, 09-407 Płock, ul. Otolińska 10..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Straż Miejska w Płocku, 09-407 Płock, ul. Otolińska 10..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mundurów, spodni i czapek służbowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mundurów, spodni i czapek służbowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.50.00-8, 18.23.40.00-8, 18.44.33.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kurtek i swetrów służbowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kurtek i swetrów służbowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0, 17.28.21.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa koszul służbowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koszul służbowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.32.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa umundurowania specjalnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa umundurowania specjalnego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.34.00-4, 18.41.22.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa obuwia służbowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obuwia służbowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.31.50.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa obuwia taktycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obuwia taktycznego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.31.51.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa elementów uzupełniających umundurowanie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elementów uzupełniających umundurowanie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.30.00-0, 18.42.40.00-7, 19.20.00.00-8, 17.28.11.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.