eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/15/2009 - Zestawy do dializy otrzewnowej Ado i Cado dla kliniki Nefrologii i dializoterapii Instytutu CZMP.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Łódź: ZP/15/2009 - Zestawy do dializy otrzewnowej Ado i Cado dla kliniki Nefrologii i dializoterapii Instytutu CZMP.
Numer ogłoszenia: 56857 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/15/2009 - Zestawy do dializy otrzewnowej Ado i Cado dla kliniki Nefrologii i dializoterapii Instytutu CZMP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1 - Zestaw do ciągłej ambulatoryjnej dializy otrzewnowej CADO dla 1
pacjenta
Pakiet 2 - Zestaw do automatycznej dializy otrzewnowej ADO dla 2
pacjentów
Pakiet 3 - Zestaw do ciągłej ambulatoryjnej dializy otrzewnowej CADO dla 1
pacjenta
Pakiet 4 - Zestaw do automatycznej dializy otrzewnowej ADO dla 5
pacjentów
Pakiet 5 - Dodatkowy sprzęt do dializy otrzewnowej w zależności od sytuacji
klinicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1. ustawy PZP. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. ustawy prawo zamówień publicznych. a) W stosunku do firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, chyba że po ogłoszeniu upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego. b) Nie występują zaległości we wnoszeniu podatków, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3. 3. c) Nie występują zaległości we wnoszeniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3. d) żaden ze wspólników (spółki jawne), partnerów oraz członków zarządu (spółki partnerskie), komplementariuszy (spółki komandytowe oraz komandytowe -akcyjne), członków organu zarządzającego (osoby prawne) oraz jeśli oferent jest osobą fizyczną nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. e) Wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy PZP. 2. Oświadczenie wykonawcy w trynie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz ust. 2 pkt. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niS 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w A1 pkt. 1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie A1 pkt. 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Oświadczenie o tym, że wykonawca nie posiada zaległości we wnoszeniu podatków, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3. 5. Oświadczenie o tym, że wykonawca nie posiada zaległości we wnoszeniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom 7. Oświadczenie o tym, że żaden ze wspólników (spółki jawne), partnerów oraz członków zarządu (spółki partnerskie), komplementariuszy (spółki komandytowe oraz komandytowe -akcyjne), członków organu zarządzającego (osoby prawne) oraz jeśli oferent jest osobą fizyczną nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 8. Oświadczenie o tym, że wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut CZMP ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna, Zamówienia Publiczne, budynek A, poziom 0, pok. nr 15..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Instytut CZMP ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna, Zamówienia Publiczne, budynek A, poziom 0, pok. nr 15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 1 - Zestaw do ciągłej ambulatoryjnej dializy otrzewnowej CADO dla 1
    pacjenta
    1. Worki do dializy Stay-Safe 2-2,5 dcm3 1 360 szt.
    2. Adapter do cewnika Stay-Safe 1 szt.
    3. Przedłużacz do cewnika (catheter extention) 2 szt.
    4. Nakrętka dezynfekcyjna 1 360 szt.
    5. Cewnik Tenckhoffa typ 916 1 szt.
    6. Frekasoft 380 cm3 lub Frekasept 380 cm 3 (środek do odkażania rąk)
    20 szt.
    7. Frekaderm 250 cm3 (płyn do odkażania skóry) 60 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 2 - Zestaw do automatycznej dializy otrzewnowej ADO dla 2
    pacjentów
    1. Worki do dializy ADO 5 dm3 zamienne z płynami Plus Sleep-Safe 1 460
    szt.
    2. Adapter do cewnika kompatybilny z systemem Stay-Safe 4 szt.
    3. Przedłużacz do cewnika (catheter extention) 4 szt.
    4. Nakrętka dezynfekcyjna 730 szt.
    5. Podstawka organizer 1 szt.
    6. Uchwyt clip 1 szt.
    7. Frekasoft 380 cm3 lub Frekasept 380 cm 3 (środek do odkażania rąk)
    60 szt.
    8. Frekaderm 250 cm3 (płyn do odkażania skóry) 60 szt.
    9. Linie do aparatu P.D Night zamiennie z Plus Sleep-Safe (dorośli i dzieci)
    1095 szt.
    10. Cewnik Tenckhoffa typ 835 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 3 - Zestaw do ciągłej ambulatoryjnej dializy otrzewnowej CADO dla 1
    pacjenta
    1. Worki z płynem dializacyjnym 1,5 litra, 2 litry, 2,5 litra typu Twin bag,
    stężenie wapnia 1,25%, 1,75%; stężenie glukozy 1,36%, 2,27%, 3,86%,
    kompatybilne z aparatem Home Choice 1 460 szt.
    2. Korki mini cap 1 460 szt.
    3. Osłonki (connection shield) 365 szt.
    4. Zaciski (clamp) 12 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 4 - Zestaw do automatycznej dializy otrzewnowej ADO dla 5
    pacjentów
    1. Worki ADO z płynem dializacyjnym objętość 5 litrów, stężenie wapnia
    1,25 mmol/l-PD4, 1,75 mmol/l-PD1; stężenie glukozy 1,36%, 2,27%, 3,86%,
    kompatybilne z aparatem Home Choice 3 650 szt.
    2. Worki ADO z płynem dializacyjnym objętość 2 litry, stężenie wapnia 1,25
    mmol/l-PD4, 1,75 mmol/l-PD1; stężenie glukozy 1,36%, 2,27%, 3,86%,
    kompatybilne z aparatem Home Choice 1 825 szt.
    3. Linie do aparatu Home Choice (dla dorosłych i dzieci) 1 460 szt.
    4. Zaciski clamp 15 szt.
    5. Dren łączący (transfer set) 10 szt.
    6. Tytanowy adapter 5 szt.
    7. Łączniki (connection shield) 1825 szt.
    8. Opti cap - łączniki 800 szt.
    9. Korki mini cap 1 825 szt.
    10. Zestaw opatrunkowy-gaziki 156 szt.
    11. Maseczka jednorazowa 365 szt.
    12. Płyn do dezynfekcji rąk 500 ml 12 szt.
    13. Płyn do dezynfekcji skóry 20 ml 36 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 5 - Dodatkowy sprzęt do dializy otrzewnowej w zależności od sytuacji
    klinicznej
    1. Worki z płynem zawierającym ikodekstrynę 2 litry, typu Extraneal Twin
    bag do CADO kompatybilne z aparatem Home Choice 400 szt.
    2. Worki z płynem zawierającym ikodekstrynę 2 litry, typu Extraneal Twin
    bag do ADO kompatybilne z aparatem Home Choice 150 szt.
    3. Płyn odżywczy zawierający aminokwasy 2 litry, typu Nutrineal 400
    szt.
    4. Ultra set dreny 420 szt.
    5. Worki z płynem typu Physioneal ADO 2,5 l. 730 szt.
    6. Linie pediatryczne do aparatu Home Choice 500 szt.
    7. Zestawy do ostrej dializy otrzewnowej u noworodków i niemowląt CADO,
    apyrogenny, składajacy się minimum z: 2 linii wlotu powietrza ze
    zintegrowanym filtrem, miejsca do podawania leku, biurety do napelniania,
    komory
    powietrza, zacisku kulkowego, linii drenażowej, biurety
    drenażowej 350 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.