eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › WYKONYWANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM, LETNIM UTRZYMANIEM DRÓG GMINNYCH ZALICZANYCH DO KATEGORII DRÓG PUBLICZNYCH, DRÓG WEWNĘTRZNYCH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY LUBIN ORAZ ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCĄ, CZĄSTKOWĄ NAPRAWĄ DRÓG WEWNĘTRZNYCH GRUNTOWYCH ORAZ GRUNTOWYCH O NAWIERZCHNI TŁUCZNIOWEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-03

Ogłoszenie nr 56854 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.

Lubin: WYKONYWANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM, LETNIM UTRZYMANIEM DRÓG GMINNYCH ZALICZANYCH DO KATEGORII DRÓG PUBLICZNYCH, DRÓG WEWNĘTRZNYCH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY LUBIN ORAZ ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCĄ, CZĄSTKOWĄ NAPRAWĄ DRÓG WEWNĘTRZNYCH GRUNTOWYCH ORAZ GRUNTOWYCH O NAWIERZCHNI TŁUCZNIOWEJ
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin, krajowy numer identyfikacyjny 39064754100000, ul. ul. Władysława Łokietka  6, 59300   Lubin, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. (76) 8403100, faks (76) 8403140, e-mail zp@ug.lubin.pl Adres strony internetowej (URL): www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM, LETNIM UTRZYMANIEM DRÓG GMINNYCH ZALICZANYCH DO KATEGORII DRÓG PUBLICZNYCH, DRÓG WEWNĘTRZNYCH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY LUBIN ORAZ ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCĄ, CZĄSTKOWĄ NAPRAWĄ DRÓG WEWNĘTRZNYCH GRUNTOWYCH ORAZ GRUNTOWYCH O NAWIERZCHNI TŁUCZNIOWEJ
Numer referencyjny OR.271.14.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie wykonywanie usług związanych z bieżącym, letnim utrzymaniem dróg gminnych zaliczanych do kategorii dróg publicznych, dróg wewnętrznych będących własnością Gminy Lubin oraz robót budowlanych związanych z bieżącą, cząstkową naprawą dróg wewnętrznych gruntowych oraz gruntowych o nawierzchni tłuczniowej. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na dwie części: Część I: Usługi związane z bieżącym, letnim utrzymaniem dróg gminnych zaliczanych do kategorii dróg publicznych, dróg wewnętrznych i terenów będących własnością gminy Lubin. Zakres zamówienia dla części I dotyczy: 1) Utrzymywania drożności rowów przydrożnych poprzez wykonywanie profilowania spadków, odmulania i czyszczenia dna wraz z odwozem urobku. 2) Odprowadzania wód opadowych z dróg poprzez utrzymywanie drożności przepustów drogowych, wpustów deszczowych i innych elementów odwodnienia pasa drogowego. 3) Koszenia poboczy dróg, rowów przydrożnych i innych terenów gminnych (bez placów zabaw, boisk i terenów świetlic wiejskich) - przewidziano minimum 2 pokosy traw. Terminy orientacyjne pokosów to czerwiec i sierpień. 4) Koszenia traw na rekreacyjnych terenach zielonych tj. boiskach i placach zabaw i terenach zielonych świetlic wiejskich. 5) Wymiany, utrzymania czystości i widoczności istniejącego oznakowania drogowego pionowego oraz poziomego i urządzeń bezpieczeństwa drogowego. 6) Utrzymania czystości wiat przystankowych i peronów przystanków komunikacyjnych. Częstotliwość sprzątania - 1 raz na tydzień, 7) Opróżniania koszów na śmieci i wywóz nieczystości stałych - 1 raz w tygodniu. 8) Utrzymania czystości pasa drogowego, w tym jezdni i chodników, rozjazdów, zatok przystankowych, parkingów - minimalna częstotliwość sprzątania 2 razy w okresie obowiązywania umowy. 9) Utrzymania, pielęgnacji i wycinki krzewów i drzew rosnących na terenach należących do Gminy. Część II: Roboty budowlane związane z bieżącą, cząstkową naprawą dróg wewnętrznych gruntowych oraz gruntowych o nawierzchni tłuczniowej. Zakres zamówienia dla części II dotyczy: 1) Remontu cząstkowego dróg wewnętrznych tłuczniem kamiennym, polegającego na wyrównaniu nawierzchni, zasypaniu nierówności tłuczniem tego samego rodzaju co nawierzchnia drogi i ponownym zagęszczeniu. 2) Utwardzenia drogi gruntowej tłuczniem kamiennym poprzez zdjęcie warstwy humusu lub gruntu rodzimego, wyrównanie terenu, ułożenie warstw tłucznia kamiennego, nawilżenie i zagęszczenie zgromadzonego materiału.


II.5) Główny kod CPV): 45233142-6,
Dodatkowe kody CPV: 45233221-4, 34922100-7, 45111213-4, 77314100-5, 90910000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia, w zakresie Części I i II, Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Księginice 14, 59-300 Księginice, utworzonemu na podstawie Uchwały Nr XLII/267/2016 Rady Gminy Lubin z dnia 29.11.2016 r. zmienionej Uchwałą NR XLV/289/2017 Rady Gminy Lubin z dnia 18.01.2017 r. Celem spółki, zgodnie z uchwałą, jest realizacja zadań własnych gminy m.in. w zakresie gminnych dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacji ruchu drogowego. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający, nad Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie, sprawuje kontrolę prawną, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; ponad 90% działalności Wykonawcy dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego; w podmiocie będącym Wykonawcą, nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego - Gmina Lubin posiada całość udziałów spółki.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Część Nr 1
Nazwa Część I: Usługi związane z bieżącym, letnim utrzymaniem dróg gminnych zaliczanych do kategorii dróg publicznych, dróg wewnętrznych i terenów będących własnością gminy Lubin.

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,  ,  Księginice 14,  59-300,  Księginice,  kraj/woj. dolnośląskie


Część Nr 2
Nazwa Część II: Roboty budowlane związane z bieżącą, cząstkową naprawą dróg wewnętrznych gruntowych oraz gruntowych o nawierzchni tłuczniowej.

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,  ,  Księginice 14,  59-300,  Księginice,  kraj/woj. dolnośląskie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.