eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębnica Kaszubska › Usługi Leśne 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-08

Dębnica Kaszubska: Usługi Leśne 2008
Numer ogłoszenia: 5684 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Leśny Dwór, Łysomiczki 2, 76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie, tel. 0-59 8131329, 8131250.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Nadleśnictwo.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi Leśne 2008.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania i dotyczą wykonania usług z zakresu gospodarki leśnej (pozyskania, zrywki, awansowego przygotowania gleby, prac z hodowli i ochrony lasu, rozdrabniania gałęzi i pozostałości zrębowych). Szczegółowy podział na zadania i opisy poszczególnych czynności zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Nr pakietu Dotyczy pakietu na Wartośc wadium w zł 1 Dębnica 4 800,00 2 Rozdrb. I 300,00 w formach dopuszczonych w art. 45 ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 19 poz. 177 z 29.01.2004r., z póź. zm.)..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, wykonawcy wykażą dysponowanie następujących maszyn i urządzeń (zał. nr 5) - wymagania minimalne,: pilarki spalinowe (1 pilarka na każde rozpoczęte 2000m3 + jedna zapasowa na całe zamówienie) - dotyczy zad. 1, ciągnik zrywkowy o mocy co najmniej 60 KM (2 szt) - dotyczy zad. 1, urządzenia do przygotowania gleby takie jak: ciągnik typu rolniczego o mocy min. 60KM , pług typu LPZ , pług frezowy, pogłębiacz (po 1 szt) - dotyczy zad. 1, ciągnik, maszyna do rozdrabniania gałęzi - dotyczy zad. 2, dysponują osobami i podmiotami zdolnymi do wykonania zamówienia (zał. nr 4), wykonawcy wykażą i udokumentują, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi (na każde rozpoczęte 2000 m3 musi być jeden pilarz z uprawnieniami) - dotyczy zad.1; wskazanym jest, aby wykonawca zatrudniał własnych, wykwalifikowanych (z wykształceniem leśnym) pracowników nadzoru; e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 3) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców); b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; d) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu (np. nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum; Uwaga: wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy; b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; c) formularz cenowy oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 3; d) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum); e) aktualny odpis z właściwego rejestru (tzn. potwierdzający, że działalność jest prowadzona w dalszym ciągu) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); g) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); h) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - - na formularzu ofertowym wg zał. nr 4 do SIWZ; należy przedstawić uprawnienia np.: do pracy pilarką, do prowadzenia pojazdów i inne. i) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wg zał. nr 5; j) sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego (PIT - 28 lub PIT - 36 lub inne) innych dokumentów określających przychody oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Nr części zamówienia Zadanie Minimalna wartość przychodów 1 Dębnica 130 000,00 2 Rozdrabnianie I 8 500,00 Uwaga: w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy wykazać sumę wartości przychodów wynikających z każdej części zamówienia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecinek.lasy.gov.pl/lesnydwor/info.php

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na stronie internetowej (adres powyżej) oraz w Nadleśnictwie Leśny Dwór u osób upoważnionych do kontaktów z oferentami. za pisemnym potwierdzen.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 08:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Leśny Dwór, I piętro.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leśnictwo Dębnica.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace z zagospodarowania, ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna w leśnictwie Dębnica.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozdrabnianie gałęzi I.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozdrabnianie gałęzi na powierzchniach pozrębowych.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.