eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Budowa budynku mieszkalnego nr 2 zlokalizowanego przy ulicy Westerplatte w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-19

Konin: Budowa budynku mieszkalnego nr 2 zlokalizowanego przy ulicy Westerplatte w Koninie
Numer ogłoszenia: 56845 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o., ul. 3 Maja 21, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 245 75 41, fax (063) 245 76 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl/mtbs

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego nr 2 zlokalizowanego przy ulicy Westerplatte w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia : Budowa budynku mieszkalnego nr 2 zlokalizowanego przy ulicy Westerplatte w Koninie . Zakres robót do wykonania : 1.Roboty budowlane dotyczące zadania pod nazwą: Budowa budynku mieszkalnego nr 2 zlokalizowanego przy ulicy Westerplatte w Koninie . 1a. Roboty w branży budowlanej: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego, 2 kondygnacyjny + poddasze, w pełni podpiwniczony wraz zagospodarowaniem terenu małą architekturą, zielenią, drogami oraz chodnikami . 1b. Roboty w branży sanitarnej: -wykonanie przyłącza i instalacji zimnej wody - przyłącze wodociągowe do miejskiej sieci wodociągowej, - wykonanie przyłącza i instalacji kanalizacji sanitarnej - odprowadzenie ścieków do miejskiej kanalizacji sanitarnej, - wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej - podłączenie do miejskiej sieci deszczowej, - wykonanie instalacji ciepłej wody , - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania - z węzła cieplnego zlokalizowanego w piwnicy i podłączonego do miejskiej sieci ciepłowniczej, - budowa węzła cieplnego w piwnicy budynku, 1c. Roboty w branży elektrycznej: - wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej: oświetleniowej, siłowej, ochronnej od porażeń, węzła cieplnego - wykonanie instalacji odgromowej, - wykonanie instalacji domofonowej, - wykonanie instalacji antenowej. - oświetlenie zewnętrzne, - przebudowa sieci elektroenergetycznej NN 1d. Roboty w branży telekomunikacyjnej - instalacja telefoniczna: - wykonanie instalacji telefonicznej wewnętrznej. Pozostałe roboty objęte zakresem zamówienia: - zadaszenie śmietnika wraz z wykonaniem stalowych drzwi zabezpieczonych zamkiem - skrzynki pocztowe ( 28 szt.) - gabloty ogłoszeniowe (4 szt.) - gablota na klucze (1 szt.) - kosze na śmieci - uchwyt flagowy (2 szt.) - uchwyty + sznury w suszarniach - komplet kluczy dla każdego mieszkania (3szt. do mieszkania, 1 szt. do drzwi wejściowych piwnicy, 1 szt. do drzwi wejściowych do klatki, klucz do skrzynki pocztowej, klucz do szafki wodomierzowej, klucze do drzwi od śmietnika . 2)Szczegółowy zakres robót zawarto w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki części technicznej. 3)Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową i projektową, przedmiary robót oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie zamawiającego. Dane techniczne powierzchnia zabudowy = 652,26 m2 powierzchnia użytkowa mieszkań stan surowy = 1 310,78 m2 powierzchnia użytkowa mieszkań stan wykończony = 1 285,28 m2 kubatura = 7 807,00 m3 powierzchnia dróg i chodników = 374,1 m2 powierzchnia zieleni = 497,2 m2 ilość kondygnacji naziemnych = 2 + piwnice ilość kondygnacji podziemnych = 1 liczba klatek schodowych = 4 liczba mieszkań = 28 Wyposażenie instalacyjne budynków: -instalacja wodociągowa -instalacja kanalizacji sanitarnej -instalacja kanalizacji deszczowej -instalacja ciepłej wody -instalacja centralnego ogrzewania -instalacja elektryczna wewnętrzna: oświetleniowa, siłowa, ochronna od porażeń, -instalacja odgromowa -instalacja antenowa -instalacja telefoniczna wewnętrzna -instalacja domofonowa -instalacja dzwonkowa -węzeł cieplny (wszystkie branże) -oświetlenie zewnętrzne Przyłącza : -przyłącze wodociągowe -przyłącze kanalizacji sanitarnej -przyłącze kanalizacji deszczowej Przebudowa sieci: elektroenergetycznej NN, Dodatkowo: 1.Współpraca z Wojewódzkim Oddziałem Służby Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatura w Koninie z siedzibą w Posadzie ul.Tuwima 2, 62-530 Kazimierz Biskupi z uwagi na fakt , że przedmiotowa nieruchomość jest położona w strefie B ścisłej ochrony konserwatorskiej układu urbanistycznego, 2.Współpraca z osobami przeprowadzającymi badania archeologiczne przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków podczas realizacji niniejszej inwestycji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca skadając ofertę musi wnieść wadium w wysokości 15.000,- /piętnaście tysięcy złotych/.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie byli generalnym wykonawcą przynajmniej jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego kubaturowego lub budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 1000 m2 o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł,- (brutto) , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 3.Dysponują dla potrzeb niniejszego postępowania osobami zdolnymi do wykonania -przedmiotu zamówienia posiadającymi wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia zawodowe bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach tj: -konstrukcyjno-budowlanych -sanitarnych w zakresie sieci i przyłączy -elektroenergetycznych Kierownicy budowy , którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w imieniu Wykonawcy, muszą posiadać uprawnienia w robotach budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz muszą posiadać aktualne zaświadczenia stwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.XII.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. nr 5 , poz.42 z póź.zm.) - załączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień i zaświadczeń. Wykonawcy muszą dysponować również osobą np.kierownikiem budowy posiadającą doświadczenie i kwalifikacje do kierowania robotami w branży budowlanej przy obiektach zabytkowych ( załączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie kwalifikacji oraz dokumenty świadczące o doświadczeniu ) 4.Dysponują sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000,- zł . b)dyponują informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 800.000,- zł , informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ .Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy. Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. 4Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego kubaturowego lub budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 1000 m2 o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł,-(brutto) , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania . 5.Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : -wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . -wymagane uprawnienia (określone w części II pkt.5.3 SIWZ). 6.Dokument na okoliczność potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : -sprawozdanie finansowe a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego , innych dokumentów określających obroty , zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe tj.2004 - 2006 a jeżeli firmy posiadają sprawozdanie finansowe to za rok 2005 - 2007, natomiast jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres . -informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 800.000,- zł , informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł. 7.Informacja o wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -+ oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 8.Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl/mtbs

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie ul.3 Maja 21 ,62-500 Konin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Miejskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie ul.3 Maja 21 ,62-500 Konin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.