eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Kolbuszowa Dolna i Werynia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-02

Kolbuszowa: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Kolbuszowa Dolna i Werynia
Numer ogłoszenia: 56818 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kolbuszowej , ul. 11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2275880, 2275834, faks 017 2271523.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Kolbuszowa Dolna i Werynia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Kolbuszowa Dolna i Werynia Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie udzielane w częściach: 1.1. część 1: a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Kolbuszowa Dolna gmina Kolbuszowa zgodnie z opracowanym projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz warunkami technicznymi. b) Położenie i charakterystyka obiektu: Charakterystyka przestrzenna: Miejscowość Kolbuszowa Dolna położona jest nad rzeką Nil w centralnej części powiatu kolbuszowskiego na terenie Kotliny Sandomierskiej. Obręb charakteryzuje się zabudową ulicowo-zagrodową. Miejscowość Kolbuszowa Dolna graniczy z obrębami: miasto Kolbuszowa, Świerczów, Zarębki, Werynia. c). Dane ogólne: KOLBUSZOWA DOLNA - powierzchnia ogólna - 927 ha - ilość działek - 2711 - ilość jednostek rejestrowych - 1255 - ilość budynków - 1410 - ilość lokali - 20 - mapa ewidencji gruntów skala 1: 2000 - 16 ark map, - mapa zasadnicza 1: 2000 - 17 ark map, 1:1000 - 8 ark map ( pow. 927 ha). 1.2. część 2: a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Werynia gmina Kolbuszowa, zgodnie z opracowanym projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz warunkami technicznymi. b) Położenie i charakterystyka obiektu: Charakterystyka przestrzenna: Miejscowość Werynia położona jest w centralnej części powiatu kolbuszowskiego. Obręb charakteryzuje się zabudową ulicowo-zagrodową. Działki tworzą układ o charakterze wstęgowym. Miejscowość Werynia graniczy z obrębami: miasto Kolbuszowa, Kolbuszowa Dolna, Zarębki, Kolbuszowa Górna, Kłapówka; Dzikowiec gmina Dzikowiec; Ranizów gmina Ranizów; c) Dane ogólne: WERYNIA - powierzchnia ogólna - 1948 ha - ilość działek - 3116 - ilość jednostek rejestrowych - 914 - ilość budynków - 1215 - ilość lokali - 25 - mapa ewidencji gruntów skala 1: 2000 - 24 ark map. - mapa zasadnicza 1: 2000 - 15 ark, 1:1000 - 19 map. (pow. 500 ha).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu w ciągu ostatnich 3 lat, przed terminem składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał min. 4 roboty o charakterze i złożoności jak zadanie będące przedmiotem zamówienia (łącznie modernizacja ewidencji gruntów i budynków z weryfikacją użytków gruntowych przez upoważnionego gleboznawcę oraz opracowanie mapy zasadniczej) - wykonane i przekazane do państwowego zasobu geodezyjnego oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi: a) wykaz posiadanego przez oferenta sprzętu geodezyjnego i komputerowego niezbędnego do wykonania przedmiotowego zamówienia, b) wykaz posiadanych licencjonowanych programów komputerowych / wykaz licencji - EWMAPA v. 9.0, Ewopis v. 4.0 / niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstaw: a)wykaz średniorocznego zatrudnienia pracowników inżynieryjno-technicznych z wykształceniem geodezyjnym, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - wymagane zatrudnienie min. 10 osób, w tym min. 5 osób posiadających uprawnienia conajmniej z zakresu 1 i 2 /. b) wykaz uprawnień zawodowych posiadanych przez pracowników przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w zakresie określonym w art. 43 ust 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności oferenta za ostatni zamknięty rok obrotowy z wymaganym obrotem w tym roku nie mniejszym niż 800 000 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy (w tym w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy), może nastąpić z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. W umowie podpisanej z Wykonawcą może nastąpić: 1). zmiana terminu realizacji w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, z powodu działania siły wyższej oraz innych nieprzewidzianych okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania siwz a także w przypadku wystąpienia robót koniecznych do wykonania umowy wymuszających konieczność zmiany terminu realizacji umowy, konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań, 2) zmiana (w tym zwiększenie/zmniejszenie) zakresu zamówienia - w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania siwz (np. zmiana unormowań prawnych, wytycznych, wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia w zakresie wskazanym w siwz i umowie nie leży w interesie publicznym, zmiany są korzystne dla Zamawiającego a także w przypadku wystąpienia robót koniecznych do wykonania umowy (termin i zakres). 3) Zmiana przedstawicieli stron -- w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (np. zmiana pracy, rezygnacja, inne zdarzenia losowe, zmiany organizacyjne stron itp.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kolbuszowej, ul. 11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, pok.412.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kolbuszowej, ul. 11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, pok.217.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Kolbuszowa Dolna gmina Kolbuszowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Kolbuszowa Dolna gmina Kolbuszowa zgodnie z opracowanym projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz warunkami technicznymi. b) Położenie i charakterystyka obiektu: Charakterystyka przestrzenna: Miejscowość Kolbuszowa Dolna położona jest nad rzeką Nil w centralnej części powiatu kolbuszowskiego na terenie Kotliny Sandomierskiej. Obręb charakteryzuje się zabudową ulicowo-zagrodową. Miejscowość Kolbuszowa Dolna graniczy z obrębami: miasto Kolbuszowa, Świerczów, Zarębki, Werynia. c). Dane ogólne: KOLBUSZOWA DOLNA - powierzchnia ogólna - 927 ha - ilość działek - 2711 - ilość jednostek rejestrowych - 1255 - ilość budynków - 1410 - ilość lokali - 20 - mapa ewidencji gruntów skala 1: 2000 - 16 ark map, - mapa zasadnicza 1: 2000 - 17 ark map, 1:1000 - 8 ark map ( pow. 927 ha)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Werynia gmina Kolbuszowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Werynia gmina Kolbuszowa, zgodnie z opracowanym projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz warunkami technicznymi. b) Położenie i charakterystyka obiektu: Charakterystyka przestrzenna: Miejscowość Werynia położona jest w centralnej części powiatu kolbuszowskiego. Obręb charakteryzuje się zabudową ulicowo-zagrodową. Działki tworzą układ o charakterze wstęgowym. Miejscowość Werynia graniczy z obrębami: miasto Kolbuszowa, Kolbuszowa Dolna, Zarębki, Kolbuszowa Górna, Kłapówka; Dzikowiec gmina Dzikowiec; Ranizów gmina Ranizów; c) Dane ogólne: WERYNIA - powierzchnia ogólna - 1948 ha - ilość działek - 3116 - ilość jednostek rejestrowych - 914 - ilość budynków - 1215 - ilość lokali - 25 - mapa ewidencji gruntów skala 1: 2000 - 24 ark map. - mapa zasadnicza 1: 2000 - 15 ark, 1:1000 - 19 map. (pow. 500 ha).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.