eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Roboty budowlane polegające na remoncie przejazdu kolejowo-drogowego na drodze krajowej nr 48 w km 154 + 352 w Dęblinie ul.15 Pułku Piechoty ,,Wilków".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-11



Ogłoszenie nr 567959-N-2017 z dnia 2017-08-11 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie: Roboty budowlane polegające na remoncie przejazdu kolejowo-drogowego na drodze krajowej nr 48 w km 154 + 352 w Dęblinie ul.15 Pułku Piechoty ,,Wilków".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 43026882400000, ul. Lipowa  1a , 20-020   Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 183 530, , e-mail rzilublin.zampub@ron.mil.pl, , faks 261 183 501.
Adres strony internetowej (URL): www.rzilublin.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna MON

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.rzilublin.wp.mil.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferte składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej: za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 13) osobiscie lub za pomoca posłańca.
Adres:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, kancelaria (pokój nr 105)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na remoncie przejazdu kolejowo-drogowego na drodze krajowej nr 48 w km 154 + 352 w Dęblinie ul.15 Pułku Piechoty ,,Wilków".
Numer referencyjny: ZP/PN/34/WI/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres prac do wykonania: ? opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas remontu przejazdu kolejowo-drogowego uzgodnienie go i zatwierdzenie przez Zarządcę Drogi tj. Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ? mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej jezdni z wywiezieniem destruktu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym, ? rozbiórka chodników z kostki betonowej, płyt betonowych wraz z krawężnikiem, ? rozbiórka nawierzchni przejazdów kolejowych z płyt żelbetowych, ? zdejmowanie odbojnic szynowych na przejazdach, ? cięcie szyn S 49 piłą mechaniczną /przygotowanie do transportu/, ? rozbiórka ręczna torów kolejowych z szyn S 49 mocowanymi na śruby, ? załadunek, przewóz i wyładunek materiałów budowlanych za pomocą żurawia kołowego (szyny S49, odbojnice i inne materiały stalowe pochodzące z rozbiórki) do magazynu 41Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, ? utylizacja podkładów drewnianych, ? wykonanie w gruncie wykopu /koryta/, wywiezienie materiałów z rozbiórki, ? ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej na torach i przejeździe, ? ułożenie geowłókniny, ? wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego niesortowanego, ? układanie toru kolejowego z nowych szyn S60 montowanego na budowie na nowych podkładach strunobetonowych PS 93 z przytwierdzeniem SB o rozstawie zagęszczonym, ? połączenie toru łubkami przejściowymi z S60/S49, ? wiercenie otworów na śruby w szynie typu ciężkiego, ? balastowanie i podbicie torów na podkładach na podsypce z tłucznia przy użyciu podbijaków mechanicznych, ? wykonanie ław fundamentowych betonowych, prostokątnych, ? ustawianie belek fundamentowych, ? budowa nawierzchni przejazdu kolejowo-drogowego z płyt żelbetowych małogabarytowych długości 37 mb do nawierzchni kolejowej typu S60 o wymiarach płyt wewnętrznych 1300 x 600 mm, płyt zewnętrznych 1210 x 600 mm, opartych na stopkach szyn na amortyzatorach gumowych, a krawędzie zewnętrznych płyt są oparte na prefabrykowanej belce podporowej. Aby osiągnąć większą stabilność belek podporowych należy posadowić je na betonowych ławach fundamentowych z betonu klasy B-15 (C12/15) o wymiarach 0,6 x 0,3 m, ? wykonanie spawów termitowych szyn, ? smarowanie śrub, wkrętów smarem SW i nr 4 które odpowiadają obowiązującym normom, ? wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej SMA 11 z lepiszczem asfaltowym PMB 45/80-55, ? wykonanie warstwy wiążącej grubości 6 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W z lepiszczem asfaltowym PMB 25/55-60, ? wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej grubości 10 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16P z lepiszczem asfaltowym PMB 25/55-60, ? wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej grubości 20 cm z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o frakcji 0/31,5, ? wykonanie podbudowy pomocniczej grubości 24 cm z mieszanki niezwiązanej o CBR >= 60% o frakcji 0/63, ? wykonanie warstwy ulepszonego podłoża grubości 40 cm z mieszanki niezwiązanej o CBR >= 20%, ? skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych, ? ustawienie znaków drogowych G-3 "krzyż św. Andrzeja przed przejazdem jednotorowym". z montażem /znak, słupek/, ? uzupełnienie wskaźników W 6a z montażem / znak, słupek/, ? wykonanie koryta, warstwy odsączającej z piasku w korycie, podbudowy, ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, ? ustawienie krawężników betonowych 20x30x100 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 gr 15 cm i podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 5 cm, ? opracowanie metryki przejazdu kolejowo-drogowego kategorii D zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 20 października 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r., poz. 1744), ? opracowanie pełnej dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień dopuszczających przejazd do eksploatacji. Zakres prac do wykonania: ? opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas remontu przejazdu kolejowo-drogowego uzgodnienie go i zatwierdzenie przez Zarządcę Drogi tj. Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ? mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej jezdni z wywiezieniem destruktu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym, ? rozbiórka chodników z kostki betonowej, płyt betonowych wraz z krawężnikiem, ? rozbiórka nawierzchni przejazdów kolejowych z płyt żelbetowych, ? zdejmowanie odbojnic szynowych na przejazdach, ? cięcie szyn S 49 piłą mechaniczną /przygotowanie do transportu/, ? rozbiórka ręczna torów kolejowych z szyn S 49 mocowanymi na śruby, ? załadunek, przewóz i wyładunek materiałów budowlanych za pomocą żurawia kołowego (szyny S49, odbojnice i inne materiały stalowe pochodzące z rozbiórki) do magazynu 41Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, ? utylizacja podkładów drewnianych, ? wykonanie w gruncie wykopu /koryta/, wywiezienie materiałów z rozbiórki, ? ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej na torach i przejeździe, ? ułożenie geowłókniny, ? wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego niesortowanego, ? układanie toru kolejowego z nowych szyn S60 montowanego na budowie na nowych podkładach strunobetonowych PS 93 z przytwierdzeniem SB o rozstawie zagęszczonym, ? połączenie toru łubkami przejściowymi z S60/S49, ? wiercenie otworów na śruby w szynie typu ciężkiego, ? balastowanie i podbicie torów na podkładach na podsypce z tłucznia przy użyciu podbijaków mechanicznych, ? wykonanie ław fundamentowych betonowych, prostokątnych, ? ustawianie belek fundamentowych, ? budowa nawierzchni przejazdu kolejowo-drogowego z płyt żelbetowych małogabarytowych długości 37 mb do nawierzchni kolejowej typu S60 o wymiarach płyt wewnętrznych 1300 x 600 mm, płyt zewnętrznych 1210 x 600 mm, opartych na stopkach szyn na amortyzatorach gumowych, a krawędzie zewnętrznych płyt są oparte na prefabrykowanej belce podporowej. Aby osiągnąć większą stabilność belek podporowych należy posadowić je na betonowych ławach fundamentowych z betonu klasy B-15 (C12/15) o wymiarach 0,6 x 0,3 m, ? wykonanie spawów termitowych szyn, ? smarowanie śrub, wkrętów smarem SW i nr 4 które odpowiadają obowiązującym normom, ? wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej SMA 11 z lepiszczem asfaltowym PMB 45/80-55, ? wykonanie warstwy wiążącej grubości 6 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W z lepiszczem asfaltowym PMB 25/55-60, ? wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej grubości 10 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16P z lepiszczem asfaltowym PMB 25/55-60, ? wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej grubości 20 cm z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o frakcji 0/31,5, ? wykonanie podbudowy pomocniczej grubości 24 cm z mieszanki niezwiązanej o CBR >= 60% o frakcji 0/63, ? wykonanie warstwy ulepszonego podłoża grubości 40 cm z mieszanki niezwiązanej o CBR >= 20%, ? skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych, ? ustawienie znaków drogowych G-3 "krzyż św. Andrzeja przed przejazdem jednotorowym". z montażem /znak, słupek/, ? uzupełnienie wskaźników W 6a z montażem / znak, słupek/, ? wykonanie koryta, warstwy odsączającej z piasku w korycie, podbudowy, ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, ? ustawienie krawężników betonowych 20x30x100 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 gr 15 cm i podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 5 cm, ? opracowanie metryki przejazdu kolejowo-drogowego kategorii D zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 20 października 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r., poz. 1744), ? opracowanie pełnej dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień dopuszczających przejazd do eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ, opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 45222000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71322500-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 50
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) robotę budowlaną w zakresie remontu przejazdów kolejowo-drogowych polegających na rozbiórce torów kolejowych normalnotorowych, układaniu toru kolejowego z szyn na podkładach strunobetonowych z przytwierdzeniem SB o rozstawie zagęszczonym, wykonaniu ław fundamentowych pod belki podporowe i ułożeniu płyt żelbetowych małogabarytowych na przejazdach kolejowo-drogowych o wartości co najmniej 300 tys. zł brutto. b) skieruje do realizacji zamówienia: ? co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej kolejowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) WYKAZ ROBÓT budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) polegających na remoncie przejazdów kolejowo-drogowych polegających na: rozbiórce torów kolejowych normalnotorowych, układaniu toru kolejowego z szyn na podkładach strunobetonowych z przytwierdzeniem SB o rozstawie zagęszczonym, wykonaniu ław fundamentowych pod belki podporowe i ułożeniu płyt żelbetowych małogabarytowych na przejazdach kolejowo-drogowych o wartości co najmniej 300 tys. zł brutto; 2) DOWODY potwierdzające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 3) WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego obejmujący wszystkie osoby opisane w Rozdziale XV pkt 1 lit. B ppkt 3)b) SIWZ; Wykaz winien zawierać: ? numer, rodzaj i zakres posiadanych uprawnień budowlanych, ? zakres wykonywanych czynności; ? podstawę dysponowania osobą, ? doświadczenie;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji - w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego konto nr 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 z dopiskiem: "Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/34/WI/2017 - Roboty budowlane polegające na: remoncie przejazdu kolejowo-drogowego na drodze krajowej nr 48 w km 154 + 352 w Dęblinie ul. 15 Pułku Piechoty ,,Wilków". Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 28.08.2017 r., do godz.: 12:00 4. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XVIII pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć: - oddzielnie w formie oryginału w pok. nr 105 (kancelaria), lub - oddzielnie w formie oryginału w pokoju 114 (sekcja zamówień publicznych) lub - w formie oryginału wraz z ofertą w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1200 dnia 28.08.2017r.. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b. bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp. 8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy .


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zmiana terminu realizacji zamówienia w następujących przypadkach: a) w przypadku wystąpienia siły wyższej (zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca, przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią, o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód, b) w przypadku udokumentowanych opóźnień w uzyskaniu uzgodnień i zatwierdzenia przez Zarządcę Drogi projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas remontu przejazdu kolejowego które powstały pomimo należytego i terminowego działania Wykonawcy. c) w przypadku wstrzymania prac przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania prac. 2) Zmiany osób upoważnionych, jako przedstawicieli stron (inspektor nadzoru inwestorskiego, kierownik budowy), nieprzewidzianych zdarzeń losowych takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy, strona dokonująca zmiany zobowiązana jest do pisemnego poinformowania drugiej strony o tym fakcie. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy oraz kierownika robót o podjęciu obowiązków wraz z kserokopią uprawnień budowlanych, zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa . 3) zmiany Podwykonawcy - zmiana podwykonawcy wymaga zgody Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje i wyda zgodę na zmianę podwykonawcy jeżeli otrzyma potwierdzenie rozliczenia się Wykonawcy z poprzednim podwykonawcą oraz dochowa procedury określonej dla zawarcia umowy o podwykonawstwo (przedłożenie projektu umowy, projektu jej zmiany, przekazanie potwierdzonej kopii). 4) W przypadku zmiany albo rezygnacji podmiotu, o którym mowa w § 13 ust. 16 umowy na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 w/w ustawy. Wówczas Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie przedmiotowego postępowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-28, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.