eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › Wykonanie drobnych robót budowlanych w mieszkaniowym zasobie gminy Łaziska Górne oraz wspólnot mieszkaniowych (zadanie nr 1), wykonanie drobnych robót budowlanych w lokalach użytkowych znajdujących się w mieszkaniowym zasobie gminy i wspólnot mieszkaniowych a także naprawa chodników dojściowych do budynków mieszkaniowego zasobu gminy i wspólnot mieszkaniowych (zadanie nr 2) oraz odśnieżanie połaci dachowych (zadanie nr 3)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-05

Łaziska Górne: Wykonanie drobnych robót budowlanych w mieszkaniowym zasobie gminy Łaziska Górne oraz wspólnot mieszkaniowych (zadanie nr 1), wykonanie drobnych robót budowlanych w lokalach użytkowych znajdujących się w mieszkaniowym zasobie gminy i wspólnot mieszkaniowych a także naprawa chodników dojściowych do budynków mieszkaniowego zasobu gminy i wspólnot mieszkaniowych (zadanie nr 2) oraz odśnieżanie połaci dachowych (zadanie nr 3)
Numer ogłoszenia: 5678 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Inżynierii Miejskiej w Łaziskach Górnych , ul. Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 0-32 22 44 850, faks 0-32 22 44 849.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska-gorne.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie drobnych robót budowlanych w mieszkaniowym zasobie gminy Łaziska Górne oraz wspólnot mieszkaniowych (zadanie nr 1), wykonanie drobnych robót budowlanych w lokalach użytkowych znajdujących się w mieszkaniowym zasobie gminy i wspólnot mieszkaniowych a także naprawa chodników dojściowych do budynków mieszkaniowego zasobu gminy i wspólnot mieszkaniowych (zadanie nr 2) oraz odśnieżanie połaci dachowych (zadanie nr 3).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drobnych robót budowlanych w mieszkaniowym zasobie gminy Łaziska Górne oraz wspólnot mieszkaniowych (zadanie nr 1), wykonanie drobnych robót budowlanych w lokalach użytkowych znajdujących się w mieszkaniowym zasobie gminy i wspólnot mieszkaniowych a także naprawa chodników dojściowych do budynków mieszkaniowego zasobu gminy i wspólnot mieszkaniowych (zadanie nr 2) oraz odśnieżanie połaci dachowych (zadanie nr 3). Zadania nr 1 ,2, 3 mogą polegać na: - wymianie tynków na klatkach schodowych, piwnic i strychów, - malowanie klatek schodowych, piwnic i strychów, - naprawie schodów klatek schodowych i piwnic, - naprawach dachów, pokryć dachowych , obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych, - naprawie tynków, posadzek , wykonaniu robót malarskich pomieszczeń mieszkalnych do zasiedlenia przez nowych najemców. - naprawie tynków, posadzek oraz wykonaniu robót malarskich w lokalach użytkowych znajdujących się w mieszkaniowym zasobie gminy - odśnieżaniu połaci dachowych w tym usuwaniu sopli z dachów, rynien i rur spustowych w okresie zimowym ( mieszkaniowy zasób Gminy, Wspólnoty Mieszkaniowe, szalety miejskie, kaplica cmentarna, Przychodnia Wielospecjalistyczna przy ul. Staszica 4a ) - naprawa chodników dojściowych do budynków mieszkaniowego zasobu gminy i wspólnot mieszkaniowych Roboty będą rozliczane na podstawie branżowych KNR-ów, kosztorysem powykonawczy sporządzonym na podstawie obmiaru wykonanych robót zatwierdzonych przez inspektora nadzoru. Mieszkaniowy zasób gminy obejmuje budynki: ul. Chopina 13, ul. Chopina 17, ul. Moniuszki 14, ul. Dworcowa 41, ul. Cieszyńska 2, ul. Wyzwolenia 25, ul. Wyzwolenia 36, ul. Wyrska 30, ul. Kolejowa 4, ul. Zwałowa 7, ul. 22 lipca 8, ul. Ogrodowa 46 Mieszkaniowy zasób Wspólnot Mieszkaniowych obejmuje budynki: ul. Szarotki 2, ul. Szarotki 4, ul. Szarotki 6, ul. Dworcowa 21, ul. Dworcowa 47A, ul. Orzeska 6 i 8, ul. Świerczewskiego 1B, ul. Świerczewskiego 1C , ul. Chopina 6, ul. Chopina 6 Lokale użytkowe znajdują się w budynkach: ul. Chopina 17, ul. Chopina 13, ul. Chopina 2, ul. Orzeska 6 i 8, ul. Dworcowa 47A, ul. Dworcowa 41.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie przewiduje się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu żadnego wymagania do tego warunku. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu żadnego wymagania do tego warunku. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu żadnego wymagania do tego warunku. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powyższy warunek mogą spełnić łącznie). Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów o których mowa w pkt. III.4 ogłoszenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu żadnego wymagania do tego warunku. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty- przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentów załączonych do oferty nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku gdy ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, (grupy podmiotów określanej jako konsorcjum lub przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej) są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo wraz z ofertą w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie albo umowę spółki cywilnej lub wyciąg z umowy spółki cywilnej w zakresie reprezentacji spółki (w formie oryginał lub kopii poświadczonej przez wykonawcę) z której będzie wynikało prawo do reprezentacji w postępowaniu albo reprezentacji w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Dyrektora ZIM w ŁG, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art.144 ust. 1 upzp. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wystąpienia: 2.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: 2.1.1. Zmiany spowodowanej warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych. 2.1.2. Zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego. 2.1.3. Zmiany związanej z udzieleniem w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych na podstawie art.67 ust.1 pkt 5 upzp, mających wpływ na uzgodniony termin realizacji niniejszej umowy. 2.1.3. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.1.1. - 2.1.3. termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2.2. Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego w formie pisemnej. 2.3. Pozostałe zmiany a) zmiana obowiązującej stawki VAT: - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający żąda zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Przewiduje się ponadto możliwość zmiany: a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) danych teleadresowych (np. zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/ZIM-001-12
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego: 43-170 Łaziska Górne, ul. Energetyków 5, pokój nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 15:30, miejsce: siedziba zamawiającego: 43-170 Łaziska Górne, ul. Energetyków 5, pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.