eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › Wykonanie dodatkowych prac projektowych dla zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-24

Murowana Goślina: Wykonanie dodatkowych prac projektowych dla zadania
Numer ogłoszenia: 56714 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Puszcza Zielonka", Nowy Rynek 8, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8114683, 0601 8113001, faks 061 811414, 8113801 , strona internetowa http://www.puszcza-zielonka.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dodatkowych prac projektowych dla zadania .

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dodatkowych prac projektowych dla zadania .

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 79.31.40.00 - Analiza możliwości wykonawczych 90.71.30.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Uzasadnienie prawne: niniejsze zamówienie zostanie udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) Ustawy, tj. dotyczy udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Faktycznym uzasadnieniem zastosowania ww trybu zamówienia z wolnej ręki są następujące okoliczności potwierdzające wymagane przesłanki: Zamówienie dotyczy udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienia podstawowego udzielono dnia 18.12.2009r. czyli mniej niż 3 lata), dotychczasowemu Wykonawcy usług (pierwotnego zamówienia udzielono tożsamemu Wykonawcy: GRONTMIJ POLSKA Sp. z o.o. ul. Ziębicka 35 60-164 Poznań), zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego (zamówienie uzupełniające oszacowano na kwotę 67.000 PLN co stanowi 11,7 % wartości zamówienia podstawowego (572 754,10 PLN) i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (zamówienie pierwotne i zamówienie uzupełniające dot. opracowania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o dofinansowanie z funduszu spójności wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej dla zakresu objętego wnioskiem o dofinansowanie oraz uzyskaniem niezbędnych dla realizacji przedsięwzięcia decyzji administracyjnych dla przedsięwzięcia, i opisane one są tymi samymi kodami CPV - 71.31.11.00-2, 71.32.20.00-1, 79.31.40.00-8, 90.71.30.00-8), a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu ograniczonego (zamówienie podstawowe ogłoszono w procedurze przetargu ograniczonego pod nr 331330-2009 z dnia 24/09/2009), a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (wymagane informacje zawarte były w pkt II.1.7) ogłoszenia o zamówieniu z dnia 24/09/2009) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego (zamówienie pierwotne i zamówienie uzupełniające opisane są tymi samymi kodami CPV - 71.31.11.00-2, 71.32.20.00-1, 79.31.40.00-8, 90.71.30.00-8).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • GRONTMIJ POLSKA Sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.