eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Zadanie nr 1:Budowa placu zabaw w Jeżowie-etap II-fundusz sołecki i-lub Zadanie nr 2Zagospodarowanie terenu wraz z zakupem i montażem urządzeń na plac zabaw w Młynku Nieświńskim-fundusz sołecki i-lub Zadanie nr 3:Urządzenie placu zabaw w Nowym Dziebałtowie-etap II-fundusz sołecki i-lub Zadanie nr 4:Doposażenie placu zabaw-zakup i montaż urządzeń zabawowych w Nowym Kazanowie-fundusz sołecki i-lub Zadanie nr 5Urządzenie placu zabaw w Starym Kazanowie-fundusz sołecki i-lub Zadanie nr 6:Zakup i montaż urządzeń na placu zabaw w Sworzycach-fundusz sołecki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Końskie: Zadanie nr 1:Budowa placu zabaw w Jeżowie-etap II-fundusz sołecki i-lub Zadanie nr 2: Zagospodarowanie terenu wraz z zakupem i montażem urządzeń na plac zabaw w Młynku Nieświńskim-fundusz sołecki i-lub Zadanie nr 3:Urządzenie placu zabaw w Nowym Dziebałtowie-etap II-fundusz sołecki i-lub Zadanie nr 4:Doposażenie placu zabaw-zakup i montaż urządzeń zabawowych w Nowym Kazanowie-fundusz sołecki i-lub Zadanie nr 5: Urządzenie placu zabaw w Starym Kazanowie-fundusz sołecki i-lub Zadanie nr 6:Zakup i montaż urządzeń na placu zabaw w Sworzycach-fundusz sołecki
Numer ogłoszenia: 56703 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1:Budowa placu zabaw w Jeżowie-etap II-fundusz sołecki i-lub Zadanie nr 2: Zagospodarowanie terenu wraz z zakupem i montażem urządzeń na plac zabaw w Młynku Nieświńskim-fundusz sołecki i-lub Zadanie nr 3:Urządzenie placu zabaw w Nowym Dziebałtowie-etap II-fundusz sołecki i-lub Zadanie nr 4:Doposażenie placu zabaw-zakup i montaż urządzeń zabawowych w Nowym Kazanowie-fundusz sołecki i-lub Zadanie nr 5: Urządzenie placu zabaw w Starym Kazanowie-fundusz sołecki i-lub Zadanie nr 6:Zakup i montaż urządzeń na placu zabaw w Sworzycach-fundusz sołecki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1: Budowa placu zabaw w Jeżowie-etap II- fundusz sołecki: Dostawa i montaż: 1 Zestaw ze zjeżdżalnią:6,75 x 3,65 x 2,10 m Strefa bezpieczeństwa: 10,30 x 6,38 m wysokość swobodnego upadku: 2,10 m-szt 1 (poz. 3.1 projektu zagospodarowania) 2 tablica z regulaminem placu zabaw wymiary: 0,40 x 0,22 x 1,90 m (poz. 4.3 projektu zagospodarowania) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót stanowiący materiał informacyjno pomocniczy. Zadanie nr 2: zagospodarowanie terenu wraz z zakupem i montażem urządzeń na plac zabaw w Młynku Nieświńskim - fundusz sołecki: 1 ułożenie kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z obrzeżami 32 x 1,0 ok. 32 m 2, 2 dostawa i montaż ogrodzenia o wysokości do 1,5 m wraz z furtką o szerokości do 1,0 m i wysokości do 1,5 m. Długość ogrodzenia ok. 10,5 m, 3 Dostawa i montaż drabinki wielofunkcyjnej wymiary: 1,8 x 1,0 x 1,9 m Strefa bezpieczeństwa: 5,4 x 4,6 m wysokość swobodnego upadku 1,90 m (poz. 1.1 projektu zagospodarowania)-szt 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót stanowiący materiał informacyjno pomocniczy. Zadanie nr 3: Urządzenie placu zabaw w Nowym Dziebałtowie-etap II- fundusz sołecki: 1 dostawa i montaż ogrodzenia o wysokości do 1,5 m długość ogrodzenia ok. 28,0 m, 2 Dostawa i montaż altany sześciokątnej z ławkami i stołem o wymiarach 3,25 x 3,0 x 2,65 m (poz. 5.11 projektu zagospodarowania)-szt 1 3 dostawa i montaż lokomotywy wymiary 1,80 x 1,21 x 1,70 m. Strefa bezpieczeństwa 4,8 x 4,0 m wysokość swobodnego upadku 0,60 m (poz. 4.9 projektu zagospodarowania-szt 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót stanowiący materiał informacyjno pomocniczy. Zadanie nr 4 Doposażenie placu zabaw- zakup i montaż urządzeń zabawowych w nowym Kazanowie-fundusz sołecki. Dostawa i montaż następujących urządzeń: 1 Linarium Klepsydra wymiary 1,54 x 1,54 x 2,51 m Strefa bezpieczeństwa fi 5,4 strefa swobodnego upadku 2,10 m (poz 3.2 projektu zagospodarowania)-szt 1 2 Huśtawka łańcuchowa podwójna wymiary 3,34 x 2,11 x 2,37 m strefa bezpieczeństwa 7,70 x 3,37 m wysokość swobodnego upadku 1,40 m (poz. 3.3 projektu zagospodarowania)-szt 1 3 Karuzela krzyżakowa wymiary 1,71 x 1,71 x 0,78 m strefa bezpieczeństwa fi 5,7 m wysokość swobodnego upadku 0,60 m (poz. 3.4 projektu zagospodarowania)-szt 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót stanowiący materiał informacyjno pomocniczy. Zadanie nr 5 urządzenie placu zabaw w Starym Kazanowie-fundusz sołecki Dostawa i montaż następujących urządzeń: 1 Zestaw ze zjeżdżalnią w skład którego wchodzi m in. wieża czworokątna z daszkiem, 2 podesty, 2 trapy krótkie, drabinka, równoważnia, zjeżdżalnia, belka z uchwytem, ścianka sprawnościowa wymiary 6,67 x 6,57 x 3,58, strefa bezpieczeństwa 10,0 x 9,8 m wysokość swobodnego upadku 2,10 m (poz. 3.1 projektu zagospodarowania)-szt 1 2 tablica z regulaminem placu zabaw wymiary 0,40 x 0,22 x 1,90 m (poz. 4.3 projektu zagospodarowania) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót stanowiący materiał informacyjno pomocniczy. Zadanie nr 6 Zakup i montaż urządzeń na placu zabaw w Sworzycach-fundusz sołecki 1 Wykonanie niwelacji terenu wraz z humusowaniem oraz obsianie trawą- około 200 m 2, 2 Dostawa i montaż: a zjeżdżalnia wymiary 3,61 x 1,00 x 2,10 m strefa bezpieczeństwa 7,1 x 4,0 m wysokość swobodnego upadku 1,20 m (poz. 3.2 projektu zagospodarowania)-szt 1 b Huśtawka łańcuchowa podwójna wymiary 3,34 x 2,11 x 2,37 m, sfera bezpieczeństwa 7,70 x 3,37 m, wysokość swobodnego upadku 1,40 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót stanowiący materiał informacyjno pomocniczy. Inwestor może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych, będą tożsame pod względem formy i kolorystyki, będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku, będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa, będą zgodne z dopuszczonymi do użytku normami. Każdy wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę polegającą na: zadanie nr 1, budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 6 000 zł brutto, zadanie nr 2- zagospodarowaniu terenu ( układanie nawierzchni z kostki brukowej oraz budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 7000 z brutto, zadanie nr 3- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 12 000 zł brutto, zadanie nr 4- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 11000 zł brutto, zadanie nr 5- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto, zadanie nr 6- budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 10000,00 zł W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie należy wykazać się co najmniej jedną robotą budowlaną obejmującą najszerszy zakres oraz największą wartość o której mowa powyżej. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, osoby (co najmniej jedna osoba) która/e będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy- z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie błędy wynikające z dokumentu o którym mowa nie będą miały wpływu na ocenę oferty. d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. UWAGA:dot: III.4.1Dowodami są: poświadczenie, oraz inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. w miejsce poświadczeń Wykonawca może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Termin - 10.00

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1)terminu zakończenia, ale tylko w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty. Wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego; 3)zmianie sposobu wykonania robót niż określone w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego; każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2.Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 ust. 1 niniejszej umowy. 3.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa placu zabaw w Jeżowie- etap II - fundusz sołecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż:1 Zestaw ze zjeżdżalnią 6,75 x 3,65 x 2,10 m strefa bezpieczeństwa 10,30 x 6,38 m wysokość swobodnego upadku 2,10 m szt 1 (poz. 3.1 projektu zagospodarowania). 2 tablica z regulaminem placu zabaw wymiary 0,40 x 0,22 x 1,90 m (poz. 4.3 projektu zagospodarowania). Inwestor może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych, będą tożsame pod względem formy i kolorystyki, będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku, będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa, będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Każdy wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zagospodarowanie terenu wraz z zakupem i montażem urządzeń na plac zabaw w Młynku Nieświńskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ułożenie kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej wraz z obrzeżami 32 x 1,0 ok 32 m 2 2 Dostawa i montaż ogrodzenia o wysokości do 1,5 m wraz z furtką o szerokości 1,0 m i wysokości do 1,5 m. Długość ogrodzenia ok. 10,5 m 3 Dostawa i montaż drabinki wielofunkcyjnej. Wymiary 1,8 x 1,0 x 1,9 m. Strefa bezpieczeństwa 5,4 x 4,6 m. Wysokość swobodnego upadku 1,90 m (poz 1.1 projektu zagospodarowania) - szt 1 Inwestor może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych, będą tożsame pod względem formy i kolorystyki, będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku, będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa, będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Każdy wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenie placu zabaw w Nowym Dziebałtowie - etap II - fundusz sołecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dostawa i montaż ogrodzenia o wysokości do 1,5 m Długość ogrodzenia ok. 28,0 m 2 Dostawa i montaż altany sześciokątnej z ławkami i stołem o wymiarach 3,25 x3,0 x 2,65 m (poz. 5.11 projektu zagospodarowania) - szt 1 3 Dostawa i montaż lokomotywy. Wymiary 1,80 x 1,21 x 1,70 m. Strefa bezpieczeństwa 4,8 x 4,0 m. Wysokość swobodnego upadku 0,60 m (poz. 4.9 projektu zagospodarowania) - szt 1 Inwestor może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych, będą tożsame pod względem formy i kolorystyki, będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku, będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa, będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Każdy wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Doposażenie placu zabaw - zakup i montaż urządzeń zabawowych w Nowym Kazanowie - fundusz sołecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż następujących urządzeń: 1 Linarium klepsydra. Wymiary 1,54 x 1,54 x 2,51 m. Strefa bezpieczeństwa fi 5,4. Strefa swobodnego upadku 2,10 m (poz. 3.2 projektu zagospodarowania) - szt 1 2 Huśtawka łańcuchowa podwójna. Wymiary 3,34 x 2,11 x 2,37 m. Strefa bezpieczeństwa 7,70 x 3,37 m. Wysokość swobodnego upadku 1,40 m (poz. 3.3 projektu zagospodarowania) - szt 1 3 Karuzela krzyżakowa. Wymiary 1,71 x 1,71 x 0,78 m. Strefa bezpieczeństwa fi 5,7 m. Wysokość swobodnego upadku 0,60 m (poz. 3.4 projektu zagospodarowania) - szt 1 Inwestor może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych, będą tożsame pod względem formy i kolorystyki, będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku, będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa, będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Każdy wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenie placu zabaw w Starym Kazanowie - fundusz sołecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż następujących urządzeń: 1 Zestaw ze zjeżdżalnią w skład którego wchodzi m in. wieża czworokątna z daszkiem, 2 podesty, 2 trapy krótkie, drabinka, równoważnia, zjeżdżalnia, belka z uchwytem, ścianka sprawnościowa. Wymiary 6,67 x 6,57 x 3,58. Strefa bezpieczeństwa 10,0 x 9,8 m. Wysokość swobodnego upadku 2,10 m (poz. 3.1 projektu zagospodarowania) - szt 1 2 Tablica z regulaminem placu zabaw. wymiary 0,40 x 0,22 x 1,90 m (poz. 4.3 projektu zagospodarowania) Inwestor może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych, będą tożsame pod względem formy i kolorystyki, będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku, będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa, będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Każdy wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i montaż urządzeń na placu zabaw w Sworzycach - fundusz sołecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wykonanie niwelacji terenu wraz z humusowaniem oraz obsianie trawą-około 200 m2 2 Dostawa i montaż: a) Zjeżdżalnia. Wymiary 3,61 x 1,00 x 2,10 m. Strefa bezpieczeństwa 7,1 4,0 m. Wysokość swobodnego upadku 1,20 m (poz. 3.2 projektu zagospodarowania) - szt 1 b) Huśtawka łańcuchowa podwójna. Wymiary 3,34 x 2,11 x 2,37 m. Strefa bezpieczeństwa 7,70 x 3,37 m. Wysokość swobodnego upadku 1,40 m. Inwestor może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych, będą tożsame pod względem formy i kolorystyki, będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku, będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa, będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Każdy wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Termin - 10.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.