eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Sukcesywna dostawa surowców do pracowni gastronomicznej i pracowni barmańskiej na potrzeby realizacji projektu pn.W "białej zdobędziesz niezawodny zawód - uczniowie i nauczyciele Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach podnoszą umiejętności zawodowe"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-02

Ogłoszenie nr 56703 - 2017 z dnia 2017-04-02 r.

Police: Sukcesywna dostawa surowców do pracowni gastronomicznej i pracowni barmańskiej na potrzeby realizacji projektu pn.: W "białej zdobędziesz niezawodny zawód - uczniowie i nauczyciele Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach podnoszą umiejętności zawodowe"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Wykonanie niniejszego zamówienia podlega współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 w zakresie projektu: "W "białej" zdobędziesz niezawodny zawód - uczniowie i nauczyciele Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach podnoszą umiejętności zawodowe" Nr RPZP.08.06.00-32-K037/16-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 49447-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Ignacego Łukasiewicza, krajowy numer identyfikacyjny 70239200000, ul. ul. Siedlecka  6, 72010   Police, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 914 241 306, faks 914 241 366, e-mail sek@zspolice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zspolice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa surowców do pracowni gastronomicznej i pracowni barmańskiej na potrzeby realizacji projektu pn.: W "białej zdobędziesz niezawodny zawód - uczniowie i nauczyciele Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach podnoszą umiejętności zawodowe"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa surowców do pracowni gastronomicznej i pracowni barmańskiej na potrzeby realizacji projektu pn.: W "białej zdobędziesz niezawodny zawód - uczniowie i nauczyciele Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach podnoszą umiejętności zawodowe". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach danego zadania - określa Załącznik nr 1. Ilekroć w dalszej części specyfikacji używany będzie termin "surowce" bądź "produkty" bez bliższego określenia rozumieć przez to należy wszystkie surowce w ramach danego zadania wyszczególnione w Załączniku nr 1. 2. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na cztery odrębne części - szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 odpowiednio dla danego zadania, i tak: 1) Zadanie nr 1 - dostawa surowców do pracowni gastronomicznej (warzywa, owoce, przyprawy, nabiał itp.) - szczegółowo opisanych Załączniku nr 1 - Zadanie 1; 2) Zadanie nr 2 - dostawa surowców do pracowni barmańskiej i gastronomicznej (alkohole, likiery, soki itp.) - szczegółowo opisanych Załączniku nr 1 - Zadanie 2; 3) Zadanie nr 3 - dostawa surowców do pracowni gastronomicznej (kwiaty jadalne-świeże) - szczegółowo opisanych Załączniku nr 1 - Zadanie 3. 4) Zadanie nr 4 - dostawa surowców do pracowni gastronomicznej (mięso, ryby i owoce morza) - szczegółowo opisanych Załączniku nr 1 - Zadanie 4.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 03222000-3, 15100000-9, 15896000-5, 15300000-1, 15810000-9, 03311000-2, 15911100-8, 15911200-9, 15930000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT113414.63
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
JAGIENKA Agnieszka Brygida Paryż,  ,  ul. Szymanowskiego 5,  71-416,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 139500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 139500
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 139500
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4)  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawą prawną wyboru trybu jest art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) - zwanej dalej "ustawą Pzp", który stanowi: "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku, gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 2 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione". Zamawiający przeprowadził dotychczas dwa przetargi na tożsamy przedmiot zamówienia (w podziale na pięć zadań, zadanie nr 1, 2, 3 i 4 na dostawę surowców do pracowni gastronomicznej i pracowni barmańskiej, zadanie nr 5 na dostawę surowców do pracowni metale), pierwszy w dniu 10.03.2017 r., drugi w dniu 21.03.2017 r., na który w zakresie zadania nr 1, 2, 3 i 4 żaden wykonawca nie złożył oferty i w konsekwencji przetarg został unieważniony, dla zadań nr 1,2,3 i 4 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 i dla zadania nr 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.