eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olecko › Przebudowa drogi powiatowej nr 1940N dr. kraj. Nr 65 - Zatyki - Kijewo od km 0+000 do km 6+586 dł. 6,586 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-10

Olecko: Przebudowa drogi powiatowej nr 1940N dr. kraj. Nr 65 - Zatyki - Kijewo od km 0+000 do km 6+586 dł. 6,586 km
Numer ogłoszenia: 56702 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku , ul. Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202224, faks 087 5202225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1940N dr. kraj. Nr 65 - Zatyki - Kijewo od km 0+000 do km 6+586 dł. 6,586 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1940N dr. kraj. Nr 65 - Zatyki - Kijewo od km 0+000 do km 6+586 dł. 6,586 km zgodnie z projektem wykonawczym i budowlanym stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na wykonawców nakłada się obowiązek dokonania wizji lokalnej, gdzie będą prowadzone roboty, dokonania oględzin oraz uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania i złożenia oferty. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót, który wraz z projektem wykonawczym i budowlanym stanowią załączniki do specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000.00 PLN (słownie: sto tysięcy 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-04-06 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. o/Ełk 81 1020 4724 0000 3402 0007 6414 (należy podać numer konta oferenta w przypadku zwrotu wadium przez Zamawiającego) b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a: upłynął termin związania ofertą; b: zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d: wpłynął wniosek Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 8.5: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; który został wykluczony z postępowania; którego oferta została odrzucona. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Zdolność techniczna: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Kierownik budowy musi posiadać przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika i robót w zakresie budowy dróg oraz wykazać się co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym przy realizacji robót drogowych, w tym nie mniej niż trzy lata jako kierownik robót. Ponadto kierownik winien być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, najem umowę kupna lub inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu: wytwórnię mas bitumicznych, rozkładarkę mas bitumicznych, walca statystycznego, walca wibracyjnego, koparki, transport samochodowy do mas bitumicznych oraz transport samochodowy do robót ziemnych. Oferent winien wykazać, iż jako główny wykonawca w okresie pięciu lat wykonał co najmniej dwa zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia nie mniejszej od kwoty 6 000 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP: Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 5. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6. Oświadczenie o realizacji zadania środkami własnymi: Oświadczenie o realizacji zadania środkami własnymi, w przypadku powierzenia czynności podwykonawcom - wykaz podwykonawców (załącznik nr 8) wraz z zobowiązaniem do współpracy (załącznik nr 9) 7. Oświadczenie finansowe: Oświadczenie Wykonawcy o posiadanych środkach finansowych niezbędnych do realizacji zamówienia 8. Potwierdzenie posiadanych uprawnień kierownika budowy: Oświadczenie o podjętych obowiązkach kierownika budowy oraz oświadczenie, że kierownik budowy posiada pięcioletnie doświadczenie w zakresie robót drogowych, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika robót. Zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie dróg. 9. Oświadczenie z art. 22 i 24 (załącznik nr 1) 10. Kosztorys ofertowy (załącznik nr 2) 11. Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń: Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załacznik nr 3) 12. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń(jeżeli dotyczy): Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie niezbędnych narzędzi i urządzeń, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 13. Wykaz wykonanych robót budowlanych: Wykaz wykonanych min. dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4) 14. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia(jeżeli dotyczy): Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 15. Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia: Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5) 16. Oświadczenie wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej. 17. Wykaz stawek i narzutów (załącznik nr 6) 18. Wykaz laboratorium o uznanych kompetencjach do przeprowadzania badań sprawdzeń robót 19. Harmonogram robót (załącznik nr 7) 20. Dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.olecko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku ul. Wojska Polskiego 12 19-400 Olecko.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku ul. Wojska Polskiego 12 19-400 Olecko.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizowany projekt został wybrany do współfinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013. Województwo Warmińsko - Mazurskie. Priorytet 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna. Działanie 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny. Poddziałanie 5.1.6 Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny. Numer wniosku: WND-RPWM.05.01.06-28-007/08.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.