To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-18
Rybnik: Zakup biletów lotniczych z podziałem na zadania:
Zadanie nr 3 - Zakup biletów lotniczych do/z Hiszpanii - Walencja
Numer ogłoszenia: 56686 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38130 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku, ul. św. Józefa 30, 44-217 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 42 236 63, faks 32 42 235 49.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów lotniczych z podziałem na zadania: Zadanie nr 3 - Zakup biletów lotniczych do/z Hiszpanii - Walencja.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Zamawiającego biletów lotniczych do Hiszpanii -Walencja i z powrotem w ramach realizacji projektu partnerskiego Programu Leonardo da Vinci 2012 pt. Przedsiębiorczość - obywatele, pracownicy i nowe inicjatywy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.40.00.00 - Usługi transportu lotniczego 34.98.00.00 - Bilety przewozowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt partnerski Programu Leonardo da Vinci 2012 pt. Przedsiębiorczość - obywatele, pracownicy i nowe inicjatywy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Zakup biletów lotniczych do/z Hiszpanii - Walencja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DELTA TOUR Sp. z o.o., ul. Czerska 18, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10544,00
Oferta z najniższą ceną: 10544,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13720,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania
- Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony
- Usługa stałego utrzymania sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz podległych Inspektoratach.
- Dzierżawa endoskopów
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.