To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-02
Wieleń: Wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami na trasie Wieleń- Kałądek- Folsztyn- Nowe Dwory- Zielonowo oraz budowa wodociągu we wsi Gieczynek.
Numer ogłoszenia: 56676 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35898 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieleń, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie, tel. (067) 2561170 w. 47, faks (067) 2561021.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami na trasie Wieleń- Kałądek- Folsztyn- Nowe Dwory- Zielonowo oraz budowa wodociągu we wsi Gieczynek..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi: I. ETAP DOKUMENTACJ PROJEKTOWEJ: 1. Przejęcie od Zamawiającego dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z prawomocnym pozwoleniem na budowę. II. ETAP ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA WYBÓR WYKONAWCY ROBÓT: 1. Aktualizacja kosztorysu inwestorskiego budowy sieci wodociągowej z przyłączami z podziałem na magistralę wodociągową, przyłącza wodociągowe do granicy posesji, przyłącza wodociągowe od granicy posesji do budynków (łączna długość sieci wodociągowej wynosi: 15,431 km oraz 3,547 km przyłączy wodociągowych). 2. Uczestnictwo przy przeprowadzeniu procedury zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót budowlanych, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień na zapytania przetargowe związane z kwestiami dot. realizacji robót budowlanych oraz przyjętych rozwiązań technicznych. III. ETAP REALIZACJI ROBÓT: 1. Protokolarne przekazania placu budowy Wykonawcy robót. 2. Powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, załączając oświadczenie kierownika budowy i inspektora nadzoru, stwierdzających przejęcie obowiązków przypisanych tym funkcjom na budowie . 3. Sprawowanie kontroli zgodności realizowania robót z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. 4. Organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych, zgodnie z ustalonym harmonogramem. 5. Sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 6. Kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu. 7. Kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją i harmonogramem oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych tych instalacji i urządzeń. 8. W przypadku wystąpienia takiej potrzeby z punktu widzenia przyszłej eksploatacji, wnioskowanie do Zamawiającego o wprowadzenie zmiany w projekcie wykonawczym przez nadzór autorski. 9. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, bieżące kontrolowanie rozliczenia budowy, zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur w ciągu 5 dni od daty otrzymania i przekazanie ich Zamawiającemu. 10. Zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o przypadkach naruszania prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska i rażących uchybień technicznych. 11. Potwierdzanie wykonania obsługi przez służby geodezyjne, powykonawczych pomiarów inwentaryzacyjnych, a także pomiarów zgodności usytuowania obiektów budowlanych. 12. Uruchamianie za zgodą Zamawiającego procedury robót dodatkowych, zamiennych i uzupełniających, nieprzewidzianych lub koniecznych z uwagi na bezpieczeństwo. IV. ETAP ODBIORU I ROZLICZENIA ROBÓT: 1. Potwierdzenie gotowości inwestycji do odbioru, na podstawie zgłoszenia wykonawcy robót. 2. Przeprowadzenie odbioru końcowego przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i przyszłego eksploatatora. 3. Zgłoszenie do odbioru zadania inwestycyjnego, z jednoczesnym przekazaniem go Użytkownikowi. 4. Dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej, otrzymanej od wykonawcy, w dniu odbioru przedmiotu umowy. 5. Dokonanie rozliczenia kosztu zadania inwestycyjnego w podziale na sieć wodociągową, przyłącza do granicy posesji oraz przyłącza od granicy posesji do budynków w terminie 7 dni od daty odbioru etapu robót. Roboty realizowane będą w dwóch etapach. Przekazanie Zamawiającemu ostatecznej informacji o poniesionych dodatkowych kosztach. 6. Wyegzekwowanie od Wykonawcy robót przygotowania dla Zamawiającego projektu wniosku do organu nadzoru budowlanego o wydanie decyzji- pozwolenia na użytkowanie. V. ETAP ROZLICZANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH- MONTAŻ FINANSOWY: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego: 1. Przygotuje dla Zamawiającego dokumenty do rozliczenia środków finansowych pozyskanych w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, PROW na lata 2007- 2013. 2. Będzie czuwał nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez wykonawcę robót w zakresie fakturowania robót finansowanych przez jednostkę współfinansującą. 3. Dopilnuje, w imieniu Zamawiającego, terminowości rozliczania poszczególnych środków finansowych z instytucji dofinansowującej zadanie. 4. Będzie zgłaszał konieczność przyspieszania realizacji robót lub konieczność aneksowania umowy zawartej z jednostką współfinansującą w zakresie przesunięć w harmonogramie rzeczowo- finansowym. 5. Będzie czynnie uczestniczył w kontrolach sposobu wykorzystania udzielonej pomocy finansowej przeprowadzanych przez jednostkę współfinansującą. 6. Sporządzi sprawozdanie końcowe do jednostki współfinansującej w części rzeczowej i finansowej, z uwzględnieniem postanowień zawartych w umowie o współfinansowanie. 7. Nadzór inwestorski sprawowany będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 159, poz. 1118 z późn, zm.)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane przy współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Działanie 321: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objęte PROW na lata 2007- 2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Technicznych PROSBED S.C. Bogusława i Mirosław Bednarczyk, os. Słowackiego 22/9, 64-980 Trzcianka, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57230,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18500
Oferta z najniższą ceną: 18500 / Oferta z najwyższą ceną: 18500
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI WIELEŃ
- Przebudowa części budynku z adaptacją na kancelarię leśnictwa Miały
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Al. Zamkowa i ul. Pilska w Wieleniu (II etap) (III przetarg)
więcej: przetargi WIELEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem metalowym o konstrukcji samonośnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zarzycach Wielkich
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap III
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej oraz nadzorem inwestorskim
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu- czwarte postępowanie.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: "Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
- "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową/rozbudową dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubaczowskiego" Zadania 1 - 2
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.