eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Remont i bieżące utrzymanie dróg gruntowych naturalnych i ulepszonych na terenie miasta Sierpca

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-10

Sierpc: Remont i bieżące utrzymanie dróg gruntowych naturalnych i ulepszonych na terenie miasta Sierpca
Numer ogłoszenia: 56664 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i bieżące utrzymanie dróg gruntowych naturalnych i ulepszonych na terenie miasta Sierpca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont i bieżące utrzymanie dróg gruntowych naturalnych i ulepszonych na terenie miasta Sierpca, będących w zarządzie Gminy - Miasto Sierpc przez okres trzech lat. Poniżej przedstawiamy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Prowadzenie robót związanych z wykonaniem naprawy nawierzchni gruntowych naturalnych (profilowanych) i ulepszonych, obejmujących naprawy cząstkowe, naprawy z profilowaniem nawierzchni oraz odnowę nawierzchni w okresie 3 lat od zawarcia umowy; 2) Prowadzenie robót związanych z wykonaniem naprawy nawierzchni żwirowej, obejmującej naprawy cząstkowe, naprawy średnie i odnowę nawierzchni w okresie 3 lat od zawarcia umowy; 3) Prowadzenie robót związanych z wykonaniem naprawy nawierzchni z żużla paleniskowego, obejmującej naprawy cząstkowe, naprawy średnie i odnowę nawierzchni w okresie 3 lat od zawarcia umowy; 4) Dostawa materiałów niezbędnych do wykonania remontów z pkt. 1), 2) i 3), tj.: pospółka, żużel paleniskowy w okresie 3 lat od zawarcia umowy. Dla wykonania zadań z pkt 1), 2), 3) i 4) przewiduje się następujące asortymenty robót w ilościach jak niżej: a) profilowanie z wałowaniem 1.000,00 m2 dróg o nawierzchni gruntowej, żużlowej i żwirowej w ilości: 1.800.000,00 m2 (w okresie 3 lat od zawarcia umowy); b) dostawa (zakup wraz z kosztem transportu) jednej tony żużlu paleniskowego w ilości: 2.100,00 t (w okresie 3 lat od zawarcia umowy); c) dostawa (zakup wraz z kosztem transportu) jednej tony pospółki w ilości: 600,00 t (w okresie 3 lat od zawarcia umowy); d) praca koparko - ładowarki na podwoziu ciągnika kołowego w ilości: 200,00 m-g (w okresie 3 lat od zawarcia umowy); e) robocizna ludzi w ilości: 200,00 r-g (w okresie 3 lat od zawarcia umowy). UWAGA: Zamawiający informuje, że podane ilości robót są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Roboty w powyższych maksymalnych ilościach należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu uzyskania porównywalności ofert. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiście zlecone i wykonane prace. Wykonawcy nie przysługuje żądanie zamówień dodatkowych, a także roszczeń o wypłacenie całości wynagrodzenia za oszacowany przedmiot zamówienia w formularzu cenowym w przypadku mniejszej ilości wartości jednostkowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium w wysokości 3 600 PLN (słownie: trzy tysiące sześćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: wykonali co najmniej jedną robotę polegającą na bieżącym utrzymaniu-remoncie dróg o nawierzchni gruntowej o powierzchni min. 500 000 m 2 w ciągu ostatnich pięciu lat - oświadczenie; 2) dysponują potencjałem technicznym minimum: a) równiarka samojezdna o mocy min. 100KM, wyposażona w sygnał świetlny barwy żółtej migającej (1szt), b) koparko-ładowarka (1szt), c) samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 ton (1szt) - oświadczenie;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług w zakresie wykonania co najmniej jednej roboty polegającej na bieżącym utrzymaniu-remoncie dróg o nawierzchni gruntowej o powierzchni min. 500 000 m 2 w ciągu ostatnich pięciu lat - wg wzoru załącznik nr 4; Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania przedmiotu zamówienia minimum: a) równiarka samojezdna o mocy min. 100KM, wyposażona w sygnał świetlny barwy żółtej migającej (1szt), b) koparko-ładowarka (1szt), c) samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 ton (1szt) - wg wzoru załącznik nr 5..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sierpc.pl/index.jsp?bipkod=/004.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sierpcu ul. Piastowska 11a 09-200 Sierpc pok. 29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Sierpcu ul. Piastowska 11a 09-200 Sierpc sekretariat pok. 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.