eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiecznica › Budowa budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Tomisław

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-19

Osiecznica: Budowa budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Tomisław
Numer ogłoszenia: 56654 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osiecznica, ul. Lubańska 43, 59-724 Osiecznica, woj. dolnośląskie, tel. 075/ 731-21-11, 731-21-07, 731, fax (075) 73 12 148.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://osiecznica.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Tomisław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa dwukondygnacyjnego niepodpiwniczonego budynku Szkoły Podstawowej na działce nr 68/2 w miejscowości Tomisław. Budynek będzie częścią kompleksu edukacyjnego, składającego się z nowoprojektowanego obiektu szkoły oraz przebudowanego obiektu istniejącej hali sportowej. Oba budynki połączone będą ze sobą szklanym łącznikiem. Budynek szkoły wybudowany zostanie od podstaw, prostopadle swą osią do głównego korpusu hali sportowej. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę budynku o następujących parametrach: - powierzchnia całkowita - 1000,95 m2 - powierzchnia użytkowa - 876,70 m2 - kubatura - 4.430,00 m3, Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a) wykonanie 50m ogrodzenia o wysokości 4,5m - piłkochwytów, b) wykonanie przyłącza wodnego, c) zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., d) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, e) oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, f) wykonanie projektu oznakowania i zabezpieczenia robót w obrębie pasa drogowego i ponoszenie opłat związanych z zajęciem pasa drogowego, g) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji (w tym także dokumentacji fotograficznej) obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, h) wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą oraz dokumentacji technicznej powykonawczej(2 egz.), i) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, j) pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, k) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: a) ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, b) nadzoru nad bhp, c) ustalania i utrzymywania porządku, d) odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, e) dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia, f) ubezpieczenia robót, obiektów budowli od zdarzeń losowych, g) ubezpieczenia budowy w zakresie odpowiedzialności cywilnej. Przedmiot zamówienia ma być zrealizowany zgodnie z zakresem zawartym w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanych przez ATA Pracownia Projektowa Mirosław Soczyński z siedzibą przy ul. Cmentarnej 1 w Lubaniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy winni wnieść wadium w wysokości 33.000 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych) najpóźniej do dnia ustalonego jako ostateczny termin składania ofert do godz. 10.00 w formach i na warunkach określonych w pkt. 12. SIWZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 2. posiadają pozytywne i udokumentowane referencjami doświadczenie w robotach budowlanych polegających na budowie co najmniej dwóch budynków o kubaturze min. 4.000,00 m3 każdy, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: kierownika budowy i kierowników robót, którzy należą do regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa i mają opłacone składki na okres związania ofertą, 4. wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową minimum 2.000.000,00 zł , 5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. 2. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 8.1. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: a) dowód wniesienia wadium przetargowego, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa następujące dokumenty: g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, h) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: kierownik budowy i kierownicy robót posiadają wymagane uprawnienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: i) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, j) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Inne dokumenty: k) harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy, l) kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://osiecznica.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wykonawcy mogą uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia po uprzednim złożeniu wniosku w Urzędzie Gminy w Osiecznicy w pok. nr 4. ul. Lubańska 43, 59-724 Osiecznica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Osiecznicy ul. Lubańska 43 59-724 Osiecznica pokój nr 18 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gmina Osiecznica zamierza ubiegać się o dofinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013; Priorytet 7 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na Dolnym Śląsku EDUKACJA; Działanie 7.2 - Rozwój infrastruktury placówek edukacyjnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.