eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Zadanie 1Przebudowa drogi nr 2285W (ul. Moraczewskiego w Sulejówku) na odcinku od km 0+000 do km 0+690 - Etap I, gmina Sulejówek, powiat miński, województwo mazowieckie, wg nomenklatury CPV45.23.30.00-9, przedmioty dodatkowe45.11.22.10-0, 45.11.11.00-9, 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Mińsk Mazowiecki: Zadanie 1: Przebudowa drogi nr 2285W (ul. Moraczewskiego w Sulejówku) na odcinku od km 0+000 do km 0+690 - Etap I, gmina Sulejówek, powiat miński, województwo mazowieckie, wg nomenklatury CPV: 45.23.30.00-9, przedmioty dodatkowe: 45.11.22.10-0, 45.11.11.00-9, 45.11.12.00-0, 45.11.10.00-8, 45.23.31.41-9, 45.11.20.00-5, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8. Zadanie 2: Modernizacja drogi powiatowej nr 2249W Kałuszyn - Czarnogłów - Wiśniew (ul. Mostowa w Kałuszynie) na odcinku od km 0+150 do km 2+200, gmina Kaluszyn, powiat miński, województwo mazowieckie, wg nomenklatury CPV: 45.23.32.20-7.
Numer ogłoszenia: 56649 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, faks 025 7582891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: Przebudowa drogi nr 2285W (ul. Moraczewskiego w Sulejówku) na odcinku od km 0+000 do km 0+690 - Etap I, gmina Sulejówek, powiat miński, województwo mazowieckie, wg nomenklatury CPV: 45.23.30.00-9, przedmioty dodatkowe: 45.11.22.10-0, 45.11.11.00-9, 45.11.12.00-0, 45.11.10.00-8, 45.23.31.41-9, 45.11.20.00-5, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8. Zadanie 2: Modernizacja drogi powiatowej nr 2249W Kałuszyn - Czarnogłów - Wiśniew (ul. Mostowa w Kałuszynie) na odcinku od km 0+150 do km 2+200, gmina Kaluszyn, powiat miński, województwo mazowieckie, wg nomenklatury CPV: 45.23.32.20-7..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Przebudowa drogi nr 2285W (ul. Moraczewskiego w Sulejówku) na odcinku od km 0+000 do km 0+690 - Etap I, gmina Sulejówek, powiat miński, województwo mazowieckie, wg nomenklatury CPV: 45.23.30.00-9, przedmioty dodatkowe: 45.11.22.10-0, 45.11.11.00-9, 45.11.12.00-0, 45.11.10.00-8, 45.23.31.41-9, 45.11.20.00-5, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8. Zadanie 2: Modernizacja drogi powiatowej nr 2249W Kałuszyn - Czarnogłów - Wiśniew (ul. Mostowa w Kałuszynie) na odcinku od km 0+150 do km 2+200, gmina Kaluszyn, powiat miński, województwo mazowieckie, wg nomenklatury CPV: 45.23.32.20-7..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.32.20-7, 45.11.22.10-0, 45.11.11.00-9, 45.11.12.00-0, 45.11.10.00-8, 45.23.31.41-9, 45.11.20.00-5, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych); Zadanie 2: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert. 3. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim Nr 71 1050 1823 1000 0023 1503 5531, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, podlegającym oprocentowaniu. Przy wadium wpłacanym w drodze przelewu lub przekazu, polecenie przelewu musi być dokonane odpowiednio wcześniej przez Wykonawcę, aby w momencie otwarcia ofert pieniądze znajdowały się już na koncie Zamawiającego, czyli spełnieniem świadczenia, tj. wpłynięcia pieniędzy na konto Zamawiającego jest najpóźniej godzina otwarcia ofert. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój Nr 1 - sekretariat, najpóźniej do dnia i godziny składania ofert, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium w wymaganym terminie, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania (art. 24, ust. 2, pkt 4). Ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą i nie będzie ona rozpatrywana (art. 24, ust. 4 ustawy) 7. Z zastrzeżeniem art. 46, ust. 4a, Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium (zgodnie z art. 46, ust. 1), jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę i wniesiono wymagane zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) unieważniono postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Z zastrzeżeniem art. 46, ust. 4a, Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na pisemny wniosek Wykonawcy (art. 46, ust. 2): 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami (art. 46, ust. 4a ustawy), jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. łożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami (art. 46, ust. 5 ustawy), jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy leżącej po stronie Wykonawcy. 13. Za zgodą Wykonawcy, którego ofertę wybrano, wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu Zamawiający zaliczy na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 148, ust. 4 ustawy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1, pkt 1 do 4 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 2. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia będzie dysponował wykwalifikowanymi Pracownikami Nadzoru, posiadającymi wykształcenie min. średnie techniczne, uprawnienia niezbędne w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie drogowym (uprawnienia, szkolenia, kursy), spełniającymi także niżej podane minimalne wymagane doświadczenie zawodowe, w celu obsadzenia następujących stanowisk: 1) Kierownik budowy - Wykonanie budowy lub przebudowy drogi min. powiatowej, obejmującej wykonanie zamówienia o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym oraz musi posiadać uprawnienia budowlane drogowe lub konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane i należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 2) Majster robót drogowych - Wykonanie budowy lub przebudowy drogi min. powiatowej, obejmującej wykonanie zamówienia o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym. 3. Wykonawca musi posiadać lub mieć do dyspozycji, co najmniej po jednej jednostce w pełni sprawnego potencjału sprzętu podstawowego, niezbędnego do wykonania poszczególnych asortymentów robót niniejszego zamówienia, z podziałem na: Zadanie 1: 1) Wytwórnia mas mineralno-bitumicznych na gorąco. 2) Układarka mas bitumicznych szer. płyty min. 3 m. 3) Skrapiarka lepiszcza. 4) Szczotka mechaniczna. 5) Walec samojezdny ogumiony ciężki. 6) Walec samojezdny stalowy dwuwałowy. 7) Mały walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa. 8) Koparko-ładowarka. 9) Samochody skrzyn. / wywrotki do transportu materiałów i mieszanki mineralno-bitumicznej o nacisku na oś do 8 ton. 10) Laboratorium drogowe, wykazując jednocześnie że Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie dysponował laboratorium drogowym wraz z kompletnym wyposażeniem celem przeprowadzenia badań jakości materiałów i robót, niezbędnych dla charakteru niniejszego zamówienia zgodnie z wymaganiami wszystkich SST. Zadanie 2: 1) Wytwórnia mas mineralno-bitumicznych na gorąco. 2) Układarka mas bitumicznych szer. płyty min. 3 m. 3) Skrapiarka lepiszcza. 4) Szczotka mechaniczna. 5) Walec samojezdny ogumiony ciężki. 6) Walec samojezdny stalowy dwuwałowy. 7) Mały walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa. 8) Samochody skrzyn. / wywrotki do transportu materiałów i mieszanki mineralno-bitumicznej o nacisku na oś do 8 ton. 9) Laboratorium drogowe, wykazując jednocześnie że Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie dysponował laboratorium drogowym wraz z kompletnym wyposażeniem celem przeprowadzenia badań jakości materiałów i robót, niezbędnych dla charakteru niniejszego zamówienia zgodnie z wymaganiami wszystkich SST. Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza samochodów o nacisku na oś powyżej 8 ton. Ponadto w czasie budowy Wykonawca powinien, zgodnie z wymaganiami SST, prowadzić systematyczne badania kontrolne i dostarczać kopie raportów do Inspektora Nadzoru. Badania kontrolne Wykonawca powinien wykonywać z częstotliwością gwarantującą zachowanie wymagań jakości robót. 4. Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na drogach min. powiatowych, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, poparte dokumentami od poprzednich Zamawiających, iż min. 2 zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 5. Wykonawca musi posiadać potencjał finansowy wystarczający, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania kontraktu, tj.: kapitał obrotowy oraz możliwość uzyskania z Banku kredytu, pozwalających na realizację zamówienia przy założeniu, iż Zamawiający nie przewiduje wypłaty zaliczki dla Wykonawcy, a zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonana będzie w ciągu 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego po protokolarnym odbiorze końcowym. 6. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie przyszłej umowy zgodnie z jej postanowieniami. Do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, o którym mowa wyżej. Powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, skład konsorcjum oraz zakres umocowania pełnomocnika. Zakres umocowania musi obejmować przede wszystkim: 1) reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 2) zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, 3) złożenie oferty wspólnie, 4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnik i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. 8. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z uczestników konsorcjum z osobna musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków ogólnych określonych w art. 24, ust. 1, pkt 1-9 ustawy Pzp. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków określonych w art. 22,ust. 1, pkt 1-4, członkowie konsorcjum mogą złożyć jako jeden komplet dokumentów na potwierdzenie, że łącznie spełniają warunki, o których mowa w wyżej wymienionych punktach. 9. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust. 2, pkt 4 ustawy, Zamawiający żąda wniesienia wadium. 10. Na podstawie art. 36, ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania na Formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 11. Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty dla danego Zadania. 2. Wyceniony kosztorys (ślepy) ofertowy dla danego Zadania. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki/konsorcjum, należy dodatkowo dołączyć umowę spółki/ konsorcjum. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22, ust. 1, pkt 1 do 4. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 pkt 1 do 10 oraz ust. 2, pkt 1 do 4 ustawy. 6. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi z wyjątkiem przypadków, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 do 8 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykaz personelu, obejmujący wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie życiorysów zawodowych, dyplomów, uprawnień, szkoleń, kursów itp.), w tym co najmniej Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane i aktualne zaświadczenie przynależności do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu personelu Wykonawca dołączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie personelu wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 11. Doświadczenie Wykonawcy zawierające wykaz co najmniej 2 zamówień na drogach min. powiatowych, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających, iż co najmniej 2 zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 12. Potencjał sprzętowy - oświadczenie że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej po jednej jednostce w pełni sprawnym potencjałem sprzętu podstawowego, zgodnie z wymaganiami SST oraz że w czasie budowy będzie, zgodnie z wymaganiami SST, prowadzić systematyczne badania kontrolne i dostarczać kopie raportów do Inspektora Nadzoru. Ponadto Wykonawca przedstawi dane dotyczące laboratorium drogowego wraz z opisem jego wyposażenia. Do wykazu sprzętu Wykonawca dołączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i laboratorium, jeżeli w wykazie sprzętu wykonawca wskazał sprzęt i laboratorium, którymi będzie dysponował. 13. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 15. Dane dotyczące Konsorcjum (jeśli dotyczy). 16. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 17. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punktach: 3 i 6-9, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 18. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 17, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 19. Zamawiający może żądać (zgodnie z art. 26, ust. 3 i 4 ustawy), w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 i art. 24 ustawy oraz zastrzega sobie prawo sprawdzenia innych zaświadczeń. Nie złożenie oświadczenia w wymaganym terminie, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (art. 24, ust. 2, pkt 3 ustawy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pokój: Dział Budowy i Nadzoru Dróg i Mostów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pokój: Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi nr 2285W (ul. Moraczewskiego w Sulejówku) na odcinku od km 0+000 do km 0+690 - Etap I, gmina Sulejówek, powiat miński, województwo mazowieckie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.22.10-0, 45.11.11.00-9, 45.11.12.00-0, 45.11.10.00-8, 45.23.31.41-9, 45.11.20.00-5, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi powiatowej nr 2249W Kałuszyn - Czarnogłów - Wiśniew (ul. Mostowa w Kałuszynie) na odcinku od km 0+150 do km 2+200, gmina Kaluszyn, powiat miński, województwo mazowieckie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.