Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-03-02
Warszawa: ¦wiadczenie us³ug ochrony ca³odobowej budynków PAIiIZ S.A.
Numer og³oszenia: 56636 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. , ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3349800, 3349966, faks 022 3349999.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.paiz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug ochrony ca³odobowej budynków PAIiIZ S.A..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest us³uga ochrony osób i mienia, to jest wykonywanie sta³ej ochrony fizycznej osób i mienia ruchomego i nieruchomego poprzez dzia³ania zapobiegaj±ce przestêpstwom i wykroczeniom, a tak¿e przeciwdzia³aj±ce powstaniu szkód wynikaj±cych ze wstêpu osób nieuprawnionych na teren chroniony, zgodnie z podstawowymi procedurami sprawowania ochrony budynku w Warszawie przy ul. Bagatela 12 oraz budynku i parkingu w Warszawie przy Al. Stanów Zjednoczonych 53, stanowi±cymi za³±cznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Do zadañ Wykonawcy bêdzie nale¿a³ nadzór nad centralkami p.po¿.- (zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM Nr 6 do niniejszego SIWZ) w obu budynkach oraz prowadzenie sta³ego monitoringu wizyjnego za pomoc± urz±dzeñ, stanowi±cych w³asno¶æ Zamawiaj±cego oraz podejmowanie natychmiastowych interwencji w przypadku identyfikacji zagro¿enia - w budynkach i wobec osób znajduj±cych siê w tych budynkach. Ponadto do zakresu zadañ pracownika ochrony w budynku przy ul. Bagatela 12 w godz. 9.00-17.00 bêdzie nale¿a³o udzielanie odwiedzaj±cym i go¶ciom informacji o obiekcie iw jêzyku angielskim. Do zakresu dzia³añ Wykonawcy bêdzie nale¿a³o zarówno podejmowanie dzia³añ prewencyjnych, jak i natychmiastowa interwencja w przypadku wynik³ego z jakichkolwiek przyczyn stanu zagro¿enia lub zdarzenia powoduj±cego szkody na terenie budynków lub parkingu, wzglêdem bezpieczeñstwa osób i mienia tam siê znajduj±cego, a w szczególno¶ci: a) kradzie¿y lub zaboru mienia w wyniku w³amania, napadu lub rabunku, b) usi³owania zaw³adniêcia mieniem przez osoby nieupowa¿nione, c) usi³owania zniszczenia mienia, d) awarii wodnych, energetycznych i gazowych, e) po¿aru i zagro¿enia po¿arowego f) klêsk ¿ywio³owych, g) innego, powoduj±cego zagro¿enie dla przedmiotu zamówienia lub osób znajduj±cych siê na ochranianym terenie. Ochrona obiektów przy ul. Bagatela 12 i Al. Stanów Zjednoczonych 53 w Warszawie bêdzie odbywaæ siê w systemie dwunastogodzinnym (7.00-19.00 i 19.00-7.00), siedem dni w tygodniu, w szczegó³owym podziale jak ni¿ej: Ochrona: a) budynku przy ul. Bagatela 12 1 pracownik ochrony ca³odobowo (24 godz.) , w tym: - w dni robocze, w godz. 9.00 - 17.00 osoba posiadaj±ca znajomo¶æ jêzyka angielskiego w stopniu pozwalaj±cym na swobodn± konwersacjê, - w pozosta³ych godzinach (do 9.00 i po 17.00) i dniach (nie roboczych) nie jest wymagana znajomo¶æ jêzyka angielskiego, co daje ilo¶æ godzin w okresie 1 kwietnia 2010 r. - 31 marca 2011 r.: 365 dni x 24 godz. = 8760 godz. b) budynku i parkingu przy Al. Stanów Zjednoczonych 53 - 1 osoba w godz. 9.00 -17.00 w budynku w pomieszczeniu recepcji w dniach roboczych (8 godz. tylko w dni robocze), - 1 osoba (z licencj± pracownika ochrony fizycznej min. I stopnia) ca³odobowa ochrona budynku (24 godz.), w tym obchód piêter oraz - 1 osoba ca³odobowa ochrona parkingu (24 godz.) co daje ilo¶æ godzin: 365 dni x 48 godz. = 17520 godz. 365 dni - 109 (soboty, niedziele i ¶wiêta) x 8 godzin = 2.048 godzin, razem ilo¶æ godzin w okresie 1 kwietnia 2010 r. - 31 marca 2011 r.: 19.568 godz. Ogó³em dwa budynki: 8760 + 19568 = 28328 godzin. W razie potrzeby Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê na pi¶mie do Wykonawcy, minimum 3 dni wcze¶niej, o ilo¶ciowe zwiêkszenie lub zmniejszenie obsady pracowników ochrony lub zmianê godzin wykonywania us³ugi na warunkach finansowych okre¶lonych za³±czniku nr 7 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zainstalowania na koszt w³asny elektronicznego rejestratora kontroli obchodów w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego w ilo¶ci nie wiêkszej ni¿ 12 sztuk oraz dostarczania na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego rejestrów dokonanych obchodów. Wykonawca ma obowi±zek: a) zapobiegania zak³óceniom porz±dku na terenie chronionym oraz niezw³ocznego powiadamiania w³a¶ciwego pracownika Zamawiaj±cego o zdarzeniach zak³ócaj±cych porz±dek . b) niezw³ocznego powiadamiania organów ¶cigania o czynach przestêpczych zaistnia³ych na terenie obiektów chronionych oraz zabezpieczenie miejsca ich pope³nienia do czasu przybycia organów ¶cigania, c) kontroli ruchu osobowego (prowadzenie ewidencji oraz ruchu materia³owego zgodnie z zasadami okre¶lonymi w ZA£¡CZNIKU Nr 2 do umowy d) wydawania i odbierania kluczy od pracowników Zamawiaj±cego oraz osobom zatrudnionym w firmach z którymi Zamawiaj±cy zawar³ umowê najmu, w tym umo¿liwienie dokonywania przez nich wpisów potwierdzaj±cych moment wydania kluczy oraz rejestrowanie odebrania kluczy, e) prowadzenia nastêpuj±cej dokumentacji zwi±zanej ze sprawowaniem ochrony: - Dziennika zmiany s³u¿by ochrony, - Dziennika wydarzeñ, - Ksi±¿ki wydania i przyjêcia kluczy, - Ewidencji dokumentów w zakresie kontroli ruchu osobowo- materia³owego. f) zapewnienia sprzêtu technicznego potrzebnego do wykonania us³ugi, , g) zapewnienia jednolitego ubrania (jednolite umundurowanie oraz identyfikator umieszczony w widocznym miejscu z nazw± firmy lub logo firmy, zdjêcie, imiê i nazwisko pracownika ochrony lub jego numer). Zamawiaj±cy oczekuje, ¿e Pracownicy ochrony pe³ni±cy s³u¿bê w obiektach przy ul. Bagatela 12 i Al. Stanów Zjednoczonych 53 bêd± odznaczali siê pe³nym profesjonalizmem i wysok± kultur± osobist±. Szczegó³owy zakres ochrony zawiera ZA£¡CZNIK Nr 6 oraz rozdzia³ XVII niniejszej SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- maksymalnie 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczêcie: 01.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego zapisanymi w SIWZ, na zasadzie spe³nia nie spe³nia
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego zapisanymi w SIWZ, na zasadzie spe³nia nie spe³nia
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego zapisanymi w SIWZ, na zasadzie spe³nia nie spe³nia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego zapisanymi w SIWZ, na zasadzie spe³nia nie spe³nia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego zapisanymi w SIWZ, na zasadzie spe³nia nie spe³nia
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na zdolno¶æ finansow± innych podmiotów, przedk³ada informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, dotycz±c± podmiotu, z którego zdolno¶ci finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych przez ten podmiot ¶rodków finansowych lub jego zdolno¶æ kredytow±, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Sta¿ na rynku us³ug ochroniarskich - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.paiz.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych SA, 00-585 Warszawa, ul. Bagatela 12, Recepcja, parter.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych SA, 00-585 Warszawa, ul. Bagatela 12, Recepcja, parter.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- Zwiêkszenie zdolno¶ci retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piêtrz±cej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzêtu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materia³ów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - ¦rodmie¶cie
- Zakup samochodu osobowego z napêdem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nie¶wieskiej
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH/SPORTOWYCH w TS Podbeskidzie S.A.
- "¦wiadczenie us³ug dozoru oraz ochrony osób i mienia na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie- Filia w E³ku"
- ¦wiadczenie us³ugi sta³ego monitoringu wizyjnego w budynku przy ul. Z³otego Smoka 6 w Gorzowie Wlkp.
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczys³awa Kar³owicza w Szczecinie
- Us³uga ochrony i dozoru mienia w obiektach Muzeum Niepodleg³o¶ci tj.siedziba i Oddzia³y- Muzeum Wiêzienia Pawiak, Muzeum X Pawilonu CW, Mauzoleum Walki i Mêczeñstwa i Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 r.
- Us³ugi w zakresie ca³odobowej ochrony osób, mienia, obiektu i terenu nale¿±cego do Centrum Kultury "MUZA" w Lubinie przy ulicy Armii Krajowej 1
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.