eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wawrzeńczyce › Remont dwóch odcinków dróg gminnych żużlowych na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-19

Wawrzeńczyce: Remont dwóch odcinków dróg gminnych żużlowych na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce.
Numer ogłoszenia: 56617 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce, Wawrzeńczyce 57, 32-125 Wawrzeńczyce, woj. małopolskie, tel. 0-12 2874003, 2874007, fax 0-12 2874003, 2874007.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igolomia-wawrzenczyce.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dwóch odcinków dróg gminnych żużlowych na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składa się remont dwóch odcinków dróg gminnych żużlowych na terenie Gminy Igołomia - Wawrzeńczyce. Prace wykonane zostaną na następujących odcinkach dróg gminnych: a) Odcinek drogi Igołomia-Luborzyczka od kapliczki do skrzyżowania na Górze Złotnickiej w kierunku pn. - droga nr ewid. 1086/2 w Igołomi (K 600013 Igołomia -Kapliczka - Wawrzeńczyce-Hektary Górne) - długość 1,50 km, b) Droga przed Górą Złotnicką w kierunku wschodnim-Wawrzeńczyce i zachodnim-Igołomia Luborzyczka - droga nr ewid. 917 i 918 w Złotnikach (K 600012 Igołomia Luborzyczka - Wawrzeńczyce Hektary Dolne) - długość 1,52 km. 2. Szczegółowy zakres prac do wykonania określają przedmiary robót stanowiące załączniki nr 5 i nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Mapy sytuacyjne oraz przedmiary robót znajdują się w siedzibie Zamawiającego - do pobrania wraz z SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, którzy: 1. w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - zrealizowali roboty budowlane w zakresie budowy, modernizacji, przebudowy, odbudowy, remontu dróg na kwotę łączną co najmniej 500.000 zł brutto szczegółowo opisane w pkt VII ust. 3 SIWZ. 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania zamówienia, szczegółowo opisane w pkt VII ust. 5 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie. 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - ofertę podpisuje Pełnomocnik. W miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum ( wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 2. Oświadczenia Wykonawcy stanowiące załączniki nr 3 i 4 do specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną Informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną Informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - robót budowlanych w zakresie budowy, modernizacji, przebudowy, odbudowy, remontu dróg na kwotę łączną co najmniej 500.000 zł brutto oraz dokumenty (referencje poprzednich Zamawiających) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać: rodzaj wykonanych robót, wartość robót, termin realizacji, nazwę i adres Zamawiającego. 7. Potwierdzenie posiadania uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej - osoby mającej pełnić techniczną funkcję kierownika budowy, posiadającej wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności. Określony w zaświadczeniu termin ważności musi być aktualny na dzień składania ofert. 8. Wykaz pracowników, którzy realizować będą zamówienie. 9. Wykaz posiadanego sprzętu do realizacji zamówienia, tj co najmniej: - walec statyczny samojezdny 10 t - 1 szt. - skrapiarka do bitumu samojezdna samochodowa - 1 szt. - samochód samowyładowczy - 2 szt. ładowność min. 15 t - koparka kołowa samojezdna - 1 szt. - równiarka/spycharka samojezdna - 1 szt. wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie min. ilości w/w jednostek sprzętowych (dokumenty własności, umowy dzierżawy lub użyczenia) oraz aktualnymi badaniami technicznymi pojazdów. 10. Kosztorysy ofertowe na poszczególne odcinki dróg sporządzone na podstawie przedmiarów robót stanowiących załączniki nr 5 i nr 6 do SIWZ, zawierające ceny za poszczególne roboty wymienione i ponumerowane w przedmiarach. 11. Wyłącznie dla spółek cywilnych: (a) umowa spółki oraz (b) wskazane w pkt VII ust.3 dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników; 12. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 23 Ustawy PZP Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć w ofercie: a) Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych Wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) Wykaz Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; c) Oświadczenie Wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia. Przy składaniu oświadczeń i dokumentów z pkt. 2,3,4,5,11-oświadczenia i dokumenty winien złożyć każdy z Wykonawców. Przy składaniu dokumentów z pkt.6,7,8,9,10 - można złożyć jeden wspólny dokument, który podpisuje Pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igolomia-wawrzenczyce.prv.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce 32-125 Wawrzeńczyce Nr 57.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce 32-125 Wawrzeńczyce Nr 57 Sekretariat pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.