eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Usługi medyczne z zakresu medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych JW. 1131 oraz jednostek organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu - SPRAWA ZP.04.2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Mińsk Mazowiecki: Usługi medyczne z zakresu medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych JW. 1131 oraz jednostek organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu - SPRAWA ZP.04.2013
Numer ogłoszenia: 56557 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 74 74 510, faks 25 74 74 520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi medyczne z zakresu medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych JW. 1131 oraz jednostek organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu - SPRAWA ZP.04.2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych JW 1131 oraz jednostek organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu polegające na: Usługi medyczne dla celów badań profilaktycznych Wykonawca powinien zapewnić: dostępność usług t.j. wykonywania wszystkich badań diagnostycznych oraz konsultacji specjalistycznych zleconych przez Zamawiającego wymaganych w zakresie medycyny pracy oraz do celów dyspensaryzacji w jednym obiekcie (budynku) Konsultacje specjalistyczne zlecone przez Zamawiającego oraz wyniki badań obrazowych, czynnościowych powinny być wykonane i do odbioru przez badanego w dniu badania Pomieszczenia ZOZ-u, w których przyjmowane będą osoby kierowane przez lekarzy zamawiającego muszą spełniać kryteria stawiane przez właściwą stację sanitarno-epidemiologiczną lub Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej oraz być dostępne dla pacjentów we wszystkie dni robocze w godz. 8.00-14.00 Wykonawca powinien zapewnić pełną bezpłatną dostępność do węzłów sanitarnych oraz szatni. Konsultanci - lekarze specjaliści powinni być dostępni co najmniej w godzinach 8.00 - 14.00 i legitymować się dyplomem specjalizacji 1-go i 2-go stopnia lub podspecjalnością w zakresie dziedzin, w których udzielają konsultacji na rzecz zamawiającego, oraz posiadać prawo wykonywania zawodu lekarza na terenie RP Pracownie badań czynnościowych i obrazowych powinny być dostępne co najmniej w godzinach 8.00 - 14.00 Oczekiwanie na przyjęcie w gabinecie lekarskim, pracowni badań czynnościowych i obrazowych osób kierowanych przez lekarzy medycyny pracy zamawiającego, nie powinno trwać dłużej niż 1 godzinę Lekarze - konsultanci muszą znać przepisy zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich żołnierzy i pracowników wojska, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U. z 1996 r. nr 69 poz. 332, z późniejszymi zmianami), Ustawę z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 1997 r. nr 96, poz. 593, z późniejszymi zmianami) oraz (Dz. U. z 2010r. nr 187, poz.1257 z późniejszymi zmianami) Konsultacja lekarska polega na badaniu podmiotowym, przedmiotowym, ocenie wyników badań dodatkowych oraz dokumentacji medycznej, dostarczonej przez osobę kierowaną Lekarz - konsultant dokonuje właściwego wpisu na odwrocie druku skierowania na badania profilaktyczne, które następnie będzie podstawą do oceny i wydania orzeczenia o zdolności do pracy dla lekarza medycyny pracy zatrudnionego w jednostce wojskowej Konieczne jest wpisanie przez lekarza konsultanta rozpoznania ( określenia stanu zdrowia co do braku lub występowania braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku) a w przypadku konsultacji oznaczonej jako konsultacji do celów dyspanseryzacji z podaniem rozpoznania jednostki chorobowej oraz zaleceń dla pacjenta które będą odnotowane w karcie dyspensaryzacji w jednostce wojskowej i realizowane w ramach POZ Konsultacja specjalistyczna opatrzona musi być podpisem właściwego lekarza oraz pieczątką osobistą (w przypadku braku któregokolwiek z powyższych elementów konsultacja uważana będzie za nie odbytą). Zamawiający przedstawi listę lekarzy uprawnionych do kierowania do placówki służby zdrowia ( wszelkie zmiany będą pisemnie zgłaszane do placówki służby zdrowia) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawiania zamawiającemu co miesiąc do 10 dnia następnego miesiąca faktur VAT z załącznikami obejmującymi imię, nazwisko, PESEL, datę badania osoby badanej oraz dane personalne lekarza- konsultanta z określeniem jakiej konsultacji udzielił/jakie badanie zostało wykonane Wykonawca powinien dysponować placówką położoną nie dalej niż 60 km od siedziby zamawiającego ( tj. od JW 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki) Zakres przedmiotowy usługi zawiera załącznik nr 2 do siwz- formularz cenowy Wymaga się od Wykonawcy: Wykonawca musi mieć uprawnienia podstawowej jednostki medycyny pracy, określone w art. 2 ust.2 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy ( Dz.U. z 2004r. Nr 125, poz. 1317 z późniejszymi zmianami) Świadczenia zdrowotne będą wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarski i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązuje się udzielić świadczeń zdrowotnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5.12.1996r. o zawodzie lekarza (Dz. U. z 1997r. nr 28 poz. 152 z późn. zmianami) oraz ustawy z 5 lipca 1996r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. nr 91 poz. 410 z późn. zmianami) z należytą starannością i ze wskazaniem aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta - badanego Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji realizowanych usług medycznych i przekazywania Zamawiającemu wykazu zawierającego imię, nazwisko, nr PESEL, nr JW, stanowisko badanego, nazwisko lekarza kierującego, rodzajem przeprowadzonego badania, datą badania oraz ceną badania wraz z fakturą Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wykonywania badań na najwyższym poziomie zarówno pod względem obsługi ze strony personelu medycznego, jak i warunków lokalowych oraz świadczenia usług medycznych nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy ( bez przerw urlopowych, chorobowych itp.). Wykonawca akceptuje fakt, że ilość badań lekarskich podana w Formularzu cenowym zał. nr 2 do SIWZ jest ilością szacunkową, która ma służyć do skalkulowania ceny, porównania oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ( zmniejszenia) liczby osób kierowanych na badania w trakcie obowiązywania umowy. Zmiana liczny osób może wynikać ze zmiany struktury zatrudnienia i zmian organizacyjnych, czego nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy. Cena jednostkowa oraz pozostałe warunki umowy pozostaną bez zmian. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych poszczególnych rodzajów usług medycznych. Poszczególne rodzaje usług medycznych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu , nie przekraczając jednak łącznej kwoty umowy. Zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia MZiOS z dnia 30 maja 1996r. lekarz przeprowadzający badanie może poszerzyć jego zakres o dodatkowe badania specjalistyczne, konsultacyjne oraz inne badania dodatkowe, a także wyznaczyć krótszy termin następnego badania, niż to określono we wskazówkach metodycznych, jeżeli stwierdzi, że jest to niezbędne dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby kierowanej na badania. W takiej sytuacji zgodnie z §2 ust 3 rozporządzenia badanie konsultacyjne oraz dodatkowe stanowią część badania profilaktycznego. W przypadku podejrzenia procesu chorobowego, który nie wynika z warunków pracy, pracownicy Zamawiającego będą proszeni o zgłoszenie się do lekarza POZ lub lekarza prowadzącego, celem przeprowadzenia właściwego postępowania diagnostyczno-leczniczego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawcy okażą decyzję o wpisie do rejestru zakładów opieki zdrowotnej, prowadzonego przez wojewodę lub ministra właściwego do spraw zdrowia, lub odpisem z takiego rejestru, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy oświadczą ( wzór oświadczenia zał. nr 6 do SIWZ), że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia , tj. personel lekarski, pielęgniarki i inny, posiadają wymagane uprawnienia , w myśl ustawy o służbie medycyny pracy ( Dz. U. z 2004r nr 125, poz. 1317 z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 30.05.1996r w sprawie prowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 ustawy dopuszcza następujące istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: wartość umowy może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ( zmniejszenia ) liczby osób kierowanych na badania w trakcie obowiązywania umowy. Zmiana liczby osób może wynikać ze zmiany struktury zatrudnienia i zmian organizacyjnych, czego nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy. Cena jednostkowa oraz pozostałe warunki umowy pozostaną bez zmian. Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie nieistotne zmiany jej treści, które nie dotyczą elementów będących treścią oferty i elementem jej oceny oraz nie mające wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia i końcowy wynik postępowania. Zmiana istotnych i nieistotnych postanowień zawartych w może wystąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jefdnostka Wojskowa 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Jednostce Wojskowej 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki (kancelaria jawna) w dni robocze w godzinach 7.30 - 15.30 nie później niż do dnia 23.04.2013 godz. 10.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.