eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawadzkie › Przebudowa budynku szkoły podstawowej w Zawadzkiem wraz z rozbudową o część Gimnazjalną. Etap IBudowa budynku gimnazjum wraz z wewnętrznymi instalacjami wod-kan, wentylacji i elektryczną oraz infrastrukturą towarzyszącą w Zawadzkiem przy ul. Opolskiej 47.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-10

Zawadzkie: Przebudowa budynku szkoły podstawowej w Zawadzkiem wraz z rozbudową o część Gimnazjalną. Etap I: Budowa budynku gimnazjum wraz z wewnętrznymi instalacjami wod-kan, wentylacji i elektryczną oraz infrastrukturą towarzyszącą w Zawadzkiem przy ul. Opolskiej 47.
Numer ogłoszenia: 56552 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zawadzkiego , ul. Dębowa 13, 47-120 Zawadzkie, woj. opolskie, tel. 077 4616551, faks 077 4616552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawadzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku szkoły podstawowej w Zawadzkiem wraz z rozbudową o część Gimnazjalną. Etap I: Budowa budynku gimnazjum wraz z wewnętrznymi instalacjami wod-kan, wentylacji i elektryczną oraz infrastrukturą towarzyszącą w Zawadzkiem przy ul. Opolskiej 47..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane. Dane budynku: powierzchnia zabudowy: 1 054,50m2, powierzchnia użytkowa: 2 860,05 m2, kubatura: 12 924,50m3. Niepodpiwniczony, o trzech kondygnacjach użytkowych- nadziemnych (parter, Ip, IIp) w technologii żelbetowej, monolitycznej z dachami o konstrukcji drewnianej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót(STWiOR), które stanowią załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.34.32.00 - Instalowanie sprzętu gaśniczego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 105 000,00 zł należy wnieść - wpłacić do dnia 01.04.2009r do godz 10:00 na konto: Bank Spółdzielczy Zawadzkie nr 51 8909 0006 2000 0000 0299 0006 Jeżeli wadium będzie złożone w innej niż pieniądze formie, należy go złożyć w Urzędzie Miejskim w Zawadzkiem, Zawadzkie ul. Dębowa 13 - kasa urzędu do dnia 01.04.2009r do godz. 10.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych Oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki , które winny być podpisane przez oferenta lub jego zastępcę powinna być napisana w języku polskim oferta musi spełnić wszystkie wymagania stawiane przez zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji i rozliczenia wykonanych robót opracowany wg wytycznych określonych w pkt.3.3.8 2.Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów, czynników produkcji tj. stawka rbh, kosztów pośrednich, kosztów zaopatrzenia i zysku oraz stawki jednostkowe pracy podstawowego sprzętu i urządzeń, które wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia, 3.Dokument gwarancyjny. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a)w przypadku Spółki Cywilnej należy przedłożyć umowę spółki i wy?pis z ewidencji działalności gospodarczej dla każdego wspólnika . Z umowy spółki lub innych dokumentów winne wynikać zasady reprezentacji spółki. b)w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców składa wymagane dokumenty; -do oferty należy dołączyć umowę regulującą współpracę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zawartą na okres nie krótszy niż okres gwarancji. Zamawiający wymaga, aby ww. umowa; -ustanawiała pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia pu?blicznego, -stwierdzała, że partnerzy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wy?konanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (art. 141 ustawy prawo zamówień publicznych); -była zawarta z notarialnie potwierdzonymi podpisami; 5.Dla osób, które wskazano do wykonania zamówienia - uprawnienia bu?dowlane w zakresie wykonywania robót budowlanych, instalacji sieci sanitarnych i elektrycznych dla robót budowlano - montażowych z po?twierdzeniem przynależności do izby inżynierów budownictwa - wg załącznika wzór nr 2. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7.W przypadku podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie za?mówienia - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwe?go oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwol?nienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzy?manie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Wykaz wykonanych robót budowlanych przy obiektach kubaturowych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania w tym przynajmniej dwa zadania o wartości co najmniej 5 000 000 zł każde z nich - wraz z załączeniem do?kumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie -wg załącznika wzór nr 3. 10.Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika wzór nr 4. 11.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Kwota ubezpieczenia nie niższa niż wartość przedmiotu zamówienia. 12.Dowód wniesienia wadium. Dokumenty muszą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wezwanie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zawadzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawadzkiem, ul. Dębowa 13, 47-120 Zawadzkie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawadzkiem, ul. Dębowa 13, 47-120 Zawadzkie, pok. nr 101 biuro obsługi klienta..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.