eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa bielizny jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-06-08



Ogłoszenie nr 565423-N-2018 z dnia 2018-06-08 r.

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II: Dostawa bielizny jednorazowego użytku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, krajowy numer identyfikacyjny 605013400000, ul. Aleje Jana Pawła II  10 , 22400   Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 773 333, e-mail zampupl@szpital.zam.pl, faks 846 386 669.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.zam.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.szpital.zam.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
Adres:
ul. Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, pok. 248 Kancelaria Szpiatala


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny jednorazowego użytku
Numer referencyjny: AG.ZP.3320.7.18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa bielizny jednorazowego użytku. Przedmiot zamówienia został podzielny na 37 zadań: 1 - ubrania operacyjne, 2 - obłożenia operacyjne 2 warstwy, 3 - obłożenia operacyjne chłonne, 4 - folie operacyjne 5 - prześcieradła, 6 - prześcieradło w roli, 7 - fartuch pełnobarierowy, 8 - osłona kończyn, 9 - koszule operacyjne, 10 - majtki operacyjne, 11 - prześcieradła papierowe, 12 - fartuch chirurgiczny pełnobarierowy bez wstawek, 13 - fartuchy foliowe, 14 - fartuchy włókninowe niesterylne, 15 - prześcieradła chłonne, 16 - podkłady chłonne, 17 - czepki, maski, 18 - zestawy do zabiegów neurochirurgicznych, 19 - serwety przylepne do znieczulenia, 20 - podkład 3-warstwowy foliowy, 21 - obłożenia do operacji sercowo - naczyniowych, 22 - obłożenia do cięcia cesarskiego, 23 - zestaw do porodu, 24 - zestaw dla noworodka, 25 - serweta z otworem 58g/m2 75*90, 26 - serweta z otworem 54g/m2 75*90, 27 - serweta z otworem 120*170, 28 - serweta z otworem 120*150, 29 - zestaw do operacji laryngologicznych, 30 - zestaw do operacji głowy i szyi, 31 - fartuchy cytostatyczne dla operatora, 32 - fartuchy cytostatyczne dla pomocnika, 33 - folia operacyjna. 34 - serwety, 35 - prześcieradła, 36 - serwety, 37 - serwety.

II.5) Główny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. Charakterystyka oferowanego przedmiotu zamówienia przygotowana dla każdego zadania oddzielnie z podaniem nazwy handlowej wyrobu. Charakterystyka musi zawierać co najmniej informacje na temat cech i parametrów technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na rynku polskim z jednoczesnym zobowiązaniem, że na każde żądanie zamawiającego zostaną okazane dokumenty deklaracja zgodności CE o spełnianiu wymagań zasadniczych, certyfikat zgodności zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Dokument/y o którym/których mowa powyżej zostaną przedstawione wraz z pierwsza dostawą lub na każde żądanie zamawiającego. 3. Katalog, prospekt lub folder w języku polskim dla każdego zaoferowanego asortymentu zawierający opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że niezłożenie w wyznaczonym przez zamawiającego terminie dokumentów określonych w pkt. 1-3 spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający uprzednio zastosuje art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - są to dokumenty potwierdzające, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz "Oferta Wykonawcy" (sporządzony według załączonego wzoru integralnej części SIWZ). 2. Oferta cenowa sporządzona w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia str. 8 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nich mowa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą wprowadzane stosownym aneksem (z wyłączeniem przypadku obniżenia cen na przedmiot umowy). 2. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w umowie, sytuacji gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie oraz za wyjątkiem innych przypadków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 3. Kupujący dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1/ w przypadku zmiany danych stron, 2/ w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany, 3/ w przypadkach określonych w § 3, 4/ w przypadku zmiany oznaczeń katalogowych. 4. W przypadku zmian w trakcie realizacji umowy stawek podatku VAT związanych z przedmiotem umowy, zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedającego, nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany ceny jednostkowe netto/brutto ulegną odpowiednim zmianom. W przypadku zmiany stawki VAT zmianie ulegnie cena brutto, ceny netto pozostają bez zmian. 5. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany cen netto/brutto, o której mowa w ust. 4 Sprzedający jest obowiązany przedstawić Kupującemu na piśmie wpływ zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowych cen potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany. Zmiany cen, o których mowa następują po uzyskaniu akceptacji Kupującego w formie aneksu do umowy, z zastrzeżeniem zdania następnego. Obniżenie cen w związku z obniżeniem stawki podatku VAT na produkty będące przedmiotem umowy nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 6. W przypadku niezrealizowania umowy pod względem ilościowym Strony dopuszczają zmianę umowy poprzez wydłużenie jej obowiązywania maksymalnie do 6 (sześciu) miesięcy licząc od daty zakończenia jej obowiązywania określonej pierwotnie w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-19, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski, dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zadani 1 - Ubrania operacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ubrania operacyjne bluza posiadająca trzy kieszenie jedna na górze dwie na dole z wycięciem w kształcie litery V i spodnie wiązane w pasie wykonane z włókniny trójwarstwowej bawełnopodobnej , antystatycznej, nie pylącej się, oddychającej, do stosowania przez personel w środowisku bloku operacyjnego. Odporność na penetrację (przemakalność) na całej powierzchni. Gramatura min. 35 g/m2. W kolorze niebieskim, w rozmiarach S, M, L, XL, XXL. - 18 000 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zadanie 2 - Obłożenia operacyjne sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylny zestaw uniwersalny 2-warstwowy materiał z włókien sztucznych(zgodnie z EN 13795) (polipropylen i polietylen - laminat) o gramaturze minimum 58 g /m2 - Serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki 140 - 150 cm x 190 - 200cm - 1 szt. - Serweta operacyjna samoprzylepna 170 cm x 175 cm +\- 5 cm - 1 szt. - Samoprzylepne serwety operacyjne wykończone taśmą na całej długości jednego z boków 75 - 85cm x 90 - 100 cm - 2 szt. - Ekran anestezjologiczny samoprzylepny w rozmiarze 150 - 180 cm x 240 - 250 cm - 1 szt. - Taśma samoprzylepna 9 - 10 cm x 50 - 55 cm - 1 szt. - Serwety do rąk - 4 szt. Wszystkie elementy pakowane razem w wytrzymały mankiet papierowo- foliowy, łatwy do szybkiego otwarcia. Wymagana jest samoprzylepna metryczka 2 sztuki na etykiecie zewnętrznej. Zbiorcze opakowanie karton-karton 700szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Jakość20,00
Termin płatności20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Zadanie 3 - Obłożenia operacyjne sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylny zestaw uniwersalny 2-warstwowy posiadające w strefie pola operacyjnego wstawki chłonne, pełnobarierowy (zgodnie z EN13795) (folia propylenowa, włóknina polipropylenowa i włóknina wiskozowa) o gramaturze 74 g/m2 - Pokrowiec na stolik MAYO złożony teleskopowo 80 - 85 cm x 140 - 145 cm - 1 szt. - Serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki 140 - 150 cm x 190 - 200cm - 1 szt. Serweta operacyjna samoprzylepna 170 cm x 175 cm +\- 5 cm - 1 szt.- Samoprzylepne serwety operacyjne wykończone taśmą na całej długości jednego z boków 75 -85 cm x 90 - 100 cm - 2 szt. - Ekran anestezjologiczny samoprzylepny w rozmiarze 150 - 180 cm x 240 - 250 cm - 1 szt. - Taśma samoprzylepna 9 - 10 cm x 50 - 55 cm - 1 szt. - Serwety do rąk - 4 szt. - Wszystkie elementy pakowane razem w wytrzymały mankiet papierowo- foliowy, łatwy do szybkiego otwarcia. Wymagana jest samoprzylepna metryczka 2 sztuki na etykiecie zewnętrznej. Zbiorcze opakowanie karton-karton - 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość20,00
Termin płatności20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Zadanie 4 - Folie operacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sterylna folia operacyjna samoprzylepna, wykonana z poliestru o gr. 0,03 mm. Niepalna, antystatyczna, matowa , rościągliwa z klejem akrylowym, hypoalergiczna Wymiary folii 29 x 25 cm +/- 2 cm Opakowanie jednostkowe - szerokość papieru - folii minimum 15 mm od miejsca zgrzewu fabrycznego. - 300 szt 2. Sterylna folia operacyjna samoprzylepna, wykonana z poliestru o gr. 0,03 mm. Niepalna, antystatyczna, matowa , rościągliwa z klejem akrylowym, hypoalergiczna Wymiary folii 60 x 56 cm +/- 2 cm Opakowanie jednostkowe - szerokość papieru - folii minimum 15 mm od miejsca zgrzewu fabrycznego. - 300 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Zadanie 5 - Prześcieradła
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prześcieradło niejałowe, jednorazowe z włókniny nieprzeźroczystej w rozmiarze 200 - 210 cm x 180 - 200 cm - 700 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Zadanie 6 - Prześcieradło w roli
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prześcieradło operacyjne w roli jednorazowego użycia, szerokość 180 cm długość roli 500 mb wykonane w włókniny polipropylenowej o gramaturze 20 g/m^2 w kolorze zielonym . Do rolek bez perforacji dołączony nożyk ułatwiające odcięcie materiału. - 48 roli
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Zadanie 7 - Fartuch pełnobarierowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fartuch chirurgiczny pełnobarierowy jednorazowego użytku wykonany z włókniny bawełnopodobnej o gramaturze minimum 68 g/m^2 , przepuszczalnej dla pary wodnej, wzmacniany przód fartucha i przedramienia co eliminuje ryzyko przemakania podczas długich zabiegów, rękaw zakończony elastycznym mankietem Sposób założenia oraz zawiązywania pozwala na zachowanie czystych pleców operatora (za pomocą kartonika) , sterylny, pakowany pojedynczo zawiera serwetki o wycierania rąk rozmiar L i XL Zbiorcze opakowanie karton-karton. - 9 600 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość20,00
Termin płatności20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Zadanie 8 - osłona na kończyny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Osłona na kończyny, sterylna wykonana z mocnego nieprzemakalnego laminatu, wyposażona w dodatkową taśmę lepną do mocowania 65 - 75 cm x 110-120 cm . Osłony pakowane po 2 sztuki, wytrzymały mankiet papierowo - foliowy, łatwy do szybkiego otwarcia . Wymagana jest samoprzylepna metryczka w ilości 2 sztuk na etykiecie zewnętrznej. - 400 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Zadanie 9 - Koszula operacyjna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Koszula operacyjna, niejałowa, jednorazowa wykonana z włókniny o gramaturze minimum 35 g/m^2. Krótkie rękawy, wiązana na troki w talii oraz na szyi, łatwe zakładanie i zdejmowanie u pacjentów leżących , rozmiar uniwersalny - 2800 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość20,00
Termin płatności20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Zadanie 10 - Majtki operacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Majtki jednorazowe, operacyjne, niejałowe z włókniny polipropylenowej o gramaturze minimum 40 g/m^2, rozmiar uniwersalny - 1400 szt Majtki jednorazowe, niejałowe do kolonoskopii posiadające otwór z włókniny polipropylenowej o gramaturze minimum 40 g/m^2, rozmiar uniwersalny - 2200 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Zadanie 11 - Prześcieradło papierowe50 cm x 80 mb
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prześcieradło celulozowe 2-warstwowe do stosowania na leżankę w rozmiarze 50 cm x 80 mb +/- 2 cm z perforacją - 1 000 roli.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Zadanie 12 - Fartuch chirurgiczny pełnobarierowy bez wstawek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylny Fartuch pełno barierowy bez wzmocnień, wykonany z wielowarstwowej włókniny polipropylenowej o gramaturze min 35 g/m 2 . Szwy wykonane techniką ultradzwiękową , sposób złożenie umożliwiający aseptyczną aplikację fartucha (czyste plecy), posiadający zapięcie typu rzep , rękawy zakończone mankietem, pakowany w papier krepowy wraz z dwoma ręczniczkami do rąk. Opakowanie typ Papier- folia. Opakowanie zewnętrzne zaopatrzone w przynajmniej 2 etykiety przylepne zawierające dane identyfikujące wyrób. W rozmiarach L i XL. Spełniające normę EN 19795. Zbiorcze opakowanie karton-karton. - 9 400 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość20,00
Termin płatności20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: Zadanie 13 - Fartuch foliowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fartuch foliowy w jasnym , stonowanym, pastelowym kolorze pakowany pojedynczo - 54 000 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: Włókninowy fartuch niesterylny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowy fartuch do ochrony osobistej wykonany z włókniny polipropylenowej posiadający wiązania w pasie oraz przy szyi , rozmiar Xl oraz XXL - 36 000 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: Prześcieradło chłonne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowe, niepylne, wysokochłonne, nieuczulające prześcieradło chigienicvzne na stół operacyjny na stół operacyjny wykonany z powłok dwóch scalonych mocnego nieprzemakalnego 3-warstwowego laminatu i chłonnego rdzenia na całej długości prześcieradła . Wymiar prześcieradła 100 cm +/- 2 x 225 cm +/- 4 cm . Produkt o gładkiej jednorodnej powierzchni . Wymagana wchłanialność co najmniej 3 l. Wytrzymałość na obciążenie co najmniej 150 kg. - 1 200 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16Nazwa: Podkłady chłonne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podkład chłonny w rozmiarze 60cm x 180 cm +/- 10 cm w wkładem chłonnym umieszczonym centralnie w rozmiarze 60 cm x 90 cm +/- 5 cm. Wykonany w całości z włókniny oddychającej , posiadający zakładki umożliwiające podwinięcie pod materac. Wymagana wchłanialność co najmniej 800 ml. - 800 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17Nazwa: Czepki jednorazowe , maski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowy czepek chirurgiczny typ furażerka, wykonany z cienkiej , perforowanej wiskozy z wszytą w przodzie czapki materiałem pot z czoła podczas operacji w rozmiarze L i XL. Pakowany w kartonach. - 7 000 szt Jednorazowy czepek okrągły z wszytą gumką w całym obwodzie wykonany z cienkiej przewiewnej włókniny, wymagana włóknina elektrostatyczna, hipoalergiczna oraz oddychająca w rozmiarze minimum 53 cm w obwodzie oraz minimum 57 cm w obwodzie. Pakowane w kartonach. - 54 000 szt Maska chirurgiczna , minimum 3-warstwowa pełno barierowa, zawiązywana na troki wykonana z włókniny pozbawionych mikrowłosków powodujących podrażnienia skóry , posiadająca sztywnik ułatwiający dopasowanie się do kształtu twarzy. Pakowana kartonach. - 107 000 szt Maska chirurgiczna , minimum 3-warstwowa pełno barierowa, z gumkami zakładanymi za uszy wykonana z włókniny pozbawionych mikrowłosków powodujących podrażnienia skóry , posiadająca sztywnik ułatwiający dopasowanie się do kształtu twarzy. Pakowana kartonach - 14 000 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18Nazwa: Zestaw do zabiegów neurochirurgicznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do zabiegów neurochirurgicznych w składzie : serweta do zabiegów neurochirurgicznych o wymiarach 230 cm x 300 cm posiadająca otwór wypełniony folią chirurgiczną o wymiarach 30 cm x 20 cm , dwa zintegrowanie organizatory przewodów typu RZEP , worek do przechowywania płynów wyposażony w sito i podłączenie do drenu (gramatura w strefie krytycznej min. 124 g/m2) - 1 szt. serweta chirurgiczna samo[przylepna 50 cm 50 cm - 4 taśma samoprzylepna 9 x 49 cm +/- 1 cm - 1 szt. ręczniki chłonne 18 x 20 cm - 2 szt. osłona na stolik Mayo 79 x 145 cm - 1 szt. serweta na stolik (owinięcie zestawu) 150 x 190 cm - 1 szt. zestaw musi spełniać wymogi norm PNEN 13795. Opakowanie zewnętrzne powinno być zaopatrzone w min. 2 etykiety przylepne zawierające dane identyfikujące wyrób. Zbiorcze opakowanie karton-karton - 180 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość20,00
Termin płatności20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19Nazwa: Serweta sterylna, przylepna do znieczulenia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serweta sterylna, przylepna do znieczulenia w rozmiarze 90 x 100 cm z otworem w kształcie rąbu w rozmiarze 9 x 12 cm wykonana z przeźroczystej foli PE , perforacja od brzegu do otworu ułatwiająca zdjęcie serwety. - 350 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20Nazwa: Podkład 3-warstwowy foliowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podkład 3-warstwowy foliowany (bibuła-bibuła-folia) w roli min. 50 szt. szerokości 50 x 50 cm +/- 1 cm z perforacja ułatwiającą dzielenie . - 200 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21Nazwa: Obłożenia do operacji sercowo-naczyniowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany minimalny skład zestawu: - sterylny, wymagana jest samoprzylepna etykietka, zawierająca termin przydatności do użycia i inne ważne informacje - serweta na stół podstawowy - owinięcie zestawu obłożeń - o rozmiarze min.140 cm x min. 190cm, chłonna, nieprzemakalna - gr minimum 60g/m^2. - serweta chirurgiczna do operacji kardiochirurgicznych w kształcie T, minimum trzywarstwowa, o wymiarach 200/300cm x 315/ 330 cm, posiada otwór w okolicy klatki piersiowej wypełniony samoprzylepną folią chirurgiczną o wymiarach 30/32cm x 40/42cm otoczony warstwą wysokochłonną, gramatura min. 70g/m^2, wzmocnienia do zamocowania drenów z wbudowanymi nieprzemakalnymi kieszeniami na sprzęt minimum 2-3 po obu stronach. - serweta do podłożenia pod kończyny dolne ze sterylnym zabezpieczeniem krocza na pasek samoprzylepny, chłonna, minimum dwuwarstwowa, nieprzemakalna o rozmiarze 200/210cm x 260/270cm - gr. minimum 60g/ m^2. - serweta na stolik Mayo (forma worka na zużyte obłożenia) jednostronnie wzmocniona o rozmiarze 79/81cm x 145/150cm. - ochraniacze duże na duże stopy kończyn dolnych z paskiem typu rzep lub paskiem samoprzylepnym zabezpieczające kończynę dolną od kostki wraz z całą stopą minimum 2 szt. - paski samoprzylepne lub paski samoprzylepne typu rzepy minimum 2 szt. - kieszeń samoprzylepna jedno lub dwukomorowa o wymiarach 30/43cm x 20/38cm min. 1 szt.. - bezpośrednie opakowanie zestawu gwarantujące sterylność, trwałe. - 900 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22Nazwa: Obłożenie do cięcia cesarskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Obłożenie do cięcia cesarskiego sterylne : - 1 x serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki 140-150cm x 190-200cm - 1 x serweta na stolik MAYO (forma worka na zużyty zestaw) jednostronnie wzmocniona o rozmiarach 80-85 cm x 140-150cm. -1 serweta do cięcia cesarskiego dwuwarstwowa w kształcie litery T o wymiarach 220-260cm x 310-340 cm, posiadająca otwór o wymiarach 20-25 cm długości 14 x19 cm szerokość (+ 5cm) otoczony wysokochłonną warstwą o gramaturze min. 54/ m^2, otwór ten okala worek z usztywnionym brzegiem przechwytującym płyny 360°. Otwór bez folii samoprzylepnej. - 1 x serweta włókninowa chłonna dla noworodka 70-110 cm x 80-120 cm - min. 2 szt. serwety włókninowe o wym.20-30 cm x 20-30 cm - wszystkie elementy pakowane razem w mankiet papierowo-foliowy, łatwy do szybkiego otwarcia, Zestaw musi spełniać wymogi normy PN EN 13795. Opakowanie zewnętrzne powinno być zaopatrzone w minimum 2 etykiety przylepne zawierające dane identyfikujące wyrób - 360 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość20,00
Termin płatności20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23Nazwa: Zestaw do porodu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do porodu sterylny jednorazowego użytku: - 1x serweta na stolik 120-130 x 90-100 cm - 1 x nieprzemakalne prześcieradło dwuwarstwowe o gramaturze minimum 54/ m^2, wymiarach 140-160 x 80 - 100 cm. - 1 x podkład chłonny 80-90 cm x 60-70cm posiadający wysokie właściwości absorpcyjne - 1x podkład chłonny dla noworodka 60-70 cm x 60-80 cm - 1 x ręcznik włókninowy 75-85cm x 55-65cm. - min 4szt.ręczniki włókninowe 20-30cm x 20-30 cm - wszystkie elementy pakowane pojedynczo w mankiet papierowo- foliowy, - wymagana jest samoprzylepna metryczka walidacji procesów w ilości 1 sztuka na etykiecie zewnętrznej. Wszystkie elementy pakowane razem w mankiet papierowo-foliowy, łatwy do szybkiego otwarcia, Zestaw musi spełniać wymogi normy PN EN 13795. Opakowanie zewnętrzne powinno być zaopatrzone w minimum 2 etykiety przylepne zawierające dane identyfikujące wyrób. - 540 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość20,00
Termin płatności20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24Nazwa: Sterylny zestaw dla noworodka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Skład: - kocyk( flanelka z motywem dziecięcym) 160x75 cm +/- 10 cm - 1 szt. - podkład chłonny dla noworodka 75x 60 cm +/- 10 cm - 1 szt. - serweta z włókniny kompresowej 80x60 cm +/- 10 cm - 2 szt. - czapeczka dla noworodka typ "smerfetka" - 1 szt. - Sterylny pakowany pojedynczo centymetr pakowany pojedynczo - 1 szt. - Opinia CZD - 1 500 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25Nazwa: sterylna serweta z otworem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serweta jednorazowego użycia sterylna, 2-warstwowa o gramaturze 58 g/m^2 o wymiarach 75 cm x 90 cm +/- 5 cm z otworem umieszczonym centralnie samoprzylepnym o średnicy 6 cm +/- 1 cm - 250 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość20,00
Termin płatności20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26Nazwa: serweta sterylna z otworem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serweta jednorazowa sterylna, 2 warstwowa, o gramaturze min. 54 g/m2 o wymiarach 75x90 cm z otworem przylepnym o średnicy 10 cm (+2) Pakowana pojedynczo w opakowanie papier - folia, musi spełniać wymogi normy PN EN 13795. Opakowanie zewnętrzne powinno być zaopatrzone w minimum 2 etykiety przylepne zawierające dane identyfikujące wyrób. - 140 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość20,00
Termin płatności20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27Nazwa: serweta sterylna z otworem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serweta jednorazowa sterylna 2 - warstwowa, pełnobarierowa, o gramaturze min. 54g/m^2 o wymiarach 120 cm x 170 cm z otworem przylepnym o średnicy 12 cm ( +/- 2 cm) - musi spełniać wymogi normy PN EN 13795. Opakowanie zewnętrzne powinno być zaopatrzone w minimum 2 etykiety przylepne zawierające dane identyfikujące wyrób. - 70 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość20,00
Termin płatności20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28Nazwa: Serweta sterylna z otworem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serweta o wymiarach 120 x 150 cm z otworem samoprzylepnym 7x10 cm +/- 2 cm . Wykonana z laminatu 2-warstwowego gramatura min 56 g/m2 . Materiał obłożenia posiadający normy PNEN 13795 . Opakowanie zewnętrzne powinno być zaopatrzone w minimum 2 etykiety przylepne zawierające dane identyfikujące wyrób. - 50 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość20,00
Termin płatności20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29Nazwa: Zestaw do operacji laryngologicznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylne pełnobarierowe wykonane z 2 - warstwowego materiału chłonnego i mocnego laminatu o gramaturze min. 54 g/m ^2 wytrzymały na rozrywanie w stanie suchym i mokrym w skład którego wchodzi: - 1 serweta na stolik instrumentariuszki roz. 150cm/170cm (+/-10cm) - 1 serweta z przylepnym otworem o średnicy 12 cm (+/- 2cm) wym. 180 cmx250 cm (+/-10cm) - ręcznik do rąk, min. 1 szt. - wszystkie elementy pakowane razem w mankiet papierowo-foliowy, łatwy do szybkiego otwarcia, Zestaw musi spełniać wymogi normy PN EN 13795. Opakowanie zewnętrzne powinno być zaopatrzone w minimum 2 etykiety przylepne zawierające dane identyfikujące wyrób. Zbiorcze opakowanie karton-karton. - 140 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość20,00
Termin płatności20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30Nazwa: Zestaw do operacji głowy i szyi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylny zestaw do zabiegów otolaryngologicznych 2-warstwowy gramatura min. 54 g/m2 w strefie krytycznej pady chłonne . W skład zestawu wchodzą : - serweta na stolik narzędziowy wzmacniana 150 x 190 cm +/- 10 cm - 1 szt - Samoprzylepna serweta operacyjna z padem chłonnym typ U 200 x 320 cm +/- 20 cm - 1 szt. - Samoprzylepna serweta operacyjna 100 x 150 cm +/- 20 cm - 1 szt. - 2 taśmy samoprzylepne 10x50 cm +/- 1 cm Zestaw musi spełniać wymogi normy PN EN 13795. Opakowanie zewnętrzne powinno być zaopatrzone w minimum 2 etykiety przylepne zawierające dane identyfikujące wyrób. Zbiorcze opakowanie karton-karton - 40 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności20,00
Jakość20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31Nazwa: Fartuchy cytostatyczne dla operatora
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fartuch sterylny dla operatora Sterylny fartuch pełnobarierowy, powleczony tworzywem polimerowym, oddychający na całej powierzchni, wykonany z włókniny trójwarstwowej. Przebadany na przenikanie cytostatyków (raport z badań jednostki niezależnej). Rękaw fartucha zakończony poliestrowym mankietem troki łączone kartonikiem, sposób złożenia i konstrukcja pozwalająca na nałożenie fartucha z zachowaniem jałowości zarówno z przodu jak i z tyłu operatora. Rękawy fartucha klejone. Ma spełniać wymagania odzieży typu 3 i 4 z normą PN-EN 14605+A1:2010, ewentualnie typu 6 i normą PN-EN 13034+A1:2010 (jeśli ma badania). Wskaźnik odporności na penetrację płynów powyżej 170cm H2O na całej powierzchni, pylenie <1.4 Fartuch powinien posiadać widoczne oznaczenie stopnia barierowości. Wyrób medyczny zgodny z normą EN 13795. Rozmiar: Li XL. - 800 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32Nazwa: Fartuchy cytostatyczne dla pomocnika
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fartuch sterylny dla pomocnika Fartuch izolacyjny wykonany z polipropylenu. Rękawy zakończone ściągaczami lub gumkami. Wiązany na troki w pasie i na rzepy na karku. Powinien spełniać normy dla odzieży ochronnej typu 6, zgodnie z normą PN-EN 13034+A1:2010. Rozmiar: L - 400 szt, XL - 400 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 33Nazwa: Folia operacyjna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Folia operacyjna bakteriobójcza . Folia operacyjna bakteriobójcza z jodoforem, wykonana z poliestru o grubości 0,025 mm, niepalna, antystatyczna, matowa, rozciągliwa z hypoalergicznym klejem akrylowym, jałowa , wielkość 60 cm x 56 cm (powierzchnia klejona) - 360 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 34Nazwa: Serwety
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylna, 2- warstwowa, jednorazowa, pełnobarierowa serweta zgodnie z EN13795 , folia propylenowa, włóknina polipropylenowa i włóknina wiskozowa o gramaturze minimum 74 g/m^2. W rozmiarze 75cm - 85 cm x 90 cm- 100 cm wykończona taśmą przylepną na całej długości jednego z boków . Pakowane po 1 sztuce w wytrzymały mankiet papierowo - foliowy, łatwy do szybkiego otwarcia. Wymagana jest samoprzylepna metryczka w ilości 2 sztuk na etykiecie zewnętrznej. - 800 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość20,00
Termin płatności20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 35Nazwa: Prześcieradła
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prześcieradło sterylne 2 - warstwowe, jednorazowe, posiadające w strefie pola operacyjnego wkład chłonny, pełnobarierowe zgodnie z EN13795 , folia propylenowa, włóknina polipropylenowa i włóknina wiskozowa o gramaturze minimum 74 g/m^2. W rozmiarze 160 cm x 200 cm + 10 cm wykończone taśmą przylepną . Pakowane po 1 sztuce w wytrzymały mankiet papierowo - foliowy, łatwy do szybkiego otwarcia. Wymagana jest samoprzylepna metryczka w ilości 2 sztuk na etykiecie zewnętrznej - 700 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość20,00
Termin płatności20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 36Nazwa: Serwety
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serweta jednorazowego użycia sterylna, 2-warstwowa o gramaturze minimum 58 g/m^2 o wymiarach 75 cm x 90 cm +/- 5 cm, pakowana pojedynczo - 400 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Jakość20,00
Termin płatności20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 37Nazwa: Serwety
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serweta jednorazowego użycia sterylna, 2-warstwowa o gramaturze minimum 54 g/m^2 o wymiarach 50 cm x 50 cm +/- 5 cm, pakowana pojedynczo - 24 000 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności20,00
Jakość20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.