eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Przebudowa ulicy Kolejowej w Nowym Sączu na odcinku od ul.Nawojowskiej do ul.Waryńskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-20

Nowy Sącz: Przebudowa ulicy Kolejowej w Nowym Sączu na odcinku od ul.Nawojowskiej do ul.Waryńskiego
Numer ogłoszenia: 56539 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg , ul. Wyspiańskiego 22, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18-4427967, faks 18 4427800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Kolejowej w Nowym Sączu na odcinku od ul.Nawojowskiej do ul.Waryńskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulicy Kolejowej w hm 0+00 do hm 9+95,67 oraz przebudowa skrzyżowania ulic:Kolejowej-Waryńskiego-Zielona wraz z przebudową sieci energetycznej i teletechnicznej, budową kanalizacji deszczowej i sanitarnej, przebudową przyłącza gazowego oraz przebudową sygnalizacji świetlnej skrzyżowania ulic Kolejowa-Nawojowska-Łukasińskiego. Zakres robót obejmuje: -przebudowa ulicy Kolejowej w Nowym Sączu w hm 0+00 do hm 9+95,67 -przebudowa skrzyżowania ulic:Kolejowej-Waryńskiego-Zielona -przebudowa sieci kanalizacji opadowej z przykanalikami -budowa sieci kanalizacji sanitarnej z wyjściem poza pas drogowy i przepięciem przyłączy przełożenie odcinka sieci wodociągowej z przepięciem przyłączy -wycinka drzew rosnących bezpośrednio w zasięgu robót związanych z realizacją projektowanego przedsięwzięcia -przebudowa i zabezpieczenie sieci energetycznej sn i nn -przebudowa i zabezpieczenie sieci teletechnicznej -przebudowa odcinka G1-G2 przyłącza gazowego niskiego ciśnienia -przebudowa sygnalizacji świetlnej skrzyżowania. Parametry techniczne drogi: -klasa techniczna drogi-Z -obciążenie nawierzchni -100 kN/oś -kategoria ruchu-KR3 Przebudowa ul.Kolejowej i skrzyżowania ulic:Kolejowej-Waryńskiego-Zielona: 1)przebudowa jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 7,0m ograniczonej z obu stron krawężnikiem betonowym. Konstrukcja jezdni KR3 (ul. Kolejowa, skrzyżowanie ulic:Kolejowej-Waryńskiego-Zielona, Al. Batorego, ul.1 Maja, prawoskręt z ul. Nawojowskiej w ul. Kolejową): -w-wa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S-gr. 4 cm -w-wa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 16W-gr. 5 cm -w-wa podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 22P-gr. 7 cm -w-wa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej 0/63-gr. 20 cm -Stabilizacja gruntu spoiwem hydraulicznym-gr. 42 cm Konstrukcja jezdni KR2 (zjazdy i niektóre wloty dróg podporządkowanych): -w-wa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S-gr. 4 cm -w-wa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 16W-gr. 8 cm -w-wa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej 0,63-gr. 20 cm -Stabilizacja gruntu spoiwem hydraulicznym-gr. 34 cm 2)przebudowa obustronnego chodnika z kostki brukowej betonowej. Konstrukcja chodnika: -kostka brukowa betonowa szara typu Stare Miasto,Old Stone lub równoważna-gr. 6 cm -podsypka cementowo-piaskowa-gr. 3 cm -w-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mech.-gr. 20 cm 3)Przebudowa istniejących zjazdów z kostki brukowej betonowej. Konstrukcja zjazdów: -kostka brukowa betonowa szara typu Stare Miasto,Old Stone lub równoważna-gr. 8 cm -podsypka cementowo-piaskowa-gr. 3 cm -w-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mech.-gr. 20 cm 4)Przebudowa zatoki postojowej Konstrukcja zatoki postojowej: -kostka brukowa betonowa szara typu Stare Miasto,Old Stone lub równoważna-gr. 8 cm -podsypka cementowo-piaskowa-gr. 3 cm -w-wa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej 0,63-gr. 20 cm -ulepszenie podłoża mieszanką niezwiązaną z kruszywa łamanego-gr. 30 cm 5)Przebudowa krawężnika betonowego o wym.15x30 cm na ławie betonowej oraz obniżonego krawężnika betonowego o wymiarach 15x22 cm na ławie betonowej. 6)Przebudowa obrzeża betonowego o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej. Przebudowa sieci kanalizacji opadowej z przykanalikami. Ulica Kolejowa zlokalizowana jest w centralnej części miasta Nowego Sącza w pobliżu dworca kolejowego. W ulicy przebiega kanalizacja ogólnospławna, odprowadzająca ścieki sanitarne i deszczowe do miejskich sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach: Nawojowskiej i Sienkiewicza. W związku z zamiarem wykonania całkowitej przebudowy ulicy, podjęto decyzję o uporządkowaniu gospodarki wodno-ściekowej na tym terenie i rozdzieleniu kanalizacji sanitarnej i opadowej. Dotychczasowa kanalizacja będzie kanalizacją opadową: jeden odcinek jest prawidłowo wpięty do kolektora opadowego fi500/750mm w ul. Nawojowskiej, natomiast drugi odcinek (od Alei do ul. Sienkiewicza) zostanie przepięty do istniejącego kolektora kanalizacji opadowej fi1200mm w ul. Asnyka. Ponadto projektuje się wykonanie wyjść poza pas drogowy kanalizacji opadowej w ulice, będące przecznicami ulicy Kolejowej, a także przepięcie wszystkich wpustów ulicznych z kratkami ściekowymi oraz istniejących przyłączy kanalizacji opadowej. Sieć kanalizacji projektuje się z rur tworzywowych, strukturalnych o średnicach 400, 300 i 250mm oraz PE450mm, przykanaliki: rury strukturalne fi200 mm, studzienki betonowe (nowe 15 szt.), wpusty uliczne betonowe (44 szt.) fi500mm z osadnikami. Długość sieci wyniesie około 467,5 m. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z wyjściem poza pas drogowy i przepięciem przyłączy. Ulica Kolejowa zlokalizowana jest w centralnej części miasta Nowego Sącza w pobliżu dworca kolejowego. W ulicy przebiega kanalizacja ogólnospławna, odprowadzająca ścieki sanitarne i deszczowe do miejskich sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach: Nawojowskiej i Sienkiewicza. W związku z zamiarem wykonania całkowitej przebudowy ulicy, podjęto decyzję o uporządkowaniu gospodarki wodno-ściekowej na tym terenie i rozdzieleniu kanalizacji sanitarnej i opadowej. W tym celu proponuje się wybudowanie dwóch odcinków nowej sieci kanalizacji sanitarnej fi200 mm: 1.od ul. Nawojowskiej do Zamenhofa z wpięciem do istniejącego kolektora kanalizacji sanitarnej fi800mm w ul. Nawojowskiej 2.oraz od ul. Sienkiewicza do ul. 1 Maja z wpięciem do istniejącej kanalizacji sanitarnej fi300/450mm w ul. Sienkiewicza. Do nowowybudowanej sieci nastąpi przepięcie wszystkich przyłączy ścieków sanitarnych z budynków zlokalizowanych przy ul. Kolejowej. Ponadto proponuje się wykonanie wyjść poza pas drogowy kanalizacji sanitarnej, umożliwiających w przyszłości rozdział ścieków sanitarnych i opadowych w terenach kolejowych. Sieć kanalizacji projektuje się z rur kamionkowych, glazurowanych co najmniej od wewnątrz o średnicy: 200mm i rur tworzywowych, kielichowych z litego jednorodnego PVC, o sztywności obwodowej SN8 i średnicy: 200 i 160mm (wyjścia poza pas drogowy), wraz ze studniami betonowymi lub żelbetowymi fi1000mm (28 szt.) oraz tworzywowymi 425mm (na przyłączach)- (1 szt). Łączna długość projektowanej kanalizacji 844,5m. Przełożenie odcinka sieci wodociągowej z przepięciem przyłączy. Ze względu na kolizję przebiegu krawężnika odcinka przebudowanej jezdni ulicy Nawojowskiej, jak również projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Kolejowej- z istniejącą stalową siecią wodociągową fi100mm, przewiduje się przełożenie odcinka wodociągu z przepięciem istniejących przyłączy- ok. 352m. Wodociąg należy wykonać z żeliwa sferoidalnego o średnicy fi100 mm (sieć) i polietylenowych PE90mm oraz PE40. Przebudowa sieci elektroenergetycznych SN i NN. Projektuje się przebudowę sieci energetycznej i przełożenie linii kablowych oraz zabezpieczenia na skrzyżowaniach: a)linia nn YAKVXS długości 86 mb - przebudowa w ul.Kolejowej do ul.Nawojowskiej poprzez mufy kablowe, b)ułożenie rur osłonowych dwudzielnych fi 110 PS na istniejących kablach energetycznych sn i nn długości 34 m, przełożenie linii kablowej sn od strony bloku ul.Sienkiewicza 88 w rury osłonowe dwudzielne fi 160 PS długości 13 m. Przebudowa sieci teletechnicznej. Projektuje się przebudowę kanalizacji teletechnicznej wraz z kablami telekomunikacyjnymi linii kablowych na skrzyżowaniu ul.Kolejowej z ul.Nawojowską, oraz przebudowę linii kablowej telekomunikacyjnej w ul.Kolejowej od strony bloku przy ul.Sienkiewicza 88: a)przebudowa kanalizacji tt w ul. Nawojowskiej - budowa rurociągu kablowego z 12 rur HDPE 110/6,3 mm o długości 112 mb o ilości warstw 4x3, zabudowa studni Sk-6 szt 6 i wciągnięcie w nie rur HDPE fi32, montaż w nowym miejscu szafy kablowej typu SK 1600, b)zabudowa w nowej kanalizacji kabli: rozdzielczych (14szt), magistralnych (4szt) będących własnością ORANGE Polska i wprowadzenie ich do nowej szafy kablowej SK 1600, c)zabudowa w nowej kanalizacji i kanalizacji istniejących kabli światłowodowych będących własnością: Grupy 3S Katowice, Netia Kraków, Optoland Gorlice, Urzędu Miasta N. Sącz, UPC Kraków, ORANGE Kraków, TAURON Kraków, d)przebudowa kanalizacji tt w ul. Kolejowej - budowa rurociągu kablowego z 2 rur HDPE 110/6,3 mm o długości 75 mb o ilości warstw 2x1, zabudowa studni Sk-2- szt 3 i wciągnięcie w nie rur HDPE fi32-rury osłonowe na istniejącym uzbrojeniu terenu o łącznej długości 39m, e)przebudowa linii kablowej -przy budynku Sienkiewicza 88 długości 26m wraz z montażem mufy kablowej. Przebudowa odcinka G1-G2 przyłącza gazowego niskiego ciśnienia. W ramach przebudowy zostanie wykonany również nowy odcinek gazociągu PE63mm w rurze osłonowej PE160na odcinku G1-G2 po trasie istniejącego przejścia gazociągu przez ulicę Kolejową. Przekładany odcinek gazociągu G1-G2 należy wykonać z rur polietylenowych PE100 RC SDR11 dn 63mm w rurze osłonowej PE100 RC SDR17 dn160mm. Projektowana długość przebudowanego odcinka gazociągu wynosi 11,0m. Przebudowa sygnalizacji świetlnej. W związku z remontem ul.Kolejowej planowana jest częściowa przebudowa ul.Nawojowskiej polegająca na wykonaniu dodatkowego pasa ruchu dla pojazdów skręcających w prawo w ul.Kolejową oraz budowa dodatkowego pasa ruchu na ul.Kolejowej umożliwiające bezkolizyjny skręt w prawo z ul.Nawojowskiej i włączanie do ruchu. Modernizacja istniejącej sygnalizacji świetlnej polegać będzie na demontaż starych urządzeń zlokalizowanych na wlocie ul.Nawojowskiej kierunek od centrum oraz budowie nowego masztu wysięgnikowego, masztu kołowego z wymianą sygnalizatorów kołowych i pieszych na wlocie ul.Nawojowskiej kierunek od centrum, montażu sygnalizatorów warunkowego skrętu w prawo na wlotach ul.Kolejowej, Łukasińskiego, Nawojowskiej od centrum. Projektuje się wymianę sterownika sygnalizacji świetlnej wraz z układem detekcji, sterownik dodatkowo będzie wyposażony w układ umożliwiającym w przyszłości koordynację radiową ze skrzyżowaniem ul. Nawojowska - Królowej Jadwigi - Limanowskiego. Projektowana detekcja pojazdów odbywać się będzie za pomocą kamer TV, natomiast detekcja pieszych za pomocą sensorowych przycisków dla pieszych z potwierdzeniem zgłoszenia zasilanych napięciem bezpiecznym 24V. W związku ze zmianą lokalizacji masztów, detekcji i montażu urządzeń do koordynacji wykonane zostanie nowa kanalizacja kablowa, uzupełnione okablowanie i zmieniony zostanie program działania sygnalizacji świetlnej. Zieleń. Wycinka drzew rosnących bezpośrednio w zasięgu robót związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji:23 sztuki. Pozostały drzewostan zachowany w terenie przebudowy nie powinien być narażony na negatywne skutki prac związanych z robotami budowlanymi. Prace drogowe, instalacyjne, nasypy drogowe, które są niezbędne do wykonania w strefie korzeniowej drzew należy w miarę możliwości wykonać poza okresem wegetacyjnym roślin z wyłączeniem okresów suszy. Docelowa organizacja ruchu: -demontaż istniejącego oznakowania pionowego -oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych cienkowarstwowe -montaż oznakowania pionowego -montaż azylów drogowych prefabrykowanych -montaż pylonów -montaż słupków łańcuchowych ozdobnych koloru czarnego..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza zamówienia uzupełniające o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) - nie później niż w terminie składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pod uwagę będą brane oferty wykonawców którzy w ciągu 5 ostatnich lat wykonali w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli przynajmniej 2 zamówienia swoim rodzajem i wartością odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na budowie/przebudowie/remoncie ulicy/drogi o wartości zamówienia 2 mln PLN każde zamówienie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pod uwagę będą brane oferty wykonawców którzy dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi: -WMB o wydajności min. 100Mg/h lub zapewnienie dostawy betonu asfaltowego z wytwórni położonej w uzasadnionej technologicznie odległości - należy podać lokalizację WMB -spycharka gąsienicowa -koparka gąsienicowa -równiarka samojezdna -walec samojezdny-min.4 sztuki -rozkładarka mas bitumicznych sterowana elektronicznie, umożliwiająca rozkładanie mieszanki mineralno-bitumicznej całą szerokością jezdni -zagęszczarka wibracyjna -samochód samowyładowczy dostosowany do przewozu mieszanki mineralno-bitumicznej w każdych warunkach atmosferycznych-min.5 sztuk -frezarka o szerokości min. 2,00 m

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pod uwagę będą brane oferty wykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. uprawnionych do sprawowania funkcji: 1.kierownik budowy robót drogowych 2.kierownik robót sieci kanalizacyjnych 3.kierownik robót sieci gazowej 4.kierownik robót sieci teletechnicznych 5.kierownik robót sieci energetycznych posiadający uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz legitymujący się dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień w zakresie poszczególnych branż przez jedną osobę. Zamawiający dopuszcza uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów odpowiadające wymaganym uprawnieniom

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pod uwagę będą brane oferty wykonawców którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.90
  • 2 - Termin gwarancji na wykonane roboty budowlane - 0.10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wystąpienia następujących warunków: a.ograniczenia/rezygnacji lub zwiększenia zakresu robót na warunkach opisanych w umowie, b.konieczności przedłużenia terminu wykonania umowy z powodu konieczności zmiany terminu w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, warunków atmosferycznych uniemożliwiających zachowanie technologii wykonania robót a także w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania oraz konieczności wprowadzenia zmian ilościowych do przedmiaru robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, zmian technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych, konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej np. nadzoru budowlanego, PIP, Konserwatora Zabytków itp. wydanych stosownie do ich właściwości, c.wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu, zakresu i terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach: -konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, -konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawa Budowlanego, -wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, -wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, -konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, -wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, -wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, d.Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu, e.wykonawca zobowiązany jest do bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, f.zmiana danych podmiotowych dotyczących kierownika budowy i robót na osoby o takich samych lub wyższych kwalifikacjach, zmiana danych podmiotowych dotyczących inspektora nadzoru, g.zmiana podwykonawcy oraz zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, jeżeli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego, h.zmiana w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności związanych z zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo, i.zmiana podmiotu trzeciego na zasobach którego polega wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem, że nowy podmiot będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu w tym zakresie, j.innych nieistotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg 33-300 Nowy Sącz ul. Wyspiańskiego 22 pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg 33-300 Nowy Sącz ul. Wyspiańskiego 22 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.