Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-01-08
Duszniki: BUDOWA BIBLIOTEKI PRZY ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W GRZEBIENISKU
Numer og³oszenia: 5652 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Duszniki, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2919075, 2919400, fax 061 2919131.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.duszniki.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: BUDOWA BIBLIOTEKI PRZY ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W GRZEBIENISKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Budowa biblioteki o powierzhni 90,76 mkw., podjazdu dla niepe³nosprawnych oraz podestu wej¶ciowego do biblioteki
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wadium w wysoko¶ci 5.000,00 z³.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1.1.O udzielenie zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³ni± nastêpuj±ce warunki: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 2) posiadaj± niezbêdna wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Powy¿sze wymagania maj± zastosowanie do wszystkich wykonawców , równie¿ wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia. 5) spe³niaj± warunki okre¶lone w niniejszym SIWZ 1.2.Warunki szczegó³owe wymagane od wykonawców 1) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, pobudowa³ i zosta³y obiekty oddane do u¿ytku o powierzchni u¿ytkowej co najmniej 100 mkw o warto¶ci nie mniejszej ni¿ warto¶æ niniejszego przetargu - wykaz wg wzoru w SIWZ 2) Zamawiaj±cy dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców i Wykonawca powinien to okre¶liæ w ofercie. 3) Wykonawca zapewnia nadzór kierownika budowy posiadaj±cego stosowne uprawnienia budowlane. 4) Wykonawca udzieli minimum 36 miesiêcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia 5) Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ, zgodno¶æ z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6) Wymagana jest nale¿yta staranno¶æ przy realizacji zobowi±zañ umowy. 7) Ustalenia i decyzje dotycz±ce wykonywania zamówienia uzgadniane bêd± z przedstawicielem wykonawcy i Zamawiaj±cego. 8) Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Ocena spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia - nie spe³nia, na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ za³±czonych przez Wykonawcê do oferty i wymaganych przez Zamawiaj±cego w SIWZ, a tak¿e w wyniku ich uzupe³nienia, w przypadku, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp lub w oparciu o wyja¶nienia ich tre¶ci dokonanych na podstawie art. 26 ust 4 ustawy.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 oraz art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp o spe³nianiu warunków uczestnictwa w postêpowaniu , zgodnie z art.44 ustawy Pzp i ze wzorem za³. Nr 3 SIWZ 2) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci decyzji w³a¶ciwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie, Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, sk³ada za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy pzp. Dokumenty wymienione w pkt a) i c) oraz w zdaniu poprzednim powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed terminem sk³adania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt b) powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed terminem sk³adania ofert. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania z zastrze¿eniem terminów, o których mowa powy¿ej. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, a do wniosku nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. 5) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, pobudowa³ i zosta³y obiekty oddane do u¿ytku o powierzchni u¿ytkowej co najmniej 100 m 2 o warto¶ci nie mniejszej ni¿ warto¶æ niniejszego przetargu - wykaz wg wzoru w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duszniki.eu
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Duszniki, ul.Sportowa 1, 64-550 DUSZNIKI.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obs³ugi Interesanta w Urzêdzie Gminy Duszniki, ul.Sportowa 1, 64-550 DUSZNIKI.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja oddzia³u zamiejscowego przedszkola w Z³akowie Borowym" - etap I
- ZP.271.9.2024 Miejski Klub Dzieciêcy w Pruszczu
- Rozbudowa drogi gminnej nr 135512 B Barg³ów Dworny - Barg³ów Ko¶cielny - Nowiny Barg³owskie, Gmina Barg³ów Ko¶cielny
- "Budowa ¶wietlicy wiejskiej wraz z infrastruktur± towarzysz±c± w £opuchowie"
- Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi g³ównych wej¶ciowych i bocznych w budynku internatu.
- Budowa biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ¶cieków w Grabowie w formule zaprojektuj i wybuduj etap I
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.