eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osielsko › Dowóz uczniów do i ze szkół prowadzonych przez Gminę Osielsko w roku szkolnym 2020/2021

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-07-22



Ogłoszenie nr 565271-N-2020 z dnia 2020-07-22 r.

Zespół do Spraw Oświaty: Dowóz uczniów do i ze szkół prowadzonych przez Gminę Osielsko w roku szkolnym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół do Spraw Oświaty, krajowy numer identyfikacyjny 91158857700000, ul. Centralna  6 , 86-031  Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 320 3120, , e-mail oswiata@zdo.osielsko.pl, , faks 52 3203121 .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.osielsko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.bip.osielsko.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.osielsko.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55 A, 86-031 Osielsko


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do i ze szkół prowadzonych przez Gminę Osielsko w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny: 271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: 1) dowóz uczniów do i ze szkół prowadzonych przez Gminę Osielsko w roku szkolnym 2020/2021. Usługa świadczona będzie taborem Wykonawcy w formie regularnych przewozów pasażerskich, według linii oraz osobnych rozkładów jazdy, zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2475 z późn. zm.); 2) dostawa do szkół biletów miesięcznych uprawniających uczniów do przewozu, o którym mowa w Części II ust. 1 pkt. 1. Usługa opisana w Części II ust. 1 pkt. 1 świadczona będzie w trakcie roku szkolnego w dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych oraz opiekuńczych, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy. Szczegółowe terminy dowozu uczniów do i ze szkół określi Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: 1) Część A zamówienia obejmuje dowóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Osielsku, ul. Centralna 7 na następujących trasach: a) ul. Krakowska- Jarużyn wieś- Jarużyn ul. Sołecka- Jarużyn Kolonia ul. Starowiejska- Wilcze- Niwy- Czarnówczyn- Osielsko szkoła: ok. 16 km, 54 osoby, wyjazd godz. 7.00, od poniedziałku do piątku, b) ul. Krakowska- Jarużyn wieś- Jarużyn ul. Sołecka- Jarużyn Kolonia ul. Starowiejska- Wilcze- Niwy- Osielsko szkoła: ok. 11,5 km, 41 osób, wyjazd godz. 9.00, od poniedziałku do piątku, c) Osielsko szkoła- Czarnówczyn- Niwy- ul. Krakowska- Jarużyn wieś- Jarużyn ul. Sołecka- Jarużyn kolonia- Wilcze: ok. 16 km, 48 osób, wyjazd godz. 14.00, od poniedziałku do piątku, d) Osielsko szkoła- Niwy- ul. Krakowska- Jarużyn wieś- Jarużyn ul. Sołecka- Jarużyn kolonia- Wilcze: ok. 11,5 km, 47 osób, wyjazd godz. 15.40, od poniedziałku do piątku; 2) Część B zamówienia obejmuje dowóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Żołędowie, ul. Bydgoska 24 oraz do i ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Maksymilianowie, ul. Szkolna 7, na następujących trasach: Kierunek Augustowo a) Augustowo- Żołędowo szkoła- Maksymilianowo szkoła: ok. 6,5 km, 49 osób, wyjazd godz. 7.00, od poniedziałku do piątku, b) Nekla- Augustowo- Żołędowo pałac- Żołędowo szkoła- Maksymilianowo szkoła: ok. 12,5 km, 52 osoby na trasie Nekla- Żołędowo szkoła + 4 osoby na trasie Żołędowo szkoła- Maksymilianowo szkoła, wyjazd godz. 7.30, od poniedziałku do piątku, c) Maksymilianowo szkoła- Żołędowo szkoła- Żołędowo pałac- Augustowo- Nekla: ok. 12,5 km, 24 osoby, wyjazd godz. 12.50, od poniedziałku do piątku, d) Maksymilianowo szkoła- Żołędowo szkoła- Żołędowo pałac- Augustowo- Nekla: ok. 12,5 km, 26 osób, wyjazd godz. 14.40, poniedziałek, środa, piątek, e) Maksymilianowo szkoła- Żołędowo szkoła- Żołędowo pałac- Augustowo- Nekla: ok. 12,5 km, 4 osoby na trasie Maksymilianowo szkoła- Żołędowo szkoła + 26 osób na trasie Żołędowo szkoła- Nekla, wyjazd godz. 15.30, od poniedziałku do piątku, f) Maksymilianowo szkoła- Żołędowo szkoła- Żołędowo pałac- Augustowo- Nekla: ok. 12,5 km, 25 osób, wyjazd godz. 16.30, wtorek, czwartek; Kierunek Bożenkowo a) Bożenkowo ul. Osiedlowa- Bożenkowo ul. Harcerska- Bożenkowo ul. Zielona Dolina- Maksymilianowo szkoła- Żołędowo szkoła: ok. 12 km, 52 osoby na trasie Bożenkowo-Maksymilianowo szkoła + 6 osób na trasie Maksymilianowo szkoła- Żołędowo szkoła, wyjazd godz. 7.30 od poniedziałku do piątku, b) Maksymilianowo szkoła- Bożenkowo ul. Zielona Dolina- Bożenkowo ul. Harcerska- Bożenkowo ul. Osiedlowa: ok. 10 km, 26 osób, wyjazd godz. 12.50, od poniedziałku do piątku, c) Maksymilianowo szkoła- Bożenkowo ul. Zielona Dolina- Bożenkowo ul. Harcerska - Bożenkowo ul. Osiedlowa: ok. 10 km, 26 osób, wyjazd godz. 15.30, od poniedziałku do piątku. Podana liczba kilometrów nie obejmuje dojazdu do oraz z bazy Wykonawcy i do oraz z miejsca postoju autobusu. Liczba dowożonych uczniów na danej trasie jest prognozowana i może ulec zmianie. Zmiana ilości zamówionych biletów miesięcznych w trakcie roku szkolnego w danym miesiącu nie będzie stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności tras ich przebiegu oraz godzin dowozów uczniów do i ze szkół. W przypadku konieczności dokonania zmian w rozkładzie jazdy lub przebiegu linii Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem, a Wykonawca, dołoży starań, aby uwzględnić propozycje Zamawiającego z zachowaniem przepisów ustawy o transporcie drogowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odpracowania dni zajęć w soboty. Wykonawca zostanie powiadomiony o wystąpieniu soboty, podczas której odpracowywany będzie inny dzień zajęć nie później niż 7 dni przed daną sobotą. 4. Uczniowie powinni być dowożeni do każdej ze szkół. Osoby sprawujące opiekę nad uczniami w czasie dowozu zatrudniają dyrektorzy szkół. Wykonawca zapewnia dowóz osób sprawujących opiekę nad uczniami z danej szkoły do przystanku początkowego i z przystanku końcowego d danej szkoły. 5. Usługa dowozu uczniów musi być realizowana autobusami spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022), a ponadto wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa na siedzeniach, przed którymi nie ma innych siedzeń oraz na siedzeniu kierowcy.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60112000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o których mowa w Części IV ust. 2 pkt. 1 lit. a, jeżeli wykaże, że posiada licencje na wykonywanie transportu drogowego
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, o którym mowa w Części IV ust. 2 pkt. 1. lit. c, jeżeli wykaże, że: a) wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: co najmniej 2 zadania polegające na dowozie uczniów do szkół przez nieprzerwany okres co najmniej 10 miesięcy. Przez zadanie Zamawiający rozumie pojedynczą umowę lub jedno zlecenie wykonane w ramach umowy, w przypadku, gdy umowa obejmowała kilka zleceń. Warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia- doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się, b) dysponuje przynajmniej 3 autobusami przystosowanymi do przewozu minimum 50 osób każdy. Pojazdy w chwili składania oferty muszą być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające je do ruchu. Autobusy nie mogą być starsze niż 15 lat. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten należy spełnić łącznie;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 4) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji- dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; 7) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170); 8) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2, Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Części VII ust. 2 pkt 1-7. 3. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę dokumenty, o których mowa Części VII w ust. 2 składają wszyscy Wykonawcy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) licencję uprawniającą do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym, przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia; 2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy- załącznik nr 5 do SIWZ; 3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami- załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ oraz załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Części VI ust. 1. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oprócz oświadczeń, o których mowa w Części VI ust. 1 Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in: 1) formularz oferty- załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną; 3) zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy); 4) dokumenty, o których mowa w Części IV ust. 3 pkt. 10. 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Uwaga! Załącznika nr 4 do SIWZ nie należy załączać do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
wiek taboru autobusowego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy dotyczących rozkładu jazdy oraz przebiegu linii komunikacyjnych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w formie aneksu, gdy wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część A zamówienia obejmuje dowóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Osielsku, ul. Centralna 7 na następujących trasach: a) ul. Krakowska- Jarużyn wieś- Jarużyn ul. Sołecka- Jarużyn Kolonia ul. Starowiejska- Wilcze- Niwy- Czarnówczyn- Osielsko szkoła: ok. 16 km, 54 osoby, wyjazd godz. 7.00, od poniedziałku do piątku, b) ul. Krakowska- Jarużyn wieś- Jarużyn ul. Sołecka- Jarużyn Kolonia ul. Starowiejska- Wilcze- Niwy- Osielsko szkoła: ok. 11,5 km, 41 osób, wyjazd godz. 9.00, od poniedziałku do piątku, c) Osielsko szkoła- Czarnówczyn- Niwy- ul. Krakowska- Jarużyn wieś- Jarużyn ul. Sołecka- Jarużyn kolonia- Wilcze: ok. 16 km, 48 osób, wyjazd godz. 14.00, od poniedziałku do piątku, d) Osielsko szkoła- Niwy- ul. Krakowska- Jarużyn wieś- Jarużyn ul. Sołecka- Jarużyn kolonia- Wilcze: ok. 11,5 km, 47 osób, wyjazd godz. 15.40, od poniedziałku do piątku;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
wiek taboru autobusowego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Część B
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część B zamówienia obejmuje dowóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Żołędowie, ul. Bydgoska 24 oraz do i ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Maksymilianowie, ul. Szkolna 7, na następujących trasach: Kierunek Augustowo a) Augustowo- Żołędowo szkoła- Maksymilianowo szkoła: ok. 6,5 km, 49 osób, wyjazd godz. 7.00, od poniedziałku do piątku, b) Nekla- Augustowo- Żołędowo pałac- Żołędowo szkoła- Maksymilianowo szkoła: ok. 12,5 km, 52 osoby na trasie Nekla- Żołędowo szkoła + 4 osoby na trasie Żołędowo szkoła- Maksymilianowo szkoła, wyjazd godz. 7.30, od poniedziałku do piątku, c) Maksymilianowo szkoła- Żołędowo szkoła- Żołędowo pałac- Augustowo- Nekla: ok. 12,5 km, 24 osoby, wyjazd godz. 12.50, od poniedziałku do piątku, d) Maksymilianowo szkoła- Żołędowo szkoła- Żołędowo pałac- Augustowo- Nekla: ok. 12,5 km, 26 osób, wyjazd godz. 14.40, poniedziałek, środa, piątek, e) Maksymilianowo szkoła- Żołędowo szkoła- Żołędowo pałac- Augustowo- Nekla: ok. 12,5 km, 4 osoby na trasie Maksymilianowo szkoła- Żołędowo szkoła + 26 osób na trasie Żołędowo szkoła- Nekla, wyjazd godz. 15.30, od poniedziałku do piątku, f) Maksymilianowo szkoła- Żołędowo szkoła- Żołędowo pałac- Augustowo- Nekla: ok. 12,5 km, 25 osób, wyjazd godz. 16.30, wtorek, czwartek; Kierunek Bożenkowo a) Bożenkowo ul. Osiedlowa- Bożenkowo ul. Harcerska- Bożenkowo ul. Zielona Dolina- Maksymilianowo szkoła- Żołędowo szkoła: ok. 12 km, 52 osoby na trasie Bożenkowo-Maksymilianowo szkoła + 6 osób na trasie Maksymilianowo szkoła- Żołędowo szkoła, wyjazd godz. 7.30 od poniedziałku do piątku, b) Maksymilianowo szkoła- Bożenkowo ul. Zielona Dolina- Bożenkowo ul. Harcerska- Bożenkowo ul. Osiedlowa: ok. 10 km, 26 osób, wyjazd godz. 12.50, od poniedziałku do piątku, c) Maksymilianowo szkoła- Bożenkowo ul. Zielona Dolina- Bożenkowo ul. Harcerska - Bożenkowo ul. Osiedlowa: ok. 10 km, 26 osób, wyjazd godz. 15.30, od poniedziałku do piątku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
wiek taboru autobusowego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.