eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy w zakresie wykonywanie usług drukowania materiałów promocyjnych (plakaty, afisze, ulotki itp.) dla PWST w Krakowie do 31 grudnia 2013 r., w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-11

Kraków: Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy w zakresie wykonywanie usług drukowania materiałów promocyjnych (plakaty, afisze, ulotki itp.) dla PWST w Krakowie do 31 grudnia 2013 r., w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia
Numer ogłoszenia: 56524 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego w Krakowie , ul. Straszewskiego 21-22, 31-109 Kraków.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwst.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy w zakresie wykonywanie usług drukowania materiałów promocyjnych (plakaty, afisze, ulotki itp.) dla PWST w Krakowie do 31 grudnia 2013 r., w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie druków promocyjnych (plakatów, afiszy ulotek itp.) dla Zamawiającego wg parametrów określonych w zał. nr 1 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia, w odniesieniu od jednej do trzech części przedmiotu zamówienia (część I - wykonywanie druków promocyjnych dla PWST w Krakowie, część II - wykonywanie druków promocyjnych dla PWST w Krakowie Filia we Wrocławiu, część III - wykonywanie druków promocyjnych dla PWST w Krakowie Wydział Teatru Tańca w Bytomiu). c) Szczegółowe informacje formalne i techniczne: - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością; - materiały merytoryczne służące wykonaniu zamówienia Zamawiający przekazywać będzie Wykonawcy w formie elektronicznej (Zamawiający dostarczy projekty druków promocyjnych w formie plików PDF); wszelkie odstępstwa od przekazanego Wykonawcy wzoru muszą mieć akceptację Zamawiającego; usługi drukowania będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń jednostkowych, przekazywanych przez Zamawiającego Wykonawcy, termin wykonania druków zamówionych w ramach zamówienia jednostkowego zostanie określony w złożonym zamówieniu, składając ofertę Wykonawca zobowiązuje się tym samym wykonać poszczególne zlecenia jednostkowe w terminach ustalonych przez Zamawiającego - nie dłuższych niż 4 dni robocze, licząc od dnia otrzymania zamówienia wraz z przekazaniem Wykonawcy projektu druku; Wykonawca musi uzyskać faksem lub e-mailem akceptację dostarczonego Zamawiającemu druku próbnego przed przystąpieniem do druku, akceptacja druku próbnego musi nastąpić w terminie 2 dni od dostarczenia przez Wykonawcę druku próbnego do Zamawiającego; - wykonanie druku bez uzyskania wcześniejszej zgody Zamawiającego powoduje poniesienie pełnego ryzyka uznania przez Zamawiającego, iż Wykonawca nie dołożył należytej staranności przy druku; - Wykonawcy nie wolno bez pisemnej zgody Zamawiającego wykorzystywać w części i/lub w całości jakichkolwiek materiałów otrzymanych od Zamawiającego oraz powstałych w ramach realizacji niniejszego zamówienia; - wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być wykonane ściśle według wskazań Zamawiającego; - dostarczenie przedmiotu zamówienia (wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego, 1 piętro lub magazyn -1) i odbiór dokonywać się będzie w siedzibie Zamawiającego (ul. Straszewskiego 21-22, 31-109 Kraków), koszty transportu ponosi Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu usług i oświadczenia uprzednich odbiorców o ich należytym wykonaniu, potwierdzonego odpowiednimi dokumentami, że w ciągu ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał, tj. zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu usług drukowania, przy czym wartość zamówienia (zgodnie z zawartą umową) nie może być mniejsza niż: 15 000,00 złotych brutto dla części I, 10 000 zł brutto dla części II oraz 8 000 złotych brutto dla części III. Wykonawca musi udokumentować, że wyżej wymienioną usługę wykonał należycie załączając dokumenty potwierdzające jej należytą realizację, a w wykazie podać jej wartość, przedmiot (zakres, rodzaj), datę(y) wykonania i odbiorcę(ów). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz usług drukowania, dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, których wzór stanowią załączniki nr 1 i 2 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wypełniony Formularz Oferty - wzór formularza stanowi zał. nr 2 do SIWZ; b) szczegółową kalkulację cenową - wzór stanowi zał. nr 1 do SIWZ; c) wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwst.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego 31-109 Kraków, ul. Straszewskiego 21-22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2013 godzina 12:15, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego 31-109 Kraków, ul. Straszewskiego 21-22, p. 219.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług drukowania materiałów promocyjnych dla PWST w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług drukowania materiałów promocyjnych (plakaty, afisze, ulotki itp.) dla PWST w Krakowie do 31 grudnia 2013 r.) - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością; - materiały merytoryczne służące wykonaniu zamówienia Zamawiający przekazywać będzie Wykonawcy w formie elektronicznej (Zamawiający dostarczy projekty druków promocyjnych w formie plików PDF); wszelkie odstępstwa od przekazanego Wykonawcy wzoru muszą mieć akceptację Zamawiającego; usługi drukowania będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń jednostkowych, przekazywanych przez Zamawiającego Wykonawcy, termin wykonania druków zamówionych w ramach zamówienia jednostkowego zostanie określony w złożonym zamówieniu, składając ofertę Wykonawca zobowiązuje się tym samym wykonać poszczególne zlecenia jednostkowe w terminach ustalonych przez Zamawiającego - nie dłuższych niż 4 dni robocze, licząc od dnia otrzymania zamówienia wraz z przekazaniem Wykonawcy projektu druku; Wykonawca musi uzyskać faksem lub e-mailem akceptację dostarczonego Zamawiającemu druku próbnego przed przystąpieniem do druku, akceptacja druku próbnego musi nastąpić w terminie 2 dni od dostarczenia przez Wykonawcę druku próbnego do Zamawiającego; - wykonanie druku bez uzyskania wcześniejszej zgody Zamawiającego powoduje poniesienie pełnego ryzyka uznania przez Zamawiającego, iż Wykonawca nie dołożył należytej staranności przy druku; - Wykonawcy nie wolno bez pisemnej zgody Zamawiającego wykorzystywać w części i/lub w całości jakichkolwiek materiałów otrzymanych od Zamawiającego oraz powstałych w ramach realizacji niniejszego zamówienia; - wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być wykonane ściśle według wskazań Zamawiającego; - dostarczenie przedmiotu zamówienia (wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego, 1 piętro lub magazyn -1) i odbiór dokonywać się będzie w siedzibie Zamawiającego ( ul. Straszewskiego 21-22, 31-109 Kraków), koszty transportu ponosi Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług drukowania materiałów promocyjnych dla PWST w Krakowie Filia we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług drukowania materiałów promocyjnych (plakaty, afisze, ulotki itp.) dla PWST w Krakowie Filia we Wrocławiu do 31 grudnia 2013 r.) - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością; - materiały merytoryczne służące wykonaniu zamówienia Zamawiający przekazywać będzie Wykonawcy w formie elektronicznej (Zamawiający dostarczy projekty druków promocyjnych w formie plików PDF); wszelkie odstępstwa od przekazanego Wykonawcy wzoru muszą mieć akceptację Zamawiającego; usługi drukowania będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń jednostkowych, przekazywanych przez Zamawiającego Wykonawcy, termin wykonania druków zamówionych w ramach zamówienia jednostkowego zostanie określony w złożonym zamówieniu, składając ofertę Wykonawca zobowiązuje się tym samym wykonać poszczególne zlecenia jednostkowe w terminach ustalonych przez Zamawiającego - nie dłuższych niż 4 dni robocze, licząc od dnia otrzymania zamówienia wraz z przekazaniem Wykonawcy projektu druku; Wykonawca musi uzyskać faksem lub e-mailem akceptację dostarczonego Zamawiającemu druku próbnego przed przystąpieniem do druku, akceptacja druku próbnego musi nastąpić w terminie 2 dni od dostarczenia przez Wykonawcę druku próbnego do Zamawiającego; - wykonanie druku bez uzyskania wcześniejszej zgody Zamawiającego powoduje poniesienie pełnego ryzyka uznania przez Zamawiającego, iż Wykonawca nie dołożył należytej staranności przy druku; - Wykonawcy nie wolno bez pisemnej zgody Zamawiającego wykorzystywać w części i/lub w całości jakichkolwiek materiałów otrzymanych od Zamawiającego oraz powstałych w ramach realizacji niniejszego zamówienia; - wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być wykonane ściśle według wskazań Zamawiającego; - dostarczenie przedmiotu zamówienia (wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego, 1 piętro lub magazyn -1) i odbiór dokonywać się będzie w siedzibie Zamawiającego (ul. Braniborska 59, 53-680 Wrocław), koszty transportu ponosi Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie usług drukowania materiałów promocyjnych dla PWST w Krakowie Wydział Teatru Tańca w Bytomiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług drukowania materiałów promocyjnych (plakaty, afisze, ulotki itp.) dla PWST w Krakowie Wydział Teatru Tańca w Bytomiu do 31 grudnia 2013 r.) - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością; - materiały merytoryczne służące wykonaniu zamówienia Zamawiający przekazywać będzie Wykonawcy w formie elektronicznej (Zamawiający dostarczy projekty druków promocyjnych w formie plików PDF); wszelkie odstępstwa od przekazanego Wykonawcy wzoru muszą mieć akceptację Zamawiającego; usługi drukowania będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń jednostkowych, przekazywanych przez Zamawiającego Wykonawcy, termin wykonania druków zamówionych w ramach zamówienia jednostkowego zostanie określony w złożonym zamówieniu, składając ofertę Wykonawca zobowiązuje się tym samym wykonać poszczególne zlecenia jednostkowe w terminach ustalonych przez Zamawiającego - nie dłuższych niż 4 dni robocze, licząc od dnia otrzymania zamówienia wraz z przekazaniem Wykonawcy projektu druku; Wykonawca musi uzyskać faksem lub e-mailem akceptację dostarczonego Zamawiającemu druku próbnego przed przystąpieniem do druku, akceptacja druku próbnego musi nastąpić w terminie 2 dni od dostarczenia przez Wykonawcę druku próbnego do Zamawiającego; - wykonanie druku bez uzyskania wcześniejszej zgody Zamawiającego powoduje poniesienie pełnego ryzyka uznania przez Zamawiającego, iż Wykonawca nie dołożył należytej staranności przy druku; - Wykonawcy nie wolno bez pisemnej zgody Zamawiającego wykorzystywać w części i/lub w całości jakichkolwiek materiałów otrzymanych od Zamawiającego oraz powstałych w ramach realizacji niniejszego zamówienia; - wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być wykonane ściśle według wskazań Zamawiającego; - dostarczenie przedmiotu zamówienia (wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego, 1 piętro lub magazyn -1) i odbiór dokonywać się będzie w siedzibie Zamawiającego ( ul. Piłsudskiego 24a, 41-902 Bytom), koszty transportu ponosi Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.