eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa analizatora biochemicznego do przesiewowych badań prenatalnych wraz z oprogramowaniem i dostawa odczynników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-10

Poznań: Dostawa analizatora biochemicznego do przesiewowych badań prenatalnych wraz z oprogramowaniem i dostawa odczynników
Numer ogłoszenia: 56506 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.am.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa analizatora biochemicznego do przesiewowych badań prenatalnych wraz z oprogramowaniem i dostawa odczynników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje : dostawę analizatora biochemicznego do przesiewowych badań prenatalnych wraz z oprogramowaniem i dostawę odczynników z podziałem na dwie części: a) część nr 1 - dostawa analizatora biochemicznego do przesiewowych badań prenatalnych wraz z komputerem i oprogramowaniem niezbędnym do wyliczania ryzyka występowania wad płodu; b) część nr 2 - dostawa odczynników do przesiewowych badań prenatalnych 2. Zamawiający w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wymaga : a) w odniesieniu do części nr 1 : - realizacji dostawy analizatora biochemicznego do przesiewowych badań prenatalnych wraz z komputerem i oprogramowaniem w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy; - okresu gwarancji na oferowany analizator biochemiczny wraz z komputerem wynoszącego nie mniej niż 12 miesięcy liczonego od daty instalacji i uruchomienia; - dostawy analizatora biochemicznego do przesiewowych badań prenatalnych wraz z komputerem i oprogramowaniem o parametrach tożsamych z zaproponowanymi w ofercie. b) w odniesieniu do części nr 2 : - realizacji dostaw w terminie 14 dni, od dnia dostarczenia Wykonawcy zamówienia faxem; - terminu ważności odczynników nie krótszego niż 6 miesięcy od daty dostawy do zamawiającego; - daty ważności i numeru serii na opakowaniu indywidualnym; - dostaw odczynników identycznych z parametrami zaproponowanymi w ofercie; - dołączenia wraz z pierwszą dostawą odczynników kart charakterystyki substancji niebezpiecznych ujętych w wykazie Ministra Zdrowia oraz metodyki oznaczeń w języku polskim; - dołączenia do każdej serii dostarczanych odczynników Certyfikatu Zapewnienia Jakości produktu końcowego; 3. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie : a) deklaracji zgodności CE producenta potwierdzającej zgodność wyrobu z wymaganiami dyrektyw Unii Europejskiej - w odniesieniu do części nr 1 i części nr 2; b) wpisu / zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terenie RP lub oświadczenie Wykonawcy, że niniejszy wpis / zgłoszenie nie jest wymagane - w odniesieniu do części nr 1 i części nr 2; c) Certyfikatu Fetal Medicine Foundation, potwierdzającego, że dostarczony analizator biochemiczny do przesiewowych badań prenatalnych wraz z oprogramowaniem odpowiada określonym normom i specyfikacjom technicznym wymaganym i niezbędnym do wyliczania ryzyka występowania wad płodu - w odniesieniu do części nr 1; d) oświadczenia, iż wraz z pierwszą dostawą odczynników zostaną dostarczone karty charakterystyki substancji niebezpiecznych ujętych w wykazie Ministra Zdrowia (dopuszczalny nośnik elektroniczny) - w odniesieniu do części nr 2 - dostawa odczynników do przesiewowych badań prenatalnych; e) oświadczenia, iż wraz z pierwszą dostawą odczynników zostaną dostarczone metodyki oznaczeń w języku polskim - w odniesieniu do części nr 2 - dostawa odczynników do przesiewowych badań prenatalnych; f) oświadczenia, iż do każdej serii dostarczanych odczynników zostanie dołączony Certyfikat Zapewnienia Jakość produktu końcowego g) folderów, katalogów, prospektów potwierdzających spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów techniczno - eksploatacyjnych dotyczących analizatora biochemicznego do przesiewowych badań prenatalnych - w odniesieniu do części nr 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie przepisu art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt. 8 specyfikacji i przedstawionych wraz z ofertą, z zastosowaniem metody spełnia / nie spełnia. Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunku zostaje wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta nie będzie rozpatrywana, ponieważ na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy uznaje się ją za odrzuconą. Decyzję dotyczącą wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający podejmuje z uwzględnieniem obowiązków, o których mowa w art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wraz z ofertą należy przedstawić; - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 6 do specyfikacji. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy wg załącznika nr 7 do specyfikacji. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosują się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. ( Dz. U. Nr 188, poz. 1155) zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców ( w ramach oferty wspólnej ) w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy stosownie do art. 23, ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. 4) Dokumenty wymienione w punkcie 8.1, 8.2 i 8.3 specyfikacji każdy Wykonawca składa oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą dotyczyć zarówno jednego, większej liczby, jak i wszystkich Wykonawców. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6. Na podstawie przepisu art. 36, ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwość co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, przy ul. Polnej 33, w pokoju nr 105 - Dział Zamówień Publicznych, mieszczącym się w Budynku technicznym, wejście E1, ze strony internetowej Zamawiającego lub drogą pocztową..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, przy ul. Polnej 33, w pokoju nr 317 - Kancelaria Ogólna mieszcząca się w Budynku Wielofunkcyjnym Szpitala, wejście D1 lub drogą pocztową na adres podany wyżej..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa analizatora biochemicznego do przesiewowych badań prenatalnych wraz z komputerem i oprogramowaniem niezbędnym do wyliczenia ryzyka występowania wad płodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa analizatora biochemicznego do przesiewowych badań prenatalnych wraz z komputerem i oprogramowaniem niezbędnym do wyliczenia ryzyka występowania wad płodu. Szczegółowy zakres i parametry techniczne zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników do przesiewowych badań prenatalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do przesiewowych badań prenatalnych. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.