eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Przebudowa istniejących wodociągów w Łoponiu, Jadownikach i Brzesku, które zostało podzielone na następujące częściczęść IPrzebudowa istniejącej sieci wodociągowej O200 stal na O225 PE długości 115,0 mb wraz z przyłączami wzdłuż ul. Powstańców Warszawy w Brzesku na dz. ew. nr 1292/11, 1292/12, 4036. część IIRemont magistrali wodociągowej O400 w m. Wojnicz - Ratnawy, część IIIPrzełożenie magistral wodociągowych Dn 400 mm żel. i Dn 450 mm PE w Jadownikach na działkach ew. nr 3373/1 i 3373/2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-31

Ogłoszenie nr 56497 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.

Brzesko: Przebudowa istniejących wodociągów w Łoponiu, Jadownikach i Brzesku, które zostało podzielone na następujące części: część I: Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej O200 stal na O225 PE długości 115,0 mb wraz z przyłączami wzdłuż ul. Powstańców Warszawy w Brzesku na dz. ew. nr 1292/11, 1292/12, 4036. część II: Remont magistrali wodociągowej O400 w m. Wojnicz - Ratnawy, część III: Przełożenie magistral wodociągowych Dn 400 mm żel. i Dn 450 mm PE w Jadownikach na działkach ew. nr 3373/1 i 3373/2.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzesku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 85023389000000, ul. ul. Solskiego  13, 32800   Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 626 510, e-mail rpwikbrzesko@poczta.onet.pl, faks 146 626 511.
Adres strony internetowej (URL): www.rpwikbrzesko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SEKTOR WODNY

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
www.rpwikbrzesko.com.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pismnie w orynale
Adres:
32-800 Brzeskoul. Solskigo 13


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejących wodociągów w Łoponiu, Jadownikach i Brzesku, które zostało podzielone na następujące części: część I: Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej O200 stal na O225 PE długości 115,0 mb wraz z przyłączami wzdłuż ul. Powstańców Warszawy w Brzesku na dz. ew. nr 1292/11, 1292/12, 4036. część II: Remont magistrali wodociągowej O400 w m. Wojnicz - Ratnawy, część III: Przełożenie magistral wodociągowych Dn 400 mm żel. i Dn 450 mm PE w Jadownikach na działkach ew. nr 3373/1 i 3373/2.
Numer referencyjny: 8/03/RB/BPS/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie obejmuje: część I: Wykonanie przebudowy istniejącej sieci wodociągowej w Brzesku wzdłuż ul. Powstańców Warszawy z rur dwuwarstwowych PE/PE HD100 DN 225 o długości ok. 115 metrów w technologii przewiertu sterowanego, zgodnie z prawomocną Decyzją nr 733/2016 z dnia 07.12.2016 roku. część II: Wykonanie remontu magistrali wodociągowej (po istniejącej trasie) z rur żeliwnych sferoidalnych DN 400 STD Vi o długości ok. 168 metrów w technologii wykopów otwartych. część III: Wykonanie przełożenia istniejących magistral wodociągowych DN 400 i DN 450 mm w Jadownikach o długości ok. 61 metrów i 62,5 metra w technologii wykopów otwartych, zgodnie z prawomocną Decyzją nr 162/2014 z dnia 04.04.2014 roku. W ramach tej części Wykonawcy są zobowiązani do wyceny dwóch wariantów: wariant 1: materiał przekładanych wodociągów - 123,50 m PE O450, wariant 2: materiał przekładanych wodociągów - 62,60 m PE O450; 60,90 m żeliwo sferoidalne 452313008O400 STD Vi. Do realizacji zostanie wybrany jeden z powyższych wariantów. Powyższe należy wykonać wraz z odtworzeniami terenu zgodnie z warunkami Zarządcy dróg i właścicieli posesji, robotami towarzyszącymi oraz zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami prawa, decyzjami administracyjnymi, uzgodnieniami, zasadami wiedzy technicznej, sztuka budowlaną, zaleceniami Zamawiającego. Przed robotami należy dokonać inwentaryzacji istniejącego terenu oraz istniejących zarysowań i spękań na obiektach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji technicznej, tj. w projektach budowlanych, wykonawczych, STWiOR, przedmiarach. Wszystkie nazwy materiałów zacytowane w dokumentacji technicznej robót należy traktować jako przykładowe. W ofercie należy wycenić materiały których parametry są co najmniej zgodne z przykładowymi podanymi w dokumentacjach technicznych lub równoważne. Materiały, które należy użyć do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881). Użycie znaków towarowych oraz nazw własnych przypadkowo w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 3 upzp skutkuje każdorazowo takiemu wskazaniu, koniecznością zastosowania wobec takiego zapisu określenia "lub równoważny". W przypadku części III zamówienia należy złożyć ofertę dla dwóch wariantów: wariant 1: materiał przekładanych wodociągów - 123,50 m PE O450, wariant 2: materiał przekładanych wodociągów - 62,60 m PE O450, 60,90 m żeliwo O400. W związku z tym, że RPWiK w Brzesku Sp. z o.o. jest inwestorem zastępczym i działa na podstawie zawartego porozumienia z właściwym Inwestorem, wybór powyższego wariantu do realizacji zostanie podjęty na etapie postępowania przetargowego po skonsultowaniu cen zaoferowanych w ofercie najkorzystniejszej z właściwym Inwestorem.

II.5) Główny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: a)Posiadanie minimalnych rocznych przychodów netto ze sprzedaży przynajmniej w jednym z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, b) Posiadanie środków finansowych w dyspozycji lub zdolności kredytowej udokumentowanej przez bank lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; c) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Należy przedłożyć: Sprawozdanie finansowe w części (bilans i rachunek zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres- minimalne roczne przychody netto ze sprzedaży przynajmniej w jednym z ostatnich trzech lat w wysokości: co najmniej: część I - 100.000,00 PLN, część II - 200.000,00 PLN, część III - 200.000,00 PLN. Należy przedłożyć dokumenty co najmniej dla 1 roku, w którym zostały spełnione w/w warunki. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Środki finansowe w dyspozycji Wykonawcy w wysokości: co najmniej: część I - 100.000,00 PLN część II - 200.000,00 PLN, część III - 200.000,00 PLN. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości: co najmniej: część I - 100.000,00 PLN, część II - 200.000,00 PLN, część III - 200.000,00 PLN.
Informacje dodatkowe Ocena spełnienia tych warunków polega m.in. na sprawdzeniu: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykazanie wykonania minimum dwóch robót o podobnym charakterze wykonanej przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat; b)posiadanie wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - co najmniej 20 pracowników w tym 2 na stanowisku kierowniczym; c)posiadanie minimalnych wymagań przez personel kierowniczy: Kierownik Budowy- niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy robót w zakresie budowy sieci wodociągowych, - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, Należy przedłożyć: oświadczenia, Wykaz robót budowlanych o podobnym charakterze. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - cześć I - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał odpowiednio min. jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o średnicy min. 225PE przy zastosowaniu metody przewiertu sterowanego o wartości min. 100.000 PLN; cześć II - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał odpowiednio min. jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o średnicy min. 400 z rur żeliwnych przy zastosowaniu metody wykopów otwartych o wartości min. 200.000 PLN; cześć III - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał odpowiednio min. jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o średnicy min. 400 z rur PE oraz żeliwnych przy zastosowaniu metody wykopów otwartych o wartości min. 200.000 PLN; z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wzór wykazu zawiera załącznik NR 4 SIWZ, Oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 20 pracowników w tym 2 na stanowisku kierowniczym - załącznik NR 8, Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik NR 9. Kierownik Budowy- niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy w zakresie budowy sieci wodociągowych, - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik NR 7. Osoby te powinny spełniać następujące wymagania: Kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Jednocześnie jednak, zgodnie z art. 12a w/w. ustawy, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Ocena spełnienia tych warunków polega m.in. na sprawdzeniu: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oświadczenie dotyczące braku przesłanek do wykluczenia z postępowania; Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu ; Oświadczenie o udzieleniu gwarancji; Zaparafowany na każdej ze stron projekt umowy; Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru stanowiącego opis przedmiotu zamówienia; Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 upzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium: część I - 2.000,00 PLN, część II - 4.000,00 PLN, część III - 4.000,00 PLN.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

tak
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
tak


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena85.00
okres gwarancji jakości15.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian w umowie: 1. Wprowadzenie do przedmiotu umowy niezbędnych zmian ze względu na konieczność prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przyszłym sposobem użytkowania. Jeżeli w wyniku wprowadzenia zmian do przedmiotu umowy wynikną roboty zamienne, zaniechane lub dodatkowe niezbędne do wykonania, możliwa będzie zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w formie aneksu. Ewentualna zmiana wynagrodzenia wynikająca z powyższych zmian w przedmiocie Umowy ustalona zostanie zgodnie z zasadami w pkt 3 i 4 poniżej. 2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku konieczności wstrzymania wykonania całości lub części robót, na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich jak: a) Niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót (np. intensywne opady śniegu lub deszczu, temp. poniżej -5oC), b) Przyczyny techniczne tj. kolizje z niezinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami, c) Przyczyny losowe (np. huragany, powódź lub inne kataklizmy), d) Ujawnienie się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad w dokumentacji projektowej, e) Konieczność wprowadzenia do przedmiotu zamówienia i do dokumentacji zmian zgodnie z pkt 1 powyżej, Podstawą dokonania powyższych zmian będzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez Inspektora Nadzoru wystąpienia ww. okoliczności uzasadniających wstrzymanie robót i sporządzenie protokołu konieczności - zatwierdzone przez Zamawiającego, oraz stosowne podpisane aneksy do umowy. 3. Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w odniesieniu do robót zamiennych/ dodatkowych - w przypadku, o którym mowa w pkt. 1 i 2 powyżej - ustalona zostanie wg następujących zasad: a) jeżeli roboty odpowiadać będą opisowi w pozycji w kosztorysie ofertowym to cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym używana jest do wyliczenia wysokości wynagrodzenia za te roboty, b) jeżeli roboty nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, ale jest możliwe ustalenie nowej ceny na podstawie ceny jednostkowej z Kosztorysu ofertowego poprzez interpolację, Wykonawca jest zobowiązany do wyliczenia ceny taka metodą i przedłożenia wyliczenia Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru, jeżeli nie jest możliwe powyższe, Wykonawca powinien dla tych robót przedłożyć do akceptacji Zamawiającego i Inspektora Nadzoru kalkulację ceny jednostkowej robót z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od określonych w kosztorysie ofertowym oraz cen nie wyższych od średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwach branżowych (na przykład w SEKOCENBUD, Orgbud, Intercenbud itp.) obowiązującym w woj. Małopolskim za kwartał, w którym sporządzona została oferta oraz nakładów rzeczowych określonych w KNR, a w przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. 4. Zmiana należnego Wynagrodzenia w odniesieniu do robót zaniechanych możliwa będzie w przypadku wskazania robót , które ze względów ekonomicznych lub technicznych lub prawnych nie mogą lub nie muszą być wykonane oraz zgody obu stron. Zmiana taka musi być korzystna dla Zamawiającego. 5. Zmiana wartości umowy w przypadku zmiany podatku VAT: Warunkami takiej zmiany są: - zmiany w podatku VAT wprowadzone właściwymi aktami prawnymi.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: I    Nazwa: Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej O200 stal na O225 PE długości 115,0 mb wraz z przyłączami wzdłuż ul. Powstańców Warszawy w Brzesku na dz. ew. nr 1292/11, 1292/12, 4036.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przebudowy istniejącej sieci wodociągowej w Brzesku wzdłuż ul. Powstańców Warszawy z rur dwuwarstwowych PE/PE HD100 DN 225 o długości ok. 115 metrów w technologii przewiertu sterowanego, zgodnie z prawomocną Decyzją nr 733/2016 z dnia 07.12.2016 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena85.00
okres gwarancji jakości15.00
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.


Część nr: II    Nazwa: Remont magistrali wodociągowej O400 w m. Wojnicz - Ratnawy,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontu magistrali wodociągowej (po istniejącej trasie) z rur żeliwnych sferoidalnych DN 400 STD Vi o długości ok. 168 metrów w technologii wykopów otwartych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena85.00
okres gwarancji jakości15.00
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.


Część nr: III    Nazwa: Przełożenie magistral wodociągowych Dn 400 mm żel. i Dn 450 mm PE w Jadownikach na działkach ew. nr 3373/1 i 3373/2.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przełożenia istniejących magistral wodociągowych DN 400 i DN 450 mm w Jadownikach o długości ok. 61 metrów i 62,5 metra w technologii wykopów otwartych, zgodnie z prawomocną Decyzją nr 162/2014 z dnia 04.04.2014 roku. W ramach tej części Wykonawcy są zobowiązani do wyceny dwóch wariantów: wariant 1: materiał przekładanych wodociągów - 123,50 m PE O450, wariant 2: materiał przekładanych wodociągów - 62,60 m PE O450; 60,90 m żeliwo sferoidalne O400 STD Vi. Do realizacji zostanie wybrany jeden z powyższych wariantów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena85.00
okres gwarancji jakości15.00
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.