eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Krzysztoporska › Przeprowadzenie szkolenia z zakresu spawania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-28

Wola Krzysztoporska: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu spawania.
Numer ogłoszenia: 56474 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wola Krzysztoporska , ul. Kościuszki 5/11, 97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie, tel. (044) 61-63-961, faks (044) 61-63-960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu spawania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 5 osób, w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135). Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania prac w zawodzie spawacz. Kurs powinien obejmować łącznie 150 godzin zajęć, w tym 120 godzin zajęć praktycznych, 25 godzin teoretycznych oraz 5 godzin - egzamin. Kurs powinien być realizowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa Nr W-07/IS-17. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia w Piotrkowie Trybunalskim. Program szkolenia z zakresu spawania musi być zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa. Szkolenie musi się zakończyć egzaminami państwowymi i wydaniem wszystkim osobom, które ukończyły szkolenie zaświadczeń na podstawie §6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. 06. Nr 31. poz 216 ze zmianami) oraz osobom, które uzyskają pozytywne wyniki egzaminu: Książeczki Spawacza oraz Świadectwa (Certyfikat) Egzaminu Spawacza wydanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Wykonawca zobowiązany jest w cenie szkolenia zapewnić uczestnikom szkolenia: - na własność ubrania robocze (rękawice, okulary, spodnie, bluza, buty), materiały szkoleniowe wspomagające tematykę szkolenia oraz materiały do robienia notatek ( zeszyt i długopis). - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem - ciepłe posiłki na wszystkich zajęciach, - przeprowadzenie koniecznych badań lekarskich, - przeprowadzenie egzaminu państwowego. Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania pozostałych obowiązków opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia. 6. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 9.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 9.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 9.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia, zgodnych z przedmiotem zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że zgodnie z treścią art. 22 ust 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (DZ.U.08 Nr 69 poz. 415 z późniejszymi zmianami) jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. W tym celu zobowiązany jest do oferty załączyć oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp potwierdzające , że zgodnie z treścią art. 20 ust 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (DZ.U.08 Nr 69 poz. 415 z późniejszymi zmianami) Wykonawca jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - załącznika nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie o treść ww. dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat zrealizował należycie co najmniej 2 szkolenia dla grup co najmniej 5 osób (lub należycie przeszkolił w tym okresie indywidualnie co najmniej 10 osób) W tym celu zobowiązany jest do oferty załączyć wykaz usług szkoleniowych wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie o treść ww. dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty wymienione w pkt. III.4.2, oraz III.6)3) dotyczące tego podmiotu. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp potwierdzające , że zgodnie z treścią art. 20 ust 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (DZ.U.08 Nr 69 poz. 415 z późniejszymi zmianami) Wykonawca jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - załącznika nr 4.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Liczba przeszkolonych osób może być mniejsza w przypadku nie zebrania przez Zamawiającego wystarczającej liczby kandydatów spełniających warunki udziału w projekcie. W takim przypadku Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu nie zrealizowania zamówienia w całości, a rozliczenie odbędzie się na podstawie rzeczywistej liczby przeszkolonych osób oraz ceny jednostkowej za przeszkolenie jednej osoby. 2. Odstąpienie od realizacji części programu szkolenia lub wprowadzenie jakichkolwiek zmian w programie po podpisaniu umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia ponownej kalkulacji i proponowanych zmian w formie pisemnej, przy czym zmiany te nie mogą prowadzić do wyższej ceny jednostkowej za szkolenie (ani do obniżenia standardu szkolenia) niż wynika to ze złożonej oferty 3. Zmiana harmonogramu może nastąpić tylko za zgodą Zamawiającego. 4. W przypadku wprowadzenia innej stawki podatku VAT na usługi szkoleniowe do ceny szkolenia, doliczony zostanie podatek VAT w wysokości określonej w obowiązujących przepisach. W tym samym zakresie ulegnie zmianie wysokość wynagrodzenia całkowitego za wykonanie umowy. 5. W odniesieniu kalkulacji ceny umownej, strony ustalają, że : a) w przypadku zmniejszenia liczby uczestników (np. rezygnacji, wykluczenia uczestnika lub dokonania zmiany szkolenia przez Uczestnika) przed datą rozpoczęciu kursu Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie umowne skalkulowane według rzeczywistej liczby osób rozpoczynających szkolenie (według listy przekazanej przez Wykonawcę). b) w przypadku zmniejszenia liczby uczestników (np. rezygnacji lub wykluczenia uczestnika) po dacie rozpoczęciu szkolenia: - za zajęcia teoretyczne zostanie wypłacone w całości wynagrodzenie określone w ofercie, - w przypadku zajęć praktycznych indywidualnych określonych w załączniku do umowy wynagrodzenie zostanie wypłacone jedynie za zrealizowaną ilość godzin szkoleniowych po przedstawieniu szczegółowej kalkulacji kosztów przez Wykonawcę. c) składnik wynagrodzenia za usługę szkoleniową: zapewnienie ciepłych posiłków - zostanie wypłacona wykonawcy za rzeczywistą liczbę ciepłych posiłków zapewnionych Uczestnikom Projektu; liczba ta może być mniejsza niż wynikająca z kalkulacji określonej załączniku nr 2 do umowy np. w przypadku rezygnacji ze szkolenia Uczestnika i nie skierowania na to miejsce innej osoby, natomiast wynagrodzenia zostanie wypłacone w całości za zapewnienie posiłku na zajęciach w przypadku kiedy Uczestnik bez uprzedzenia będzie na nich nieobecny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola-krzysztoporska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wola Krzysztoporska Ul. Kościuszki 5 97-371 Wola Krzysztoporska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Gmina Wola Krzysztoporska Ul. Kościuszki 5 97-371 Wola Krzysztoporska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Moja szansa na dobrą pracę współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013: Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.