Ogłoszenie z dnia 2005-10-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: remont i dostosowanie budynku dla potrzeb urzędu przy ul. Mycielskiego 21 w Warszawie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Skarbowy Warszawa-Wawer, do kontaktów: Pomorski Krzysztof, ul. Mycielskiego 20, 04-379 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103020, fax 022 8705719, e-mail: us1439@mz.mofnet.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i dostosowanie budynku dla potrzeb urzędu przy ul. Mycielskiego 21 w Warszawie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i dostosowanie budynku dla potrzeb urzędu przy ul. Mycielskiego 21 w Warszawie. Zakres robót: - roboty rozbiórkowe - roboty budowlane, konstrukcyjne i wykończeniowe - wewnętrzne instalacje elektryczne przy montażu oświetlenia podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego i wentylacji - instalacja Systemu Kontroli Dostępu, przełożenie części sieci teledacyjnej i telefonicznej - wykonanie toalety dla niepełnosprawnych i montaż innych urządzeń sanitarnych - wymiana stolarki budowlanej (drzwi drewniane i metalowe, okna z PCV) - położenie gresu i wykładzin elastycznych - malowanie i położenie tapet natryskowych - wykonanie sali obsługi podatników, pokojów poufnych i kasy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa ul. Mycielskiego 21. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 5;
III.1) Wymagane wadium: 7 500 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Wykonawca w odniesieniu do realizowanej roboty budowlanej powinien spełnić następujące warunki: a) przedstawić udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 1 roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem tzn. roboty polegające na remoncie i przystosowaniu budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 3 750 m kw. na budynek biurowy b) przedstawić osobę z uprawnieniami budowlanymi, która będzie kierować pracami remontowymi i będzie reprezentować wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie, że na etapie realizacji remontu, będzie mógł zażądać aby roboty specjalistyczne (słabo prądowe) były prowadzone i wykonywane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia, zezwolenia i certyfikaty w szczególności przy przekładaniu sieci teledacyjnej, wykonanej w systemie BCS, tak aby nie stracić gwarancji na już działającą sieć c) przedstawić ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia robót budowlanych 3. Zamawiający dopuszcza wykonanie części robót przez podwykonawców i zgodnie z art. 36 ust. 3 ustawy, żąda umieszczenia ich w ofercie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 06.12.2005, cena - 190,00 PLN Powyższą kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zakładu Usługi Projektowo-Budowlane, Ekspertyzy, Wyceny inż. Jan Zdunek, BS Otwock 93800100052001000380290001 SIWZ można odebrać u zamawiającego (pok. nr 114) po złożeniu wniosku o jej przekazanie. Do wniosku należy dołączyć kopię dowodu wpłaty. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.12.2005 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.12.2005, godzina 14:00, Urząd Skarbowy Warszawa-Wawer ul. Mycielskiego 20 pok. 208A.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 18.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana drzwi w bocznych korytarzach klatki schodowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych ul. Jarocińska 1 i Łukowska 6.
- Remont instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51; 53; 55 i Ciepielowskiej 13 w Warszawie.
- Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostką medyczną (system OPTIMED NXT)
- Prace remontowe elewacji budynku biura przepustek, budynku garaży oraz roboty budowlane na terenie zielonym znajdującym się na terenie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Warszawie
- Usługa zabudowy 138 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą podczas targów ISM MIDDLE EAST 2024 w dniach 24 - 26 września 2024 r. w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
- Dostawa i montaż układów klimatyzacji i wentylacji do sali kalibracyjnej RTG (nr ZP001/2024/CLOR)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Orlik" w Kozłowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.