eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-06

POZYCJA 56414

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, do kontaktów: Alicja Zielińska - Kierownik Działu Administracyjnego, ul. Czereśniowa 35, 02-457 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8639837, fax 022 8639837 w. 110, e-mail: opswlochy@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego; usługi społeczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 25. Główne miejsce świadczenia usług: Teren Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz osób korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy przyznanych na podstawie art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 64, poz. 593 z późn. zm.), zamieszkałych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy i wskazanych przez Zamawiającego. 2. Usługi, o których mowa w pkt 1., obejmują usługi opiekuńcze oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone na rzecz osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób a są jej pozbawione oraz sobom, które wymagają Pomocy innych osób, a rodzina, a także wspólnie zamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej Pomocy zapewnić. 3. Świadczenie usług objętych zamówieniem odbywać się będzie codziennie przez 7 dni w tygodniu, w tym w niedziele i święta w okresie od dnia 01.01.2007 r. do dnia 31.12.2009r. 4. Szacunkowa liczba osób, na rzecz których Wykonawca świadczyć będzie usługi objęte niniejszym zamówieniem wynosi: 1) 80 osób dziennie - usługi opiekuńcze, 2) 20 osób dziennie - specjalistyczne usługi opiekuńcze. 5. Szacunkowa liczba godzin usług w okresie objętym zamówieniem ( umową) tj. w okresie od dnia 01.01.2007 r. do dnia 31.12.2009r. wynosi: 1) 63.360 godzin - usług opiekuńczych; 2) 16.200 godzin - specjalistycznych usług opiekuńczych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca w ramach złożonej oferty dostarcza (składa) Zamawiającemu oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz następujące dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 uPzp wraz z oświadczeniem, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz co najmniej 3 wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykaz usług wykonanych w tym okresie, których rodzaj i wartość była, nie mniejszą niż wartość złożonej oferty przez Wykonawcę, usługom wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek może zostać spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę, 7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji wskazującym, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z wymogami określonymi w pkt 3 ppkt 15-18 SIWZ, 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez niego działalności 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych Oryginalny kod CPV: 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych Oryginalny kod CPV: 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekaraczająca wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60.000 euro, a mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąść udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień Publicznych oraz spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia i złożonych oświadczeń, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jedynym kryterium jakim Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty jest cena - 100% 2. Wykonawcą, który uzyska choćby jedną ocenę "nie spełnia" zostanie wykluczony z postępowania. 3. Oceny ofert będzie dokonywać komisja przetargowa. 4. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom okreslonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i w SIWZ oraz uznan zostanie za najkorzystniejszą (uzyska najwięcej punktów obliczonych na podstawie poniższego algorytmu, gdzie cena będzie stanowić 100% kryterium) Oferowana cena oferty - 100% Algorytm obliczania wartości punktowej: Cena Wpc= C.min./C.bad. x 100 pkt x 100% Treść skrutów: Wpc - wartość punktowa za oferowaną ceną, C.min. - wartość oferty z najniższą ceną brutto, C.bad. - wartość ceny porównywanej oferty brutto, 100 pkt - wskaźnik stały, 100% - procentowe znaczenie kryterium ceny Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w ramach złożonej oferty dostarcza (składa) Zamawiającemu oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz następujące dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 uPzp wraz z oświadczeniem, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz co najmniej 3 wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykaz usług wykonanych w tym okresie, których rodzaj i wartość była, nie mniejszą niż wartość złożonej oferty przez Wykonawcę, usługom wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek może zostać spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę, 7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji wskazującym, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z wymogami określonymi w pkt 3 ppkt 15-18 SIWZ, 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez niego działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opswlochy.waw.pl. Opłata: 11,7 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Czereśniowa 35, 02-457 Warszawa, pocztą lub na stronie internetowei Zamawiającego. Kasa Zamawiającego lub na konto: IV O/PEKAO SA w W-wie, ul. Grójecka 1/3, Nr konta: 02 1240 1053 1111 0010 0650 3180. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.11.2006, godzina 10:15, siedziba Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy, ul. Czreśniowa 35, 02-457 Warszawa, pok. 16.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.