eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Roboty budowlane zwi±zane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Chwarznieñskiej ul. Rolniczej ul. Morskiej ul. Swarzewskiej ul. Dantyszka ul. M³yñskiej ul. Zamenhofa.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-08-04



Og³oszenie nr 564136-N-2017 z dnia 2017-08-04 r.

Administracja Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni: Roboty budowlane zwi±zane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Chwarznieñskiej ul. Rolniczej ul. Morskiej ul. Swarzewskiej ul. Dantyszka ul. M³yñskiej ul. Zamenhofa.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny 360995521, ul. Warszawska  67 A , 31-309  Gdynia, woj. pomorskie, pañstwo Polska, tel. 58 621 02 70, , e-mail biuro@abk4-gdynia.com.pl, , faks 58 620 72 43.
Adres strony internetowej (URL): www.abk4gdynia. com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.abk4gdynia. com.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.abk4gdynia. com.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Administracja Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni, ul. Warszawska 67 A, 81309 Gdynia (pokój nr 12)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Roboty budowlane zwi±zane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Chwarznieñskiej ul. Rolniczej ul. Morskiej ul. Swarzewskiej ul. Dantyszka ul. M³yñskiej ul. Zamenhofa.
Numer referencyjny: ZP/9/R/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Chwarznieñskiej ul. Rolniczej ul. Morskiej ul. Swarzewskiej ul. Dantyszka ul. M³yñskiej ul. Zamenhofa. 2. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na dwie czê¶ci: 1) CZÊ¦Æ 1: Roboty budowlane zwi±zane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Chwarznieñskiej ul. Rolniczej ul. Morskiej ul. Swarzewskiej. 2) CZÊ¦Æ 2: Roboty budowlane zwi±zane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przyj ul. Dantyszka ul. M³yñskiej ul. Zamenhofa. 3. Roboty budowlane prowadzone bêd± w wielorodzinnych budynkach, w lokalach mieszkalnych usytuowanych na ró¿nych kondygnacjach budynków po³o¿onych na terenie Gdyni. Zakres prac stanowi±cych przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót z bran¿y remontowo-budowalnej. SIWZ zawiera wykaz lokalizacji wraz okre¶lonymi numerami w danym budynku. 4. Zamawiaj±cy wymaga, aby w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: 1) zapewni³ prowadzenie robót budowlanych w sposób niezak³ócaj±cy porz±dku, z zachowaniem zasad bezpieczeñstwa, 2) zorganizowa³ prace wynikaj±ce z przedmiotu zamówienia w sposób nieutrudniaj±cy korzystania z istniej±cej infrastruktury i mediów, w tym wszelkich podjazdów, uliczek oraz obiektów handlowych, us³ugowych czy wszelkich instytucji i podmiotów funkcjonuj±cych w s±siedztwie lub pobli¿u prowadzonych robót budowlanych, 3) zapewni³ niezbêdne pozwolenia i dope³ni procedur w przypadku konieczno¶ci wjazdu lub pozostawienia pojazdów ciê¿arowych w strefach ruchu, 4) prowadzi³ wszelkie prace z poszanowaniem istniej±cej infrastruktury zielonej, tj. trawników, krzewów, drzew, kwiatów. W przypadku gdy w wyniku robót budowalnych zostanie uszkodzony element infrastruktury zielonej, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do odtworzenia tego elementu. 5. Wykonawca odpowiada za realizacjê przedmiotu umowy zgodnie z przepisami BHP i ppo¿, oraz z poszanowaniem zasad obowi±zuj±cych w budynkach mieszkalnych, dotycz±cych przede wszystkim niezak³ócania ciszy nocnej oraz przestrzegania porz±dku. 6. Wykonawca zapewni w sposób zgodny z obowi±zuj±cymi przepisami prawa gospodarowanie odpadami powsta³ymi w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. Wykonawca na swój koszt dokona utylizacji wszelkich wytworzonych odpadów w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. 7. Roboty budowlane zarówno w czê¶ci pierwszej jak i drugiej postêpowania, polegaæ bêd± na realizacji prac remontowych, przede wszystkim: 1) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, 2) przygotowania pod³o¿a pod malowanie przez skrobanie, ³ugowanie, poszpachlowanie oraz odgrzybianie, 3) uzupe³nienie tynków, 4) malowanie ¶cian i sufitów, 5) skucie kafli, wykonanie posadzek, wymiana pod³óg i wyk³adzin PCV, 6) uszczelnienie instalacji gazowej, 7) wymiana instalacji elektrycznej, 8) wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z armatur±, 9) wyniesie, wywiezienie i utylizacji odpadów zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 8. Dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Pzp. okre¶laj± przedmiot zamówienia, daj± Wykonawcom pe³n± wiedzê o zamówieniu umo¿liwiaj±c± z³o¿enie kompletnej oferty. Zamawiaj±cy przekazuje wraz z SIWZ przedmiar robót bran¿y budowlanej. UWAGA: Przedmiar robót przekazany jest dla u³atwienia wyliczenia ceny ofertowej i sporz±dzenia kosztorysu ofertowego, nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Powy¿sze dotyczy zarówno czê¶ci pierwszej jak i drugiej postêpowania. STWiORB obejmuje czê¶æ pierwsz± i drug± postêpowania, natomiast dokumentacja projektowa oraz przedmiar zawieraj± elementy osobno dla ka¿dej czê¶ci postêpowania. 9. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia minimum 24-miesiêcznej gwarancji na wykonane roboty, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru koñcowego robót bez zastrze¿eñ i uwag ze strony Zamawiaj±cego albo po odebraniu przez Zamawiaj±cego wad i usterek zg³oszonych podczas odbioru koñcowego. Szczegó³owe informacje dotycz±ce gwarancji zawiera wzór umowy. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca mo¿e zaoferowaæ d³u¿szy termin gwarancji, ani¿eli minimalny okre¶lony w niniejszym postêpowaniu o czym stanowi rozdzia³ niniejszej SIWZ - Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê przy wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu rêkojmi na wykonane roboty zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 11. Je¿eli w dokumentacji, stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia b±d¼ w SIWZ pojawi± siê wskazania dla niektórych technologii, materia³ów lub urz±dzeñ, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, zapisy te rozumieæ nale¿y jako uzasadnione specyfikacj± przedmiotu zamówienia i Zamawiaj±cy nie ma mo¿liwo¶ci stworzyæ opisu przedmiotu zamówienia poprzez inne dostatecznie dok³adne i precyzyjne okre¶lenia. W takich przypadkach Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania w ofercie rozwi±zañ równowa¿nych, wskazuj±c, i¿ minimalne wymagania, jakim maj± odpowiadaæ rozwi±zania równowa¿ne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji. Powy¿sze oznacza, i¿ Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów, urz±dzeñ lub technologii równowa¿nych o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych, co najmniej równych lub lepszych od tych, które zosta³y wskazane w dokumentacji stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postêpowaniu. Obowi±zek wykazania równowa¿no¶ci le¿y po stronie Zamawiaj±cego (tj. spe³nienia wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w dokumentacji stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia). Zastosowanie rozwi±zania równowa¿ne winny zapewniaæ uzyskanie takie samego celu, jak w przypadku rozwi±zañ wskazanych w dokumentacji stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest do wskazania w swojej ofercie, jakie materia³y, urz±dzenia lub technologie zosta³y zamienione oraz podania jakie w ich miejsce proponuje rozwi±zania, podaj±c ich parametry techniczne. 12. W celu wype³nienia swoich zobowi±zañ, Wykonawca winien zapewniæ do¶wiadczone oraz wykwalifikowane osoby, co bêdzie warunkowa³o prawid³ow± realizacjê przedmiotowego zamówienia. Zamawiaj±cy w rozdziale VI ust.1 pkt. 2 ppkt 2.3 lit. b wskaza³ wymagania minimalne stawiane na etapie oceny ofert wzglêdem osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest do uwzglêdnienia w ofercie konieczno¶æ uzupe³nienia grona specjalistów zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w³a¶ciwymi decyzjami i postanowieniami, które warunkuj± prawid³ow± realizacjê przedmiotu niniejszego zamówienia. 13. Zamawiaj±cy przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia w ramach danego etapu, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê (a tak¿e Podwykonawcê) osób dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26.06.1974 Kodeks Pracy (tj. tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666). Szczegó³owe informacje w tym zakresie zawiera rozdzia³ III. ust. 6 niniejszej SIWZ. 14. Wizja lokalna Zamawiaj±cy umo¿liwi zainteresowanym Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji robót budowlanych, w celu rozeznania wszelkich uwarunkowañ w ramach wykonania przedmiotu zamówienia. W sprawie przeprowadzenia wizji, o której mowa w zdaniu powy¿ej, nale¿y skontaktowaæ siê z pracownikiem Zamawiaj±cego - Mariol± Jaks (mariola@abk4-gdynia.com.pl). Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przeprowadzenie wizji lokalnej bêdzie mo¿liwe do dnia 14.08.2017 r. Zg³oszenie przeprowadzenia wizji lokalnej musi nast±piæ z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45453000-7
45262520-2
45410000-4
45442100-8
45330000-9
45310000-3
45430000-0
45450000-6


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 45
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: a. dotycz±ce do¶wiadczenia Wykonawcy: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie jedn± robotê budowlan± w zakresie remontu lub przebudowy lokalu lub kilku lokali mieszkalnych lub us³ugowych b±d¼ u¿ytkowych albo u¿yteczno¶ci publicznej na ³±czn± kwotê nie mniejsz± ni¿: - minimum 60 000,00 z³ brutto w przypadku czê¶ci pierwszej postêpowania, - minimum 60 000,00 z³ brutto w przypadku czê¶ci drugiej postêpowania. Niniejszy warunek Wykonawca musi spe³niæ stosowanie dla ka¿dej czê¶ci postêpowania w której bierze udzia³. UWAGA: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykazania warunku ³±cznie dla kilku czê¶ci postêpowania tj. Wykonawca wykazuj±cy spe³nienie niniejszego warunku ³±cznie musi wykazaæ, ¿e nale¿ycie wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie jedn± robotê budowlan± w zakresie remontu lub przebudowy lokalu lub kilku lokali mieszkalnych lub us³ugowych b±d¼ u¿ytkowych albo u¿yteczno¶ci publicznej na ³±czn± kwotê stanowi±c± minimum sumê warto¶ci wymaganych dla tych czê¶ci. b. dotycz±ce osób, którymi dysponuje Wykonawca: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej 1 osob± do pe³nienia funkcji kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ. W przypadku Wykonawcy bior±cego udzia³ w czê¶ci pierwszej oraz drugiej postêpowania Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dysponowania t± sam± osob± dla obu czê¶ci postêpowania.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. ODPIS Z W£A¦CIWEGO REJESTRU LUB Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIA£ALNO¦CI GOSPODARCZEJ, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2. Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia z postêpowania, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie ust 1 przedk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 1. powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. 5. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6. Informacje dotycz±ce o¶wiadczeñ i dokumentów zawiera SIWZ.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu. 1) W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIENIA PRZEZ WYKONAWCÊ WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU DOTYCZ¡CYCH ZDOLNO¦CI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ ZAMAWIAJ¡CY ¯¡DA Z£O¯ENIA NASTÊPUJ¡CYCH DOKUMENTÓW I O¦WIADCZEÑ: a. Za³±cznik nr 4 do SIWZ - WYKAZU ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; b. Za³±cznik nr 5 do SIWZ - WYKAZU OSÓB, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczeni, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedmiotowe zobowi±zanie Wykonawca winien przed³o¿yæ w formie orygina³u wraz z ofert±. 2. w tre¶ci SIWZ okre¶lono zasady w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ sw± ofertê wadium w wysoko¶ci: 1) W PRZYPADKU CZʦCI PIERWSZEJ POSTÊPOWANIA: 3 000,00 z³ 2) W PRZYPADKU CZʦCI DRUGIEJ POSTÊPOWANIA: 3 000,00 z³ 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu (przelew bankowy), 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Dokument wadialny (porêczenie lub gwarancja) musi byæ sporz±dzony zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i zawieraæ nastêpuj±ce elementy: 1) nazwê oraz wskazanie siedziby: daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), oraz gwaranta/porêczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu porêczaj±cego), 2) okre¶lenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, 3) kwotê, 4) termin wa¿no¶ci, 5) mieæ formê o¶wiadczenia bezwarunkowego p³atnego na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, bez po¶rednictwa banku lub innej tego typu instytucji, 6) byæ nieodwo³alny, 7) obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp, 8) a tak¿e obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, okre¶lony w SIWZ. 4. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na nastêpuj±cy rachunek Administracji Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni 14 1440 1387 0000 0000 1764 0798 z dopiskiem: Roboty budowlane zwi±zane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Chwarznieñskiej ul. Rolniczej ul. Morskiej ul. Swarzewskiej ul. Dantyszka ul. M³yñskiej ul. Zamenhofa - ZP/9/R/2017 "Wadium do przetargu: Czê¶æ : .... (nale¿y podaæ numer czê¶ci postêpowania której dotyczy wadium)." 5. Wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie ni¿ w pieni±dzu, orygina³ dokumentu wadium nale¿y z³o¿yæ za pokwitowaniem w pokoju nr 12 Administracji Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni kasie lub przes³aæ poczt± na adres: Administracja Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni, ul. Warszawska 67 A, 81-309 Gdynia, z dopiskiem: Roboty budowlane zwi±zane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Chwarznieñskiej ul. Rolniczej ul. Morskiej ul. Swarzewskiej ul. Dantyszka ul. M³yñskiej ul. Zamenhofa - ZP/9/R/2017. 7. Wadium wniesione w jednej z form okre¶lonych w ust. 2 pkt 2-5, Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy Zamawiaj±cy otrzyma stosowny dokument przed terminem sk³adania ofert. 8. Zaleca siê, aby Wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± potwierdzenie wniesienia wadium (kserokopia). 9. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 Ustawy Pzp 10. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 11. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. 12. W ofercie nale¿y wpisaæ nr konta, na który Zamawiaj±cy bêdzie móg³ zwróciæ wadium wp³acone w pieni±dzu. 13. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê je¿eli wadium nie zosta³o wniesione lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy. 14. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty60,00
Termin platno¶ci10,00
Termin gwarancji10,00
Termin realizacji10,00
Wysoko¶æ kar umownych10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy, stanowi Za³±cznik nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca winien zapoznaæ siê z tre¶ci± wzoru umowy oraz w przypadku, gdy nie wnosi ¿adnych zastrze¿eñ dotycz±cych postanowieñ i warunków, okre¶lonych we wzorze umowy, zaakceptowaæ jego tre¶æ na formularzu "Oferta". 3. Zmiany umowy mog± nast±piæ za zgod± obu stron umowy. 4. Wszelkie zmiany umowy dokonywane bêd± w formie pisemnej i musz± byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania stron umowy. 5. Zamawiaj±cy w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, dotycz±ce: 1) TERMINU: Termin zakoñczenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie mo¿e ulec zmianie w przypadku wyst±pienia jednej z ni¿ej wymienionej okoliczno¶ci pod warunkiem, ¿e ma ona wp³yw na termin realizacji ca³ego przedmiotu umowy. Okoliczno¶ci mog±ce spowodowaæ zmianê terminu mog± wynikaæ z: a. przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego, b. dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne), c. warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych lub utrudniaj±cych wykonywanie robót - fakt ten musi byæ potwierdzony przez inspektora nadzoru, d. ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody, e. ujawnienia siê w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych, f. realizacji robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania czê¶ci robót, g. przerw lub przestojów w realizacji robót budowlanych wynikaj±cych z przyczyn nie le¿±cych po stronie po Wykonawcy. W okoliczno¶ciach wy¿ej wymienionych Strony ustalaj± nowe terminy umowne, z tym ¿e wielko¶æ zmian musi byæ powi±zana z przyczyn± jaka j± spowodowa³a. 2) ZAKRESU I WARTO¦CI UMOWY: Wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e ulec zmianie jedynie w przypadku obni¿enia lub podwy¿szenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowi±zuj±cych przepisów a p³atno¶ci bêd± siê odbywaæ z uwzglêdnieniem stawki VAT obowi±zuj±cej w dniu wystawienia faktury. Powodem wprowadzenia zmian w zakresie i warto¶ci umowy mog± byæ równie¿ roboty dodatkowe, zamienne lub zaniechane. Wprowadzenie robót zamiennych jest mo¿liwe je¶li: a. jest korzystne dla Zamawiaj±cego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy, b. sta³o siê konieczne na skutek ujawnienia siê przeszkód w realizacji robót budowlanych w tym b³êdów w dokumentacji projektowej, c. ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody w budynku, d. pozwol± osi±gn±æ lepsze parametry techniczne, u¿ytkowe, estetyczne od przyjêtych w dokumentacji projektowej e. dotycz± zastosowania nowych technologii nieznanych Zamawiaj±cemu i niedostêpnych w momencie zawarcia umowy, f. zleconych robót dodatkowych, g. konieczno¶æ rezygnacji z tych robót jest niezbêdna dla prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, h. konieczno¶æ uzyskania dodatkowych niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania decyzji lub pozwoleñ osób trzecich lub w³a¶ciwych organów, i. udzielenie przez Zamawiaj±cego zamówieñ dodatkowych je¿eli ich realizacja uniemo¿liwia dotrzymanie terminu, zaistnia³y istotne zmiany okoliczno¶ci powoduj±ce, ¿e wykonanie czê¶ci robót nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. 3) PODWYKONAWSTWA: a. zmiany osoby podwykonawcy, b. rezygnacji z podwykonywania robót, c. zmiany zakresu podwykonywanych robót.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-08-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Otwarcie ofert nast±pi w pok. nr 15 Administracji Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni, w dniu 23.08.2017 r. o godz. 10:30 Otwarcie ofert jest jawne. 2. Ofertê nale¿y z³o¿yæ na formularzu stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SIWZ. 3.Je¶li wystêpuje pe³nomocnik, nale¿y do oferty za³±czyæ pe³nomocnictwo dla osoby reprezentuj±cej w niniejszym postêpowaniu Wykonawcê lub pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie)- zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. 4. Niniejsze postêpowanie jest prowadzone w jêzyku polskim.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Roboty budowlane zwi±zane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Chwarznieñskiej ul. Rolniczej ul. Morskiej ul. Swarzewskiej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Roboty budowlane w niniejszej czê¶ci postêpowania, polegaæ bêd± na realizacji prac remontowych, przede wszystkim: 1) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, 2) przygotowania pod³o¿a pod malowanie przez skrobanie, ³ugowanie, poszpachlowanie oraz odgrzybianie, 3) uzupe³nienie tynków, 4) malowanie ¶cian i sufitów, 5) skucie kafli, wykonanie posadzek, wymiana pod³óg i wyk³adzin PCV, 6) uszczelnienie instalacji gazowej, 7) wymiana instalacji elektrycznej, 8) wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z armatur±, 9) wyniesie, wywiezienie i utylizacji odpadów zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (Kody klasyfikacji Wspólnego S³ownika Zamówieñ - CPV): 1) 45000000-7 Roboty budowlane 2) 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 3) 45262520-2 Roboty murowe 4) 45410000-4 Roboty tynkarskie 5) 45442100-8 Roboty malarskie 6) 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 7) 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 8) 45430000-0 Pokrywanie pod³óg i ¶cian 9) 45450000-6 Roboty budowlane wykoñczeniowe pozosta³e
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45453000-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 45
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Termin p³atno¶ci10,00
Termin gwarancji10,00
Termin realizacji10,00
Wysoko¶æ kar umownych10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Roboty budowlane zwi±zane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przyj ul. Dantyszka ul. M³yñskiej ul. Zamenhofa.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Roboty budowlane w niniejszej czê¶ci postêpowania, polegaæ bêd± na realizacji prac remontowych, przede wszystkim: 1) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, 2) przygotowania pod³o¿a pod malowanie przez skrobanie, ³ugowanie, poszpachlowanie oraz odgrzybianie, 3) uzupe³nienie tynków, 4) malowanie ¶cian i sufitów, 5) skucie kafli, wykonanie posadzek, wymiana pod³óg i wyk³adzin PCV, 6) uszczelnienie instalacji gazowej, 7) wymiana instalacji elektrycznej, 8) wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z armatur±, 9) wyniesie, wywiezienie i utylizacji odpadów zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 2. 15. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (Kody klasyfikacji Wspólnego S³ownika Zamówieñ - CPV): 1) 45000000-7 Roboty budowlane 2) 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 3) 45262520-2 Roboty murowe 4) 45410000-4 Roboty tynkarskie 5) 45442100-8 Roboty malarskie 6) 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 7) 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 8) 45430000-0 Pokrywanie pod³óg i ¶cian 9) 45450000-6 Roboty budowlane wykoñczeniowe pozosta³e
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45453000-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 45
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Termin p³atno¶ci10,00
Termin gwarancji10,00
Termin realizacji10,00
Wysoko¶æ kar umownych10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.