eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Wykonywanie usługi całodobowej ochrony fizycznej i zabezpieczenia budynku użyteczności publicznej przy ul. Jana Pawła II nr1 w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Słupsk: Wykonywanie usługi całodobowej ochrony fizycznej i zabezpieczenia budynku użyteczności publicznej przy ul. Jana Pawła II nr1 w Słupsku
Numer ogłoszenia: 56401 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku , ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 842 82 93, faks 59 842 80 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego - zarządca nieruchomości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi całodobowej ochrony fizycznej i zabezpieczenia budynku użyteczności publicznej przy ul. Jana Pawła II nr1 w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług całodobowej (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu) ochrony fizycznej oraz dodatkowej 10 godzinnej ochrony dziennej przez dodatkowego pracownika ochrony (w dni robocze w godz. od 7:00 do 17:00 lub w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym) i zabezpieczenia nieruchomości Skarbu Państwa - budynku użyteczności publicznej przy ul. J. Pawła II nr1 w Słupsku usytuowanego na działce Nr 482/2. Zakres usług obejmował będzie między innymi: -obsługę poprzez stałą służbę strażnika ochrony w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia. Usługa będzie realizowana w formie bezpośredniej pracy na stanowisku portierskim (zlokalizowanym w budynku przy drzwiach wejściowych do budynku) przez strażników posiadających właściwe kwalifikacje, jednolicie umundurowanych i oznakowanych, -pełnienie służby ochrony fizycznej na obiekcie zgodnie z przygotowanym przez Wykonawcę i uzgodnionym z Zamawiającym planem ochrony z użyciem rejestratorów służby kontroli pracy strażników zainstalowanych na obiekcie, -zapewnienie obsługi posterunku stałego (portierni) w ciągu 24 godzin na dobę przez 7 dni w tygodniu, -kontrolę pomieszczeń i ruchu osobowego, -podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie budynku, -ochrona budynku przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchu, napadem, kradzieżą dewastacją, -prowadzenie ewidencji wydawanych i odbieranych kluczy od pomieszczeń szczególnie od zamkniętych pomieszczeń muszą być umieszczone w wyznaczonym miejscu, a ich stan odnotowany w książce pełnienia służby, -sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynku mebli, sprzętu informatycznego i elektronicznego itp. Usługa całodobowej ochrony polega na ochronie jednoosobowej w dni robocze, soboty, niedziele i święta oraz inne dni wolne od pracy przez agentów ochrony wyposażonych w sprzęt specjalnego przeznaczenia, własne środki łączności, umundurowanych, pełniących służbę na obiekcie w systemie zmianowym. Usługa ochrony dziennej (10 godzin na dobę) obejmuje w szczególności wykonywanie przez umundurowanego agenta ochrony, wyposażonego w sprzęt specjalnego przeznaczenia, własne środki łączności, który pełnił będzie służbę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00 lub w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym i obejmuje niżej wymienione obowiązki: a)Wykonywanie fizycznego stałego obchodu i sprawdzenia wszystkich pomieszczeń wspólnego użytku w celu wyeliminowania ewentualnych kradzieży mienia z budynku oraz przebywania w obiekcie osób postronnych (bezdomnych, złodziei, osób zajmujących się handlem obnośnym itp.) niebędących petentami urzędów lub klientami , pacjentami firm i gabinetów lekarskich mających siedzibę w budynku, b)Sprawdzanie legalności przebywania na obiekcie wykonawców (firm) wykonujących jakiekolwiek roboty budowlane lub wszelkiego rodzaju usługi, c)Usuwanie z obiektu wszystkich nielegalnie przebywających tam osób lub wykonawców, d)Monitorowanie dostępu na dach budynku firmom wynajmującym powierzchnie dachowe pod urządzenia przekaźnikowe oraz innym wskazanym przez administratora instytucjom. e)Niezwłoczne powiadamiania administratora budynku, pracownika ochrony pełniącego służbę na portierni oraz swojego centrum dowodzenia o wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BRE BANK Nr 98 1140 2118 0000 2180 2900 1005. Kopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania pieniędzy na rachunku zamawiającego, a nie termin złożenia dyspozycji przelewu przez wykonawcę. 5. Wadium wniesione w pozostałych formach - oryginał odpowiedniego dokumentu należy złożyć wraz z ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, warunek udziału w postępowaniu został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005, Nr 145, poz.1221 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku wykonawca musi wykazać: że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę całodobowej ochrony fizycznej mienia budynków o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 8000 m2 w ramach jednej umowy, trwającej nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy kalendarzowych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku wykonawca winien wykazać, że dysponuje: - co najmniej jedną zmotoryzowana grupą interwencyjną na terenie m. Słupska przez 24 godz. na dobę. Czas przybycia na miejsce zadania grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż 10 minut od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, lub pracownika ochrony, - środkami łączności radiowej i telefonicznej pomiędzy pracownikami ochrony, a grupą interwencyjną.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia powyższego warunku wymaga się, aby wykonawca dysponował: a) co najmniej czterema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku pracowników ochrony całodobowej oraz dodatkowo co najmniej jedną osobą które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku pracowników ochrony dziennej (10-godzinnej).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia powyższego warunku wymaga się, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1.000.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    referencje

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4, pok. 6..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4, pok. 4 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.