eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno-Zdrój › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z języka angielskiego dla 100 osób zatrudnionych w branży turystycznej i gastronomicznej w ramach projektuWyższe kwalifikacje - Twoim kluczem do sukcesu w EURO 2012.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-28

Szczawno-Zdrój: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z języka angielskiego dla 100 osób zatrudnionych w branży turystycznej i gastronomicznej w ramach projektu: Wyższe kwalifikacje - Twoim kluczem do sukcesu w EURO 2012.
Numer ogłoszenia: 56398 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 64 80 400, faks 074 64 80 417.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.darr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z języka angielskiego dla 100 osób zatrudnionych w branży turystycznej i gastronomicznej w ramach projektu: Wyższe kwalifikacje - Twoim kluczem do sukcesu w EURO 2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do zadań Wykonawcy będzie należało opracowanie programu szkolenia (dostosowanego do specyfiki branży i poziomu uczestników) i przeprowadzenie szkoleń z języka angielskiego dla 10 grup szkoleniowych, dla każdej z grup po 120 godz. lekcyjnych zajęć (45min.) zgodnie z zakresem opisanym w pkt. 5 Zakresu Zadań Wykonawcy. Przez opracowanie programu szkolenia (dostosowanego do specyfiki branży i poziomu uczestników) i przeprowadzenie szkoleń dla poszczególnych grup, rozumie się: a) przeprowadzenie testu językowego na podstawie którego określony zostanie poziom znajomości języka angielskiego; b) opracowanie programu szkolenia, na odpowiednim poziomie znajomości języka, w oparciu o test językowy sprawdzający poziom znajomości języka; c) opracowanie odpowiednich dodatkowych materiałów szkoleniowych wynikających z analizy potrzeb szkoleniowych oraz zakup podręczników i ćwiczeń do nauki d) realizację szkoleń zgodnie z programem nauczania zaakceptowanym przez Zamawiającego e) przeprowadzanie oraz sprawdzanie prac domowych i innych elementów jak testy cząstkowe, egzamin końcowy f) prowadzenie dziennika zajęć g) nadzór nad wypełnianiem list obecności, potwierdzeń otrzymanych materiałów szkoleniowych, promocyjnych, itp. przez uczestników szkoleń h) przygotowywanie kart oceny grupy (ocena postępów w nauce) i) przeprowadzenie wśród Uczestników szkolenia ankiet śródokresowych indywidualnej oceny szkolenia -na wzorze przekazanym przez Zamawiającego j) przeprowadzenie wśród Uczestników szkolenia ankiet - kwestionariusz końcowej ankiety potrzeb szkoleniowych, kwestionariusz ewaluacyjny (ankieta końcowa indywidualnej oceny szkolenia) - na wzorze przekazanym przez Zamawiającego. k) zapewnienie sal szkoleniowych spełniających wymogi BHP, posiadających oświetlenie oraz okna umożliwiające wietrzenie, wyposażone w stoły, krzesła, tablice kredową lub suchościeralną, flipchart. 2. Okres realizacji przedmiotu zamówienia ustala się następująco: - data rozpoczęcia realizacji usługi: dzień podpisania umowy, - data zakończenia realizacji usługi: 31 stycznia 2012 r, - data końcowego rozliczenia realizacji usługi: 28 luty 2012 r. 3. Grupa docelowa usługi Uczestnikami (uczestniczkami) szkoleń mogą być wyłącznie osoby dorosłe, pracujące na Dolnym Śląsku (100 osób), które z własnej inicjatywy są zainteresowane nabyciem nowych, uzupełnieniem lub podwyższeniem kwalifikacji poza godzinami pracy (w tym minimum 51% stanowiły będą kobiety). 4. W ramach usługi obowiązywać będą reguły równości szans, w tym równości płci, co oznacza, iż usługa dostępna będzie na równych zasadach dla wszystkich zainteresowanych. 5. Oczekiwane rezultaty przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje, iż w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien osiągnąć następujące rezultaty: Twarde: zwiększenie u 100 pracujących w branży gastronomicznej i hotelarskiej dorosłych osób (w tym minimum 51 kobiet) kwalifikacji w zakresie znajomości języka angielskiego (szczególnie w zakresie języka zawodowego w branży hotelarsko - gastronomicznej) potwierdzone stosownym zaświadczeniem Miękkie: - wzrost motywacji i aspiracji zawodowych uczestników projektu - wzrost poziomu kompetencji uczestników projektu - wzrost poczucia wartości zawodowej i samooceny wśród pracowników 6. Wykonawca dokona pomiaru osiągnięcia przedmiotowych wskaźników: a) twardych: na podstawie bieżącego monitoringu uczestników (pakietu szkoleniowego) obejmującego listę obecności, dziennik zajęć, listę wydanych zaświadczeń; b) miękkich: poprzez przeprowadzenie anonimowego badania oceny efektywności interwencji szkoleniowej z użyciem ankiety; Badanie ankietowe uczestników (uczestniczek) Projektu zawierało będzie element pomiaru wzrostu wartości zawodowej i poziomu kompetencji w wyniku udziału w Projekcie. Osiągnięcie rezultatów przyczyni się do realizacji celów projektu. Efektem długofalowym będzie zadowolenie turystów zagranicznych z usług świadczonych przez pracowników branży także po zakończeniu EURO 2012, ponieważ umiejętności nabyte w projekcie będą przydatne w znacznie dłuższej perspektywie. CZĘŚĆ SZCZEGÓŁOWA. Wykonawca ma obowiązek wykonania wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy, ze złożoną ofertą, z zakresem zadań, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z dokumentami programowymi PO KL (przekazanymi przez Zamawiającego w formie elektronicznej). 1. Rekrutacja uczestników (uczestniczek). 1.1. Rekrutację uczestników (uczestniczek) Projektu w planowanej liczbie 100 osób, wymienionych w części I Zakresu Zadań WYkonawcy prowadzi Zamawiający. Rekrutacja do Projektu jest prowadzona przez Zamawiającego na terenie województwa dolnośląskiego. 1.2. Zamawiający w ciągu 5 dni roboczych od daty zakończenia rekrutacji przekaże Wykonawcy dane osób zakwalifikowanych do uczestnictwa w projekcie w postaci listy uczestników zawierającej podstawowe dane kontaktowe. 1.3. Wykonawca zobowiązany jest do wsparcia działań Zamawiającego, w celu zapewnienia udziału w Projekcie odpowiedniej liczby osób należących do grupy docelowej. 1.4. W celu ograniczenia do minimum ryzyka udzielenia wsparcia osobom nieuprawnionym, Wykonawca będzie weryfikował dane, na podstawie których dana osoba została zakwalifikowana do Projektu. 1.5. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę na etapie weryfikacji, iż dana osoba nie kwalifikuje się do udzielenia wsparcia, Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej o tym fakcie oraz poda uzasadnienie. Wykonawca ma również obowiązek niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o rezygnacji danej osoby z uczestnictwa w Projekcie. 1.6. Z osobami, które podpiszą umowy szkoleniowe Wykonawca skontaktuje się w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania podpisanych umów szkoleniowych i ustali termin/terminy szkoleń. 2. Realizacja szkoleń z języka angielskiego 2.1 Informacje ogólne. Działania szkoleniowe Wykonawca winien zrealizować zgodnie z opracowanym przez siebie programem 2.1.1 Osobom zakwalifikowanym na szkolenia Zamawiający przekaże do podpisu umowy szkoleniowe. 2.1.2 Zakładana liczba uczestników (uczestniczek) szkoleń - 100 osób (w tym minimum 51 kobiet). 2.1.3 Czas trwania szkolenia- co do zasady 120 h lekcyjnych na 1 osobę, po 2 h lekcyjne na 1 dzień, 2 razy w tygodniu (ewentualne zmiany mogą być wprowadzane po wyrażeniu zgody i akceptacji Zamawiającego) 2.1.4 Liczebność grup szkoleniowych nie będzie mniejsza niż 8 osób oraz nie będzie przekraczać 12 osób. W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, Wykonawca może zwiększyć bądź zmniejszyć liczebność grup szkoleniowych. 2.1.5 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wstępny harmonogram szkolenia. 2.2 Przygotowanie pakietów szkoleń 2.2.1 Wykonawca zobowiązany jest do opracowania pakietu szkoleniowego z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb uczestników (przed przystąpieniem do szkolenia przeprowadzony będzie test znajomości języka na jego podstawie program szkolenia będzie modyfikowany pod konkretne potrzeby odbiorców)i przekazania ich Zamawiającemu do akceptacji na co najmniej 10 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. 2.2.2 Pakiet szkoleniowy przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji powinien zawierać: program nauczania na 120 godzin lekcyjnych zajęć na odpowiednich poziomach nauczania, harmonogram szkoleń, liczbę godzin szkoleniowych, miejsce realizacji szkolenia, metody szkolenia, rodzaje materiałów i pomocy szkoleniowych oraz wzór dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia. 2.2.3 Szkolenie powinno być ukierunkowane na intensywną i praktyczną naukę języka mówionego i skupiać się na dwóch umiejętnościach językowych : słuchania i mówienia. Forma szkoleń powinna odpowiadać na potrzeby znajomości komunikacji branżowej pozwalającej na skuteczne porozumiewanie się, uwzględniając również różnice kulturowe mogące sprawiać trudności w odczuwaniu i rozumieniu pojęć 2.3 Opracowanie i druk materiałów szkoleniowych 2.3.1 Wykonawca zapewni uczestnikom pomoce szkoleniowe (książki i ćwiczenia z CD) na odpowiednich poziomach nauczania, niezbędne do prawidłowego przebiegu szkoleń. Pomoce te zostaną dostarczone za potwierdzeniem odbioru Uczestnikom szkolenia na pierwszych zajęciach. 2.3.2 Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do powstałych dodatkowych materiałów szkoleniowych w ramach umowy. 2.4 Przygotowanie szkoleń. 2.4.1 Wykonawca będzie przekazywać Zamawiającemu w wersji papierowej bądź elektronicznej do 10 dnia każdego miesiąca informację za miesiąc poprzedni o ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych w danych grupach wraz z listami obecności. 2.4.2 Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych zaakceptuje lub zgłosi uwagi do przedstawionych informacji. 2.4.3 Po zgłoszeniu uwag przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 2 dni roboczych ustosunkować się do nich i przedstawić poprawione informacje. 2.4.4 Co do zasady szkolenia i zaświadczenia o ukończenia szkolenia muszą spełniać wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych z dnia 2006-02-03 r. (Dz. U. 2006 Nr 31, poz. 216). 2.5 Realizacja szkoleń. Wykonawca ma obowiązek: 2.5.1 Rozpocząć realizację szkoleń w ciągu 20 dni roboczych od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach, po uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca może rozpocząć realizację szkoleń w terminie późniejszym. 2.5.2 Zapewnić adekwatną do zakresu merytorycznego szkolenia liczbę trenerów (trenerek). 2.5.3 Przekazać każdemu uczestnikowi (uczestniczce) plan zajęć szkoleniowych oraz materiały dydaktyczne (podręczniki, ćwiczenia, itp.). 2.5.4 Zapewnić salę szkoleniową w łatwo dostępnym miejscu, do którego można się dostać korzystając z transportu publicznego. Sala musi spełniać wymogi bezpieczeństwa, akustyczne, oświetleniowe, musi być ogrzewana (w okresie zimowym) i mieć dostęp do światła dziennego. Sala musi być wyposażona w odpowiednią liczbę stołów i krzeseł, posiadać zaplecze sanitarne. 2.5.5 Prowadzić miesięczną listę obecności osób uczestniczących w zajęciach szkoleniowych. 2.5.6 Wydać zaświadczenie ukończenia szkolenia z języka angielskiego w ciągu 14 dni od zdania przez uczestnika/uczestniczkę egzaminu końcowego. 2.5.7 Informować Zamawiającego na bieżąco (niezwłocznie - telefonicznie) o niezgłoszeniu się osoby (osób) na szkolenie, przerwaniu szkolenia w początkowym okresie jego realizacji, o nieobecności na szkoleniu i rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w czasie jego trwania. 2.6. Pozostałe wymagania dotyczące szkoleń. 2.6.1 Wykonawca ma obowiązek zapoznać uczestników (uczestniczki) wsparcia z obowiązującymi w Projekcie regulaminami i zasadami uczestnictwa oraz poinformować, iż usługa w ramach której jest realizowane wsparcie, jest wdrażana na zlecenie Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego SA w Szczawnie-Zdroju. 2.6.2 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram planowanych zajęć szkoleniowych i będzie go aktualizował nie rzadziej niż raz w miesiącu. 2.6.3 Miejsce, terminy i zakres udzielanego wsparcia powinny być uzgodnione z uczestnikami (uczestniczkami). Miejsce realizacji będzie zlokalizowane na terenie województwa dolnośląskiego we wskazanych przez zamawiającego miastach. 2.6.4 Przy realizacji szkoleń Wykonawca zastosuje regułę równości szans, co oznacza, że wsparcie będzie dostępne na równych zasadach dla wszystkich zainteresowanych należących do grupy docelowej. W szczególności uczestnicy (uczestniczki) nie będą dyskryminowani(e) ze względu na wiek, płeć czy niepełnosprawność. 2.6.5 We wszystkich materiałach stosowanych podczas szkoleń (materiały szkoleniowe, listy obecności, oświadczenia, zaświadczenia, karty, tabliczki informacyjne itp.) będą stosowane zasady wizualizacji obowiązujące dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2.6.6 Wykonawca po zakończeniu udzielania szkoleń sporządzi raport podsumowujący wyniki oceny efektywności udzielonego wsparcia, który powinien pozwolić na ocenę co najmniej: a) stopnia podniesienie poziomu wiedzy, b) przydatności przekazanych podczas szkoleń wiadomości, c) stopnia przygotowania trenerów, d) sposobu prowadzenia szkolenia, e) jakości i przydatności materiałów szkoleniowych i środków dydaktycznych, f) warunków lokalowych i organizacyjnych wsparcia. Wzór raportu Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. 4. Wymagania dotyczące personelu realizującego przedmiot zamówienia. 4.1. Trenerzy odpowiedzialni ze strony Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy. 1.1.1. W celu realizacji zadań wynikających z przedmiotu Umowy, Wykonawca zapewni udział trenerów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym odpowiadającym zakresowi usługi. 4.1.2 Z wyjątkiem przypadków zaakceptowanych na piśmie przez Zamawiającego, Wykonawca nie dokona żadnych zmian w składzie personelu zaproponowanego w złożonej Ofercie przetargowej. 4.1.3 Wymiana któregokolwiek z trenerów (trenerek) lub rozszerzenie składu jest dopuszczalne w szczególnych okolicznościach, po uprzednim zatwierdzeniu kandydatury przez Zamawiającego (na podstawie życiorysu zawodowego). Przy czym doświadczenie i kwalifikacje nowego trenera (ki) muszą być nie niższe niż te, które posiadał wymieniany trener (trenerka), a w przypadku rozszerzenia składu doświadczenie i kwalifikacje proponowanej osoby muszą spełniać wymagania określone w SIWZ, na podstawie którego została przygotowana oferta przetargowa Wykonawcy. 4.2. Zespół trenerów (trenerek). 4.2.1 Wykonawca zorganizuje zespół trenerów (trenerek), którzy będą prowadzić szkolenia w taki sposób, aby zapewnić osiągnięcie celów usługi. 4.2.2 Trenerzy (trenerki) prowadzący(e) szkolenia organizowane przez Wykonawcę muszą posiadać: a) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, wykładów, warsztatów itp., w dziedzinie, w której będą prowadzili (ły) szkolenia w ramach usługi (udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie) b) pozostałe wymagania opisane w SIWZ. 4.2.3 Wykaz trenerów (trenerek) prowadzących dane szkolenie (warsztaty) wraz z ich życiorysami zawodowymi potwierdzającymi spełnienie wymagań wymienionych w punkcie 4.2.2 i 4.2.3 cz. II Zakresu Zadań Wykonwacy. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu do akceptacji na bieżąco wraz z informacją o szkoleniu, o której mowa w punkcie 2 i 3 cz. II ZZW. Na wykazie Wykonawca wskaże, które grupy szkoleniowe będą prowadzone przez poszczególnych trenerów (trenerki). Wzór życiorysu zawodowego Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 4.2.4 W przypadku, gdy dzień przed rozpoczęciem pracy trener (trenerka) nie uzyska akceptacji Zamawiającego, Zamawiający może nakazać Wykonawcy wstrzymanie zajęć do czasu zaproponowania przez Wykonawcę innego trenera (trenerki) oraz jego zaakceptowania przez Zamawiającego. 4.2.5 Na miejsce każdego niezatwierdzonego kandydata/kandydatki Wykonawca zaproponuje innego (ą), w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 4.2.6 Dopuszcza się możliwość zwiększenia liczby trenerów (trenerek) lub ich wymiany, pod warunkiem, że zaproponowany kandydat (kandydatka) zostanie zatwierdzony (a) przez Zamawiającego. W przypadku wymiany, doświadczenie i kwalifikacje nowego kandydat (kandydatka) muszą być nie niższe niż te, które posiadał wymieniany trener (trenerka). 5. Monitoring. 5.1 Wykonawca opracuje system wewnętrznego monitoringu, który umożliwi mu śledzenie procesu realizacji poszczególnych zadań. Dane pochodzące z monitoringu będą służyły Wykonawcy do oceny prawidłowości realizacji umowy oraz do podejmowania działań korygujących, jeżeli zaistnieje taka potrzeba..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank DnB NORD Polska S.A. o Wałbrzych nr 33 1370 1079 0000 1701 4045 0600 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie (wzór oświadczenia znajduje się w treści oferty).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - wykonał co najmniej dwie usługi finansowane ze środków publicznych (Unii Europejskiej lub (i) budżetu państwa) o łącznej wartości minimum 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto) polegające na przeprowadzeniu szkoleń dla minimum 100 uczestników (uczestniczek) (łącznie dwie usługi), które obejmowały: zapewnienie sal szkoleniowych, zapewnienie trenerów, opracowanie i zapewnienie materiałów szkoleniowych, oraz; - zrealizował co najmniej 10 szkoleń kursów z języka angielskiego dla minimum 100 uczestników ,uczestniczek (łącznie), które obejmowały łącznie: zapewnienie sal szkoleniowych, zapewnienie trenerów, opracowanie (zapewnienie) materiałów szkoleniowych. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni wykazać iż spełniają warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: dysponują zespołem zdolnym do realizacji usługi, przez co Zamawiający wymaga: wskazania osób odpowiedzialnych ze strony Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy (uczestniczących w wykonywaniu zamówienia), którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą wykonywać zamówienie w zakresie określonym w pkt. 4.1 cz. II Zakresu zadań Wykonawcy (Załącznik nr 7), tj. Wykonawca powinien wykazać iż dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej pięcioma wykładowcami języka angielskiego posiadającym (każdy z nich) co najmniej roczne doświadczenie w nauczaniu osób dorosłych języka angielskiego oraz odpowiednie kwalifikacje, przez co Zamawiający rozumie: - Dyplom ukończenia studiów wyższych zawodowych lub magisterskich na kierunku filologia o specjalności języka angielskiego lub lingwistyka stosowana w specjalności języka angielskiego oraz przygotowanie pedagogiczne , lub - Dyplom ukończenia studiów wyższych zawodowych lub magisterskich w kraju, w którym językiem urzędowym jest język angielski oraz posiada przygotowanie pedagogiczne; lub - Dyplom ukończenia nauczycielskiego kolegium języków obcych w specjalności język angielski, lub - Dyplom ukończenia studiów magisterskich lub wyższych zawodowych na dowolnym kierunku (i specjalności) oraz świadectwo państwowego nauczycielskiego egzaminu z języka angielskiego stopnia II lub świadectwo znajomości języka angielskiego w zakresie zaawansowanym lub biegłym o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 10.09.2002 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2002r., Nr 155 poz. 1288) oraz przygotowanie pedagogiczne. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie (wzór oświadczenia znajduje się w treści oferty).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie WYkonawcy - 35
  • 3 - Certyfikat jakości świadczonych przez Wykonawcę usług - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje niżej wymienione zmiany w treści umowy: a) zmiany w Zakresie zadań Wykonawcy, b) zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku zmiany Harmonogramu realizacji projektu, c) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, za wyjątkiem zwiększenia łącznej kwoty wynagrodzenia, przysługującego za realizację przedmiotu umowy, d) zmiany w zapisach umowy spowodowane koniecznością dostosowania dokumentacji do zmieniających się wymogów PO KL, do interpretacji i wytycznych Instytucji Wdrażającej (IP II stopnia) oraz do obowiązujących przepisów prawa, e) inne zmiany niezbędne do prawidłowej realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.darr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Sczawno- Zdrój. (sekretariat II piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Sczawno- Zdrój. (sekretariat II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą Wyższe kwalifikacje - Twoim kluczem do sukcesu w EURO 2012, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa, Priorytet VIII: Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1: Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałanie 8.1.1: Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.