eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin › Remont dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego z płyt eternitowych na gont bitumiczny oraz wykonanie instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym i gospodarczym zlokalizowanym we wsi Wilków dz. 201 gm. Leoncin pow. Nowy Dwór Mazowiecki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-19

Izabelin: Remont dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego z płyt eternitowych na gont bitumiczny oraz wykonanie instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym i gospodarczym zlokalizowanym we wsi Wilków dz. 201 gm. Leoncin pow. Nowy Dwór Mazowiecki.
Numer ogłoszenia: 56374 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kampinoski Park Narodowy, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 7226001, fax 022 7226560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego z płyt eternitowych na gont bitumiczny oraz wykonanie instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym i gospodarczym zlokalizowanym we wsi Wilków dz. 201 gm. Leoncin pow. Nowy Dwór Mazowiecki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego z płyt eternitowych na gont bitumiczny oraz wykonanie instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym i gospodarczym zlokalizowanym we wsi Wilków dz. 201 gm. Leoncin pow. Nowy Dwór Mazowiecki. Przedmiot zamówienia obejmuje: - demontaż pokrycia z płyt eternitowych wraz z obróbkami blacharskimi - demontaż łacenia konstrukcji drewnianej dachu - ewentualne konieczne wzmocnienie konstrukcji drewnianej dachu - nowe uwarstwienie połaci dachu (deskowanie pełne z płyt OSB, izolacja przeciwwilgociowa - papa na zakłady) - wykonanie nowego pokrycia z gontu bitumicznego /w kolorze brąz cieniowany/ - oraz montaż wyłazu dachowego, płotków przeciwśniegowych, ława kominiarska - montaż nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej + uszczelnienie silikonem dekarskim (kominy, pas nadrynnowy, gąsiory, itp.) oraz montaż nowych rynien, rur spustowych - wykonanie instalacji odgromowej - montaż deskowania ściany szczytowej (budynek mieszkalny) - impregnacja 2x środkiem olejowym ścian szczytowych - rozebranie komina ponad dachem, wykonanie nowego z cegły klinkierowej wraz z czapką (budynek mieszkalny) - płyty eternitowe po ich demontażu zostaną przekazane przez wykonawcę do utylizacji co zostanie udokumentowane właściwym dokumentem zgodnie z obowiązującymi przepisami

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagalne.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym przypadku wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń, oraz w specjalności elektrycznej 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. 5 Spełniają wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 6 Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 100 000 zł. Ocena kryteriów podmiotowych wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia /nie spełnia. Nie spełnienie jednego z powyższych warunków będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29stycznia 2004r. W przypadku wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum) i wspólników spółki cywilnej każdy z wykonawców wypełnia załącznik nr 3 w zakresie art. 22 ust 1 pkt.1 i 4 , natomiast w zakresie art. 22 ust 1 pkt.2 i 3 składany jest wspólnie przez wykonawców ( konsorcjum) i wspólników spółki cywilnej. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29stycznia 2004r. Aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego podmiotu dokonującego rejestracji, na podstawie której prowadzona jest przez wykonawcę działalności gospodarcza tj. wystawiony nie później niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert w przypadków wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum, spółka cywilna) każdy z wykonawców przedkłada dokument indywidualnie. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez wykonawców chcących startować wspólnie, oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika ( lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zostanie wybrana, najpóźniej do dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne zostanie przedłożona umowa regulująca współpracę tych wykonawców. W przypadku, gdy o zamówienie publiczne ubiega się wykonawca występujący jako Spółka cywilna wykonawca przedłoży umowę spółki cywilnej. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości określonej w pkt. 5 ust 6. Dokumenty stwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień (w zakresie określonym w pkt. 5 ust 2 ) potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że warunki w zakresie wymaganego doświadczenia i dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawcy mogą spełniać łącznie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ust 3, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Wypełniony druk oferty wg załącznika nr 1 Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kampinoski-pn.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kampinoski Park Narodowy ul. Tetmajera 38 05-080 Izabelin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 09:00, miejsce: pokój 104 sekretariat Kampinoskiego Parku Narodowego Izabelin 05-080 ul. Tetmajera 38..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.