eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostosowanie pomieszczeń do systemu Dunaj w budynku nr 1 Ruchocinek, adaptacja pomieszczeń budynku technicznego na kancelarię kryptograficzną - zadanie nr 55029



Ogłoszenie z dnia 2017-08-04



Ogłoszenie nr 563725-N-2017 z dnia 2017-08-04 r.

Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu: Dostosowanie pomieszczeń do systemu Dunaj w budynku nr 1 Ruchocinek, adaptacja pomieszczeń budynku technicznego na kancelarię kryptograficzną - zadanie nr 55029
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 63015300300000, ul. ul. Kościuszki  , 60967   Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 573 323, , e-mail kszp@wzipoznan.pl, , faks 061 8572727, 8572489.
Adres strony internetowej (URL): www.wzipoznan.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Budżetowa MON

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Tak
www.wzipoznan.wp.mil.pl


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, lub pocztą kurierską w formie papierowej
Adres:
Wojskowy Zarząd Infrastruktury, ul. Kościuszki 92/98, 61-716 Poznań (skrytka pocztowa 129). Budynek nr 3, pokój nr 5 (Kancelaria).


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń do systemu Dunaj w budynku nr 1 Ruchocinek, adaptacja pomieszczeń budynku technicznego na kancelarię kryptograficzną - zadanie nr 55029
Numer referencyjny: 73/WZI/17/WB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3. Zadanie nr 55029 Ruchocinek - "Dostosowanie pomieszczeń do systemu Dunaj w budynku nr 1, adaptacja pomieszczeń budynku technicznego na kancelarię kryptograficzną, obejmuje między innymi: I. OPIS BUDYNKU Budynek nr 1 w kompleksie wojskowym 4577 Ruchocinek jest obiektem nadziemnym, zagłębionym i przeznaczonym do zapewnienia właściwej pracy i eksploatacji sprzętu radiolokacyjnego oraz zapewnienia właściwych warunków socjalno-bytowych dla żołnierzy pełniących całodobowe dyżury bojowe. Przebudowywany budynek jest jednokondygnacyjny, przykryty warstwą humusu. Wymiary budynku w części nadziemnej będą wynosić: 13,20m x 29,47m, a wysokość całkowita 4,25m. Projektowane są 2 wejścia do budynku, jedno istniejące i jedno w miejscu zamurowanych drzwi garażowych. Układ konstrukcyjny Fundamenty - ławy fundamentowe, żelbetowe. Ściany nośne - ściany w części głównej żelbetowe monolityczne, wykończenie wewnętrzne - tynk cementowo-wapienny. Na zewnątrz ściany obsypane humusem. W części garażowej budynku ściany monolityczne żelbetowe prefabrykowane. Stropy - strop nad częścią główną monolityczny żelbetowy. Strop nad częścią garażową w postaci prefabrykowanych belek żelbetowych o wymiarach 20x30cm ułożonych obok siebie. istniejące projektowane ilość kondygnacji: 1 1 powierzchnia zabudowy budynku: 405,48 m2 405,48 m2 powierzchnia całkowita budynku: 405,48 m2 405,48 m2 powierzchnia użytkowa budynku: 332,20 m2 298,71 m2 kubatura budynku: 1723,29 m3 1723,29 m3 wysokość budynku: 4,25 m 4,25 m II. ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE WYKONANIE: Zadanie polega na wykonaniu przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku nr 1 w kompleksie wojskowym k-4577 w Ruchocinku na funkcję techniczno-biurową wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej, budową bezodpływowego zbiornika na ścieki sanitarne, rozbudową sieci wodociągowej, budową zbiornika przeciwpożarowego wraz z placem manewrowym, budową kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do gruntu za pomocą urządzeń, rozbudową sieci elektroenergetyczniej niskiego napięcia oraz budową czterech płaszczyzn betonowych pod sprzęt, a także budowę parkingu i placu manewrowego. W ZAKRESIE ROBÓT PRZYGOTOWAWCZYCH ? wynajem kontenerów zabezpieczających dyżury bojowe Użytkownika obiektu na czas trwania inwestycji, w liczbie: * kontenery socjalne (socjalno-biurowe) klimatyzowane z kontrolą dostępu na około 30 osób - 6 szt., w tym 1 dostosowany do przetwarzania informacji niejawnych - dostosowany do systemu DUNAJ; * kontener socjalny (socjalno-biurowy) klimatyzowany z kontrolą dostępu - dla ochrony obiektu - na 6 osób - 1 szt.; * kontener sanitarny - 1 szt. W ZAKRESIE PRZEBUDOWY ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU NR 1: ? prace rozbiórkowe i wyburzeniowe konieczne do przeprowadzenia prac wraz z wykonaniem zabezpieczeń, m.in.: demontaż drzwi, demontaż istniejących bram garażowych, wyburzenie części ścian wewnętrznych, wykonanie otworów w ścianach nośnych, demontaż kanałów kablowych i wentylacyjnych; ? przebudowa układu funkcjonalnego budynku wraz z remontem wszystkich pomieszczeń, w tym dostosowanie pomieszczenia sali bojowej dla potrzeb systemu DUNAJ do poziomu NATO SECRET, wykonanie kancelarii tajnej, kancelarii kryptograficznej, pomieszczenia SUFO, wykonanie pełnych węzłów sanitarnych oraz pomieszczenia socjalnego; ? zamurowanie otworów po zdemontowanych bramach garażowych; ? wymiana stolarki drzwiowej, okładzin podłogowych (w tym podniesienie poziomu posadzki w części pomieszczeń) i ściennych, wykonanie sufitów podwieszanych; ? zdjęcie warstwy humusu; ? wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian i stropu budynku; ? wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych i stropu budynku (wraz z wymianą warstwy humusu, którą przykryty jest budynek); ? ponowne pokrycie budynku warstwą humusu; ? wykonanie wewnętrznych instalacji: * instalacji wentylacji mechanicznej w całym obiekcie z dostosowaniem do funkcji hermetyzacji budynku; * wykonanie wentylacji mechanicznej z funkcją filtrowentylacji; ? wykonanie instalacji grzewczo-chłodzącej - w całym obiekcie; ? wykonanie instalacji gaszenia gazem - w 6 pomieszczeniach; ? wykonanie instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych, wykonanie instalacji likwidacji skażeń; ? wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych i oświetleniowych (zasilanie, rozdział energii, instalacja oświetlenia, instalacja gniazd i siły, ochrona przepięciowa, ochrona od porażeń prądem elektrycznych, instalacja odgromowa, uziemiająca i ekwipotencjalna, instalacja napięcia gwarantowanego); ? wykonanie systemu instalacji i sygnalizacji pożaru (SSP), telefoniczno-komputerową, instalacja nagłośnienia, instalacje ochrony zgodnie projektem tych instalacji, które są ujęte w dokumentacji niejawnej; ? budowa konstrukcji wsporczych dla urządzeń klimatyzacji; ? dostawa i montaż pierwszego wyposażenia; W ZAKRESIE ZAGOSPODAROWANIA TERENU: ? wykonanie przebudowy placów po stronie północnej i południowej budynku wraz z naprawą żelbetowych murków oporowych i schodów terenowych; ? budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej oraz budowa bezodpływowego zbiornika na ścieki sanitarne; ? rozbudowa zewnętrznej instalacji wodociągowej, wraz z budową zbiornika przeciwpożarowego z placem manewrowym i placem pomocniczym przy zbiorniku pożarowym; ? budowa kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do gruntu; ? demontaż istniejących i ułożenie nowych sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia; ? montaż nowego oświetlenia zewnętrznego, regulacja pracy układu SZR w stacji transformatorowej, demontaż starego i budowa nowego układu pomiarowego, budowa baterii dławików do kompensacji mocy biernej pojemnościowej, wymiana przekładników prądowych w rozdzielni głównej; ? budowa czterech płaszczyzn pod sprzęt radiolokacyjny; ? budowa parkingu wraz z oświetleniem bramy wjazdowej; ? wzmocnienie placu manewrowego; ? montaż instalacji odgromowej wiaty o konstrukcji stalowej. PIERWSZE WYPOSAŻENIE: ? wykonawca dostarczy, zamontuje i uruchomi sprzęt zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedstawi dokumentację techniczno-ruchową i przeszkoli osoby wyznaczone przez Użytkownika do obsługi. III. WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO: 1. Opracowania planu rozmieszczenia urządzeń ppoż. oraz oznakowania dróg ewakuacyjnych. 2. Prowadzenie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową. 3. Sporządzenia przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4. Prowadzenia obsługi geodezyjnej budowy i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 5. Wykonania pomiarów kontrolnych instalacji. 6. Przeszkolenia przedstawicieli Użytkownika w zakresie obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń. 7. Przygotowania dokumentów i zgłoszenia urządzeń do odbioru przez Wojskowy Dozór Techniczny. 8. Sporządzenia powykonawczej dokumentacji projektowej w oparciu o dostarczony projekt budowlany i wykonawczy. 9. Wykonania Ekspertyzy termograficznej izolacyjności termicznej przegród zewnętrznych budynku. 10. Wykonanie Świadectwa charakterystyki energetycznej. 11. Oznakowania pomieszczeń wraz z wyposażeniem skrzydeł drzwiowych w urządzenia do plombowania drzwi i odbojniki. 12. Uzyskania pozwolenia na użytkowanie na podstawie Upoważnienia przedłożonego przez Zamawiającego. 13. Wykonania i zamontowania przy wejściu głównym do obiektu w miejscu uzgodnionym z Użytkownikiem i Inspektorem Nadzoru tablicę informacyjną o wymiarach 80 x 60 cm zawierającą wygrawerowane informacje o Inwestorze zadania, 14. Wykonawcy robót, okresie realizacji zadania. Tablica winna być wykonana z blachy nierdzewnej (gr. 3 mm) lub granitu (gr. 2 - 3 cm). 15. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) przekazanie Zamawiającemu i Administratorowi informacji niezbędnych do zgłoszenia instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz.U.2010.130.880) oraz informacji na temat przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia (Dz.U.2010.130.881); b) dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej geodezyjnej oraz inwentaryzacji schematycznej (szkiców liniowych) powstałych obiektów wraz z dokumentacją powykonawczą budowy. Po zakończeniu budowy Wykonawca jest zobowiązany doprowadzić cały obiekt do należytego porządku. IV. Wszystkie materiału z rozbiórki podlegać będą komisyjnej weryfikacji i rozliczeniu przez Wykonawcę oraz dostarczeniu do wskazanego miejsca, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wojskowymi i ochrony środowiska. V. Roboty należy prowadzić zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 5/Z/17 IR-V.7840.3.135.2016.4 z dnia 25.01.2017 r. oraz w oparciu o dostarczoną dokumentację projektową. Na etapie składania oferty będzie możliwe przeprowadzenie wizji lokalnej na wniosek Wykonawcy. W ofercie należy uwzględnić wszystkie niezbędne prace wymagane do realizacji zadania zgodnie z powyższym opisem, dokumentacją projektową i przedmiarami robót. Rozliczenie robót - ryczałtowe. Wszystkie roboty budowlane/branżowe należy wykonać zgodnie z Polskimi Normami, Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej. Wykonawca przekaże Zamawiającemu (pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od podpisania umowy) najpóźniej w dniu podpisania umowy kosztorysy uproszczone (branżowe) oraz zestawienie kosztów robocizny i sprzętu dotyczących wyceny przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5123390,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Całkowita wartość zamówienia wynosi 3 941070,00 zł w tym zamówienie uzupełniające 1182320,00 zł
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i art. 24 ust 5 pkt 1, 2 i 4; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek, jeżeli spełni wymogi Ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. 2016.1167) w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli "POUFNE", w tym: - zatrudnia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, - zatrudnia przeszkolonego przez ABW lub SKW administratora niejawnego systemu teleinformatycznego, - zatrudnia przeszkolonego przez ABW lub SKW inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego. - posiada Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego pierwszego stopnia. Pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli "POUFNE" i zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny na etapie składania wniosków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: ? w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiada doświadczenie w postaci realizacji budowy, przebudowy lub rozbudowy o podobnej specyfice co przedmiot zamówienia minimum dwóch budynków o wartości robót budowlanych minimum 4 000 000,00 zł każdy. W przypadku składania wniosku przez konsorcjum, warunek doświadczenia nie podlega zsumowaniu. Oznacza to, że przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie posiadał wymagane doświadczenie i wykaże się realizacją dwóch wymaganych usług. Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony: - jeżeli Wykonawcy w celu jego wykazania będą sumować swoje pojedyncze doświadczenie (jedna usługa), - albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia (nie ma wykonanych dwóch robót), polega na zasobach innego podmiotu (Wykonawca - jedna usługa, podmiot trzeci - jedna usługa). W sytuacji gdy Wykonawca polega na potencjale podmiotu trzeciego, podmiot ten musi wykazać zrealizowanie dwóch wymaganych robót. ? dysponuje: osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, a mianowicie posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowalne. (Dz. U. z 2016r. poz. 290 z zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnionych do sprawowania samodzielnej funkcji, na podstawie odrębnych przepisów prawa tj: a) osoba do kierowania i nadzorowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownik budowy), b) osoba do kierowania i nadzorowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (kierownik robót teleinformatycznych), c) osobą do kierowania i nadzorowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót elektrycznych), d) osoba z uprawnieniami budowlanymi wykonawczymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót sanitarnych), e) osoba do kierowania i nadzorowania w specjalności inżynieryjnej drogowej (kierownik robót drogowych) Wyżej wymienione osoby muszą na dzień składania wniosków oraz na cały czas trwania realizacji zamówienia przynależeć do Samorządu Zawodowego. a także osobami: ? z uprawnieniami do montażu systemów alarmowych i kontroli dostępu, z zaświadczeniem komendanta Wojewódzkiego Policji o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego oraz ukończonym kursem montażu tych systemów dla klas SA4 (osoby wykonujące montaż SSWiN), ? z uprawnieniami w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych. Pracownicy skierowani przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności "POUFNE" oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. (geodeta musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli minimum "ZASTRZEŻONE" i zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych). ? posiada akredytowany system teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli "POUFNE". ? posiada obsługę kancelaryjną dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE". Warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych we wniosku dokumentów i oświadczeń. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą: spełnienia lub niespełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego, co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako niespełniony. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

? aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do Ogłoszenia ? aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do Ogłoszenia, ? Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu: ? aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do Ogłoszenia ? wykaz wykonanych zamówień wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - załącznik nr 6 do Ogłoszenia Wykonawca nie ma obowiązku przedstawiania dowodów, o których mowa w zdaniu poprzednim, w stosunku do robót budowlanych wykonanych na rzecz Zamawiającego. Wykaz, o którym mowa powyżej posłuży Zamawiającemu zarówno do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu jak i do oceny spełnienia kryteriów selekcji. ? Wykaz osób, które zostały skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ust. 2 lit. c - załącznik nr 4 do Ogłoszenia, ? oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania uprawnień oraz spełniania wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - załącznik nr 9 do Ogłoszenia, ? oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów przepisów o ochronie informacji niejawnych - załącznik nr 10; ? kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego pierwszego stopnia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
a) Zamawiający zaprosi do złożenia oferty 10 Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postepowaniu, o których mowa w Rozdziale VI Ogłoszenia. ? Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10, Zamawiający wyłoni Wykonawców przyznając punktację za wykazanie się większym doświadczeniem w zakresie wykonania przynajmniej dwóch inwestycji, w ramach których realizowane były roboty w postaci realizacji budowy, przebudowy lub rozbudowy o podobnej specyfice co przedmiot zamówienia minimum dwóch budynków o wartości robót budowlanych minimum 4 000 000,00 zł Wartość każdej z inwestycji nie może być mniejsza niż 4 mln brutto. Za każdą wykonaną należycie (ponad wymagane doświadczenie) robotę budowlaną w ww. zakresie Zamawiający przydzieli 1 punkt. b) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu, będzie mniejsza niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

? wykaz wykonanych zamówień wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - załącznik nr 6 do Ogłoszenia Wykonawca nie ma obowiązku przedstawiania dowodów, o których mowa w zdaniu poprzednim, w stosunku do robót budowlanych wykonanych na rzecz Zamawiającego. Wykaz, o którym mowa powyżej posłuży Zamawiającemu zarówno do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu jak i do oceny spełnienia kryteriów selekcji. ? Wykaz osób, które zostały skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ust. 2 lit. c - załącznik nr 4 do Ogłoszenia, ? oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania uprawnień oraz spełniania wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - załącznik nr 9 do Ogłoszenia, ? oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów przepisów o ochronie informacji niejawnych - załącznik nr 10; ? kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego pierwszego stopnia

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Zgodnie z art. 22a ust 1- 6 ustawy Pzp wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w Rozdziale VI Ogłoszenia w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Zamawiający jednocześnie informuje, iż "stosowna sytuacja" wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizuje zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (załącznik nr 7 do Ogłoszenia) b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomicznej, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt. 13-22 oraz art. 24 ust 5 pkt.1, 2 i 4 4. Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w Rozdziale VII przedkłada dokumenty wymienione w § 7 i 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Kryteria selekcji oraz liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. a) Zamawiający zaprosi do złożenia oferty 10 Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postepowaniu, o których mowa w Rozdziale VI Ogłoszenia. ? Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10, Zamawiający wyłoni Wykonawców przyznając punktację za wykazanie się większym doświadczeniem w zakresie wykonania przynajmniej dwóch inwestycji, w ramach których realizowane były roboty w postaci realizacji budowy, przebudowy lub rozbudowy o podobnej specyfice co przedmiot zamówienia minimum dwóch budynków o wartości robót budowlanych minimum 4 000 000,00 zł Wartość każdej z inwestycji nie może być mniejsza niż 4 mln brutto. Za każdą wykonaną należycie (ponad wymagane doświadczenie) robotę budowlaną w ww. zakresie Zamawiający przydzieli 1 punkt. b) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu, będzie mniejsza niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców. 6. Podstawy wykluczenia W postepowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4. Rozdział VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw do wykluczenia. Wykonawca na podstawie art. 26 ust 2f ustawy Pzp wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postepowaniu jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień złożenia wniosku dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków w postepowaniu, kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia. 1. Do wniosku każdy Wykonawca musi dołączyć: a) na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu: ? aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do Ogłoszenia ? wykaz wykonanych zamówień wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - załącznik nr 6 do Ogłoszenia Wykonawca nie ma obowiązku przedstawiania dowodów, o których mowa w zdaniu poprzednim, w stosunku do robót budowlanych wykonanych na rzecz Zamawiającego. Wykaz, o którym mowa powyżej posłuży Zamawiającemu zarówno do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu jak i do oceny spełnienia kryteriów selekcji. ? Wykaz osób, które zostały skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ust. 2 lit. c - załącznik nr 4 do Ogłoszenia, ? oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania uprawnień oraz spełniania wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - załącznik nr 9 do Ogłoszenia, ? oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów przepisów o ochronie informacji niejawnych - załącznik nr 10; ? kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego pierwszego stopnia b) na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia: ? aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do Ogłoszenia, ? Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. c) ponadto: ? Wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym - załącznik nr 1 do Ogłoszenia (oryginał podpisany przez Wykonawcę), ? Zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach, którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia udziału w postępowaniu - załącznik nr 7 Ogłoszenia (oryginał podpisany przez ten podmiot), ? pełnomocnictwo: * dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów, * w przypadku podpisania oferty i opatrzenia dokumentów klauzulą za zgodność z oryginałem przez osobę inną niż wymieniona w dokumencie rejestrowym, a reprezentującą Wykonawcę. . Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełnienia tych warunków przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 5 do Ogłoszenia. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym. 4. Dokumenty załączone do wniosku muszą być przedstawione w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, w zależności od tego, kogo dotyczy przedmiotowy dokument (zgodnie z § 14 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia). 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium od Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. Wadium wynosi 100 000 zł (sto tysięcy złotych).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
1. Zamawiający może udzielić Wykonawcy zaliczek na poczet wykonania przedmiotu umowy zgodnie z art. 151a Prawa zamówień publicznych, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego paragrafu umowy. 2. Każda zaliczka może zostać udzielona w wysokości nieprzekraczającej 20% wynagrodzenia brutto ustalonego w § 14 ust. 1 niniejszej umowy. Pierwsza zaliczka może zostać udzielona w terminie 7 dni od protokolarnego przekazania terenu budowy. 3. Zaliczka może zostać wypłacona przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy w terminie 30 dni od doręczenia Zamawiającemu wniosku o wypłatę zaliczki wraz z fakturą zaliczkową (rachunkiem zaliczkowym) oraz z zabezpieczeniem zwrotu zaliczki. 4. Zabezpieczenie zaliczki winno być wniesione w jednej z form określonych w art. 148 § 1 Prawa zamówień publicznych, poprzez przedłożenie oryginału stosownego dokumentu właściwego dla wybranej formy zabezpieczenia. Wysokość zabezpieczenia musi odpowiadać co najmniej wysokości udzielanej zaliczki, a okres zabezpieczenia winien być nie krótszy niż 60 dni od końca obowiązywania niniejszej umowy. Zamawiający dokona zwrotu dokumentu gwarancyjnego w terminie 30 dni od rozliczenia zaliczki na poczet zabezpieczenia, której dokument był dany. 5. W wypadku udzielania Wykonawcy zaliczki, należne mu na podstawie § 14 ust. 1 niniejszej umowy wynagrodzenie zostanie stosownie pomniejszone o kwotę wypłaconej zaliczki. 6. Zamawiający może udzielać kolejnej zaliczki tylko pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę wykonania zamówienia do wartości poprzednio udzielonych zaliczek. 7. Udzielanie kolejnych zaliczek przez Zamawiającego wymaga przedstawienia przez Wykonawcę dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia Podwykonawcom i dalszym Podwykonawcom biorącym udział w realizacji części zamówienia, za którą zaliczka została wypłacona. 8. W przypadku nieprzedstawienia przez Wykonawcę wszystkich dowodów zapłaty, o których mowa w ust. 7, Zamawiający wstrzyma udzielenie kolejnej zaliczki, w części równej sumie kwot wynikających z nieprzedstawionych dowodów zapłaty. 9. Postanowienia powyższe nie naruszają praw i obowiązków Zamawiającego, Wykonawcy, Podwykonawcy i dalszego Podwykonawcy wynikających z przepisów art. 6471 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny.


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  10
Kryteria selekcji wykonawców:
a) Zamawiający zaprosi do złożenia oferty 10 Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postepowaniu, o których mowa w Rozdziale VI Ogłoszenia. ? Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10, Zamawiający wyłoni Wykonawców przyznając punktację za wykazanie się większym doświadczeniem w zakresie wykonania przynajmniej dwóch inwestycji, w ramach których realizowane były roboty w postaci realizacji budowy, przebudowy lub rozbudowy o podobnej specyfice co przedmiot zamówienia minimum dwóch budynków o wartości robót budowlanych minimum 4 000 000,00 zł Wartość każdej z inwestycji nie może być mniejsza niż 4 mln brutto. Za każdą wykonaną należycie (ponad wymagane doświadczenie) robotę budowlaną w ww. zakresie Zamawiający przydzieli 1 punkt. b) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu, będzie mniejsza niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców.


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto60,00
termin gwarancji10,00
termin realizacji20,00
doświadczenie nabyte w okresie ostatnich 5 lat10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany do umowy mogą być zgodnie z brzmieniem art. 144 UZP dokonane za zgodą obu stron, wyrażoną pod rygorem nieważności na piśmie w poniżej określonych przypadkach i warunkach: 1) terminu wykonania zamówienia - gdy w szczególności zmiana terminu wynika z uzasadnionego wniosku użytkownika, który z racjonalnych przyczyn zawnioskuje o przesuniecie terminu realizacji umowy lub zmianę harmonogramu prac, w tym, jeżeli taki wniosek uzasadnia ważny interes obrony RP. Zmiana terminu może wynikać także z: ? wystąpienia robót zamiennych; ? nieterminowego przekazania Wykonawcy placu budowy, dziennika budowy, dokumentacji projektowej, osnowy geodezyjnej; ? wystąpienia zamówień dodatkowych, które determinują wykonanie zamówienia podstawowego. 2) Zmiany za zgodą Zamawiającego w zakresie zaoferowanych materiałów, urządzeń itp. - w przypadku gdy w szczególności w trakcie realizacji umowy nastąpi wycofanie materiałów, urządzeń itp. ze sprzedaży, a wprowadzenie substytutów nie powoduje zmiany parametrów świadczenia. 3) Zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy, w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych - kierownika budowy i kierowników robót branżowych, inspektorów nadzoru. 4) Zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców - w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę, w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości/likwidacji Podwykonawcy. 5) Wartości zakresu realizacji umowy - w szczególności w przypadku wyłączenia obiektu, urządzenia z użytkowania lub jego likwidacji, konieczności wykonania prac zamiennych lub zmniejszających zakres robót oraz zmiany technologii wykonania robót. 6) Zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym. 7) Wystąpienia wyjątkowych, nieprzewidzianych oraz niezależnych od stron okoliczności (np. znalezienie niewybuchów, odkrycie niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych, odmowy udostępnienia obiektów przez Użytkownika, itp.).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-23, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.