eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego Uzdrowisko Ustka

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-11-06

POZYCJA 56367

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ustka: przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego Uzdrowisko Ustka Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: "Uzdrowisko Ustka" sp. z o.o., do kontaktów: Dariusz Andrzejewski, Alojzy Jaworski, ul. F. Chopina 2a, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8145054, fax 059 8145054, e-mail: uzdustka@uzdrowisko-ustka.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uzdrowisko-ustka.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.uzdrowisko-ustka.com.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: "Uzdrowisko Ustka" sp. z o.o.; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego Uzdrowisko Ustka 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: "Uzdrowisko Ustka" sp. z o.o., 76-270 Ustka, ul. F. Chopina 2a. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące rozbiórkę części istniejącego obiektu oraz budowę obiektu wraz z przebudową i rozbudową, zgodnie z zatwierdzonym projektem. Roboty budowlane obejmują w szczególności: roboty rozbiórkowe, wykonanie fundamentów, nowych schodów zewnętrnzych, konstrukcji budynku, konstrukcji dachu i robót dekarskich, ścianek działowych, wentylacji grawitacyjnej, tynków i okładzin wewnętrznych wraz z malowaniem, podkładów pod posadzki na granicie i stropie, położenie posadzek, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. Prace obejmują również: wykonanie elewacji zewnętrznej budynku, zagospodarowanie terenu wokół obiektu oraz dźwigu (windy). W zakresie instalacji prace obejmują: przyłącza wodno-kanalizacyjne i kanalizacji deszczowej, wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji, rozbudowę kotłowni gazowej, wykonanie instalacji gazowej, instalacji elektrycznej i teletechnicznej. Roboty obejmują swym zakresem również wyposażenie kuchni wraz z montażem. Szczegółowy zakres robót zawierają: przedmiar robót i dokumentacja projektowa. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą wziąć udział wszyscy, którzy wpłacili wadium, nie są wykluczeni na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych a także SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. Zakres zamówienia zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w pkt II.1.5. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 80 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-4. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie - Formularz Nr 2 - Rozdział IV, pkt 8 ppkt 9), b) wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną wg załączonego do SIWZ wzoru - Formularz Nr 1 - Rozdział IV, pkt 8, ppkt 1), c) wykonawcy, którzy przedstawią informacje o wymaganym sprzęcie niezbędnym do realizacji robót - Formularz Nr 3 - Rozdział IV, pkt 8, ppkt 10, d) wykonawcy, którzy dostarczą informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w czasie realizacji robót - Formularz Nr 4 - Rozdział IV, pkt 8, ppkt 11, e) wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie i przygotowanie fachowe. Wykonawcy powinni przedstawić informację o wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 robocie budowlanej o wartości nie niższej niż 1 mln złotych, odpowiadającej swoim rodzajem i złożonością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - Formularz Nr 5 - Rozdział IV, pkt 8, ppkt 12. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy również złożyć dokumenty potwierdzające (referencje), że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, f) wykonawcy, którzy przedstawią dowody posiadania kapitału obrotowego (dostęp do linii kredytowej lub innych źródeł finansowania) - Rozdział IV, pkt 8, ppkt 14, g) wykonawcy, którzy przedstawią wstępny harmonogram robót, zgodny ze wzorem zamawiającego - Formularz Nr 8 - Rozdział IV, pkt 8, ppkt 16. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferty składane wraz z ofertą będą oceniane w systemie spełnia lub nie spełnia (0 - 1). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Formularz oferty - Nr 1, 2) dowód wniesienia wadium, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, (dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych), w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28.10.2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 poz. 1661 z późn. zm.), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1-4 i art. 24 ust. 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - Formularz Nr 2, 10) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - Formularz Nr 3, 11) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Formularz Nr 4 wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi uwzględnić niżej postawione wymagania w zakresie nadzoru technicznego: a) kierownik budowy: - posiadający dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie ogólnobudowlanym b) kierownicy robót: elektrycznych i sanitarnych - należy załączyć uprawnienia do wykonywania prac w odpowiedniej branży, - należy załączyć kopie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osób przewidzianych do kierowania robotami. Dla osób, o których mowa w pkt a i b należy załączyć kserokopię zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 12) wykaz wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 roboty budowlanej o wartości nie niższej niż 1 mln złotych, odpowiadającej swoim rodzajem i złożonością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Należy również podać wartości robót budowlanych, jeśli jest ich więcej niż 1 oraz daty i miejsce wykonania wraz załączeniem dokumentów potwierdzających (referencji), że roboty te zostały wykonane należycie - Formularz Nr 5, 13) stosowne oświadczenia o gotowości współpracy podwykonawców przy realizacji zamówienia - Formularz Nr 6, 14) informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 15) wypełniony wykaz stawek i narzutów - Formularz Nr 7, 16) wstępny harmonogram robót, opracowany w kolejności pozycji zawartych w Formularzu Nr 8, 17) aprobaty techniczne lub inne dokumenty na zaproponowane w ofercie podstawowe materiały budowlane, 18) zaakceptowany i podpisany projekt umowy (pieczątka, podpis).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Na wniosek - na adres "Uzdrowisko Ustka" sp. z o.o., ul. Chopina 2a, 76-270 Ustka. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ustka.com.pl. Opłata: 450; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.11.2006, godzina 13:00, siedziba zamawiającego, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.