eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › modernizacja budynku nr 2 w m. Przemyśl

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-06

POZYCJA 56361

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Przemyśl: modernizacja budynku nr 2 w m. Przemyśl Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, do kontaktów: Lidia Petruch, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, fax 016 6763271, 6763275, e-mail: zamowienia.bieszczadzki@strazgraniczna.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja budynku nr 2 w m. Przemyśl. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Przemyśl, ul. Mickiewicza 34, budynek nr 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja budynku nr 2 w m. Przemyśl 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymaga się 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.26 - Obiekty budowlane straży granicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.26 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży przybrzeżnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - docieplenie ścian zewnętrznych, - wykonanie izolacji ścian fundamentowych, - docieplenie stropu ostatniej kondygnacji, - roboty remontowe w pomieszczeniach, - przebudowa węzłów sanitarnych, - budowa instalacji kontroli dostępu, monitoringu i przyzywowej, - budowa sieci strukturalnej, - budowa instalacji elektrycznej i odgromowej, - budowa instalacji alarmowej przeciwpożarowej, oraz wykonanie identyfikacji wizualnej w czasie inwestycji i po zakończeniu inwestycji 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 8

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 37 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy; a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; nich określa Instrukcja Bezpieczeństwa Przemysłowego, która będzie integralną częścią do umowy i stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 2.6. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania zdolności do przetwarzania oraz ochrony prawnej danych osobowych, do których może mieć dostęp, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.), potwierdzone poprzez złożenie wraz z ofertą oświadczenia. 3. Wykonawca ma dysponować sprzętem i podstawowymi urządzeniami w ilościach minimum: - samochód samowyładowczy 5 ton 1 szt, - piła do cięcia kostki brukowej 1 szt, - koparka kołowa o pojemności łyżki 0,60 m sześć. 1 szt, - sprężarka powietrzna spalinowa 4-5 m sześć./min 1 szt, - zagęszczarka spalinowa 2 szt, - wiertnica 1 szt, - bruzdownica 1 szt, - rusztowanie rurowe min 400 m kw. 4. Wykonawca ma dysponować minimum 50 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zadania, w tym osobami wyznaczonymi do wykonania instalacji zabezpieczeń z odpowiednimi uprawnieniami. 5. Wykonawca ma się wykazać 2 robotami budowlanymi o podobnym charakterze w zakresie docieplenia ścian, wykonania izolacji ścian fundamentowych, wykonania instalacji elektrycznych i instalacji zabezpieczeń, wykonanych w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Wykonawca ma posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 15% ceny oferty. 7. Wykonawca ma być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy wg formularza stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ; 2. Oświadczenie, o ochronie informacji niejawnych, o ochronie danych osobowych wg formularza stanowiącego zał. nr 10 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia: 3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczącej: (1) osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), (2) urzędujących członków władz osób prawnych. 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych takich jak: (1) spółki: jawna, z o.o., akcyjna, komandytowa, komandytowo akcyjna, partnerska. (2) przedsiębiorstwa państwowe, (3) spółdzielnie, (4) pozostałych podmiotów, nie wymienionych powyżej, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U nr 197, poz. 1661 z późniejszymi zmianami) 6. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. Dla Wykonawcy lub Podwykonawcy realizującego podsystemy ochrony obiektu Zamawiający żąda złożenia: 7.1. koncesji wydanej przez MSWiA uprawniającej do wykonywania systemów zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (wykonawca lub podwykonawca), 7.2. licencji pracownika technicznych zabezpieczeń II stopnia wydanej przez KWP zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, 7.3. certyfikaty zawodowe z zakresu instalowania systemów zabezpieczeń wydane przez dostawców montowanych urządzeń, 8. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa: 8.1. w pkt. 3, 5, 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 8.2. pkt. 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 8.3. dokumenty o których mowa w pkt. 8.1. lit. a i c oraz 8.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 8.1. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1. i pkt. 8.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. wystawionym nie wcześniej niż odpowiednio jak w pkt 8.3; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 9. Dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień pełnienia funkcji kierowniczej w branży konstrukcyjno-budowlanej, branży sanitarnej oraz branży elektrycznej wraz z zaświadczeniami potwierdzającymi członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa, dla osób pełniących funkcję kierownika robót w realizacji przedmiotu zamówienia w poszczególnych branżach, aktualne zaświadczenie z właściwych izb samorządowych o przynależności do nich i opłacaniu składek OC z tytułu wykonywania uprawnień. 10. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca wg. załącznika nr 3: 11. Wykazu osób i podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 4. 12. Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg. załącznika nr 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 13. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (nie mniejszą niż 15% ceny oferty), wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 14. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl. Opłata: 1130 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: + koszt przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.11.2006, godzina 10:30, Przemyśl, ul. Mickiewicza 34, pok. nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Fundusz SCHENGEN 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.