eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Masłów › DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY MASŁÓW DO SZKÓŁ W LATACH 2017/2018 i 2018/2019

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-08-03



Ogłoszenie nr 563585-N-2017 z dnia 2017-08-03 r.

Centrum Usług Wspólnych Gminy Masłów: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY MASŁÓW DO SZKÓŁ W LATACH 2017/2018 i 2018/2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych Gminy Masłów, krajowy numer identyfikacyjny 366075589, ul. Wola Kopcowa, ul. Świętokrzyska  86 , 26-001   Masłów, woj. brak, państwo Polska, tel. 413 103 062, , e-mail zooik@maslow.pl, , faks 413 103 061.
Adres strony internetowej (URL): www.cuw.maslow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.cuwgm.biuletyn.net


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.cuwgm.biuletyn.net


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY MASŁÓW DO SZKÓŁ W LATACH 2017/2018 i 2018/2019
Numer referencyjny: RZ.261.11.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Trzy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY MASŁÓW DO SZKÓŁ W LATACH 2017/2018 i 2018/2019 2. Opis: W roku szkolnym 2017/2018 oraz 2018/2019 obszarem objętym zorganizowanym dowozem uczniów będą następujące trasy, obejmujące szacunkowo około 389,2 kilometrów dziennie: I. Część Pierwsza - 161 km - Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Masłowie, z jednym porannym dowozem dzieci z Mąchocic Kapitulnych do Szkoły Podstawowej w Mąchocicach Kapitulnych Rano: a) AUTOBUS A szacunkowo 24 km/dzień. 1. Dolina Marczakowa prz. pętla godz. 6.50 (ok. 4 przystanki) - szkoła Masłów godz. 7.10 - 40 osób - 6 km 2. Masłów Pierwszy szkoła - godz. 7.20 - Brzezinki (Smuga 1 osoba) godz. 7.40 - Barcza (3 osoby do Masłowa i 24 osoby do szkoły w Brzezinkach) godz. 7.50 - Brzezinki (2 przystanki - 10 osób) godz. 7.55 - Masłów Drugi, ul. Ks. J. Marszałka ( przyst. MZK k. sklepu ABC - 2 osoby) - godz. 8.00 - Masłów Pierwszy szkoła - godz. 8.05 (przewożonych 39 osób) - 18 km b) AUTOBUS B szacunkowo 44 km/dzień 1. Podklonówka (3 przystanki - 39 osób) godz. 6.50 - Mąchocice Kapitulne Górne (5 osób) godz. 6.55 - Masłów Pierwszy Parcele (10 osób) - godz. 7.00 - Masłów Pierwszy szkoła - godz. 7.05 . Liczba osób przewożonych = 54 osoby - 8 km 2. Wola Kopcowa ul. Świętokrzyska, godz. 7.10 - (4 przystanki - 37 osób ) - Masłów Pierwszy szkoła - godz. 7.20 - 37 osób - 8 km 3. Masłów Pierwszy szkoła - godz. 7.25 - Mąchocice Kapitulne Górne - godz. 7.30 - Mąchocice Kapitulne Dolne godz. 7.40 - pętla w Woli Kopcowej (nawraca) godz. 7.44 - Mąchocice Kapitulne Dolne (15 osób)- szkoła w Mąchocicach Kapitulnych - godz. 7.55 - Mąchocice Kapitulne Dolne (łącznikiem) - Mąchocice Kapitulne Górne g. 8.00 - Podklonówka godz. 8.10 - Dolina Marczakowa kopalnia - godz. 8.15 - Masłów Drugi pętla MZK (3 przystanki) - godz. 8.20 - Masłów szkoła - godz. 8.40 - (16 osób do Masłowa) (przewożonych 56 osób) - 28 km. Po południu: a) AUTOBUS A szacunkowo 93 km/ dzień 1. godz. 12.10 - Masłów Pierwszy szkoła - Parcele - Podklonówka - Podwiśniówka - Dolina Marczakowa -19 km (przewożonych 57 osób) 2. godz. 13.10 - Masłów Pierwszy szkoła - Wola Kopcowa - Parcele - Podklonówka - 15 km (przewożonych 49 osób) 3. godz. 13.35 - Masłów Pierwszy szkoła - Świerczyny - Dąbrowa - Dąbrowa Łąki - Podwiśniówka - 14 km (przewożonych 26 osób). 4. godz. 14.05 - Masłów Pierwszy szkoła - Wola Kopcowa - Barcza - 20 km (23 osoby szkoła w Masłowie i 24 osoby szkoła w Brzezinkach) 5. godz. 14.50 - Masłów Pierwszy szkoła - Wola Kopcowa - Barcza - Dolina Marczakowa - Podwiśniówka - 25 km (15 osób) Oprócz systematycznych przewozów dzieci przewoźnik zapewni dodatkowe przewozy dzieci na basen lub inne wyjazdy edukacyjne występujące w ciągu roku szkolnego na łączną ilość kilometrów 1660/ 1 rok szkolny. II - Część druga - 174,2 km - dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Mąchocicach Kapitulnych i do Szkoły Podstawowej w Mąchocicach-Scholasterii Rano: szacunkowo 65 km/dzień 1. Wilków godz. 7.20 - Wilków ( 9 przystanków ) - Ciekoty (4 przystanki) - Mąchocice -Scholasteria (3 przystanki) - Mąchocice-Scholasteria szkoła - Mąchocice Kapitulne szkoła - godz. 7.50 - 57 osób- 16 km 2. ZS M. Kapitulne - Wilków godz. 8.15 - Wilków (9 przystanków) - Ciekoty (4 przystanki) - Mąchocice-Scholasteria (3 przystanki) - Mąchocice-Scholasteria szkoła - Mąchocice Kapitulne szkoła - godz. 8.45; - 24,5 km 3. ZS M. Kapitulne - Wilków godz. 9.15 - Wilków (9 przystanków) - Ciekoty (4 przystanki) - Mąchocice-Scholasteria (3 przystanki) - Mąchocice-Scholasteria szkoła - Mąchocice Kapitulne szkoła - godz. 9.45 - 24,5 km Po południu - dwa autobusy - 109,2 km: Autobus A szacunkowo 64 km 1. godz. 13.40 Mąchocice Kapitulne - Mąchocice-Scholasteria 13.50 - Ciekoty - Wilków - 57 osób - 24 km 2. godz. 14.30 Mąchocice Kapitulne - Mąchocice-Scholasteria 14.45 - Ciekoty - Wilków - 24 km 3. godz. 15.20 Mąchocice Kapitulne - Mąchocice-Scholasteria 15.35 - Ciekoty-Wilków - 16 km Autobus B szacunkowo około 45,2 km 1. godz. 13.40 Mąchocice Kapitulne szkoła - Mąchocice Kapitulne Dolne - Masłów Parcele - Wola Kopcowa pętla - Mąchocice Kapitulne Górne - średnio 25 osób - ok.11 km 2. godz. 14.10 Masłów szkoła - Dolina Marczakowa - Mąchocice Kapitulne szkoła - 35 osób - ok. 19 km; 3. godz. 14.40 Mąchocice Kapitulne szkoła - Mąchocice Kapitulne Dolne - Wola Kopcowa pętla - Mąchocice Kapitulne Górne - średnio 20 osób - ok. 11 km 4. Godz. 15.40 w poniedziałki godz. 15.40 - Masłów Pierwszy szkoła - Wola Kopcowa - Barcza Dolina Marczakowa - Podwiśniówka - 21 km/ 5 dni (4,2 km/dzień). Oprócz systematycznych przewozów dzieci przewoźnik zapewni dodatkowe przewozy dzieci na basen lub inne wyjazdy edukacyjne występujące w ciągu roku szkolnego na łączną ilość kilometrów 1300/ 1 rok szkolny. III. Część Trzecia - 54 km - dowóz dzieci z Wiśniówki do Szkoły Podstawowej Nr 27 w Kielcach, ul. Toporowskiego 96, z jednym dowozem do Szkoły Podstawowej w Masłowie Rano - około 37 km AUTOBUS C szacunkowo 37 km/dzień 1. Masłów szkoła - godz. 6.30 - Barcza - godz. 6.40 - Brzezinki - godz. 6.45 - Masłów Drugi ul. Krajobrazowa - godz. 6.50 - (5 przystanków - 19 osób) - Dąbrowa Łąki - 6.55 (1 przystanek - 2 osoby) - Dąbrowa - 7.00 (2 przystanki - 3 osoby) - Świerczyny ul. Jana Pawła II - godz. 7.05 ( 2 przystanki - 15 osób) - Masłów Pierwszy Szkoła 7.15 - 23 km 2. Masłów Pierwszy szkoła - Wiśniówka (d. szkoła) godz. 7.30 - Szkoła Podstawowa Nr 27 w Kielcach ul. Toporowskiego 96 - 7.45 - 14 km. Po południu: 17 km: 1. Kielce, ul. Toporowskiego 96 (SP Nr 27) godz. 14.30 - ok. 18 osób Wiśniówka - 17 km Oprócz systematycznych przewozów dzieci przewoźnik zapewni dodatkowe przewozy dzieci na basen lub inne wyjazdy edukacyjne występujące w ciągu roku szkolnego na łączną ilość kilometrów 400 (dla szkoły w Masłowie)/ 1 rok szkolny. Na wszystkie części zamówienia oferent biorący udział w postępowaniu zapewni do wykonywania usługi łącznie (6) sześć pojazdów w tym jeden rezerwowy. W przypadku złożenia oferty tylko na którąś z części odpowiednio: 1) na część pierwszą - 3 autobusy (w tym 1 rezerwowy autobus); 1 autobus min 57 miejsc; 1 autobus min. 40 miejsc; 1 autobus rezerwowy min. 51 miejsc 2) na część drugą - 3 autobusy (w tym 1 rezerwowy autobus); 1 min. 57 miejsc; 2-gi min. 40 miejsc; 1 autobus rezerwowy min. 51 miejsc 3) na część trzecią - 2 autobusy (w tym 1 rezerwowy autobus); 1 autobus min. 40 miejsc; 1 autobus rezerwowy rezerwowy min. 40 miejsc. W przypadku złożenia oferty na wszystkie 3 części - warunek będzie spełniony przy zapewnieniu jednego rezerwowego autobusu min. 51 miejsc. Wszystkie określone liczby miejsc dotyczą miejsc siedzących. Uwaga: Nie należy usługi przewozu klasyfikować jako przejazdy regularne, usługa jest realizowana wyłącznie na rzecz Zamawiającego Uwaga: Zakres przedmiotu zamówienia może ulec zmianie po opracowaniu szczegółowego planu zajęć lekcyjnych. Uwagi związane z realizacją usługi: Dowóz i odwóz odbywać się będzie w dwóch latach szkolnych: roku szkolnym 2017/2018 od 01.09.2017 r. do 29.06.2018 r. oraz w roku szkolnym 2018/2019 od 01.09.2018 r. do 29.06.2019 r. Okres świadczenia usługi może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć dydaktyczno - wychowawczych. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi polegające na dowozie dzieci z punktu rozpoczęcia trasy, jak określono w powyższym rozkładzie, i dowóz z miejsc wyznaczonych w poszczególnych miejscowościach. W trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie godziny dowozu i odwozu. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojazdu rezerwowego w czasie nie dłuższym niż 1 h. Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono w autobusach miejsca siedzące. Pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. Usługa objęta przedmiotem zamówienia musi być zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Liczba kilometrów wykonanej usługi liczona jest od miejscowości rozpoczynającej dowóz do miejsca zakończenia rozwozu. Dojazd do miejsc początkowych dowozu poszczególnych autobusów rozpoczynających trasę w danym dniu oferent winien wliczyć jako swoje koszty związane z wykonywaniem zamówienia (Dolina Marczakowa, Podklonówka, Masłów Drugi, Wilków). Kosztem oferenta jest wyposażenie oraz wszelkie ubezpieczenia i opłaty wynikające z poruszania się pojazdu komunikacji zbiorowej po drogach publicznych. Rozliczenia dokonywane będą za faktyczną ilość przejechanych kilometrów zgodnie z prowadzoną ewidencją.

II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o jakich mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do 4320 kilometrów w całym okresie realizacji usługi, udzielone zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp/ Zamawiający może dokonać udzielenia zamówień uzupełniających w przypadku zmiany organizacji i tras dowozu w sytuacjach nowej organizacji pracy szkoły w roku szkolnym, zmian organizacyjnych pracy szkoły w trakcie roku szkolnego, oraz zmian organizacyjnych dotyczących uczniów.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2017-09-01   lub zakończenia: 2019-06-29

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, który potwierdza, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu wykazania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimalnie: 200 000,00 zł. oraz oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu wykazania posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi dowozu osób o wartości usługi nie mniejszej niż 80.000,00 zł. brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Wykazu niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia pojazdów z ich opisem technicznym oraz ze wskazaniem podstawy do dysponowania tymi zasobami; Wykaz zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Na wszystkie części zamówienia oferent biorący udział w postępowaniu zapewni do wykonywania usługi łącznie (6) sześć pojazdów w tym jeden rezerwowy. W przypadku złożenia oferty tylko na którąś z części odpowiednio: 1) na część pierwszą - 3 autobusy (w tym 1 rezerwowy autobus); 1 autobus min 57 miejsc, 2-gi autobus min. 40 miejsc oraz 1 autobus rezerwowy min. 51 miejsc 2) na część drugą - 3 autobusy (w tym 1 rezerwowy autobus); 1 autobus min. 57 miejsc, 2-gi autobus min. 40 miejsc; 1 autobus rezerwowy min. 51 miejsc 3) na część trzecią - 2 autobusy (w tym 1 rezerwowy autobus) 1 autobus min. 40 miejsc; 1 autobus rezerwowy min.40 miejsc Uwaga: W przypadku złożenia oferty na wszystkie 3 części - warunek będzie spełniony przy zapewnieniu jednego rezerwowego autobusu min. 51 miejsc. Wszystkie określone liczby miejsc dotyczą miejsc siedzących. W przypadku zaoferowania pojazdów posiadających ogrzewanie webasto lub/i hamulec retarder należy dołączyć zaświadczenie od producenta pojazdu lub na przykład zaświadczenie od przedsiębiorstwa wykonującego usługę montażu takiego ogrzewania. Zaświadczenie powinno posiadać: markę pojazdu, model wraz z numerem VIN oraz informację, że pojazd, którego dotyczy dokument jest wyposażony w posiadany element wyposażenia wymieniony powyżej. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Pojazdy zgłoszone do świadczenia usługi (łącznie z autobusem rezerwowym) są wyprodukowane od 01.01.1997 roku i są dopuszczone do ruchu drogowego i spełniają wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury Dz.U. 2003 Nr 32 poz. 262 § 22, dotyczących autobusów szkolnych. Uwaga: zważywszy że w ostatnim okresie powstawały konflikty pomiędzy wykonawcami co do zgodności wskazywanych autobusów z opisanymi wymogami faktycznymi i ustawy o ruchu drogowym, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania weryfikacji i rzetelności przedstawionej informacji jeżeli poweźmie taką wątpliwość. Weryfikacja taka będzie polegała na wezwaniu wykonawcy telefonicznym lub faksowym (numery należy określić w formularzu ofertowym) do okazania pojazdów i dowodów rejestracyjnych w terminie nie dłuższym niż jeden dzień od daty wezwania. Uchylanie się od tego obowiązku będzie uznane że pojazd nie spełnia wymogów a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 17 ustawy. W sytuacjach wyjątkowych gdy wykonawca udowodni, że pojazd jest w trasie, Zamawiający podejmie decyzje o wyznaczeniu innego terminu lub komisja uda się na miejsce wykonywania usługi autobusu. Ponadto przypominam, że stosownie do zapisów art. 22d ust. 2 ustawy wskazane do świadczenia usługi autobusy , kierowcy, nie mogą być zaangażowane do innych usług które są lub będą realizowane w tym samym okresie. Uwaga: Jednym kierowcą i jednym autobusem można wykazać się tylko do jednej części. Niedopuszczalne jest przedstawienie w ofercie tego samego autobusu do więcej niż jednej części. Warunki, o których mowa w pkt. VIII ppkt.1 a-c, oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu na termin składania ofert, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia umocowane prawnie ( np. umowa) Zobowiązanie to powinno określać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia odnośnie podmiotów na zasoby których powołuje się Wykonawca. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia". Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia. Na podstawie art. 25a ust. 1 Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji wskazanego przez Zamawiającego na podst. ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający na podst. art. 26 ust. 2f może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. W przypadku nie wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zostaną oni wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 5 pkt 1ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3a i 4 ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ); 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 5) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( tj. Dz. U. z 2017, poz. 229, z późn. zm.) albo informacja Wykonawcy o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, wg wzoru zawartego w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ.(w terminie 3 dni od upublicznienia "informacji z otwarcia ofert" - art. 24 ust. 11 ) 6) Porozumienie regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie ( np. konsorcjum lub spółka cywilna) - fakultatywnie. Umowa ta winna zawierać w szczególności oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidziany przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 7) Pełnomocnictwo do reprezentacji - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez inne osoby niż wskazują na to dokumenty dopuszczające do obrotu prawnego - fakultatywnie. 8) Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy określonym w pkt VIII. 3 pkt 2

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 2) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wskazaną w pkt VIII ppkt 1 lit. b; 3) Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji (licencja na wykonywanie krajowego przewozu osób) a także innych dokumentów uprawniających do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, które potwierdzają, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku. 4) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi dowozu osób o wartości usługi nie mniejszej niż 80.000,00 zł. brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 5) Wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia pojazdów z ich opisem technicznym oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykaz zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Na wszystkie części zamówienia oferent biorący udział w postępowaniu zapewni do wykonywania usługi łącznie (6) sześć pojazdów w tym jeden rezerwowy. Dopuszcza się zaoferowanie zamiast dwóch autobusów, dwa busy tylko dla części pierwszej i trzeciej. W przypadku złożenia oferty tylko na którąś z części odpowiednio: 1) na część pierwszą - trzy autobusy (w tym 1 rezerwowy autobus). Dopuszcza się zaoferowanie zamiast jednego autobusu jeden bus. 1 autobus min 57 miejsc; 1 autobus lub bus min. 40 miejsc; 1 autobus rezerwowy min. 51 miejsc 2) na część drugą - 2 autobusy i 1 rezerwowy autobus. 1 min. 57 miejsc; 2-gi min. 40 miejsc; 1 autobus rezerwowy min. 51 miejsc 3) na część trzecią - 1 autobus lub bus i 1 rezerwowy autobus lub bus; 1 autobus lub bus min. 40 miejsc; 1 autobus rezerwowy lub bus rezerwowy min. 40 miejsc Uwaga: W przypadku złożenia oferty na wszystkie 3 części - warunek będzie spełniony przy zapewnieniu jednego rezerwowego autobusu min. 51 miejsc. Wszystkie określone liczby miejsc dotyczą miejsc siedzących. W przypadku zaoferowania pojazdów posiadających ogrzewanie webasto lub/i hamulec retarder należy dołączyć zaświadczenie od producenta pojazdu lub na przykład zaświadczenie od przedsiębiorstwa wykonującego usługę montażu takiego ogrzewania. Zaświadczenie powinno posiadać: markę pojazdu, model wraz z numerem VIN oraz informację, że pojazd, którego dotyczy dokument jest wyposażony w posiadany element wyposażenia wymieniony powyżej. 6) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

4) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi dowozu osób o wartości usługi nie mniejszej niż 80.000,00 zł. brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 5) Wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia pojazdów z ich opisem technicznym oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykaz zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Na wszystkie części zamówienia oferent biorący udział w postępowaniu zapewni do wykonywania usługi łącznie (6) sześć pojazdów w tym jeden rezerwowy. Dopuszcza się zaoferowanie zamiast dwóch autobusów, dwa busy tylko dla części pierwszej i trzeciej. W przypadku złożenia oferty tylko na którąś z części odpowiednio: 1) na część pierwszą - trzy autobusy (w tym 1 rezerwowy autobus). Dopuszcza się zaoferowanie zamiast jednego autobusu jeden bus. 1 autobus min 57 miejsc; 1 autobus lub bus min. 40 miejsc; 1 autobus rezerwowy min. 51 miejsc 2) na część drugą - 2 autobusy i 1 rezerwowy autobus. 1 min. 57 miejsc; 2-gi min. 40 miejsc; 1 autobus rezerwowy min. 51 miejsc 3) na część trzecią - 1 autobus lub bus i 1 rezerwowy autobus lub bus; 1 autobus lub bus min. 40 miejsc; 1 autobus rezerwowy lub bus rezerwowy min. 40 miejsc Uwaga: W przypadku złożenia oferty na wszystkie 3 części - warunek będzie spełniony przy zapewnieniu jednego rezerwowego autobusu min. 51 miejsc. Wszystkie określone liczby miejsc dotyczą miejsc siedzących. W przypadku zaoferowania pojazdów posiadających ogrzewanie webasto lub/i hamulec retarder należy dołączyć zaświadczenie od producenta pojazdu lub na przykład zaświadczenie od przedsiębiorstwa wykonującego usługę montażu takiego ogrzewania. Zaświadczenie powinno posiadać: markę pojazdu, model wraz z numerem VIN oraz informację, że pojazd, którego dotyczy dokument jest wyposażony w posiadany element wyposażenia wymieniony powyżej. 6) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoja ofertę wadium . 2. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: W części I - 5000,00 zł. W części II - 6000,00 zł. W części III - 3000,00 zł. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Musi być wniesione na cały okres związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 t. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359, z późn. zm.) 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 45 1560 0013 2003 8121 0000 0013 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na "Dowóz dzieci z terenu Gminy Masłów do szkół w latach 2017/2018 i 2018/2019" 6. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w niniejszej SIWZ 7. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył lub oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Ograniczenie emisji spalin w pojazdach, które maja służyć wykonywaniu usługi dowozu (dotyczy wszystk20,00
Ogrzewanie webasto (dotyczy wszystkich pojazdów) 10,00
Hamulec retarder(dotyczy wszystkich pojazdów)10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a/ zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; b/ zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w stosunku do treści oferty na podstawie art. 142 ust. 5 ustawy Pzp z zastrzeżeniem, że waloryzacja wynagrodzenia będzie proporcjonalna do ilości godzin świadczonej usługi przewozów i odnosić się będzie jedynie do osób które posiadają minimalne wynagrodzenia w dniu zawarcia umowy. c/ zmiany postanowień umowy w zakresie zmiany organizacji i tras dowozu w sytuacjach nowej organizacji pracy szkoły w roku szkolnym, zmian organizacyjnych pracy szkoły w trakcie roku szkolnego, oraz zmian organizacyjnych dotyczących uczniów. d/ zmiany ceny jednostkowej o poziom wskaźnika inflacji podawany przez GUS za dany rok kalendarzowy. e/ Zmiany osób świadczących pracę kierowców na osoby które spełnią wymogi SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy na wniosek Wykonawcy w przypadku zmiany autobusów na spełniające wszelkie wymogi przewidziane w SIWZ dla pojazdów oraz odpowiednio punktowane w kryterium tj. takie, które po zmianie również by otrzymały punktację nie mniejszą niż przy wyborze oferty.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Masłowie, z jednym porannym dowozem dzieci z Mąchocic Kapitulnych do Szkoły Podstawowej w Mąchocicach Kapitulnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rano: a) AUTOBUS A szacunkowo 24 km/dzień. 1. Dolina Marczakowa prz. pętla godz. 6.50 (ok. 4 przystanki) - szkoła Masłów godz. 7.10 - 40 osób - 6 km 2. Masłów Pierwszy szkoła - godz. 7.20 - Brzezinki (Smuga 1 osoba) godz. 7.40 - Barcza (3 osoby do Masłowa i 24 osoby do szkoły w Brzezinkach) godz. 7.50 - Brzezinki (2 przystanki - 10 osób) godz. 7.55 - Masłów Drugi, ul. Ks. J. Marszałka ( przyst. MZK k. sklepu ABC - 2 osoby) - godz. 8.00 - Masłów Pierwszy szkoła - godz. 8.05 (przewożonych 39 osób) - 18 km b) AUTOBUS B szacunkowo 44 km/dzień 1. Podklonówka (3 przystanki - 39 osób) godz. 6.50 - Mąchocice Kapitulne Górne (5 osób) godz. 6.55 - Masłów Pierwszy Parcele (10 osób) - godz. 7.00 - Masłów Pierwszy szkoła - godz. 7.05 . Liczba osób przewożonych = 54 osoby - 8 km 2. Wola Kopcowa ul. Świętokrzyska, godz. 7.10 - (4 przystanki - 37 osób ) - Masłów Pierwszy szkoła - godz. 7.20 - 37 osób - 8 km 3. Masłów Pierwszy szkoła - godz. 7.25 - Mąchocice Kapitulne Górne - godz. 7.30 - Mąchocice Kapitulne Dolne godz. 7.40 - pętla w Woli Kopcowej (nawraca) godz. 7.44 - Mąchocice Kapitulne Dolne (15 osób)- szkoła w Mąchocicach Kapitulnych - godz. 7.55 - Mąchocice Kapitulne Dolne (łącznikiem) - Mąchocice Kapitulne Górne g. 8.00 - Podklonówka godz. 8.10 - Dolina Marczakowa kopalnia - godz. 8.15 - Masłów Drugi pętla MZK (3 przystanki) - godz. 8.20 - Masłów szkoła - godz. 8.40 - (16 osób do Masłowa) (przewożonych 56 osób) - 28 km. Po południu: a) AUTOBUS A szacunkowo 93 km/ dzień 1. godz. 12.10 - Masłów Pierwszy szkoła - Parcele - Podklonówka - Podwiśniówka - Dolina Marczakowa -19 km (przewożonych 57 osób) 2. godz. 13.10 - Masłów Pierwszy szkoła - Wola Kopcowa - Parcele - Podklonówka - 15 km (przewożonych 49 osób) 3. godz. 13.35 - Masłów Pierwszy szkoła - Świerczyny - Dąbrowa - Dąbrowa Łąki - Podwiśniówka - 14 km (przewożonych 26 osób). 4. godz. 14.05 - Masłów Pierwszy szkoła - Wola Kopcowa - Barcza - 20 km (23 osoby szkoła w Masłowie i 24 osoby szkoła w Brzezinkach) 5. godz. 14.50 - Masłów Pierwszy szkoła - Wola Kopcowa - Barcza - Dolina Marczakowa - Podwiśniówka - 25 km (15 osób) Oprócz systematycznych przewozów dzieci przewoźnik zapewni dodatkowe przewozy dzieci na basen lub inne wyjazdy edukacyjne występujące w ciągu roku szkolnego na łączną ilość kilometrów 1660/ 1 rok szkolny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2019-06-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Ograniczenie emisji spalin w pojazdach, które maja służyć wykonywaniu usługi dowozu (dotyczy wszystk20,00
Ogrzewanie webasto (dotyczy wszystkich pojazdów)10,00
Hamulec retarder(dotyczy wszystkich pojazdów)10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Mąchocicach Kapitulnych i do Szkoły Podstawowej w Mąchocicach-Scholasterii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rano: szacunkowo 65 km/dzień 1. Wilków godz. 7.20 - Wilków ( 9 przystanków ) - Ciekoty (4 przystanki) - Mąchocice -Scholasteria (3 przystanki) - Mąchocice-Scholasteria szkoła - Mąchocice Kapitulne szkoła - godz. 7.50 - 57 osób- 16 km 2. ZS M. Kapitulne - Wilków godz. 8.15 - Wilków (9 przystanków) - Ciekoty (4 przystanki) - Mąchocice-Scholasteria (3 przystanki) - Mąchocice-Scholasteria szkoła - Mąchocice Kapitulne szkoła - godz. 8.45; - 24,5 km 3. ZS M. Kapitulne - Wilków godz. 9.15 - Wilków (9 przystanków) - Ciekoty (4 przystanki) - Mąchocice-Scholasteria (3 przystanki) - Mąchocice-Scholasteria szkoła - Mąchocice Kapitulne szkoła - godz. 9.45 - 24,5 km Po południu - dwa autobusy - 109,2 km: Autobus A szacunkowo 64 km 1. godz. 13.40 Mąchocice Kapitulne - Mąchocice-Scholasteria 13.50 - Ciekoty - Wilków - 57 osób - 24 km 2. godz. 14.30 Mąchocice Kapitulne - Mąchocice-Scholasteria 14.45 - Ciekoty - Wilków - 24 km 3. godz. 15.20 Mąchocice Kapitulne - Mąchocice-Scholasteria 15.35 - Ciekoty-Wilków - 16 km Autobus B szacunkowo około 45,2 km 1. godz. 13.40 Mąchocice Kapitulne szkoła - Mąchocice Kapitulne Dolne - Masłów Parcele - Wola Kopcowa pętla - Mąchocice Kapitulne Górne - średnio 25 osób - ok.11 km 2. godz. 14.10 Masłów szkoła - Dolina Marczakowa - Mąchocice Kapitulne szkoła - 35 osób - ok. 19 km; 3. godz. 14.40 Mąchocice Kapitulne szkoła - Mąchocice Kapitulne Dolne - Wola Kopcowa pętla - Mąchocice Kapitulne Górne - średnio 20 osób - ok. 11 km 4. Godz. 15.40 w poniedziałki godz. 15.40 - Masłów Pierwszy szkoła - Wola Kopcowa - Barcza Dolina Marczakowa - Podwiśniówka - 21 km/ 5 dni (4,2 km/dzień). Oprócz systematycznych przewozów dzieci przewoźnik zapewni dodatkowe przewozy dzieci na basen lub inne wyjazdy edukacyjne występujące w ciągu roku szkolnego na łączną ilość kilometrów 1300/ 1 rok szkolny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2019-06-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Ograniczenie emisji spalin w pojazdach, które maja służyć wykonywaniu usługi dowozu (dotyczy wszystk20,00
Ogrzewanie webasto (dotyczy wszystkich pojazdów)10,00
Hamulec retarder(dotyczy wszystkich pojazdów)10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Dowóz dzieci z Wiśniówki do Szkoły Podstawowej Nr 27 w Kielcach, ul. Toporowskiego 96, z jednym dowozem do Szkoły Podstawowej w Masłowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rano - około 37 km AUTOBUS C szacunkowo 37 km/dzień 1. Masłów szkoła - godz. 6.30 - Barcza - godz. 6.40 - Brzezinki - godz. 6.45 - Masłów Drugi ul. Krajobrazowa - godz. 6.50 - (5 przystanków - 19 osób) - Dąbrowa Łąki - 6.55 (1 przystanek - 2 osoby) - Dąbrowa - 7.00 (2 przystanki - 3 osoby) - Świerczyny ul. Jana Pawła II - godz. 7.05 ( 2 przystanki - 15 osób) - Masłów Pierwszy Szkoła 7.15 - 23 km 2. Masłów Pierwszy szkoła - Wiśniówka (d. szkoła) godz. 7.30 - Szkoła Podstawowa Nr 27 w Kielcach ul. Toporowskiego 96 - 7.45 - 14 km. Po południu: 17 km: 1. Kielce, ul. Toporowskiego 96 (SP Nr 27) godz. 14.30 - ok. 18 osób Wiśniówka - 17 km Oprócz systematycznych przewozów dzieci przewoźnik zapewni dodatkowe przewozy dzieci na basen lub inne wyjazdy edukacyjne występujące w ciągu roku szkolnego na łączną ilość kilometrów 400 (dla szkoły w Masłowie)/ 1 rok szkolny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2019-06-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Ograniczenie emisji spalin w pojazdach, które maja służyć wykonywaniu usługi dowozu (dotyczy wszystk20,00
Ogrzewanie webasto (dotyczy wszystkich pojazdów)10,00
Hamulec retarder(dotyczy wszystkich pojazdów) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.