eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Remont rowów odwadniających oraz przepustu na dz. nr 1713/1, 1737 w ciągu drogi gminnej ul. Chodenicka w Bochni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Bochnia: Remont rowów odwadniających oraz przepustu na dz. nr 1713/1, 1737 w ciągu drogi gminnej ul. Chodenicka w Bochni
Numer ogłoszenia: 56311 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48562 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 2, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 61 49 100, faks 014 611 83 99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont rowów odwadniających oraz przepustu na dz. nr 1713/1, 1737 w ciągu drogi gminnej ul. Chodenicka w Bochni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie realizowane jest w ramach zadania pn.: Kanalizacja opadowa - przebudowa sieci w ul. Chodenickiej w Bochni. 2. Zakres robót budowlano - montażowych obejmuje: - remont przepustu odc. R9-R10 na przepust ramowy z elementów prefabrykowanych w ciągu drogi gminnej ul. Chodenicka; -remont rowu odwadniającego na odcinku R1-R9; -remont rowu odwadniającego na odcinku R11-R13 oraz R11-R11.1; -remont rowu odwadniającego na odcinku R11-R11.15; -remont rowu odwadniającego na odcinku R4-R4.4; -remont rowu odwadniającego na odcinku R11.1-R11.15 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wzór umowy. 4. W czasie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do: -sporządzenia i uzgodnienia projektów czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, oraz ich bezwzględne przez czas prowadzenia robót; -przez cały okres realizacji zadania utrzymania należytego i prawidłowego oznakowania oraz bezpieczeństwa poruszania się pieszych oraz pojazdów (zgodnie z projektem czasowej organizacji robót), po zakończeniu robót wykonanie jego demontażu; -określenia dopuszczalnej masy całkowitej dla pojazdów poruszających się po wyremontowanym przepuście oraz wykonanie niezbędnego oznakowania w tym zakresie wraz z uzgodnionym projektem stałej organizacji ruchu; -na odcinkach min. 10mb na przyczółkach przepustu wykonać obustronne zabezpieczenie poprzez dostawę i montaż elementów bezpieczeństwa ruchu tj. poręcze ochronne mostowe z pochwytem (barieroporęcz) N1W2; -wykonania wszelkich prac odtworzeniowych terenu przyległego wraz z nawierzchnią asfaltową; -zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej w tym również sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej; -zapewnienia obsługi kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych; -zapewnienia ciągłości pracy istniejącej kanalizacji opadowej w okresie wykonywania robót budowlano - montażowych; -w przypadku wystąpienia kolizji z istniejącą infrastruktura podziemną, wykonania prawidłowego zabezpieczenia lub przekładki istniejącej infrastruktury.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firmy Handlowo - Usługowej KAMBUD Klimek Stanisław,, Stary Wiśnicz 435,, 32-720 Nowy Wiśnicz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225992,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 164423,93

  • Oferta z najniższą ceną: 164423,93 / Oferta z najwyższą ceną: 223860,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.