eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości w budynkach Urzędu m. st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-08

Warszawa: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości w budynkach Urzędu m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 5629 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości w budynkach Urzędu m. st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości w budynkach Urzędu m. st. Warszawy zlokalizowanych przy pl. Starynkiewicza 7/9, ul. Górskiego 7, ul. Solec 48, ul. Tamka 4 - Archiwum, ul. Włókienniczej 54 USC Wawer w roku 2008 wraz z zaopatrzeniem w mydło, ręczniki papierowe, papier toaletowy Jumbo zamówienie poniżej 206000 Euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. b) Wykażą iż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali z należytą starannością kontrakt obejmujący usługę sprzątania pomieszczeń biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 8.000 m². Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania dwóch kontraktów, które obejmowały usługi sprzątania pomieszczeń biurowych o powierzchni łącznej nie mniejszej niż 8.000 m² 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów, zawartych w złożonej przez Wykonawcę ofercie, na potwierdzenie ich spełnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Wykaz wykonanego należycie w okresie ostatnich 3-ech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, kontraktu obejmującego usługę sprzątania pomieszczeń biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 8.000 m², lub dwóch kontraktów, które obejmowały usługi sprzątania pomieszczeń biurowych o powierzchni łącznej nie mniejszej niż 8.000 m². d) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt III.2) ppkt 3. lit. c) niniejszego ogłoszenia zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Biura Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, piętro II, pokój nr 3, u Pani Laury Bujak (tel.: 0-22 595-33-70) w godz.: pon÷pt.: 8.00÷16.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2008 godzina 11:45, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, piętro II, pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, w imieniu którego postępowanie prowadzi Biuro Administracyjno-Gospodarcze (BAG) Urzędu m.st. Warszawy we współpracy z Biurem Zamówień Publicznych (BZP) Urzędu m.st. Warszawy, 2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655) zwaną dalej ustawą, 3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (zwana dalej SIWZ) jest zamieszczona na stronie internetowej pod adresem www.um.warszawa.pl, jak również można ją uzyskać osobiście w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, piętro II, pokój nr 3, u Pani Laury Bujak (tel.: 0-22 595-33-70) w godz.: pon÷pt.: 8.00÷16.00 lub otrzymać pocztą po uprzednim złożeniu wniosku o jej przekazanie. 4. Zamówienie zrealizowane zostanie w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2008 r. 5. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, piętro II, pokój nr 2, w tym samym dniu o godz. 12:00. 6. Zamawiający nie ma zamiaru zawarcia umowy ramowej 7. Zamawiający nie ma zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów 8. . Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: a) w zakresie przedmiotu zamówienia: Pan Krzysztof Malik (ZO) tel.: (0-22) 595-36-04 b) w zakresie formalno - prawnym: Pani Laura Bujak (BZP), tel.: (0-22) 595-33-70. 9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena brutto - waga 100 %

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.