eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiek › REMONT BUDYNKU REMIZY OSP W OSIEKU - część garażowa, część świetlicowa .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-11

Osiek: REMONT BUDYNKU REMIZY OSP W OSIEKU - część garażowa, część świetlicowa .
Numer ogłoszenia: 56264 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Osieku , ul. Kwiatowa 30/1, 83-221 Osiek, woj. pomorskie, tel. 058 5821282, faks 058 5821211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiek.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU REMIZY OSP W OSIEKU - część garażowa, część świetlicowa ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT BUDYNKU REMIZY OSP W OSIEKU - część garażowa, część świetlicowa . W zakres zadania wchodzi: 1.1 Część garażowa: 1) ELEWACJA - 233,67 m2 a) jednokrotne gruntowanie emulsją b) szpachlowanie ścian masą szpachlową c) nałożenie podkładowej masy tynkarskiej d)wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego gr.2 mm wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu-ściany płaskie i powierzchnie poziome e) malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonowąf) szpachlowanie ściany - cokół g) tynk mozaikowy - wykonywany ręcznie na cokole 2) DACH - 254,27 m2 a) rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku b) drobne naprawy pokrycia z papy polegające na umocowaniu pokrycia i zakitowaniu c) obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm- montaż z gotowych elementów prefabrykowanych z blachy stalowej ocynkowanej i blachy z cynku d) styropapa gr.20 cm montowana zgodnie z instrukcją producenta, oklejana jednostronnie e) pokrycie dachów papą termozgrzewalną jednowarstwowe f) obróbki z papy nawierzchniowej g) murłaty - przekrój poprzeczny drewna ponad 180 cm 2 z tarcicy nasyconej - h) rynny dachowe półokrągłe o śr.15 cm - z blachy stalowej ocynkowanej i) rury spustowe okrągłe o śr. 10 cm - blachy stalowej ocynkowanej 1.2 Część świetlicowa: 1) ELEWACJA- 249,157 m2 a) demontaż krat okiennych i ponowny montaż krat b) wymiana parapetów z blachy ocynkowanej c) rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15 cm - opaski wokół budynku d) wykopy o ścianach pionowych o głębokości do 1,5 w gruncie kat.III przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów e) izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe-wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej-pierwsza warstwa-cokół - f) izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe-wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej-druga warstwa i następna warstwa g) docieplenie ścian z cegły płytami styropianowymi-gr 6 cm-przy użyciu got. Zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacji z tynku żywicznego h) zasypanie wykopów z przerzutem ziemi na odległość do 3 m i ubiciem warstwami co 15 cm w gruncie kat.III i) wykonanie opaski betonowej o szerokości 50 cm, grubości 15 cm i wierzchniej warstwie grubości 2 cm na podłożu gruntowym przy budynku j) przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą-oczyszczenie mechaniczne i zmycie k) ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi-system STOPER-zamocowanie listwy cokołowej l) docieplenie ścian z cegły płytami styropianowymi-gr. 10 cm-przy użyciu got. zapraw klejących wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elew. z gotowej suchej mieszanki ł) szpachlowanie ściany ocieplonej w poprzednim etapie m) wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego gr. 2mm wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu-nałożenie podkładowej masy tynkarskiej(ściana docieplona w poprzednim etapie) n) wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego ATLAS CERMIT DR20 lub SN 20 gr. 2mm wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu-ściany płaskie i powierzchnie poziome (ściana docieplona w poprzednim etapie) o) malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową p) tynk cienkowarstwowy mozaikowy -wykonywany ręcznie na ścianach(ściana ocieplona w poprzednim etapie) r) wywiezienie gruzu pryzmowanego samochodami skrzyniowymi s) wywiezienie gruzu pryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km 2) DACH - 320 m2 a) rozebranie rynien z blachy nienadającej się do użytku b) rozebranie rur spustowych z blachy nienadającej się do użytku c) rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nienadającej się do użytku d) drobne naprawy pokrycia z papy polegające na umocowaniu pokrycia i zakitowaniu e) murłaty - przekrój poprzeczny drewna ponad 180 cm 2 z tarcicy nasyconej f) rynny dachowe półokrągłe o śr.15 cm - z blachy stalowej ocynkowanej g) rury spustowe okrągłe o śr. 10 cm - blachy stalowej ocynkowanej h) obróbki przy szerokości w rozwinięciu do 25 cm- montaż z gotowych elementów prefabrykowanych z blachy stalowej ocynkowanej i blachy z cynku i) obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm- montaż z gotowych elementów prefabrykowanych z blachy stalowej ocynkowanej i blachy z cynku j) styropapa gr.20 cm montowana zgodnie z instrukcją producenta, oklejana jednostronnie k) pokrycie dachów papą termozgrzewalną ł) przedłużenie wsporników instalacji odgromowej na dachu, montaż uprzednio zdemontowanej instalacji odgromowej na dachu, montaż uprzednio zdemontowawanej instalacji odgromowej na ścianach w rurkach osłonowych z wykonaniem puszek kontrolnych w celu wykonania pomiarów m) pierwszy pomiar instalacji odgromowej . n) następny pomiar instalacji odgromowej ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4000,00 złw jednej z dopuszczalnych form określonych w ustawie Pzp i załączenia potwierdzenia jego wniesienia do oferty. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/osiek
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osieku ul. Kwiatowa 30 83-221 Osiek woj. pomorskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Osieku ul. Kwiatowa 30 83-221 Osiek woj. pomorskie pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.