To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-17
Wrocław: UMW/AZ/PN-3/14 Usługa polegająca na zakupieniu imiennych kart umożliwiających nielimitowany dostęp do usług rekreacyjno-sportowych na terenie całego kraju dla pracowników i emerytów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz osób towarzyszących
Numer ogłoszenia: 56263 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10613 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW/AZ/PN-3/14 Usługa polegająca na zakupieniu imiennych kart umożliwiających nielimitowany dostęp do usług rekreacyjno-sportowych na terenie całego kraju dla pracowników i emerytów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz osób towarzyszących.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: UMW/AZ/PN-3/14 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zakupieniu imiennych kart umożliwiających nielimitowany dostęp do usług rekreacyjno-sportowych na terenie całego kraju dla pracowników i emerytów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz osób towarzyszących, zwanych dalej Użytkownikiem. Zakup wraz z dostawą do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego kart uprawniających Użytkowników do korzystania z usług sportowych i rekreacyjnych w obiektach Wykonawcy oraz podmiotów z nim współpracujących w ilości: - 391 szt. kart kwartalnie dla pracowników, emerytów Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu kart dla osób towarzyszących Zamawiającego - w ilości około 50 szt. kart kwartalnie za 100% odpłatnością posiadacza karty. Zamawiający przewiduje dofinansowanie na poziomie 50% wyłącznie dla pracownika i emeryta. Zamawiający wymaga, aby karty były dostarczane Zamawiającemu sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, stosownie do pisemnych zapotrzebowań zgłaszanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania pełnej ilości kart, co nie uprawnia Wykonawcy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę obiektów zlokalizowanych na obszarze całego kraju. Liczba obiektów na terenie miasta Wrocławia nie może być mniejsza niż 140, a karta upoważniająca do skorzystania z nich powinna zapewnić dostęp do co najmniej: - aerobic; - aqua aerobic; - basen; - fitness; - joga; - sauna; - siłownia; - taniec; - ścianka wspinaczkowa; - grota solna; - squash. Wszystkie karty mają zapewniać nielimitowaną możliwość korzystania z wybranych przez Użytkownika obiektów, tj. w godzinach otwarcia, w których świadczone są w/w usługi, przy czym czas trwania jednorazowego pobytu na obiekcie (rozumiany jako czas korzystania z usługi) nie może być krótszy niż 45 minut. Zamawiający wymaga aby dostępność obiektów nie była ograniczona porą dnia, tzn. uprawniony ma prawo korzystać z obiektu w pełnym zakresie czasu jego otwarcia dla korzystających. Wchodzenie i wychodzenie z systemu odbywać się winno jedynie w systemie 3 miesięcznym (tj. pracownik, który zgłosi wniosek o zakup karty może z niej zrezygnować po 3 miesiącach). Liczba Użytkowników zgłaszana będzie co 3 m-ce przez Zamawiającego i może ulegać zmianie Z uwagi na fakt dobrowolnego uczestnictwa w dostępie do usług sportowo-rekreacyjnych nie jest możliwe precyzyjne ustalenie liczby Uczestników w danym kwartale. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłoszenia wyjścia z systemu również w trakcie 3 miesięcznego okresu rozliczeniowego w stosunku do osób, z którymi rozwiązano umowę o pracę. Faktury za zakup kart wystawiane będą jednorazowo za okres 3 miesięcy z zastrzeżeniem obowiązku wystawiania Zamawiającemu zmniejszających faktur korygujących.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.61.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Benefit System SA, ul. Fredry 6, 00-097 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 503531,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 389436,00
Oferta z najniższą ceną: 347208,00 / Oferta z najwyższą ceną: 389436,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zajęcia sportowo-rekreacyjne dla pracowników Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Dostawa karnetów umożliwiających korzystanie z usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego w Zielonej Górze
- Usługa wydawania kart/karnetów/abonamentów sportowych dla pracowników IPN.
- Organizacja wypoczynku letniego w 2024 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10-dniowych turnusów kolonijnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.