Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Lubartów: Remont balkonów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Ks. J. Popiełuszki 6 w Lubartowie
Numer ogłoszenia: 56250 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie , ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 463 90 01, faks 081 855 30 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont balkonów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Ks. J. Popiełuszki 6 w Lubartowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont balkonów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Ks. J. Popiełuszki w Lubartowie. Remont balkonów należy wykonać w oparciu o ocenę techniczną balkonów będącą w posiadaniu Spółdzielni. Zakres robót zostanie ustalony indywidualnie dla każdego balkonu. Przed rozpoczęciem robót musi być spisany protokół typowania. Technologia wykonania robót może być oparta o system MAPEI, który jest wykazany w orzeczeniu technicznym lub innym systemie dopuszczonym do stosowania jak, np. DEITERMANN, ATLAS. Obowiązuje zasada stosowania w całości materiałów z danego systemu z wyjątkiem warstwy wyrównawczej, która może być zastosowana do wszystkich systemów ze szlichty betonowej. Zastosowane materiały dla wybranego systemu muszą być udokumentowane kartą techniczną materiału, atestem higienicznym i aprobatą techniczną dopuszczającą dany materiał do stosowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w gotówce lub w gwarancjach ubezpieczeniowych. Wysokość wadium wynosi 2 500,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalnosci zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz spełnianie wymagań wynikających z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz złożenie wymienionych w rozdziale XII specyfikacji dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w przetargu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez oferenta dokumenty i oświadczenia oraz spełniania warunków wymaganych w systemie spełnia/niespełnia na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale XII specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o akceptacji warunków przetargu, 2. aktualny dokument (do 6 miesiecy od daty wystawienia przez organ wydający)dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalnosci gospodarczej), 3. aktualne zaświadczenie (do 3 miesięcy od daty wystawienia) z organu podatkowego o braku zaległosci podatkowych z wyjątkiem, kiedy uzyskali oferenci przewidziane prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności, 4. aktualne zaświadczenie (do 3 miesięcy od daty wystawienia) z ZUS-u o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oferenci przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności, 5. oryginał referencji wystawionych w 2007 r. i 2008 r. lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wykonanych robót budowlanych, 6. oferowana cena wykonanych robót remontowych jednego balkonu w zakresie podanym w pkt XI specyfikacji - załącznik nr 1 do specyfikacji, 7. dokument potwierdzający wpłatę wadium, 8. oświadczenie oferenta o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 9. oświadczenie oferenta o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 10. wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - solidność i wiarygodność wykonawcy (referencje) - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie
ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów
tel. (081) 463-90-17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Przebudowa mostu na rzece Wieprz w ciągu drogi powiatowej nr 1538 L w miejscowości Luszawa.
- Sukcesywna dostawa owoców na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku kwatery myśliwskiej "Stary Tartak"
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
- Termomodernizacja budynku szkolnego oraz przebudowa obiektów i urządzeń szkolno-rekreacyjnych w Subkowach
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4403W na odcinku od granicy z Gminą Wyszków do ul. Kamienieckiej w m. Brańszczyk" - Etap I.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.