eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych, kopiarek, telefaksów, maszyn piszących i liczących z drukarką, termicznych, drukarek etykiet, drukarek wytłaczających, maszyny frankującej na potrzeby Sądu Rejonowego w Koninie.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-28

Konin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych, kopiarek, telefaksów, maszyn piszących i liczących z drukarką, termicznych, drukarek etykiet, drukarek wytłaczających, maszyny frankującej na potrzeby Sądu Rejonowego w Koninie.
Numer ogłoszenia: 56248 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28580 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Koninie, ul. Wojska Polskiego 2, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2429535 w. 307, faks 063 2428089.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych, kopiarek, telefaksów, maszyn piszących i liczących z drukarką, termicznych, drukarek etykiet, drukarek wytłaczających, maszyny frankującej na potrzeby Sądu Rejonowego w Koninie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych , kopiarek, telefaksów, maszyn piszących i liczących z drukarką, termicznych drukarek etykiet, drukarek wytłaczających, maszyny frankującej na potrzeby Sądu Rejonowego w Koninie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie następujących części w zakresie przedmiotu zamówienia: Część I- obejmuje dostawę oryginalnych i lub równoważnych- fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych, kopiarek , telefaksów, maszyn piszących i liczących z drukarką, termicznych drukarek etykiet, drukarki wytłaczającej. Część II- obejmuje dostawę oryginalnych i lub równoważnych- fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do maszyny frankującej - Frankownicy Postalia EFS 3000. Dotyczy wszystkich części zamówienia: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający typ sprzętu jakim dysponuje zamawiający, rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załącznikach nr 1i 2 do niniejszej specyfikacji. b) Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony (tj. że równoważne taśmy barwiące, kasety z tonerem, tusze, materiały eksploatacyjne do maszyn piszących, liczących, etykiety nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu), o parametrach takich samych bądź lepszych ( np. pojemność tonera, wydajność i jakość druku) w stosunku do produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. c) Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i poddawanym procesowi ponownego napełniania ( kasety z tonerem, tuszem).Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzace wcześniej (pierwotnie) w całości lub w części, w skład innych materiałów. Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Wymagania stawiane wykonawcy (dotyczy obu części zamówienia): a) Materiały eksploatacyjne muszą zapewnić prawidłową pracę urządzeń. b) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, oraz należyte bezpieczeństwo i posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. c) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Zamawiający w załącznikach wskazał, które urządzenia są na trwającym okresie gwarancyjnym. d) W formularzach asortymentowo-cenowych załącznik nr 1 i 2 do SIWZ zostały podane oznaczenia, które służą do celów informacyjnych przy sporządzaniu ofert przez wykonawców oferujących materiały eksploatacyjne równoważne. e) Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia (np. wielofunkcyjnego, drukarki, kopiarki, telefaksu, maszyny frankującej) wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. f) W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania równoważnego materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy urządzenia(włączając w to wymianę np. : bębna lub głowicy ) uważa się pisemną opinię firm serwisujących, z którymi Sąd Rejonowy w Koninie ma podpisane umowy na serwis i konserwację urządzeń. Wykonawca może na własny koszt zlecić autoryzowanemu serwisowi przeprowadzenie ekspertyzy sprawdzającej poprawność zdiagnozowanej przyczyny uszkodzenia urządzenia i na podstawie kontr-ekspertyzy domagać się zwrotu kosztów naprawy danego urządzenia. Naprawa urządzenia może zostać wykonana w firmie serwisującej, z którą Sąd Rejonowy w Koninie ma podpisane umowy na serwis i konserwację lub w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 10 dni od momentu zgłoszenia (faksem lub mailem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą oraz wydaniem opinii ekspertyzy ponosi wykonawca (w razie konieczności). g) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. h) Termin ważności oferowanego przedmiotu (mat. eksploatacyjnego ) nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy (gwarancja) i) Materiały eksploatacyjne muszą być w całości fabrycznie nowe- zamawiający wymaga, aby wykonawca załączył do oferty stosowne oświadczenie (wg wzoru zał.6) w tym zakresie. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. j) Ilości wskazane w obu załącznikach do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, k) Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę/y nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabelach (zał. nr 1-2). Zamawiający dokona zakupu jedynie niezbędnej ilości materiałów eksploatacyjnych. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu przedmiotu umowy wyniesie 80% ceny podanej w formularzu ofertowym. l) Może nastąpić sytuacja, w której zamawiający zakupi większą ilość danego materiału eksploatacyjnego ( niż wym. w załączniku 1) kosztem zmniejszenia ilości zakupu innego materiału eksploatacyjnego (np. w przypadku wycofania (likwidacji) drukarki z użytkowania, a przywróceniem do użytkowania drukarki z rezerwy). Wartość podpisanej umowy (wartość zmówienia) nie może zostać jednak przekroczona. (dotyczy części I zamówienia). m) Wykonawca zapewnia odbiór od zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz poddanie ich procesowi recyklingu, utylizacji przez wyspecjalizowane zakłady zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (ustawa o odpadach, ustawa o utylizacji odpadów). Dotyczy to również zużytych tonerów wykorzystywanych obecnie przez zamawiającego, a nieobjętych niniejszym postępowaniem (dotyczy I części zamówienia). n) Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego od dnia podpisania umowy przez okres 22 miesięcy. o) Wykonawca dostarczy z wniesieniem zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, w ciągu 5 dni roboczych do siedziby zamawiającego, w godz. od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku. p) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na wykonanie jednej lub obu części zamówienia, wykorzystując w tym celu załączniki nr 1 i/lub nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.14.51.00 - Rolki do kalkulatorów 30.19.23.19 - 30.19.23.19 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych , kopiarek, telefaksów, maszyn piszących i liczących z drukarką, termicznych drukarek etykiet, drukarek wytłaczających na potrzeby Sądu Rejonowego w Koninie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • A.T.B. Polska T. Buraczyńska, Starachowicka 31 lok.6, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143164,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121414,53

  • Oferta z najniższą ceną: 121414,53 / Oferta z najwyższą ceną: 347775,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.