eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie miasta Opola w latach 2009-2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-10

Opole: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie miasta Opola w latach 2009-2010
Numer ogłoszenia: 56238 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Urząd Miasta Opola , Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, faks 0 77 454 98 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie miasta Opola w latach 2009-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań w zakresie powyższego należy wykonanie oznakowania poziomego dróg : 1. cienkowarstwowego - farbą nakładaną na mokro 2. materiałami grubowarstwowymi - masą chemoutwardzalną na zimno 3. usunięcie przez szlifowanie (frezowanie) zbędnego oznakowania 4. montaż punktowego elementu odblaskowego 5.każdorazowo Zamawiający określa pisemnie zakres robót, rodzaj oznakowania i termin realizacji Zakres wykonywanych robót będzie uzależniony od występujących potrzeb oraz posiadanych środków finansowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1)Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 13.000,00 zł 2)Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 3)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 74 1020 3668 0000 5102 0159 7731, Bank PKO BP O/Opole. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 4)W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Urzędu Miasta Opola, Rynek Ratusz, pokój nr 2, a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) należy załączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. 5)Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Urzędu, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty. 6)Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie trzy warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 5 Prawa. Ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 7)Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji, oraz złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1-a) W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum w/w oświadczenie i dokument ma być złożone przez każdego Wykonawcę. 1-b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia wykazu robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem robót na drogach publicznych w zakresie oznakowania poziomego, polegających na: -wykazaniu minimum 40.000 m2 oznakowania cienkowarstwowego (farbą) -wykazaniu minimum 1.000 m2 oznakowania grubowarstwowego - masą chemoutwardzalną na zimno. W celu potwierdzenia powyższych warunków należy przedłożyć referencje od inwestora, z których będzie wynikał zakres i wartość zrealizowanych prac, oraz że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Wzór wykazu w załączono do specyfikacji. 2.2 W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 2 Prawa tj. dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia Wykonawca, zgodnie z art. 44 Prawa złoży oświadczenie o posiadanym zapleczu technicznym z linią telefoniczną oraz faxem z podaniem adresu, w którym zlokalizowane będzie ww. zaplecze tj. w odległości umożliwiającej dojazd do granic miasta w czasie do 2 godzin. Oświadczenie o posiadanym zapleczu jest niezbędne, z uwagi na przypadki wykonywania robót w trybie pilnym i konieczność koordynacji z innymi zadaniami z branży inżynierii ruchu oraz nieregularny tryb udzielania zleceń przez cały okres trwania umowy. Wzór oświadczenia załączono do specyfikacji. 2.3 W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 2 Prawa tj. dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia Wykonawca, zgodnie z art. 44 Prawa złoży oświadczenie o posiadanym zapleczu laboratoryjnym w skład którego winien wchodzić grzebień pomiarowy do badania grubości nakładanej farby i płytki kontrolne. Wzór oświadczenia załączono do specyfikacji. 2.4W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 2 Prawa tj. dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia Wykonawca, zgodnie z art. 44 Prawa złoży wykaz sprzętu. Ponadto, dla udokumentowania dysponowania sprzętem innym niż własny należy dołączyć dokument potwierdzający możliwość dysponowania nim. Wzór wykazu załączono do specyfikacji. 2.5 W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie z podaniem ich doświadczeń zawodowych tj. - kierownika robót - z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem na tym stanowisku w zakresie robót objętych zamówieniem, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (zgodnie z § 18 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006r). Wraz z uprawnieniami należy złożyć zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. - operatora malowarki - z co najmniej 2 - letnim doświadczeniem w zakresie robót objętych zamówieniem. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizacje zamówienia Wykonawca przedstawi polisę albo inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wartość polisy powinna wynosić min. 500 000 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8 pokój 118.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8 pokój 117B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.