eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Dokończenie budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 3 z usługami w parterze i garażem podziemnym na dz. nr 446/2 w Boguchwale

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-08-02



Ogłoszenie nr 562386-N-2017 z dnia 2017-08-02 r.

Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Boguchwale Spółka z o.o.: Dokończenie budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 3 z usługami w parterze i garażem podziemnym na dz. nr 446/2 w Boguchwale
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Boguchwale Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 51703115750000, ul. ul. Przemysłowa  3/31 , 36-040   Boguchwała, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 883793200, 17 7403414, e-mail tbsboguchwala@interia.pl, , faks .
Adres strony internetowej (URL): www://tbsboguchwala.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www://tbsboguchwala@pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 3 z usługami w parterze i garażem podziemnym na dz. nr 446/2 w Boguchwale
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z dokończeniem budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 3, obejmującego 27 lokali mieszkalnych na trzech kondygnacjach nadziemnych powyżej parteru, z usługami w parterze i garażem podziemnym na 21 miejsc parkingowych, zlokalizowanego na dz. nr 446/2 w Boguchwale.

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia pod-stawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie jest zgodne z przed-miotem niniejszego zamówienia na podstawie w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: a) wartość jego przychodów netto ze sprzedaży, w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres nie była niższa niż 1 500 000,00 zł, b) posiada na własnym rachunku bankowym środki finansowe lub posiada zdolność kredytową potwierdzoną przez bank lub spółdzielczą kasę oszczędnościowo-kredytową w kwocie nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia "Dokończenie budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 3 z usługami w parterze i garażem podziemnym na dz. nr 446/2 w Boguchwale" 7 c) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w za-kresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 3 000 000,00 zł. (do oferty należy dołączyć do-wody opłacenia składek z tytułu jej zawarcia) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.2, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie - tzn. wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co naj-mniej dwie roboty budowlane, odpowiadające rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tzn. z zakresu budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego, o wartości brutto (wraz z podatkiem VAT) każdej z nich nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł b) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn. wykażą, że dysponują bądź będą dysponować co najmniej: - jedną osobą na stanowisko Kierownika Budowy, pełniącą jednocześnie funkcję Kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograni-czeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie usta-wy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 290) lub od-powiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze-śniej obowiązujących przepisów, której doświadczenie zawodowe w kiero-waniu robotami budowlanymi wynosi minimum 10 lat i obejmowało wyko-nanie co najmniej dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych, o war-tości brutto robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł każdy - jedną osobą na stanowisko Kierownika robót sanitarnych - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograni-czeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wydane na podstawie ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, której do-świadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi wynosi mi-nimum 5 lat i obejmowało wykonanie co najmniej dwóch budynków miesz-kalnych wielorodzinnych, o wartości brutto robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł każdy - jedną osobą na stanowisko Kierownika robót elektrycznych - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograni-czeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elek-trycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowią-zujących przepisów, której doświadczenie zawodowe w kierowaniu robo-tami budowlanymi wynosi minimum 5 lat i obejmowało wykonanie co naj- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia "Dokończenie budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 3 z usługami w parterze i garażem podziemnym na dz. nr 446/2 w Boguchwale" 8 mniej co najmniej dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych, o wartości brutto robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł każdy, - jedną osobą na stanowisko Kierownika robót drogowych - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograni-czeń w specjalności drogowej, wydane na podstawie ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązu-jących przepisów i której doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi wynosi minimum 5 lat. Dopuszcza się łączenie specjalności przez osoby posiadające wymagane upraw-nienia. Osoba wskazana do pełnienia łączonych funkcji musi spełniać wymagania dla wszystkich łączonych funkcji. Przez uprawnienia budowlane odpowiadające danym uprawnieniom budowlanym wskazanym wprost powyżej, należy rozumieć uprawnienia budowlane odpowia-dające zakresem danym uprawnieniom budowlanym, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa polskiego (zgodnie z przepisem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 290) lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy or-gan zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifika-cji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Jako lata doświadczeń zawodowych będą traktowane lata czynne zawodowo, li-czone od daty uzyskania uprawnień budowlanych do dnia otwarcia ofert. Ponadto osoby skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia pu-blicznego muszą posiadać aktualne (ważne) zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z informacją potwierdzającą ubez-pieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej oraz decyzję o wpisie do centralne-go rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3, lit a Prawa budowlanego (o ile dotyczy)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 2a do SIWZ): a) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, b) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, c) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania przez podmioty, na potencjale których Wykonawca polega w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, d) o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamó-wienie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia "Dokończenie budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 3 z usługami w parterze i garażem podziemnym na dz. nr 446/2 w Boguchwale" 11 7.1.2. Oryginał dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz. 7.1.3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp.). 7.2. Oświadczenia, które ma złożyć każdy wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upu-blicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert 7.2.1. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy ka-pitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Za-mawiającego informacji dotyczących: e) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, f) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, g) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przy-należności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złoże-niem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z in-nym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o za-mówienie. 7.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zo-stała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni termi-nie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających oko-liczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. W niniejszym postępowaniu są to następujące dokumenty: 7.3.1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.3.2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu po-twierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem po-datkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odrocze-nie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykona-nia decyzji właściwego organu. 7.3.3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpie-czeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny do- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia "Dokończenie budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 3 z usługami w parterze i garażem podziemnym na dz. nr 446/2 w Boguchwale" 12 kument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubez-pieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, lub inny dokumentu potwierdzający, że wyko-nawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należno-ści wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 7.3.4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 7.3.5. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalno-ści jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Zgodnie z treścią zapisów pkt. 5.2.3. lit. a) niniejszej SIWZ wykaz ten winien za-wierać minimum dwie roboty budowlane, odpowiadające rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tzn. z zakresu budownic-twa mieszkaniowego wielorodzinnego, o wartości brutto (wraz z podatkiem VAT) każdej z nich nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł UWAGA Zamawiający zaleca, aby przedkładane przez Wykonawcę dowody zawierały w szczególności: - wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, zre-alizował roboty, których dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz którego zrealizowane były roboty, - wskazanie zakresu najważniejszych robót, - wskazanie wartości robót, - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), - wskazanie miejsca wykonania, - opinię podmiotu wskazanego powyżej stwierdzającą, że roboty zostały wyko-nane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawi-dłowo ukończone. 7.3.6. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicz-nego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifi-kacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Wykonawca w ww. wykazie winien wskazać osoby spełniające warunki stawiane przez Zamawiającego w pkt. 5.2.3 lit. b) niniejszej SIWZ Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia "Dokończenie budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 3 z usługami w parterze i garażem podziemnym na dz. nr 446/2 w Boguchwale" 13 UWAGA Zamawiający zaleca aby informacje zawarte w powyższym wykazie na temat do-świadczeń zawodowych poszczególnych osób, które będą uczestniczyć w wyko-nywaniu zamówienia zawierała co najmniej: - wskazanie nazw, miejsc wykonania i zakresów rzeczowych realizowanych przez daną osobę inwestycji, - wskazanie podmiotu, na rzecz którego zrealizowane były roboty - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), - wskazanie wartości wykonywanych robót, 7.3.7. Sprawozdanie finansowe albo jego części, w przypadku gdy sporządzenie spra-wozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym wykonawca ma sie-dzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewi-denta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio z opinią o ba-danym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowią-zanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające na przykład obroty oraz aktywa i zobowiązania - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Zgodnie z warunkiem stawianym w pkt. 5.2.2. lit. a) niniejszej SIWZ, z powyż-szych dokumentów winno jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca osiągnął przy-chody netto ze sprzedaży w kwocie nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności wyko-nawcy jest krótszy - w każdym roku prowadzenia działalności. 7.3.8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdza-jącej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wyko-nawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu skła-dania ofert. Zgodnie z warunkiem stawianym w pkt. 5.2.2. lit b) niniejszej SIWZ, z powyż-szych dokumentów winno jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca posiada rachu-nek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. 7.3.9. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno-ści cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem za-mówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Zgodnie z treścią zapisów pkt. 5.2.2. lit. c) niniejszej SIWZ wartość ww. polisy nie może być mniejszej niż 3 000 000,00 zł 7.3.10. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówie-nia (załącznik Nr 6 do SIWZ - przykładowy wzór) - jeżeli dotyczy. 7.3.11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a) zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 7.3.1. SIWZ, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny rów-noważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp. - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia "Dokończenie budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 3 z usługami w parterze i garażem podziemnym na dz. nr 446/2 w Boguchwale" 14 b) zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 7.3.2. - 7.3.4. SIWZ, składa do-kument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzi-bę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społecz-ne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetka lub grzyw-nami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odrocze-nie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.3.12. W odniesieniu do podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca przed-kłada dokumenty wymienione w § 5 pkt 1) - 9) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Za-mawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), tj.: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp. oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcze-śniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego doku-mentu potwierdzającego, że podmiot, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpie-czeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inne-go dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem skła-dek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatno-ści lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalno-ści gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewi-dencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 5) oświadczenie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp., o braku wy-dania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji admi-nistracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubez-pieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyro- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia "Dokończenie budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 3 z usługami w parterze i garażem podziemnym na dz. nr 446/2 w Boguchwale" 15 ku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych na-leżności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążą-cego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 6) oświadczenie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, o braku orze-czenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 7) oświadczenie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, o braku wyda-nia prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograni-czenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp., 8) oświadczenie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, o braku wyda-nia wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiąz-ków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zama-wiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp., 9) oświadczenie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). 7.3.13. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwyko-nawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonaw-ca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tego podmiotu dokumenty wymienione w pkt. 7.3.1. - 7.3.4. SIWZ. 7.3.14. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z tych Wykonawców składa oddzielnie dokumenty wymie-nione w pkt. 7.3.1. - 7.3.4. SIWZ 7.4. Pozostałe dokumenty składające się na kompletną ofertę: 7.4.1. FORMULARZ OFERTY, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącz-nik 1 do SIWZ. 7.4.2. Potwierdzenie wniesienia wadium. 7.4.3. Wypełniony FORMULARZ CENOWY sporządzony na załączniku stanowiącym załącznik 7 do SIWZ Zamawiający zaleca, aby Wykonawca do oferty załączył wstępny harmonogram robót, sporządzony w oparciu o załącznik 8 do SIWZ 7.5. Forma składanych oświadczeń i dokumentów 7.5.1. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno-ściach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy (w tym zobowiązanie do udostępnienia zasobów) oraz dotyczące podwykonaw-ców, składane są w oryginale. 7.5.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w ory-ginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7.5.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonaw-ca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7.5.4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w for-mie elektronicznej. 7.5.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumacze-niem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia "Dokończenie budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 3 z usługami w parterze i garażem podziemnym na dz. nr 446/2 w Boguchwale" 16 wymagane, jeżeli zamawiający wyrazi zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp. 7.6. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postę-powania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub bu-dzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich zło-żenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawie-nia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo ko-nieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.7. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.8. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów po-twierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępo-waniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 9.2. Termin oraz forma wnoszenia wadium 9.2.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późniejszymi zmianami). 9.2.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. Nr 84 1020 4405 0000 2802 0502 6069, w tytule przelewu wpisując: wadium do przetargu na wykonanie robót budowlanych - znak TBS/1690/2017 9.2.4. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego 9.2.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć w siedzibie zamawiającego Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Boguchwale Spółka z o. o. ul. Przemysłowa 3/31, 36-040 Boguchwała do dnia 23.08.2017 r., do godz. 900, a potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopie załączyć do Oferty (nie na-leży załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty). 9.2.6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 9.2.7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób re-prezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 9.2.8. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.2.9. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 23.08.2017 r., do godz. 900. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego 9.2.10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9.2.13. SIWZ 9.2.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.2.12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.2.13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę 9.2.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.2.15. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.2.16. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieru-je się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-23, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.